Banzay Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Ai si tu dreptatea ta, dezavantajele le-au cam enumerat colegii pe toate, insa ca un om care a avut un motor caruia i-a pleznit pistonul+cilindrul din senin, prefer sa suflu si in iaurt Editat Septembrie 23, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Chestia cu rezervoru' si benzina plina mi se pare ceva superstitios. Orice devine superstitie cand nu se (mai) stie motivele. Mult depinde de conditiile in care sta motocicleta, si cred ca acolo e cel mai mult de castigat (uscat, temperatura constanta). Condens in rezervor cred ca s-ar face cand apar fluctuatii mari de temperatura, cum iei vara o cutie de bere din frigider. Aerul de vara din rezervor poate are o umiditate relativa mai mare and there you go. Nu stiu, dau cu presupusul. Si eu am lasat motoreta o iarna afara in zapada cu baterie pe ea, fara sa fac nimic, si dupa 3 luni a pornit fara probleme. Despre motorul, pe vremuri, cand am cautat informatie despre conservare pentru mai mult timp, am citit o recomandare care mi s-a parut logic: fara aprindere si/sau fara sa intre benzina in motor, dai la automat ceva secunde, ca sa se face pelicula de ulei pe cilindru, si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ulei la o temperatura extrema: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Sunt doar discutii intre noi care nu au nici o treaba cu realitatea ! Motorul pornit la rece NU sufera, nu il afecteaza cu nimic atata timp cat este intretinut ca la carte ! Atunci Cum sta treaba cu masinile care stau afara si la - 10 grade ? Sa nu spun si de cele care stau la -25 grade. Au vreo problema in timp la motor ? NU au ! Plus ca sunt pornite zilnic la temperaturi f scazute, timp de cateva luni pe an. Deci putem inchide subiectul acesta, nu si are rostul Editat Septembrie 23, 2014 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Pai si stai asa, daca vreau sa ma duc la paine pe -5 grade e vreo problema, se strica motorul? Sa fac cumva sa ajung acolo cu motorul oprit? Nu, dar la rece apara mai multe uzura. Despre asta e discutie. Cand ai nevoie de motor, e una, alta e s-o pornesti si nu mergi cu ea. Pana la urma, cel mai bine e sa nu o folosesti niciodata, atunci nu se uzeaza nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Nu, dar la rece apara mai multe uzura. Despre asta e discutie. Cand ai nevoie de motor, e una, alta e s-o pornesti si nu mergi cu ea. Pana la urma, cel mai bine e sa nu o folosesti niciodata, atunci nu se uzeaza nimic Subscriu. Si poa' sa fie "likidele foarte bune" in el, ca tot sufera atata timp cat nu sunt in temperatura optima. De mers, merge, dar apar uzuri dinainte de vreme. Cand vrei sa mergi la paine, ia taxiul daca e la 5 km de tine primul magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ulei la o temperatura extrema: LIKE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Subscriu. Si poa' sa fie "likidele foarte bune" in el, ca tot sufera atata timp cat nu sunt in temperatura optima. De mers, merge, dar apar uzuri dinainte de vreme. Cand vrei sa mergi la paine, ia taxiul daca e la 5 km de tine primul magazin. Dar tu cam cat ai vrea sa te tina un motor ?? 24 de ani cumva ? Hai ca nu ii asa cum crezi tu. Are motorul 62000 km si merge f bine. poate o sa mai tina 100000 km, poate peste 50 crapa. Si sa nu mi spui ca s a dus din cauza pornirilor din iarna, ca n o sa te cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Dar tu cam cat ai vrea sa te tina un motor ?? 24 de ani cumva ? Hai ca nu ii asa cum crezi tu. Are motorul 62000 km si merge f bine. poate o sa mai tina 100000 km, poate peste 50 crapa. Si sa nu mi spui ca s a dus din cauza pornirilor din iarna, ca n o sa te cred Probabil ca nu, dar a jucat un rol important pentru uzura motorului, respectiv... decesul lui. Si totusi, din partea mea porneste-l degeaba la -15 grade. Lasand la o parte ca tocmai ti-a fost prezentat un filmulet cu comportamentul uleiului cand e rece. Editat Septembrie 23, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 E si asta un punct valabil de vedere, al meu a facut 27 anul acesta ) Dar subiectul este despre conservarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Sa stii ca as face un test la -20 grade. sa il tin afara peste noapte si dimineata sa vad ce spune. Si nici asta nu l ar afecta cu nimic, iti spun sigur La vara cand il pun la vanzare o sa specific ca l am pornit aiurea in timpul iernii si pretul va fii drastic negociabi l Editat Septembrie 23, 2014 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Sa stii ca as face un test la -20 grade. sa il tin afara peste noapte si dimineata sa vad ce spune. Si nici asta nu l ar afecta cu nimic, iti spun sigur La vara cand il pun la vanzare o sa specific ca l am pornit aiurea in timpul iernii si pretul va fii drastic negociabi l Eu vorbesc de uzurile acumulate in cateva ierni, si tu imi zici de o noapte. Reciteste firul narativ al topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Vrei sa ne certam, sau ? )) Omule, citeste toate paginile si o sa intelegi . Ziceai sa l pornesc degeaba la -15 iar eu am spus ca as face un test la -20 sa vad cum e. La inceput am spus ca pornesc mobra in timpul iernii de ~10 ori la o temperatura de 5 grade si ca nu il afecteaza cu absolut nimic treaba asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Deci, trebuie sa fac asta... Sa stii ca as face un test la -20 grade. peste noapte si dimineata sa vad ce spune. Si nici asta nu l ar afecta cu nimic, iti spun sigur La vara cand il pun la vanzare o sa specific ca l am pornit aiurea in timpul iernii si pretul va fii drastic negociabi l Nu te astepta sa se strice peste noapte, ca l-ai pornit odata. Aici e vorba de conservarea peste un anumit numar de ierni, nu peste noapte. Uleiul (si fluidele in general) se comporta altfel in temperaturi scazute. Chiar trebuie sa-ti repet asta mereu. Esti mecanic de profesie? Editat Septembrie 23, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Man, tu stii ce e acela un test ??? Reciteste mai bine din nou si poate o sa se prinda ceva si de tine Hai sa lasam si alti baieti sa povesteasca despre conservare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Aerul de vara din rezervor domnule, ai o bere buna de la mine! o ghidusie mai mare ca asta nu a trecut nimanui prin cap! baaaa motociclistilor, scoateti aerul de vara din rezervor sa vina vara mai repede! baaaa motociclistilor, mai plimbati si voi motoretele nu doar in luna iulie si august! aveti prea mult timp liber, o frecati mult prea mult...si o dati in d-astea cu iernatul. topicurile cu uleiurile, uns lantul si iernatul in luna septembrie sunt cele mai misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 da, sunt mandru de mine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Motorul e calculat pentru functionare optima in flux de aer, doar asa se incalzesc uniform componentele. Atata timp cat bateria e la loc cu verdeata, unde nu e suparare si nici tristete (aka redresor), uleiul e marmelada (adio lubrifiere in primele minute de dupa pornire), de ce sa o mai pornesti? Rugineste cilindrul in interior, isi fac soarecii cuib intre supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Man, tu stii ce e acela un test ??? Reciteste mai bine din nou si poate o sa se prinda ceva si de tine Hai sa lasam si alti baieti sa povesteasca despre conservare Testul tau e absolut degeaba, atata timp cat aici se vorbeste de conservarea de peste ierni. Cand faci un test de minim 3 ierni, anunta-ma si pe mine, ca particip si eu. Exclus testul de peste noapte. Reciteste tu mai bine, ca eu inca mai stiu sa citesc. Gnraloo, asta ne tot chinuim sa explicam, da' altii sunt mai profesori decat legea naturii. Editat Septembrie 23, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 incepi sa vorbesti aiurea si poate se lasa cu altceva. normal ca un r6 nu porneste iarna, da nu stii tu d astea tu stii ce urmeaza sa schimbi primavara daca dai cheie iarna ...cuzineti,segmenti,pistoane si ce mai pica pe la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 incepi sa vorbesti aiurea si poate se lasa cu altceva. normal ca un r6 nu porneste iarna, da nu stii tu d astea tu stii ce urmeaza sa schimbi primavara daca dai cheie iarna ...cuzineti,segmenti,pistoane si ce mai pica pe la ele Scuza-ma, da' trebuie sa te fac batut in cap. Nu schimbi primavara ca ai dat cheie iarna, schimbi in n- ani, daca dai chei iernile. Si acum, ca sa-ti raspund la ironie; Cum vrei sa-ti mai zic? Iti fac un desen pe o foaie si ti-o trimit prin posta? Fac un filmulet, ceva? Poate chiar fac un fluturas si ti-l trimit cu priori-post?! Scoate-ti cablul de net, mai refa odata scoala generala si apoi poti posta iar in asemenea subiecte, care se vede clar esti depasit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Man, lasa scoala, ca am mai multa decat ai tu ani de viata, poate. cand vei intelege tu un motor in adevaratul sens al cuvantului, mai pune te si scrie mi. si aici nu ma refer la un motor de r6 sau de 929. servus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 i Cum sta treaba cu masinile care stau afara si la - 10 grade ? Sa nu spun si de cele care stau la -25 grade. Au vreo problema in timp la motor ? NU au ! Plus ca sunt pornite zilnic la temperaturi f scazute, timp de cateva luni pe an. Deci putem inchide subiectul acesta, nu si are rostul Vezi ca mai nou (de vreo 15 ani) exista o dotare numita FBH (fuel burning heater) sau popular webasto/siroco care se monteaza pe masinile din zone cu clima rece. Treaba lui este sa preincalzeasca motorul inainte de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Man, lasa scoala, ca am mai multa decat ai tu ani de viata, poate. cand vei intelege tu un motor in adevaratul sens al cuvantului, mai pune te si scrie mi. si aici nu ma refer la un motor de r6 sau de 929. servus Asa e, motoarele de R6 respectiv 929, sunt motoare pe carbuni, sub presiune de abur, departe de motor cu ardere interna. Porneste-l tu de cateva zeci de ori per iarna, atunci cand ungerea este zero, si apoi "pune-te aici si scrie-mi" peste 3-4 ierni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ba, o mobra se coserva iarna cel mai bine mergand cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.