Falkenberg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 credinta si iluminatul sunt cam lucruri opuse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 -Standere la ambele roti- sau macar la una -anvelopele umflate normal -sau usor peste normal -rezervorul plin -da -bateria in casa -in beci.5-7 grade sunt suficienti.in casa e prea cald pentru baterie. -incarcarea bateriei cam o data, de doua ori pe luna timp de o ora-ajunge incarcat odata ,la inceput .in beci rezista 5-6 luni fara probleme -mobra spalata bec da -lantul bine spalat si apoi uns cu spray mai mult ca de obicei, sters -da -pornita din cand in cand(~2 porniri pe luna in cazul meu, fara a tura motorul) -ooooo mai bine nuuuu -motorul sta intre 4 pereti, usile se inchid bine, nu intra praf,deci nu il acopar -de acord .ajunge si un acoperis deasupra ,nu trebuie neaparat garaj inchis .dar sa aibe antigel -temperatura de maxim5 grade c sper ca nu il afecteaza -daca are antigel in motor n-are ce sa pateasca nici la -20 -pana el doarme cateva luni, eu am grija sa-i pregatesc cele necesare pt noul sezon corect There !Fixxed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 voi tine cont si de editari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) pt ce e virgula intre de si descifrat ? crezi ca e cacafonie ? Pt.ca nu stiam ce sa spun dupa 'de'descifrat,rumegat,etc la ce traducere face google.S-ar putea sa fie si cacofonie. Editat Septembrie 25, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 deci, am avut o revelatie maaaare . La nici 500 de metri ( or fi 550 exagerat ) de locul unde lucrez este fabrica DrOetker. Ca sa conserv mobra folosesc http://www.oetker.ro/ro-ro/produsele-noastre/conservanti/pikant-fix-dulce-acrisor.html turnat din belsug... un plic de 100 de grame ajunge pentru conservarea a 10 kg de ceofi' cu 20 de plicuri am rezolvat problema Dr Oetker, garantia unei conservari de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 pe de alta parte, dezavantaje de genul: manualul recomanda inlocuirea conductelor de frana la 4 (patru) ani !!! ... asta nu inseamna ca le voi schimba pana nu curg in orice manual din '80 incoace scrie acelasi lucru, indiferent de producator... nu curg dupa 4 ani dar devin (si mai) flexibile si pierzi din feed-back. de ce crezi ca pun oamenii furtunuri cu insertie metalica? asa si in manual, e o chestie de siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 E aiurea sa schimbi uleiul,filtrele si ce mai schimbi acum, cand parchezi motorul. Iar asta din clip nici nu stie sa unga lantul, ungandu-l pe exterior :| . robot .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) E bine ca uleiul cu care intra la iernat sa fie schimbat de curand, un ulei vechi devine acid si ataca. In general sunt sfaturi bune in clip dar la min. 3:50 se cam contrazice singur: abia ai schimbat uleiul ca sa previi coroziunea provocata de cel vechi, tocmai d-aia e bine sa o pornesti atunci ca sa "spele" piesele. Pana la urma vrei sa protejezi motorul si nu uleiul. Si piesele cele mai sensibile nu sunt in baia de ulei. Editat Septembrie 25, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Pentru motoare mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 O parte din oxizii din timpul arderii se acumuleaza treptat in ulei si nu de la prima cheie. Daca ai schimbat uleiul dar nu ai mai invartit deloc motorul, de ce l-ai mai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 O pornesti cu noul ulei sa ajunga celnou peste tot si sa-l spele pe cel vechi. Sa-l dilueze, inglobeze, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 E bine ca uleiul cu care intra la iernat sa fie schimbat de curand, un ulei vechi devine acid si ataca. am tot auzit asta, n-am vazut insa pana acum motoare atacate de acizi, poate erau acizi grasi si le-a fost lene sa atace, poate le-a fost frica... nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Partea cu standerele față/spate nu o înțeleg... ideea e să nu ții amortizoarele comprimate, deci stenderul central e recomandabil. Editat Septembrie 26, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Partea cu standerele față/spate nu o înțeleg... ideea e să nu ții amortizoarele comprimate, deci stenderul central e recomandabil. pai pui moto pe standere fata /spate apoi pui o buturuga dedesubt si o ridici pe cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Partea cu standerele față/spate nu o înțeleg... ideea e să nu ții amortizoarele comprimate, deci stenderul central e recomandabil. sunt mai multe tipuri de standere. alea de fata care ridica motoreta de jug si alea de spate care au un ax ce trece prin axul basculei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Aha, got it! Ale mele's clasice, de aia nu înțelegeam rostul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 sunt mai multe tipuri de standere. alea de fata care ridica motoreta de jug si alea de spate care au un ax ce trece prin axul basculei... bascula mea nu are gaura prin care sa treaca axul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Se rezolva cu o bormasina si o burghie mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Se rezolva cu o bormasina si o burghie mare. si cu multa bere pentru racire :alcy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Stiu ca lumea o sa ti se schimbe total dar, da, e cacofonie... Hai nu ma `nebunii ! cacafonie cu de o fii in mintea ta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) bascula mea nu are gaura prin care sa treaca axul.. nu bascula bre, axul. unele au axul gol, altele nu. in orice caz, tu ai cric central parca, ii proptesti si un stander de fata si om te-ai facut! sau pur si simplu un cric auto si o scandura... Editat Septembrie 26, 2014 de r_amonna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Băi oameni buni, de ce tot vorbim despre ”conservare”? P'aci cel puțin, anul trecut, în decembrie vremea a fost numa' bună. Și din februarie de asemenea... Pentru două luni nu merită operațiuni complexe. Plus că pentru iarna asta se preconizează temperaturi peste mediile multianuale. Deci extindem sezonul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Băi oameni buni, de ce tot vorbim despre ”conservare”? P'aci cel puțin, anul trecut, în decembrie vremea a fost numa' bună. Și din februarie de asemenea... Pentru două luni nu merită operațiuni complexe. Plus că pentru iarna asta se preconizează temperaturi peste mediile multianuale. Deci extindem sezonul! pai nu e sezonul conservelor? mai o gogonica, mai un castravete.. ioteteee despre ce sa vorbim? despre cum se face socata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Poate despre chestii abstracte, neînțelese, de tip DOC-CMD, DOC-CT, DOC-CIB, că tot e sezon! Lasă socata pentru la vara viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.