Sari la conținut

Motociclete fiabile pt gabaritici, peste 182cm (100kg up)


Postări Recomandate

Acum 23 minute, Lup69 a spus:

Da, GW e ceva diferit, dar nu este pentru oras, clar doar pentru afara din oras. Oricat ai fi de mare/mic, cu ceva la +400 kg in oras nu! Doar daca trebuie sa il traversezi neavand centura ocolitoare, dar sa mergi zilnic cu canapeaua prin oras, nu! poate doar cu roti ajutatoare/tren de aterizare, vezi pe YT:

 

Eu merg zi de zi cu Goldwing-ul prin oras. 

Ma bucur de orice ocazie de a ma plimba cu moto.

Nu simti cele 400 kg, poate doar ca nu sari din fiecare denivelare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ce spui matale, dar mata ai experienta, ori autorul topicului inca nu pare a avea, si sa incepi din prima cu un GW e mai complicat.

Si eu ma bagam prin oras cu RSTD-ul cu pasager, dar asta nu e pentru cei care sunt la inceput, trebuie sa cunosti bine motorul, orasul, sa ai experienta in traficul din oras, altii nu se baga si au motoare sensibil mai mici sau mai usoare, prefera sa le alerge afara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Silver Arrow a spus:

Eu merg zi de zi cu Goldwing-ul prin oras. 

Ma bucur de orice ocazie de a ma plimba cu moto.

Nu simti cele 400 kg, poate doar ca nu sari din fiecare denivelare.

orasul nu e bucale pesemne. nici cu bicla n-ai loc uneoir..scuterle pe trotuar. etc

ma uit la fizdoseniile bmw uri. stau in trafic cu autobuzele ca n-au loc de nimic.

despre Goldwing nici pomeneala sa poti sa faci ceva cu el (diferit de o conserva)

Acum 13 ore, Lup69 a spus:

Da, GW e ceva diferit, dar nu este pentru oras, clar doar pentru afara din oras. Oricat ai fi de mare/mic, cu ceva la +400 kg in oras nu! Doar daca trebuie sa il traversezi neavand centura ocolitoare, dar sa mergi zilnic cu canapeaua prin oras, nu! poate doar cu roti ajutatoare/tren de aterizare, vezi pe YT:

 

jenant. nu ai voie sa faci asa ceva.le as lua permisul inapoi

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, foxbat a spus:

orasul nu e bucale pesemne.

Fix Bucuresti.

Da, uneori nu ai loc sa te strecori printre masini la o coada sau un semafor. Dar nu acesta este scopul. Daca am de ales intre a merge cu masina sau cu moto, chiar daca cu moto este cam la fel precum cu masina, intotdeauna voi alege moto.

Poate la primavara dupa de termin de Intruder-ul de 125 sa mai merg cu el.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot prin Bucuresti merg cu GW-ul... chiar am si loc sa ma strecor cu el la semafoare. Bine, nu merg chiar zilnic... doar cand am ocazia... dar asta se intampla cel putin o zi pe saptamana.

Daca e primul motor, recomand altceva... mai usor, mai ingust. Chiar si un Transalp sau un VStrom...

Dar daca detii BMW-ul 1100 din semnatura - nu cred ca iti trebuie altceva.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama, as cam vrea sa schimb bobberul cu ceva potrivit pentru touring in 2.

Nu prea imi dau seama ce model ar putea fi potrivit pentru cineva 1.85, 130kg + pasagera aprox 80 + bagaje de 40 - 50 kg (side si top case-uri, cort, saci de dormit, haine, mancare etc.). La ce am cautat, ar avea capacitatea maxima de incarcare undeva al 190kg. Eu as depasi cu mult si parca nu as vrea sa rup motocicleta in 2 la o denivelare pe autostrada. Aveti ceva recomandari (in afara de a slabi, asta se subintelege)? Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goldwing 1800 este o solutie.

Cand am facut Norvegia impreuna cu sotia, am intrat la o statie de cantarire care era permanent in functiune (birourile inchise).

Aveam cu totul 680 kg. Adica 2 persoane + bagaj = cam 270 kg.

La vremea aia eram si eu pe la 138 kg.

De buna seama ca nu s-a rupt. Si nici nu se rupe.

Conform manualului incarcarea maxima ar fi de vreo 200 kg. Banuiesc ca 2 x 80 kg pasagerii + 2x 20 kg bagajul.

Dar problema mare nu cred ca este musai ca se rupe calul, si asta este evident un aspect, intrebarea este daca mai poti frana cum trebuie cu mobra. Apoi cum se descurca amortizoarele si arcurile...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, GW este o solutie daca vrei sa iesi din oras. Pentru oras, poate ramane RT din semnatura...daca ti le permiti pe amandoua si o sotie!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lup69 a spus:

Da, GW este o solutie daca vrei sa iesi din oras. Pentru oras, poate ramane RT din semnatura...daca ti le permiti pe amandoua si o sotie!!!

Nu am apucat sa schimb semnatura. RT-ul a plecat de mult 😉

Merge GW-ul si prin oras.

Asa cum am spus, depinde ce vrei de la motociclit si de la viata.

Eu ma bucur de plimbare, nu ma deranjeaza sa stau la o coada.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow my bad, trebuia sa specific a cui semnatura, cea a autorului topicului... are un RT1100 la semnatura...

In alta ordine de idei, daca el nu se simte impacat cu RT-ul, probabil vrea GW si nu stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, gmc a spus:

Nu dati banii pe prostii, luati GS-uri la copii!

 

Gluma, gluma, dar pentru ce ziceti voi, @TeDy 'M & @Unreal2, un R1200GS de prin 2007-2010 (sau chiar un GSA) cred ca ar fi combinatia perfecta.

  1. De ce 2007-2010 si nu alta generatie? Un GS din generatia asta in firea lui (adevarat, cu niste km pe el, dar duc mult) il gasesti pe la 6-7k euro. Generatiile mai vechi vin la pachet cu niste chestiuni cu care e mai bn sa nu iti bati capul, iar cele mai noi vin la pachet cu prea putine avantaje care sa justifice diferenta de pret (apropo, la primavara cred ca il scot pe al meu la vanzare).
  2. De ce GS si nu RT? In primul rand, pt ca traiti in Romania si mergeti pe drumurile din Romania. Sunt convins ca si RT-ul se descurca excelent in majoritatea locurilor pe unde ai merge cu GS, dar GS-ul va oferi un picut mai multa incredere pe drumurile proaste. In al doilea rand, pt ca e un picut mai incapator. In al treilea rand pt ca mai putine plastice = mai mult vant in zilele infernale de vara si mai usor de mesterit la el.
  3. De ce nu GW, V-strom sau orice altceva. Nu le-am incercat chiar pe toate, deci partial vorbesc si din povesti, dar cred ca GS-ul atinge un echilibru si o versatilitate pe care putine alte motoare le mai ating. Da, e mai confortabil GW-ul, dar nici nu poti sa il bagi peste tot pe unde poti baga GS, si nici nu prea merge calarit cum merge GS-ul. Da, e mai ieftin V-stromul, dar un Vstrom la banii unui GS de care zic nici nu se apropie ca si dotari, finisaje, senzatie, etc.

 

 

Mersi mult pentru recomandare. Am sa ma uit sa vad ce gasesc mai in detaliu, nu am avut de-a face cu BMW-uri pana acum, trebuie sa ma documentez referitor la costurile de manopera / mecanici buni. Daca il scoti la vanzare pe al tau, da-mi un semn si poate ne potrivim. Spor in toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, gmc a spus:

Nu dati banii pe prostii, luati GS-uri la copii!

 

Gluma, gluma, dar pentru ce ziceti voi, @TeDy 'M & @Unreal2, un R1200GS de prin 2007-2010 (sau chiar un GSA) cred ca ar fi combinatia perfecta.

  1. De ce 2007-2010 si nu alta generatie? Un GS din generatia asta in firea lui (adevarat, cu niste km pe el, dar duc mult) il gasesti pe la 6-7k euro. Generatiile mai vechi vin la pachet cu niste chestiuni cu care e mai bn sa nu iti bati capul, iar cele mai noi vin la pachet cu prea putine avantaje care sa justifice diferenta de pret (apropo, la primavara cred ca il scot pe al meu la vanzare).
  2. De ce GS si nu RT? In primul rand, pt ca traiti in Romania si mergeti pe drumurile din Romania. Sunt convins ca si RT-ul se descurca excelent in majoritatea locurilor pe unde ai merge cu GS, dar GS-ul va oferi un picut mai multa incredere pe drumurile proaste. In al doilea rand, pt ca e un picut mai incapator. In al treilea rand pt ca mai putine plastice = mai mult vant in zilele infernale de vara si mai usor de mesterit la el.
  3. De ce nu GW, V-strom sau orice altceva. Nu le-am incercat chiar pe toate, deci partial vorbesc si din povesti, dar cred ca GS-ul atinge un echilibru si o versatilitate pe care putine alte motoare le mai ating. Da, e mai confortabil GW-ul, dar nici nu poti sa il bagi peste tot pe unde poti baga GS, si nici nu prea merge calarit cum merge GS-ul. Da, e mai ieftin V-stromul, dar un Vstrom la banii unui GS de care zic nici nu se apropie ca si dotari, finisaje, senzatie, etc.

 

ma ierti - vorbesti de GS ? adica ala de e facut de aia de au pierdut razboiul ? perla marketingului ?( si atat)?

pesemne ca vorba aia ca "exista MOTOCILETE ( japo) si restul" s -a uitat :)

cum sa i recomazi o rapciuga de motor cu 1000 de probleme (de proiectare) in fata unei japoneze? blasfemieeeeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Silver Arrow a spus:

Nu am apucat sa schimb semnatura. RT-ul a plecat de mult 😉

 

Nici eu 😅, our Bad!

 

Nu am nevoie de morale"", ci de opinii despre moto fiabil confortabil, și de munte cat si de drum lung, un allround pt statura mentionata...

Lup69, Începător da, ce mai..

bagator de seamă pe aici de vreo 14 ani, cat pe 2 roti motorizate (fără permis) alergat de milițianul Murariu din '87 când calaream cu bidonul legat de spate de 60L gazolina, pe Hoinar.

In fine, mama măsii de info că de 4 ani merg pe GSul din poza de profil, și învârt rotile prin țară de la munte in varf de munte, și iarăși vale iarăși deal,

din Nordul țării către orice destinație între granițele României. 

Fără nuvele scrise pe aici, fără evidențieri "de soartă", și destul atât... mai puțin cu laude.

Pe scurt, umblu!

Mă plimb, unde..?..oriunde, în același mers cu majoritatea altor rideri din companie.

Să sper că m-am făcut înțeles, si fără 10.000 poze din calatorii.

 

Deci revenind la subiect, repet ce mă interesează:

Moto pt statura mentionata, pt.orice drum, orice Pas, cu asfalt sau fără-până la drumuri forestiere, cu bagaje, cu însotitor sau fără,

(e sufficientă limita a 200kmh)

 

Mulțumesc 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@author... avand in vedere experientata si motorul din dotare, vrei altceva decat gees? E simplu, pui pe o foaie de hartie ce caracteristici iti mai trebuie, gen dotari, putere, cuplu, fiabilitate demonstrata, si gasesti imediat raspunsul, pana acum doar la incepatori am gasit modelul asta de intrebare, "ce motor imi recomandati"...singura exceptie este ca tu cauti o moto fiabila, ptr o persoana "gabaritica". Dupa atitia ani de motocicleala ce inteles dai tu termenului de fiabilitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...