Sari la conținut

Schimb motor


Postări Recomandate

Salut băieți. Am și eu o întrebare, precizez ca nu ma pricep deloc. Sunt începător. Am o motocicleta de 50cc pe injecție. Și vreau sa cumpăr un motor complet cu cutie de 110. Problema e ca pe anunț scrie ca în comanda vine cu carburator. Oare merge pus motorul acela și în locul carburatorului sa pun injecția mea de pe motocicleta sau trebuie un motor specific pe injecție. Motorul e asemănător atât la aspect cât și la dimensiuni cu al meu. Întreb și eu ca nu știu cum e cu ele. Mss 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Cavaleru said:

E ilegal asa ceva si nu incurajam pe forum ilegalitatile

E un motor de câmp. Eu voiam doar sa știu dacă pot face modificarea asta 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Cavaleru a spus:

E ilegal asa ceva si nu incurajam pe forum ilegalitatile

 

Este posibilitatea sa se faca modificarea care se doreste , dupa care sa se faca omologarea individuală ?

E bataie de cap ....

Acum 3 minute, Bogdan Htr a spus:

E un motor de câmp. Eu voiam doar sa știu dacă pot face modificarea asta 

 

 Baga mare ... orice modificare doresti poti face - poti pune un motor de racheta  

 

 

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Bogdan Htr a spus:

E un motor de câmp. Eu voiam doar sa știu dacă pot face modificarea asta 

 

nu dai nici un detaliu despre motoreta despre motorul care vrei sa il montezi. ce  crezi ca citim in globu de cristal? gandim si noi un pic cand postam sa dam informatii cat mai complete?

 

 

Acum 2 minute, sprike a spus:

 

Este posibilitatea sa se faca modificarea care se doreste , dupa care sa se faca omologarea individuală ?

E bataie de cap ....

 

Omologare individuala la RAR? Ai idee ce presupune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Cavaleru said: