Constantin Posted November 26 Share Posted November 26 Astăzi 26.11. cca 100 km .Temperatura între 2 și 5 grade C. Nu am dat drumul la " electrice" Cu amenajări la mobra și echipament, merge la distante medii. Dar mai sunt necesare soluții. Ce amenajări ați mai întreprins? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
megamotoreta Posted Thursday at 10:52 AM Share Posted Thursday at 10:52 AM Eu am dat o gaura in partea din fata, corespunde cu radiatorul, si pe acolo vine caldura. Am pus o grila auto dezmebrari acolo,sa arate ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Posted Thursday at 12:22 PM Author Share Posted Thursday at 12:22 PM 1 oră în urmă, megamotoreta a spus: Eu am dat o gaura in partea din fata, corespunde cu radiatorul, si pe acolo vine caldura. Am pus o grila auto dezmebrari acolo,sa arate ok. Interesant! Astăzi pe Călărași, cca 140 km. Am pus protecțiile de genunchi de enduro. Dar a fost cald, 7 - 8 grade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRG Posted Thursday at 12:30 PM Share Posted Thursday at 12:30 PM 7 minutes ago, Constantin said: Astăzi pe Călărași, cca 140 km. N-ai dat si tu un semnal sa bem un ceai cald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Posted Friday at 08:27 AM Author Share Posted Friday at 08:27 AM Acum 21 ore, megamotoreta a spus: Eu am dat o gaura in partea din fata, corespunde cu radiatorul, si pe acolo vine caldura. Am pus o grila auto dezmebrari acolo,sa arate ok. La mobrele mai vechi, cu aripioare de răcire pe chiulasa și cilindru, se practica dirijarea aerului încălzit. La răcirea cu apa trebuie instalație. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
megamotoreta Posted Friday at 11:09 AM Share Posted Friday at 11:09 AM Acum 2 ore, Constantin a spus: La mobrele mai vechi, cu aripioare de răcire pe chiulasa și cilindru, se practica dirijarea aerului încălzit. La răcirea cu apa trebuie instalație. Da,evident, asa functioneaza motoarele termice, racite cu aer sau cu antigel. Daca radiatorul este pozitionat in fata se poate incerca decuparea, aerul cald este sesizabil. Daca vrem sa ne complicam, putem trage inca un radiator in interior, sa corespunda cu genunchii. Asta nu am incercat-o. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.