XorX Postat ieri la 08:23 Share Postat ieri la 08:23 Salut, cum zice si titlul, ar fi vreo restrictie sa nu pui anvelope TL in loc de TT atata vreme cat folosesti oricum camera? De ce se mai chinuie producatorii sa faca unele dedicate TT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat ieri la 08:51 Share Postat ieri la 08:51 nu se chinuie sa faca tt degeaba, este vorba despre forma jantei, cele tt sunt facute ca sa stea camera intr-un anumit fel. in principiu gumele tl merg pe jantele tt, nu si invers. exista si exceptii, desigur dar sunt rare si e bataie prea mare de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat ieri la 09:30 Autor Share Postat ieri la 09:30 deci nu ar fi problema sa pun anvelope TL pe jantele mele care sunt TT (evident, cu camera la interior)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 10:38 Share Postat ieri la 10:38 Pui anvelope TL pe roți (jante de fapt) TT atunci când nu găsești TT sau când dai comandă fără să fii atent. Te iubește mult cel de la vulcanizare când are de băgat camera, e fericire mare. Cel mai amuzant e când trebuie scoasă, iese greu. Iar de făcut roată TL în loc de TT e cu schepsis, unora le iese, altora nu. Cât despre cameră, e motivul principal pentru care nu am luat Transalp in loc de V-strom. Ce e drept, în vreo 140.000 km pe două roți (din 2016) nu am făcut decât o pană, iar aia pe o uliță din zona mea (cui de 10 cm lungime). Am tot timpul un set Slime cu șnur și CO2, sper să nu-l folosesc niciodată. Acum 1 oră, MotoS Garage a spus: nu se chinuie sa faca tt degeaba, este vorba despre forma jantei, cele tt sunt facute ca sa stea camera intr-un anumit fel. in principiu gumele tl merg pe jantele tt, nu si invers. exista si exceptii, desigur dar sunt rare si e bataie prea mare de cap. Subscriu și întăresc spusele, au mai venit și la mine unii să le fac conversia cu silicon și benzi, i-am refuzat ca să mă lipsesc de înjurături în viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat ieri la 13:41 Share Postat ieri la 13:41 3 hours ago, Lucian_M said: Pui anvelope TL pe roți (jante de fapt) TT atunci când nu găsești TT sau când dai comandă fără să fii atent. Te iubește mult cel de la vulcanizare când are de băgat camera, e fericire mare. Cel mai amuzant e când trebuie scoasă, iese greu. Iar de făcut roată TL în loc de TT e cu schepsis, unora le iese, altora nu. Cât despre cameră, e motivul principal pentru care nu am luat Transalp in loc de V-strom. Ce e drept, în vreo 140.000 km pe două roți (din 2016) nu am făcut decât o pană, iar aia pe o uliță din zona mea (cui de 10 cm lungime). Am tot timpul un set Slime cu șnur și CO2, sper să nu-l folosesc niciodată. Subscriu și întăresc spusele, au mai venit și la mine unii să le fac conversia cu silicon și benzi, i-am refuzat ca să mă lipsesc de înjurături în viitor. facuta cum trebuie nu te injura nimeni! bineinteles cu spitele tensionate corect si nu cu silicon de cacastoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat ieri la 13:58 Share Postat ieri la 13:58 Știu, dar asta presupune să-mi achiziționez așa ceva și chiar n-am chef. Sau își cumpără omul și nu-s de calitate. Viața e mai simplă cum a gandit-o inginerul, așa că... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat 4 ore în urmă Autor Share Postat 4 ore în urmă nu vreau sa convertesc la TL, folosesc in continuare camera. Din pacate honda a ales o dimensiune destul de ciudata pt modelul Shadow Spirit. Si dupa ce ca sunt variante putine sunt si mai putine pe TT. Dar e ok, se pare ca oricum nu gasesc pe stoc si trebuie comanda asa ca o sa merg pe anvelope TT. Dar era si o curiozitate. All clear! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă La 08.01.2025 la 10:23, XorX a spus: Salut, cum zice si titlul, ar fi vreo restrictie sa nu pui anvelope TL in loc de TT atata vreme cat folosesti oricum camera? De ce se mai chinuie producatorii sa faca unele dedicate TT? De 20 de ani merg cu TL pe jante pentru camera. Nu stiu de ce se mai chinuie. N-am avut niciodata nicio problema si nici n-am auzit pe careva sa aiba. La 08.01.2025 la 11:30, XorX a spus: deci nu ar fi problema sa pun anvelope TL pe jantele mele care sunt TT (evident, cu camera la interior)? Avand in vedere ca sunt o gramada de mobre care au roti cu camere si vin de noi cu gume TL iti dai seama ca nu e nicio problema. La 08.01.2025 la 15:41, MotoS Garage a spus: facuta cum trebuie nu te injura nimeni! bineinteles cu spitele tensionate corect si nu cu silicon de cacastoare... Chiarmai e cineva care face asa ceva prin Bucale si sa aiba si recenzii bune? La 08.01.2025 la 12:38, Lucian_M a spus: Pui anvelope TL pe roți (jante de fapt) TT atunci când nu găsești TT sau când dai comandă fără să fii atent. Te iubește mult cel de la vulcanizare când are de băgat camera, e fericire mare. Cel mai amuzant e când trebuie scoasă, iese greu. Iar de făcut roată TL în loc de TT e cu schepsis, unora le iese, altora nu. Cât despre cameră, e motivul principal pentru care nu am luat Transalp in loc de V-strom. Ce e drept, în vreo 140.000 km pe două roți (din 2016) nu am făcut decât o pană, iar aia pe o uliță din zona mea (cui de 10 cm lungime). Am tot timpul un set Slime cu șnur și CO2, sper să nu-l folosesc niciodată. Subscriu și întăresc spusele, au mai venit și la mine unii să le fac conversia cu silicon și benzi, i-am refuzat ca să mă lipsesc de înjurături în viitor. Am facut 5 pene in 15 ani pe KLE cu gume TL pe jante TT. Doua din ele le-am rezolvat singur cu prietenii pe coclauri. Celelalte la vulcanizari, din care doua la vulcanizari auto. N-a fost niciodata nicio problema la montaj-demontaj. O data ne-am chinuit ca se lipise anvelopa de janta si era pe spate, dar am suit o masina cu roata pe talonul gumei si am rezolvat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Si eu pe un F650 din 95 am schimbat de doua ori cauciucuri tubeless si nu am avut niciodata probleme, nici macar pana nu am avut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.