Sari la conținut

Schimbarea setului


Bogdan Htr
 Share

Postări Recomandate

Salut băieți. Am un moped de 50cmc 4t china. As vrea sa ii schimb setul cu unul de 70 sau 110. Ori setul ori sa ii iau motorul complet cu cutie. Problema e ca e pe injectie si nu stiu daca trebuie schimbată si injectia si ecu si/sau pompa de benzina.   Prin oras e bun. Dar are plecarea lenta si pe dn nu prind mai mult de 60-65. Nu începeți cu răspunsuri precum “e ilegal. Vinde o si ia ceva mai mare”. Multumesc 

IMG_1267.jpeg

Editat de Bogdan Htr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te complici fara sa fie nevoie. Mai bine schimbi troaca cu totul, iei una de 125, tot chinezească, daca vrei ceva ieftin. 

Trebuie sa te previn insa, chinezariile nu prezinta incredere din punct de vedere al fiabilitatii. 

Care este motivul pentru care nu vrei sa o vinzi si sa iei ceva mai mare? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, The Flying Dutchman said:

Te complici fara sa fie nevoie. Mai bine schimbi troaca cu totul, iei una de 125, tot chinezească, daca vrei ceva ieftin. 

Trebuie sa te previn insa, chinezariile nu prezinta incredere din punct de vedere al fiabilitatii. 

Care este motivul pentru care nu vrei sa o vinzi si sa iei ceva mai mare? 

Nu vreau să o dau pentru că nu am altă categorie decât B. Mai am un an jumătate până dau A ul. Nu mai folosesc puțin de ea 

7 hours ago, pierrotlefou said:

Io zic sa-ti urmezi visul si schimba tot: o sa faci fericit vanzatorii de piese, mecanicii si politia.
Pentru toate celelalte exista MasterCard.
Succesuri.

Mulțumesc pentru răspunsul ăsta. nu mă ajută. 

7 hours ago, Ruginel said:

Te costa cat nu face. Ia direct ceva mai mare.

Mai am un an jumătate până dau A ul. Voiam să mă mai folosesc de ea puțin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Bogdan Htr a spus:

Mulțumesc pentru răspunsul ăsta. nu mă ajută. 

Asa crezi tu. RAR-ul si Politia o sa-mi dea dreptate avand in vedere ca e ilegal (fapt ce s-a mai mentionat deja).

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, pierrotlefou said:

Asa crezi tu. RAR-ul si Politia o sa-mi dea dreptate avand in vedere ca e ilegal, asa cum s-a mai spus deja.

Ce nu înțelegeți voi e ca nu ma interesează ca e legal sau nu.  Eu voiam sa stiu daca, atunci cand schimb motorul de la 50 la 110. Trebuie schimbata si injectia. Pompa si ecu? Nu ma interesează ca bag prea mult sau ca e ilegal. Nu v am intrebat daca e legal sau nu 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Bogdan Htr a spus:

Ce nu înțelegeți voi e ca nu ma interesează ca e legal sau nu.  Eu voiam sa stiu daca, atunci cand schimb motorul de la 50 la 110. Trebuie schimbata si injectia. Pompa si ecu? Nu ma interesează ca bag prea mult sau ca e ilegal. Nu v am intrebat daca e legal sau nu 

Tati, ia-o mai incet cu nervii ca-ti plezneste o vena in trafic si e pacat. Avand in vedere ca nu vei folosi agregatul pe camp, e nevoie sa pui altfel problema. 
Avand in vedere ca tu esti tot cu "Batman, Batman", repet ce ti-am spus: schimba tot, baga banii, fa-ti damblaua si vezi tu apoi ce nu trebuia schimbat.
Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Categoria asta este legal limitată la 45 km/h, dacă treci printr-un radar cu mai mult de atât intri la verificat RAR şi dosar.

Setul de 110 se schimbă cu tot cu ambielaj şi ambreiaj, injecţia trebuie schimbată şi ea după care s-ar putea să ai surpriza că evacuarea e prea mică...

 pe urmă schimbi pinioanele că merge turată dar nu fuge, în total cam schimbi toată mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 1 oră, Bogdan Htr a spus:

Nu vreau să o dau pentru că nu am altă categorie decât B. Mai am un an jumătate până dau A ul. Nu mai folosesc puțin de ea 

Mulțumesc pentru răspunsul ăsta. nu mă ajută. 

Mai am un an jumătate până dau A ul. Voiam să mă mai folosesc de ea puțin

Pentru inca 1 an si jumatate,nu merita riscul si investitia financiara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Bogdan Htr said:

Nu vreau să o dau pentru că nu am altă categorie decât B.

Acum se pot conduce scuterele de 125 cu categoria B. Este necesar un efort minim: un instructaj de 10 ore. 

Parca asa este, nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, The Flying Dutchman said:

Acum se pot conduce scuterele de 125 cu categoria B. Este necesar un efort minim: un instructaj de 10 ore. 

Da. Cutie automată adica Scutere de 125 nu și motociclete de 125 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, Penetru said:

Categoria asta este legal limitată la 45 km/h, dacă treci printr-un radar cu mai mult de atât intri la verificat RAR şi dosar.

Setul de 110 se schimbă cu tot cu ambielaj şi ambreiaj, injecţia trebuie schimbată şi ea după care s-ar putea să ai surpriza că evacuarea e prea mică...

 pe urmă schimbi pinioanele că merge turată dar nu fuge, în total cam schimbi toată mobra.

Și pentru motorul complet de 70cc E același lucru?  Alta injectie?  Pinioanele oricum voiam sa le schimb.  Problema e ca nu gasesc injector de 110. E doar de 50 si 125.  

1 minute ago, The Flying Dutchman said:

Pai despre scuter vorbim aici, nu? 

Nu. Ziceam despre un moped de 50 cu rapoarte de viteza.  Cutie manuală.  Scuterele sunt scutere, Mopedurile mopeduri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind ca dublezi cilindreea, evident trebuie schimbat tot. Si pe langa ce zice Penetru, daca mergi de la 60 la 100 km/h, s-ar putea sa trebuiasca sa ai in vedere si dimensionarea franelor. De putut se poate face, dar schimbi tot inafara de “bicicleta”. Zici ca merita? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Patrick_M said:

Dat fiind ca dublezi cilindreea, evident trebuie schimbat tot. Si pe langa ce zice Penetru, daca mergi de la 60 la 100 km/h, s-ar putea sa trebuiasca sa ai in vedere si dimensionarea franelor. De putut se poate face, dar schimbi tot inafara de “bicicleta”. Zici ca merita? 

110-le e mare si trebuie schimbat cam tot cum zici. Dar si la 70 trebuie schimbat?  E doar o diferență de 20cm   Nici atunci nu se potrivește injectia? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursul pt 125 cm³ cu B costă 800-1000 lei, un scuter de 125 cât un coif dacic. Setul chinesium majorat e pe bani mărunți, ce nu pricepeți?!? Pe urmă se deschide topicul "am schimbat setul și nu pornește/nu se turează/nu trage/etc.

Pompa probabil nu trebuie schimbată, poate există injector cu debit mărit pt astfel de conversii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Ai primit raspunsuri de la motocilisti cu experienta,toti ti-au spus sa NU faci ceea ce doresti tu sa faci.Si ma refer din punct de vedere mecanic,nu legal.

Ce nu iti este clar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...