mobiletron Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă Nu este necesara umplerea filtrului la schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă (editat) La 02.05.2025 la 0:07, lulu_viteza a spus: Unii spun ca trebuie infiletata joja: https://www.youtube.com/watch?v=ZU_Us8W2Uto altii spun ca nu trebuie infiletata: https://www.youtube.com/watch?v=yZ9Z60EhheE În manual nu scrie nimic in acest sens. Cum e corect? Salut, conform manualului pentru Piaggio Liberty 125 Delivery, model 2006, nivelul se masoara cu joja infiletata. Probabil ca scuterul tau este ceva mai nou, dar nu cred ca s-a schimbat modalitatea de verificare. Spor. Editat 20 ore în urmă de MirceaB completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 4 ore, mobiletron a spus: Nu este necesara umplerea filtrului la schimbul de ulei. Asta am văzut și eu pe net. Ca idee, la mașină am element filtrant, în carcasă. Nu pot să pun ulei acolo, că fuge în baie. În concluzie, merge și/și. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 5 ore, mobiletron a spus: Nu este necesara umplerea filtrului la schimbul de ulei. Cine a dcretat asta? 1 oră în urmă, Lucian_M a spus: Asta am văzut și eu pe net. Ca idee, la mașină am element filtrant, în carcasă. Nu pot să pun ulei acolo, că fuge în baie. În concluzie, merge și/și. Sunt convns ca merge. Numai ca te ajuta sa pui de la inceput cantitatea potrivita de ulei, pentru ca nu mai a/soarbe si filtrul 150-200 ml ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă 1 oră în urmă, Speedy.K a spus: Cine a dcretat asta? Manualele de utilizare ale motocicletelor detinute de mine. La sectiunea Intretinere - Schimb ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Recunosc ca n-am schimbat niciodata uleiul dupa manual decat dpdv al indicativului, km si intervalului de timp, dar nu ca procedura. Procedura am invatat-o dupa ureche de la aia mai batrani si mai priceputi pe vremea cand nu gaseai manuale de mobre "pa net". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă 6 minutes ago, Speedy.K said: Recunosc ca n-am schimbat niciodata uleiul dupa manual decat dpdv al indicativului, km si intervalului de timp, dar nu ca procedura. Procedura am invatat-o dupa ureche de la aia mai batrani si mai priceputi pe vremea cand nu gaseai manuale de mobre "pa net". aia mai batrani de obicei nu sunt mai priceputi, ci doar niste ciocanari care au invatat dupa ureche, cu mici exceptii. aia 150-200 de ml diferenta de nivel, chiar si sub minim, n-o sa strice motorul decat in ture si in sarcina. in manual de obicei iti spune sa incalzesti troaca si dupa aia sa o lasi 15 minute, de abia atunci verifici si modifici nivelul dupa caz... p.s. a incalzi troaca nu inseamna sa o lasi sa porneasca ventilatorul o data, ba unele manuale spun sa iei troaca la o plimbare moderata 15-20 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi _ 2981 Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lulu_viteza Postat 12 ore în urmă Autor Share Postat 12 ore în urmă Postează, te rog și un link către manual sau denumirea manualului (model/an) să-l pot găsi pe internet. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Acum 3 ore, Speedy.K a spus: Sunt convns ca merge. Numai ca te ajuta sa pui de la inceput cantitatea potrivita de ulei, pentru ca nu mai a/soarbe si filtrul 150-200 ml ulterior. Întotdeauna, dar absolut întotdeauna, verific după umplere. Inițial pun cu 1-200 ml mai puțin decât trebuie sau cred că trebuie, pornesc motorul, las să meargă un minut, opresc, las 1-2 minute și verific din nou. Completez cât și dacă trebuie. Niciodată nu pun din prima cât scrie în carte, din motive evidente. Ce, nu a pățit nimeni să pună cât scrie în carte și să se trezească, că are ulei peste nivel? Că n-am chef să scot cu pompa (acolo unde merge cu vacuum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lulu_viteza Postat 9 ore în urmă Autor Share Postat 9 ore în urmă @Cristi_2981, scrie te rog din ce manual ai postat print-screen sau dă-mi te rog un link către manual. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 4 ore, MotoS Garage a spus: aia mai batrani de obicei nu sunt mai priceputi, ci doar niste ciocanari care au invatat dupa ureche, cu mici exceptii. aia 150-200 de ml diferenta de nivel, chiar si sub minim, n-o sa strice motorul decat in ture si in sarcina. in manual de obicei iti spune sa incalzesti troaca si dupa aia sa o lasi 15 minute, de abia atunci verifici si modifici nivelul dupa caz... p.s. a incalzi troaca nu inseamna sa o lasi sa porneasca ventilatorul o data, ba unele manuale spun sa iei troaca la o plimbare moderata 15-20 de km... Trebuia sa pun ghilimele la batrani. N ma refer la mosi proprietari de Dacia 1300, ci la mecanici moto care aveau experienta mult mai multa decat mine pe partea de service. Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Întotdeauna, dar absolut întotdeauna, verific după umplere. Inițial pun cu 1-200 ml mai puțin decât trebuie sau cred că trebuie, pornesc motorul, las să meargă un minut, opresc, las 1-2 minute și verific din nou. Completez cât și dacă trebuie. Niciodată nu pun din prima cât scrie în carte, din motive evidente. Ce, nu a pățit nimeni să pună cât scrie în carte și să se trezească, că are ulei peste nivel? Că n-am chef să scot cu pompa (acolo unde merge cu vacuum). Absolut corect. La KLE zicea manualul 3000 ml cu tot cu filtru. Niciodata nu mi-a intrat atat, desi am scurs cat de bine am reusit uleiul vechi. Maxim 2800-2900. Acelasi lucru la masinile de tuns iarba, desi sunt Stihl, nu vreo chinezarie, niciodata nu intra cat zice la carte. Acum 4 ore, Cristi _ 2981 a spus: Despre ce utilaj vorbesti? Nu mai pune poze fara explicatii ca sa nu se inteleaga altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi _ 2981 Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Este manualul de service pt Liberty 125 dupa 2019. Il pun maine complet cand ajung la birou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.