Daviddd Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Vă salut cu respect! Mi-am achiziționat acum câteva zile un Honda Hornet 600 PC34, cu ~80k km la imbatabilul preț de 900 de euro, motocicleta stătută destul de mult, estetic prezintă foarte bine, mecanic relativ! Ca am luat-o mergea într-un piston, în pistonul 1, am scos toate fișele de la bujii ca să testez asta și mergea doar 1, se tura până la 7-8k și așa, am dat jos carburatoarele, curățat jiglere, suflat, neumblat la reglaje, apoi când le-am pus se tura relativ bine, mergeau toate 4 pistoanele, totul în regulă, peste vreo oră am montat o definitiv ca să merg la o plimbare cu ea să văd cum se comportă, a pornit, a mers turată foarte bine timp de 3 4 secunde apoi s-a subturat din senin, la 2k ture, oricât aș fi dat accelerația, și cu șoc și fără rămânea pe la 2k, parca o ținea ceva, și scotea fum ALB pe toba, după nu a mai pornit deloc, plutitoarele la carburatoare par să funcționeze corect, motorul cred ca e în stare bună, turată în limitare nu mi-a scos fum albastru deloc, nimic dubios, nu pare janghina, mi-e drag de ea:) Scânteie am scos fișele de la bujii și le-am probat pe toate cu o bujie dând la automat, da scânteie pe toate, bujiile ei n-am apucat să le scot ca nu am avut cheie, dar asta urmează să fac azi, scotand mufa de la senzorul acela din stanga carburatoarelor care am înțeles ca face comunicare cu CDI ul pentru scânteie nu e nicio diferență. Voi ce spuneți ? Orice părere e bine venită? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Iunie 12 Moderatori Share Postat Iunie 12 Fumul alb e antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 du-o la un mecanic bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan p Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Acum 6 ore, Daviddd a spus: scotea fum ALB pe toba nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 13 Share Postat Iunie 13 Acum 20 ore, Kristian a spus: Fumul alb e antigel. Eu am intalnit sa dea fum alb si nu era antigel, mobra respectiva era racita pe aer. Ruginise cablul de soc si dupa ce-l trageai nu mai revenea socul la impingere desi maneta se intorcea la capat. Scotea un fum alb care semana cu un abur de apa dar se disipa destul de repede in comparatie cu cel provocat de antigel. Nu am inteles fenomenul dar asa s-a intamplat, dupa remediera cablului de soc a disparut complet problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daviddd Postat Iunie 14 Autor Share Postat Iunie 14 (editat) Pus bujii noi, a pornit bine, s-a turat puțin fix cum trebuie apoi iar a început să se îngâne, după 1-2 min s au înroșit toate 4 țevile de evacuare, stătea turată pe la 7k pe loc, test compresie 11-12 bari pe toți cilindrii, a înnegrit și bujiile noi foarte rapid, cred ca e nevoie de un kit să recondiționez și sincronizez carburatoarele, alte idei? Editat Iunie 14 de Daviddd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 16 Share Postat Iunie 16 La 12.06.2025 la 12:40, chv a spus: du-o la un mecanic bun Asta. ca sincer, nu prea pare ca stii ce faci, o dai asa la urecheala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spring Postat Marți la 10:35 Share Postat Marți la 10:35 Clar du-o la un mecanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Marți la 11:40 Share Postat Marți la 11:40 Inainte de a te juca la carburatoare, verifica uleiul si antigelul, atat niveluri cat si aspect sa te asiguri ca nu s-au amestecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.