Sari la conținut

12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia


Postări Recomandate

Nu cred ca e vorba de împărțirea sustinerii. Din cate stiu filozofia Ducati e asa: noi facem mobra castigatoare iar pilotii se adapteaza la ea. Hai sa luam exemplul de anul trecut. Pilotii de uzina si-au împărțit victoriile in felul următor : 1-2 victorii Bestia si 11 victorii Peco. Deci daca anul acesta Peco ia 1-2 victorii si Marc 10-12-14 de ce Ducati ar trebui sa nu fie multumiți? Sau e obligatoriu ca Peco sa ia mai multe victorii? 

Si inca o chestie, anul trecut factory Ducati a avut pilotii in clasament pe 2 si 4. Oare o fi o imbunatatire anul asta ca-i are pe 1 si 3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 200
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 27.07.2025 la 8:10, B.B. a spus:

Pai cand chinezii/koreenii fac echipament la fel la 1/10 din pret mi se pare normal. 

Eh,eh,nu as compara Dainese decat cu Alpinestars.Chinezii fac echipamente la 1/3 din pret nu la 1/10 si o fac prin reverse engineering - adica iau un costum geaca etc de la Dainese,Alpinestars,etc etc le desfac si le imita.Cum pot si cum stiu.Si iese un...adidas Mike.Sau Adibas:)

Stiu ca sunt multa lume cumpara echipamente de pe temu,dar....mi se pare ca mi-as lua teapa cumparand niste manusi de 100 lei de pe temu, care in cazul unui accident ar fi franjuri dupa 5m,prefer sa dau 3-400 si sa fie the real deal.Depinde pana la urma ce vrei de la respectivele echipamente - doar sa bifezi ca ai sau vrei sa te mai si protejeze in cazul unei cazaturi si poate sa fie confortabile la purtare sa reziste in timp etc?

Dainese insa,dupa cum am zis,fata de competitorul direct Alpinestars,mi se pare ca sare putin calul ca si pret pe aceleasi game.Si nemaifiind Rossi ca un driver al vanzarilor,iata ca schioapata.De fapt ce sa schioapete,ca a cazut pe jos.

Pe o piata asa de competitiva precum e cea a echipamentelor moto,diferenta pe care o fac chinezii nu vine din mana de lucru ieftina (si europenii le fac in Vietnam etc) sau pt ca Dainese sau Alpinestars isi pun un profit nesimtit,nu cred ca e cazul - ci din costurile de r&d care in mod clar se regasesc in pret si mai ales din calitatea materialelor.Acolo dau chinezii lovitura,si de aia isi permit preturile alea de dumping,dar cumparatorul nu vede pt ca ii iau fata ambalajul si culorile.

E ok sa iei carene din China,poti gasi produse super la 40-60% din pretul celor oem si la 80-90% din calitate,dar cand te duci la echipamente moto....meh.

Acum 23 ore, frigider a spus:

Dacă Peco ieșea mereu pe 2,da.

Altfel nu.

 

Rectific: de ce ai asculta pilotul nr. 2?

Pentru ca daca nu asculti feedback'ul celorlalti piloti si te iei DOAR dupa MM,parcurgi fix drumul Honda 2019-2024.

Hai ca am mai zis asta de 2 ori,ce e asa de greu de inteles?

Repet - Gigi mi se pare prea inteligent ca sa cada in capcana asta.Mai ales ca are "epopeea Honda" drept exemplu.

Acum 20 ore, danypop a spus:

Da.... Si singurul care a cerut pentru poolime mobre cu 1sec mai lente ca-l incurca in drumul lui de cucerire a campionatelor 🤤🤤

True true - trebuie sa ne amintim asta - momentul cand il enerva faptul ca veneau de-alde Bezzechi si incercau sa il depaseasca ca nesimtitii in timp ce el avea treburi mai importante si nu avea timp de acei paizani.

Acum 20 ore, xt600 a spus:

Va exista un GP26, chiar daca diferentele fata de GP25 nu vor fi prea mari. In conditiile in care Ducati se afla in clasa A de concesii, dezvoltarea motorului este inghetata, pentru 2026 si vor avea dreptul la un singur update pentru aero. In rest, au posibilitatea sa dezvolte liber electronica si sasiul. So, acel model, evolutie a GP25, va putea fi numit GP26. Tocmai, pentru ca au avut in vedere clasa de concesii in care se afla si imposibilitatea de a dezvolta motorul, au preferat sa mearga cu motorul din 2024, cu mici diferente de tunning.

Exact.Good point.

Nu pot sa isi bage manutzele in motor,in rest pot lucra pe partea de sasiu balance etc.

Acum 15 ore, B.B. a spus:

Ducati Corse’s General Director Gigi Dall’Igna has made his stance clear: “The only thing that matters to me is winning.”

Wow....i didn't expect.Eu credeam ca Gigi vrea doar sa participe.Facepalm.

 

Nu despre asta e vorba - normal ca Gigi vrea sa castige.

E vorba despre faptul ca forta Ducati a fost in a face o moto user-friendly care sa poata fi exploatata bine de catre toti pilotii,daca face o motoreta de nisa ce poate fi exploatata doar de catre un baeat care e de 8x campion mondial si atat,iar restul isi iau bataie de pe ea,Gigi va intra cu succes in epopeea Honda.Si am vazut cum se termina asta.

 

Intr-o nota personala,chiar mi-ar placea ca Gigi sa faca o moto pe care sa poata merge DOAR Marquez - am vazut cu Honda cum se termina,iar asta ar insemna inceputul sfarsitului pt Ducati,ceea ce m-ar bucura maxim sa se termine dominatia,dar cred ca Gigi e mult prea destept pt a cadea in capcana asta.

Acum 12 ore, danypop a spus:

Din cate stiu filozofia Ducati e asa: noi facem mobra castigatoare iar pilotii se adapteaza la ea

Ai uitat sa adaugi un element important spus tot de Gigi - "cu feedback de la TOTI pilotii".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, categoric. Se ia ce e bun de la fiecare pilot si se crează o mobra supremă. Cine a spus sau ce dovezi sunt ca nu asa se întâmplă si acum? Eu vad toate ducatiurile in top (cu exceptia rookieu-lui, ceea ce e oarecum normal). Sa nu-mi spui ca e dezastruos gp25ul pentru ca 🍌 nu castigă curse pe bandă rulantă! Scriu inca odata, unde era anul trecut "pilotul nr2" al celor de la Ducati? De ce nu se punea problema ca gp24 e dezastru pentru ca Bestia nu castiga 5-10 curse? In momentul de față FACTORY DUCATI are CEL MAI BUN AN DIN ISTORIA MĂRCII. Domină cel mai categoric! Are un pilot pe primul loc in clasamentul general si nu e deloc amenințat de vreun contracandidat de la alta echipă/constructor cum s-a întâmplat in toti ceilalti ani. Realitatea nu poate fi acoperită. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Method a spus:

Eh,eh,nu as compara Dainese decat cu Alpinestars.

 

Pentru ca daca nu asculti feedback'ul celorlalti piloti si te iei DOAR dupa MM,parcurgi fix drumul Honda 2019-2024.

Ei, ar mai fi si Kushitani, dar astia sunt exclusivisti. Produse premium, ful custom made, facute in Japonia, etc, etc.. costa o caruta de bani. Somkiat Chantra este echipat de ei, in rest, rar ii vezi sa se implice in motorsport. 

 

Exact! Cu MM vioara 1 la Ducati, exista riscul ca si Ducati sa o ia pe acelasi drum cu Honda. Atragea atentia un nene, intr-un interviu, asupra acestui pericol. MM ocoleste multe din problemele unei motorete, astfel incat echipa de dezvoltare nu mai are o idee clara despre   limitele reale ale motocicletei si care sunt zonele pe care mai trebuie lucrat. De asta ai nevoie de un pilot senzitiv ca Pecco. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Method a spus:

Eh,eh,nu as compara Dainese decat cu Alpinestars.Chinezii fac echipamente la 1/3 din pret nu la 1/10 si o fac prin reverse engineering - adica iau un costum geaca etc de la Dainese,Alpinestars,etc etc le desfac si le imita.Cum pot si cum stiu.Si iese un...adidas Mike.Sau Adibas:)

Stiu ca sunt multa lume cumpara echipamente de pe temu,dar....mi se pare ca mi-as lua teapa cumparand niste manusi de 100 lei de pe temu, care in cazul unui accident ar fi franjuri dupa 5m,prefer sa dau 3-400 si sa fie the real deal.Depinde pana la urma ce vrei de la respectivele echipamente - doar sa bifezi ca ai sau vrei sa te mai si protejeze in cazul unei cazaturi si poate sa fie confortabile la purtare sa reziste in timp etc?

Dainese insa,dupa cum am zis,fata de competitorul direct Alpinestars,mi se pare ca sare putin calul ca si pret pe aceleasi game.Si nemaifiind Rossi ca un driver al vanzarilor,iata ca schioapata.De fapt ce sa schioapete,ca a cazut pe jos.

Pe o piata asa de competitiva precum e cea a echipamentelor moto,diferenta pe care o fac chinezii nu vine din mana de lucru ieftina (si europenii le fac in Vietnam etc) sau pt ca Dainese sau Alpinestars isi pun un profit nesimtit,nu cred ca e cazul - ci din costurile de r&d care in mod clar se regasesc in pret si mai ales din calitatea materialelor.Acolo dau chinezii lovitura,si de aia isi permit preturile alea de dumping,dar cumparatorul nu vede pt ca ii iau fata ambalajul si culorile.

 

Ca fapt divers, eu am pereche alpinestars si vreo 3 luate de pe AliExpress. Ghici pe care le port cel mai des, pe cele de pe Aliexpress pt ca cele Alpinestars sunt foarte calduroase si FJR are manere incalzite.

La manusi de vara sunt la a doua pereche luata de pe Aliexpress care sunt DIN PIELE DE CAPRA.. si contin mai multa piele in desenul palmei decat cele alpinestars.

Am avut o pereche care au vazut multa ploaie si au devenit un pic tari pentru gustul meu, si pt 100 lei mi-am luat alta pereche exact de la acelasi seller.. care sunt moi si pufoase si excelente, piele de capra.

 

Pe Aliexpress sau TEMU sunt fel si fel si fel de produse, trebuie sa ai rabdare sa cauti si sa citesti reviews.. eu de pe TEMU de ex nu am luat niciodata nimic pt ca mi se pare FOARTE misleading toate chestiile cu care te imbie ei, dpadv Aliexpress sunt mult mai fairplay.

 

Acum 32 minute, Method a spus:

.. Gigi .. 

Chair nu conteaza pe ce panta o ia Gigi cu dezvoltarea pt ca nu mai conteaza nimic din 2027 cand trebuie sa vina cu o motocicleta cu totul noua.

Iar faza ca o ia pe calea Honda-MM nu are nici un fel de relevanta. Acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Method a spus:

Gigi va intra cu succes in epopeea Honda

nu intra nicaieri, la anu moto nu se sch mult.

din 27 poate.

dar s-a cam vazut ca inginerii fac moto si pilotii merg cu ele si aia e.

 

uita-te la Honda: cu 1-2 ani inainte sa plece MM facuse redesign total - fara MM in cap.

cum ti se pare ca merge? merge o laie. moto tot slaba e dupa atatat timp.

 

nu au nici piloti ce-i drept.

Acum 55 minute, Method a spus:

Ai uitat sa adaugi un element important spus tot de Gigi - "cu feedback de la TOTI pilotii".

asa si?

hai sa asculte de digi si Peco care se zbat. "moto nu e buna" - MM intre timp bifeaza victorii consecutive :))))

e greu sa nu cazi in capcana MM.

 

ce nu intelege lumea:

o conta si moto da conteaza si ala de ii da cox. 

 

caz concret.

Acum 43 minute, danypop a spus:

Da, categoric. Se ia ce e bun de la fiecare pilot si se crează o mobra supremă. Cine a spus sau ce dovezi sunt ca nu asa se întâmplă si acum? Eu vad toate ducatiurile in top (cu exceptia rookieu-lui, ceea ce e oarecum normal). Sa nu-mi spui ca e dezastruos gp25ul pentru ca 🍌 nu castigă curse pe bandă rulantă! Scriu inca odata, unde era anul trecut "pilotul nr2" al celor de la Ducati? De ce nu se punea problema ca gp24 e dezastru pentru ca Bestia nu castiga 5-10 curse? In momentul de față FACTORY DUCATI are CEL MAI BUN AN DIN ISTORIA MĂRCII. Domină cel mai categoric! Are un pilot pe primul loc in clasamentul general si nu e deloc amenințat de vreun contracandidat de la alta echipă/constructor cum s-a întâmplat in toti ceilalti ani. Realitatea nu poate fi acoperită. 

NU! 

 

moto nu e buna :)))) trebuie ascultat Peco :))) 

Acum 21 minute, B.B. a spus:

Chair nu conteaza pe ce panta o ia Gigi cu dezvoltarea pt ca nu mai conteaza nimic din 2027 cand trebuie sa vina cu o motocicleta cu totul noua.

Iar faza ca o ia pe calea Honda-MM nu are nici un fel de relevanta. Acum.

exact asta am zis inainte sa citesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, danypop a spus:

Da, categoric. Se ia ce e bun de la fiecare pilot si se crează o mobra supremă. Cine a spus sau ce dovezi sunt ca nu asa se întâmplă si acum? Eu vad toate ducatiurile in top (cu exceptia rookieu-lui, ceea ce e oarecum normal). Sa nu-mi spui ca e dezastruos gp25ul pentru ca 🍌 nu castigă curse pe bandă rulantă! Scriu inca odata, unde era anul trecut "pilotul nr2" al celor de la Ducati? De ce nu se punea problema ca gp24 e dezastru pentru ca Bestia nu castiga 5-10 curse? In momentul de față FACTORY DUCATI are CEL MAI BUN AN DIN ISTORIA MĂRCII. Domină cel mai categoric! Are un pilot pe primul loc in clasamentul general si nu e deloc amenințat de vreun contracandidat de la alta echipă/constructor cum s-a întâmplat in toti ceilalti ani. Realitatea nu poate fi acoperită. 

Da eu nu am spus ca GP25 e dezastruos,sau ca Ducati nu merge bomba.Musiu Bagnaia a zis ca nu poate frana cum frana el in tinerete cu GP24 si ca e de porc gp25.Musiu Diggia i-a tinut isonul.Memelu a dat din umeri si a castigat majoritatea curselor.

 

Si Honda la fel defila - same story.Si tot asa la inceput de 2019 au aparut voci (destul de reputate Lorenzo+Chel) care au spus ca e cam de porc handling'ul la ele si ca doar Memelu poate merge cu ele.Memelu s-a exprimat sa o lase asa ca e tzipla si a mai castigat un campionat.Dupa care stim deja ce s-a intamplat.Treaba a debutat fix la fel - cu MM in floare defiland si ceilalti bombanind ca motoreta nu are handling cum trebuie.These are early signs,identic si la fel.

Ai fi avut tupeu sa spui in 2019 ca Honda va fi praf in urmatorii 5 ani?La fel ca si acum,cine are tupeu sa spuna asa ceva despre Ducati?Dar iata ca,la fel ca in 2019 cu Honda,sunt niste mici avertismente.

Dar repet - eu cred ca Gigi e prea inteligent ca sa nu inteleaga asta si sa nu ia in considerare ce zice Bagnaia.

Acum 31 minute, xt600 a spus:

MM ocoleste multe din problemele unei motorete, astfel incat echipa de dezvoltare nu mai are o idee clara despre   limitele reale ale motocicletei si care sunt zonele pe care mai trebuie lucrat. De asta ai nevoie de un pilot senzitiv ca Pecco.

:agree:

Acum 20 minute, B.B. a spus:

Aliexpress sunt mult mai fairplay.

Achesez.

Eu am si Alpinestars si Dainese comandate de pe site'urile din uk,insa originale.Calitate tzipla nu ma pot plange.Bani...decenti as zice avand in vedere cat tin.

Ca o paranteza nu sunt deloc de acord cu ce fac marii constructori acum (printre care si Alpinestars) cu aceste noi cizme facute din vinilin (ei le numesc microfibre blablabla dar e vinilin oricum ai da-o sunt bucati mici de plastic) si cu care vor sa inlocuiasca pielea.Not ok.Nici dpdv al calitatii,nici al pretului nici al rezistentei in timp cat si la un crash,din absolut nici un punct de vedere nu mi se pare ok.Sustenability my ass,bai nene de cand a devenit plasticul sustenabil?Nu e sustenabil e doar iefin de produs,sa lase vrajeala asta de 2 lei.

Nu mi-as lua echipamente fake (pt ca sunt fake hai sa nu o mai  dam din fanta in cola) de la chinezi,iar celor care isi iau le spun un singur lucru - chinezii fac si casti Shoei la 70e cand cele originale sunt la 700e.Indrazniti sa va luati ?Nu?De ce nu? :)

Daca teoria cu fake e ok merge la manusi,de ce nu se poate transpune si la casti?

Acum 20 minute, B.B. a spus:

Chair nu conteaza pe ce panta o ia Gigi cu dezvoltarea pt ca nu mai conteaza nimic din 2027 cand trebuie sa vina cu o motocicleta cu totul noua.

Iar faza ca o ia pe calea Honda-MM nu are nici un fel de relevanta. Acum.

Conteaza enorm.Motoreta 2027 pe ce baza crezi ca o va face?Nu pe bazele a ceea ce a invatat/primit feedback in 2025,2026 samd?

Are o relevanta masiva - vorba aia istoria nu se repeta dar rimeaza al naibii de bine.

Sper insa in secret ca Gigi sa fie de parerea ta,sa se suceasca la 180gr fata de cum lucra pana acum si sa il asculte DOAR pe Memelu - sa vedem ce iese :bounce:

Acum 5 minute, frigider a spus:

uita-te la Honda: cu 1-2 ani inainte sa plece MM facuse redesign total - fara MM in cap.

cum ti se pare ca merge? merge o laie. moto tot slaba e dupa atatat timp.

 

nu au nici piloti ce-i drept

Facuse redesign foarte adevarat - ei la fiecare an fac redesign.Dar fara cap fara coada fara vreo noima in cap.

Iti aduci aminte cand MM insusi intr-un an le-a spus sa nu mai arunce efectiv cu piese in el ca nu mai are timp sa testeze toate nebuniile ca trebuie sa isi faca si el o baza de setari ca imediat vine prima etapa?

Modul de lucru al Honda....se vede in rezultate,ce sa mai zic...

Acum 7 minute, frigider a spus:

asa si?

hai sa asculte de digi si Peco care se zbat. "moto nu e buna" - MM intre timp bifeaza victorii consecutive :))))

Repet - vezi ca asta e identic si la linie parcursul Honda 2019+

Acum 8 minute, frigider a spus:

e greu sa nu cazi in capcana MM.

Repet - cred ca Gigi is much smarter than this.

Acum 8 minute, frigider a spus:

ce nu intelege lumea:

o conta si moto da conteaza si ala de ii da cox. 

 

caz concret.

Caz concret - am vazut cat conteaza moto si cat conteaza pilotul chiar in 2023 cu MM si Honda.

E cel mai bun pilot din lot?Cred ca a demonstrat cu prisosinta asta.

Unde era cu o moto neperformanta?NOWHERE.

Hai sa ne revenim - nu mai suntem in 1999 pilotul nu mai poate face diferenta enorma.

Iata ca poate face diferenta intre un loc 2-3 si un loc 1,precum ne arata tot Marcel acum,dar nu poate face lua o moto de locurile 5-8 si sa iasa pe 1 cu ea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin ce am scris mai sus. Ducati(factory) e in cel mai bun moment din istoria lor. Au pilotii pe 1 si 3, deci nu sunt batuti de niciun alt constructor. Anul trecut cu mobra aia buna ce-l lăsa pe peco sa fie cel mai bun pe frane, aveau pilotii pe 2 si 4. E realitatea, nu? 

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, danypop a spus:

Sustin cecam scris mai sus. Ducati(factory) e in cel mai bun moment din istoria lor. Au pilotii pe 1 si 3, deci nu sunt batuti de niciun alt constructor. Anul trecut cu mobra aia buna ce-l lăsa pe peco sa fie cel mai bun pe frane, aveau pilotii pe 2 si 4. E realitatea, nu? 

Total de acord. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Dar repet - eu cred ca Gigi e prea inteligent ca sa nu inteleaga asta si sa nu ia in considerare ce zice Bagnaia.

 

Conteaza enorm.Motoreta 2027 pe ce baza crezi ca o va face?Nu pe bazele a ceea ce a invatat/primit feedback in 2025,2026 samd?

 

Ma tem ca declaratia lui Jiji, postata de @B.B. arata o schimbare in strategia inteligentului, in sensul unui sprijin total catre MM. Vocea lui Pecco nu se mai aude prea mult, in cadrul echipei. Bine, pana la urma, nu este nimic nou, anul trecut motoreta s-a facut preponderent (daca nu integral) pe baza datelor si feedbackului dat de Pecco. Si cea de anul asta, sunt convins, tot dupa datele lui FB a fost facuta, dar nu i-a nimerit-o prea bine... in schimb i-a venit manusa demonului. Niciodata nu am fost foarte convins ca Gigi face motoreta pe baza datelor TUTUROR pilotilor. Nici nu ar fi posibil, mai ales daca ai 6-8 piloti cu stiluri de pilotaj foarte diferite. Desigur, datele se strang de la toti, sunt comparate, dar motoreta tot pe datele unuia, cel mult doi piloti, se construieste. Diferenta fată de celelalte echipe este ca Gigi are un volum mult mai mare de date, pentru comparatie si asta conteaza! Plus ca are mai multi piloti cu care poate testa solutii. 

 

Bineinteles ca conteaza! Cum spuneam si mai sus, are un volum mare de date pentru comparatie. Cu motoretele 2027 nu se porneste de la 0 absolut. Informatiile si know how-ul obtinut in ultimii ani vor conta mult in dezvoltarea noii motorete. Nu va fi deloc surprinzator faptul ca si cu noul model, Ducati va fi tot in top. Singura necunoscuta o reprezinta pneurile. Pneurile pot amesteca mult cartile... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, danypop a spus:

Sustin ce am scris mai sus. Ducati(factory) e in cel mai bun moment din istoria lor. Au pilotii pe 1 si 3, deci nu sunt batuti de niciun alt constructor.

Da nici nu te-am contrazis in legatura cu asta,suntem perfect de acord :)

Tot ce am zis eu e ca la fel a debutat si odiseea Honda.Fix la fel.

1 oră în urmă, frigider a spus:

nu cred ca mai e dispus sa riste asa mult.

La mult-iubitul lui Sachsen in....2023?nu? a fost dispus sa riste absolut totul.Si ce a rezolvat?A cazut de vreo 4-5 ori si s-a accidentat,parca nici n-a concurat pana la urma duminica in urma accidentarilor,daca nu ma inseala memoria.

Acolo ne-a aratat ca orice ar incerca,chiar si un 8xcampion mondial cu experienta enorma pe moto respectiva,daca moto nu poate,el nu poate suplini decat in foarte mica masura carentele motoeretei.

Acel Saschen 2023 zic eu ca ar trebui sa serveasca drept lectie oricarui pilot care incearca sa ia o moto de pluton si sa o ridice pe podium - in era moderna,in anii nostri nu mai merge haiduceala asta.It's a fact.

Acum 38 minute, xt600 a spus:

Ma tem ca declaratia lui Jiji, postata de @B.B. arata o schimbare in strategia inteligentului, in sensul unui sprijin total catre MM. Vocea lui Pecco nu se mai aude prea mult, in cadrul echipei.

Asa sa fie,sincer eu m-as bucura :bounce:

Sa faca motorete bazandu-se exclusiv pe feedback'ul si indicatiile lui Memelu,ca asa a facut si Honda.

Poate,poate o trozneste - sunt oricum sanse mult mai mari sa o trozneasca decat daca ar lua in considerare ce spun toti pilotii Ducati.

Fingers crossed.

(stiu ca sunt rau,insa cred ca toti - in afara de fani - ne-am plictisit de aceasta arma letala Ducati impotriva caruia absolut nici un pilot nu poate concura.Ar fi superb sa o strice Gigi,sa se mai poata bate la podium si altii in afara de pilotii Ducati.

Acum 41 minute, xt600 a spus:

anul trecut motoreta s-a facut preponderent (daca nu integral) pe baza datelor si feedbackului dat de Pecco

Gigi a declarat ca a luat in considerare feedback'ul dat de toti pilotii.Acuma vorba ta,intre ce declara si ce si CAT ia in considerare,aia doar el stie.

Dar repet - eu sunt pentru - sa faca motorete dupa chipul si asemanarea lui Marquez.

Ca asa a facut si ce era (si este?) cea mai galonata echipa din gp.

Si a ajuns la sapa de lemn :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Method a spus:

Da nici nu te-am contrazis in legatura cu asta,suntem perfect de acord :)

Tot ce am zis eu e ca la fel a debutat si odiseea Honda.Fix la fel.

Dar de ce anul trecut cand Enea era pe nicaieri cu gp24 nu spuneam chestiile astea: Bagnaia a stricat gp24le, uite, colegul de echipa nu prea castiga nimic. 

Momentan gp25ul nu are nimic din "adn-ul" lui Marcel. In 2027 (daca ramane Marcel la ei) o sa putem spune ca "ducati a stricat mobra mergand pe mâna lui Marcel" 

Nu poti spune acum ca gp25ul e stricat doar pentru ca-l pilotează Marcel desi nu a pus un deget la dezvoltarea lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Method a spus:

La mult-iubitul lui Sachsen in....2023?nu? a fost dispus sa riste absolut totul.Si ce a rezolvat?A cazut de vreo 4-5 ori si s-a accidentat,parca nici n-a concurat pana la urma duminica in urma accidentarilor

acolo a fortat pt ca ii placea prea mult circuitul.

doar ca acea Honda era masina de highside mai mult decat moto de GP.

omu vroia si el un rezultat pozitiv, nu?

 

nu e ca si cum a riscat pe un circuit nefavorabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus cazul HONDA Repsol este unul unicat, aia nu s-au dus in cap neaparat ca au mers pe mana lui Marcel si pur si simplu pentru ca Marcel a lipsit foarte mult si Honda nu prea au luat in serios dezvotarea aero a Ducati. Sa nu uitam totusi ca pe vremea aia Ducati parca aveau concesii pe cand Honda si Yamaha nu prea aveau nimic, ei erau cei buni.

Roata s-a intors dar si pe fondul absenteti lui MMel.. care daca in aceai ani ar fi fost fully capabil poate alta ar fi fost si istoria HONDei...

Dar ce-a fost a fost.. insa nu inseamna ca daca Ducati vor merge pe mana lui MM si din 2027 incolo inseamna automat ca ii va duce la groapa cum crede Method/ Din contra pot ajunge la binomul cel mai tare cu cel mai tare pilot si cea mai tare mobra.. sa nu uitam ca nici MMel nu mai pacaliciul din 2019,, e cumva alt om acum dupa atatea chestii suferite + experienta acumulata in atatia ani. Tardozzi si Gigi nu s-au nascut ieri, nu cred ca se entuziasmau ei asa ca BB il sustine pe MM pe motociclism, omul ala, Marc Marquez i-a impresionat cu ceva. Zic si eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, danypop a spus:

Dar de ce anul trecut cand Enea era pe nicaieri cu gp24 nu spuneam chestiile astea: Bagnaia a stricat gp24le, uite, colegul de echipa nu prea castiga nimic. 

Momentan gp25ul nu are nimic din "adn-ul" lui Marcel. In 2027 (daca ramane Marcel la ei) o sa putem spune ca "ducati a stricat mobra mergand pe mâna lui Marcel" 

Nu poti spune acum ca gp25ul e stricat doar pentru ca-l pilotează Marcel desi nu a pus un deget la dezvoltarea lui. 

amin.

Chiar acum, B.B. a spus:

In plus cazul HONDA Repsol este unul unicat, aia nu s-au dus in cap neaparat ca au mers pe mana lui Marcel si pur si simplu pentru ca Marcel a lipsit foarte mult si Honda nu prea au luat in serios dezvotarea aero a Ducati. Sa nu uitam totusi ca pe vremea aia Ducati parca aveau concesii pe cand Honda si Yamaha nu prea aveau nimic, ei erau cei buni.

Roata s-a intors dar si pe fondul absenteti lui MMel.. care daca in aceai ani ar fi fost fully capabil poate alta ar fi fost si istoria HONDei...

Dar ce-a fost a fost.. insa nu inseamna ca daca Ducati vor merge pe mana lui MM si din 2027 incolo inseamna automat ca ii va duce la groapa cum crede Method/ Din contra pot ajunge la binomul cel mai tare cu cel mai tare pilot si cea mai tare mobra.. sa nu uitam ca nici MMel nu mai pacaliciul din 2019,, e cumva alt om acum dupa atatea chestii suferite + experienta acumulata in atatia ani. Tardozzi si Gigi nu s-au nascut ieri, nu cred ca se entuziasmau ei asa ca BB il sustine pe MM pe motociclism, omul ala, Marc Marquez i-a impresionat cu ceva. Zic si eu. 

si asta-i adevarat.

 

e fix acelasi motiv pt care Yamaha e unde e.

se bateau la campionat si brusc pla rezultate.

si la ei pilotul nr 1 nu a lipsit 4 ani.

 

e un mit ca MM a stricat Honda aia :) 

 

si la yama nimeni afara de Q nu merge/mergea bine!!!

 

topic inchis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite-l pe Rins ce jenant e, bine, e si olog saracul. La Brno ma uitam cum merge el ultimul.. jeez, zici ca e fosta clasa CRT.. :( 

Mie imi place de Rins si de Yamaha.. dar sunt de toata jena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, frigider a spus:

amin.

si asta-i adevarat.

 

e fix acelasi motiv pt care Yamaha e unde e.

se bateau la campionat si brusc pla rezultate.

si la ei pilotul nr 1 nu a lipsit 4 ani.

 

e un mit ca MM a stricat Honda aia :) 

 

si la yama nimeni afara de Q nu merge/mergea bine!!!

 

topic inchis?

Exact 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 pianu unde-i? Hai sa va aud, scoateți vinovatul! 🤣🤣🤣

Se tot bate toaca, că Marcel a stricat onda (in lipsa lui) dar de yamaka nimeni nimic 🤤🤤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de acord cu Method.

 

Talentul lui MM eclipseaza lipsurile motocicletei. Am mai zis-o si eu de cateva ori cad Satana e in stare sa faca bici din (cuvant urat) si sa mai si pocneasca.

 

S-a vazut in 2023 cand a reusit performante foarte bune pe circuitele preferate dar overall.. pierdut in multime pe o motoreta naravasa pe care nici talenul lui nu o mai putea struni.

 

Cum a urcat in 2024 pe GP 23 s-a vazut ca nu a uitat sa piloteze dupa anii de pauza, ci doar ca Honda era cu ambele picioare in groapa si cu cifa de beton deasupra

 

Pecco nu a uitat sa dea cox, ci doar nu mai are feelingul pe fata care ii oferea acel varf de performata pe franare. Satana are talenul care compenseaza aceasta lacuna a GP25ului si drept urmare e din nou top dog.

 

dc merge AM asa bine pe GP24 pt ca motoreta aia era excelenta. ceva ce ii lipseste lui Peco. Cred ca daca luam timpii pe tur ai lui Peco de anu trecut si pe cei ai lui AM de anul asta o sa vedem ca AM e mai lent ca Peco

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unele circuite a batut timpii celui mai rapid pilot pe gp24 anul trecut, pe altele a fost mai lent. Am pus atunci timpii de comparație insa colegii spuneau ca nu's relevanti. Cauza? Condițiile de circuit care difera de la an la an. Chiar si pecco si-a depasit anumiti timpi de anul trecut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am revenit.

 

Am luat random circuitul din spania. si in 2024 si in 2025 cursa a avut loc in aprilie.

 

De tinut cont ca GP24 din 2025 este in formatul fully pimped, in timp ce GP 24 din 2024 mai avea de primit imbunatatiri.

 

Acestea fiind zise, imi retrag cuvintele, AM a fost mai rapid decat Peco in 15 ture din cele 25... am uitat sa marchez prima tura :)

image.thumb.png.5fce3cc283cde13db5dcce5bcb4f4613.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Dar de ce anul trecut cand Enea era pe nicaieri cu gp24 nu spuneam chestiile astea: Bagnaia a stricat gp24le, uite, colegul de echipa nu prea castiga nimic. 

Momentan gp25ul nu are nimic din "adn-ul" lui Marcel. In 2027 (daca ramane Marcel la ei) o sa putem spune ca "ducati a stricat mobra mergand pe mâna lui Marcel" 

Nu poti spune acum ca gp25ul e stricat doar pentru ca-l pilotează Marcel desi nu a pus un deget la dezvoltarea lui. 

Pt ca Bastianini....hai sa spunem ca nu e o somitate in domeniu.Plus ca toata lumea mergea avion cu GP24 si a continuat sa mearga si in 2025.

Cu GP25 doar MM merge tare.

Aa,normal ca nu poate fi MM invinovatit pt asta.

Nu eu am spus ca GP25 e stricat,ci Bagnaia si Diggia,ceilalti 2 care se mai dau cu el...

Acum 2 ore, frigider a spus:

acolo a fortat pt ca ii placea prea mult circuitul.

doar ca acea Honda era masina de highside mai mult decat moto de GP.

omu vroia si el un rezultat pozitiv, nu?

 

nu e ca si cum a riscat pe un circuit nefavorabil.

A,da,da am inteles de ce a fortat - doar vroiam sa subliniez si sa dau exemplu de super-pilot care cu toate ca da 120% nu reuseste sa ridice motoreta la un nivel competitiv,precum ziceai tu mai sus - mana pilotului nu mai poate "salva" o motoreta proasta.

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Mie imi place de Rins si de Yamaha.. dar sunt de toata jena.

...si chiar zilele trecute citeam un interviu cu Rins in care zicea ca Yamaha stie intelege problemele insa...nu are nici un raspuns.

Alex Rins says Yamaha knows the Problems but has No Answers Amid his performance struggles.As Rins told :

"There won’t be many updates. Some new fairings in Austria and that’s it. The factory knows what the problem is, but they don’t know what to say."

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

Pecco nu a uitat sa dea cox, ci doar nu mai are feelingul pe fata care ii oferea acel varf de performata pe franare. Satana are talenul care compenseaza aceasta lacuna a GP25ului si drept urmare e din nou top dog.

 

dc merge AM asa bine pe GP24 pt ca motoreta aia era excelenta. ceva ce ii lipseste lui Peco. Cred ca daca luam timpii pe tur ai lui Peco de anu trecut si pe cei ai lui AM de anul asta o sa vedem ca AM e mai lent ca Peco

Exact - that was my point.

Cred ca ar fi cam empiric - conditiile de pe circuite pot influenta mult timpii plus ca Bagnaia mi se pare cam avantajat in aceasta comparatie....GP24 GP24 dar el avea ditai echipa in spate,AM face performanta cu 1 inginer de cursa si 2 mecanici.Si Nadia cheerleader.Adica na...Bagnaia ar fi cazul sa ajunga la rezultate mult mai bune cu asa suport,zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...