Sari la conținut

Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!


Postări Recomandate

Va salut! Am vrut sa schimb recent rulmenții de jug la Virago 500 4FT.Am scos vechii rulmenți cu bile și nu știam dacă aveau cămăși exterioare sau nu, așa că am bătut în ceea ce păreau a fi cămășile până am stricat gâtul. Long story short, nu erau cămăși:((. Nu știu ce să mai fac, daca pun cămășile noilor rulmenți conici, axul ajunge până sus dar piulița de reglaj se prinde doar în câteva spire, mi-e cam frica sa o las așa. Aștept părerile voastre. Aștept idei, aștept orice, sunt disperat, am pierdut o lună cu motorul desfăcut. Va salut cu respect!

IMG_20251004_185452196.jpg

IMG_20251004_112146030.jpg

IMG_20251004_112126653.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Retezi partea bolnavă,chiar de sub bubă,faci la strung o bucsă,care să intre cu un capat,un pic fortat in gatul jugului,iar la capatul de sus,sa-ti ramana pe bucsă locu unde vine rulmentu.Adica...piesa va arata ca o bucsa cu umăr.Dupa ce ai bagato in gaură,o arzi cu Tig-u jur-imprejur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
1 oră în urmă, batranulvirago a spus:

Va salut! Am vrut sa schimb recent rulmenții de jug la Virago 500 4FT.Am scos vechii rulmenți cu bile și nu știam dacă aveau cămăși exterioare sau nu, așa că am bătut în ceea ce păreau a fi cămășile până am stricat gâtul. Long story short, nu erau cămăși:((. Nu știu ce să mai fac, daca pun cămășile noilor rulmenți conici, axul ajunge până sus dar piulița de reglaj se prinde doar în câteva spire, mi-e cam frica sa o las așa. Aștept părerile voastre. Aștept idei, aștept orice, sunt disperat, am pierdut o lună cu motorul desfăcut. Va salut cu respect!

IMG_20251004_185452196.jpg

IMG_20251004_112146030.jpg

IMG_20251004_112126653.jpg

Completeaza-ti datele de la avatar sa stim cu cine vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce să îți zic, sincere condoleanțe! Care se crede mecanic și face el că poate, apoi vine și se plânge, își merită soarta, fără răutate. Dacă simți la mână că lovitura e in plin, de ce nu verifici în ce lovești? Te-ai uitat la cămăși, să vezi dacă nu-s la nivel cu jugul? Nu, direct cu ciocanul. Honda și Yamaha am frumosul obicei să nu lase șanfren sau două adâncituri pentru a bate cu dornul cămășile. Suzuki și Kawasaki au de obicei una dintre opțiuni.

Dacă nu ai sculă, nu bate ca disperatul. Nici nu îți spun ce scule îți trebuie (sau mai bine zis, îți trebuiau), deoarece există manual de service, manual care nu a fost citit. Nu-i răutate gratuită, ci o trezire la realitate, așa faceți unii trăsnăi și veniți cu bocete pe forum sau grupuri. Nu te pricepi, lasă pe altul, ieși mai ieftin.

Cât despre cămăși plus suduri pe acolo, dacă găsești pe unul care lucrează tot că ține, cauți un cadru nou.

Acum 1 oră, pinnochio a spus:

Salut.Retezi partea bolnavă,chiar de sub bubă,faci la strung o bucsă,care să intre cu un capat,un pic fortat in gatul jugului,iar la capatul de sus,sa-ti ramana pe bucsă locu unde vine rulmentu.Adica...piesa va arata ca o bucsa cu umăr.Dupa ce ai bagato in gaură,o arzi cu Tig-u jur-imprejur.

Nu s-a priceput să scoată două cămăși de rulmenți, iar tu îi spui să taie drept în zona jugului? Bună glumă! Dar cu câtă sete a bătut acolo nu ai observat? Omul e hotărât să facă treabă, iar tu îi dai finețuri cu taiere la nivel, strung și sudură TIG. Am văzut și eu sudură TIG, dacă nimerești la un parat de sudor, mai bine iei piesă nouă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...