batranulvirago Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Va salut! Am vrut sa schimb recent rulmenții de jug la Virago 500 4FT.Am scos vechii rulmenți cu bile și nu știam dacă aveau cămăși exterioare sau nu, așa că am bătut în ceea ce păreau a fi cămășile până am stricat gâtul. Long story short, nu erau cămăși:((. Nu știu ce să mai fac, daca pun cămășile noilor rulmenți conici, axul ajunge până sus dar piulița de reglaj se prinde doar în câteva spire, mi-e cam frica sa o las așa. Aștept părerile voastre. Aștept idei, aștept orice, sunt disperat, am pierdut o lună cu motorul desfăcut. Va salut cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Salut.Retezi partea bolnavă,chiar de sub bubă,faci la strung o bucsă,care să intre cu un capat,un pic fortat in gatul jugului,iar la capatul de sus,sa-ti ramana pe bucsă locu unde vine rulmentu.Adica...piesa va arata ca o bucsa cu umăr.Dupa ce ai bagato in gaură,o arzi cu Tig-u jur-imprejur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat 5 ore în urmă Moderatori Share Postat 5 ore în urmă 1 oră în urmă, batranulvirago a spus: Va salut! Am vrut sa schimb recent rulmenții de jug la Virago 500 4FT.Am scos vechii rulmenți cu bile și nu știam dacă aveau cămăși exterioare sau nu, așa că am bătut în ceea ce păreau a fi cămășile până am stricat gâtul. Long story short, nu erau cămăși:((. Nu știu ce să mai fac, daca pun cămășile noilor rulmenți conici, axul ajunge până sus dar piulița de reglaj se prinde doar în câteva spire, mi-e cam frica sa o las așa. Aștept părerile voastre. Aștept idei, aștept orice, sunt disperat, am pierdut o lună cu motorul desfăcut. Va salut cu respect! Completeaza-ti datele de la avatar sa stim cu cine vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Ce să îți zic, sincere condoleanțe! Care se crede mecanic și face el că poate, apoi vine și se plânge, își merită soarta, fără răutate. Dacă simți la mână că lovitura e in plin, de ce nu verifici în ce lovești? Te-ai uitat la cămăși, să vezi dacă nu-s la nivel cu jugul? Nu, direct cu ciocanul. Honda și Yamaha am frumosul obicei să nu lase șanfren sau două adâncituri pentru a bate cu dornul cămășile. Suzuki și Kawasaki au de obicei una dintre opțiuni. Dacă nu ai sculă, nu bate ca disperatul. Nici nu îți spun ce scule îți trebuie (sau mai bine zis, îți trebuiau), deoarece există manual de service, manual care nu a fost citit. Nu-i răutate gratuită, ci o trezire la realitate, așa faceți unii trăsnăi și veniți cu bocete pe forum sau grupuri. Nu te pricepi, lasă pe altul, ieși mai ieftin. Cât despre cămăși plus suduri pe acolo, dacă găsești pe unul care lucrează tot că ține, cauți un cadru nou. Acum 1 oră, pinnochio a spus: Salut.Retezi partea bolnavă,chiar de sub bubă,faci la strung o bucsă,care să intre cu un capat,un pic fortat in gatul jugului,iar la capatul de sus,sa-ti ramana pe bucsă locu unde vine rulmentu.Adica...piesa va arata ca o bucsa cu umăr.Dupa ce ai bagato in gaură,o arzi cu Tig-u jur-imprejur. Nu s-a priceput să scoată două cămăși de rulmenți, iar tu îi spui să taie drept în zona jugului? Bună glumă! Dar cu câtă sete a bătut acolo nu ai observat? Omul e hotărât să facă treabă, iar tu îi dai finețuri cu taiere la nivel, strung și sudură TIG. Am văzut și eu sudură TIG, dacă nimerești la un parat de sudor, mai bine iei piesă nouă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă 1 hour ago, Lucian_M said: Care se crede mecanic și face el că poate, apoi vine și se plânge, își merită soarta, fără răutate. Dacă simți la mână că lovitura e in plin, de ce nu verifici în ce lovești? Te-ai uitat la cămăși, să vezi dacă nu-s la nivel cu jugul? Nu, direct cu ciocanul. Cine sa simta la mana? Nu oricine bate cu ciocanul e mecanic...mai sunt si tamplari, dulgheri...faiantari...No ofense... Urata faza, fix gatul cadrului e compromis daca pune flacara/sudura pe el, si ca sa ii sudeze altceva in loc se duce naibii ciclistica...Am mai vazut minuni, dar nu din partea cuiva care intreaba cum sa faca dupa ce l-a distrus... O lampa cu Aladin in ea ar fi mai potrivita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranulvirago Postat 47 minute în urmă Autor Share Postat 47 minute în urmă Va salut! Aveți dreptate, da, am lovit ca ciobanul, nu am știut, nu am avut cum și pe cine să întreb, nu am posibilitatea deplasării în service, am ascultat păreri ale unor oameni care nu se pricepeau deloc și cam asta e, am ajuns aici. Am scris aici în speranța că voi găsi vreo persoană care a mai întâmpinat o problemă similară, care îmi poate oferi diverse soluții sau îndrumări. Altfel, etichetele dumneavoastră nu mă ajută foarte mult! Zi frumoasă vă doresc in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 22 minute în urmă Share Postat 22 minute în urmă Din fericire, n-am pățit niciodată să nu pot scoate cămășile, am niște scule făcute de mine pentru extracție + un biax cu care fac șanfren și am unde să bat ulterior. Acolo trebuie alezat cumva interiorul jugului, dacă se mai poate face ceva. Manualul de service e sfânt în astfel de cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.