Sari la conținut

20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia


Cavaleru
 Share

Postări Recomandate

eu nu mai vreau sa rastalmacesc trecutul, fiecare care fan club vede din propria perspectiva incidentul si eu nu am chef sa-l mai comentez. ce-a fost a fost, Lorenzo a luat titlu si Rossi nu.

 

ce pusca mea sa caute bulega in motogp cand el a fost fail in moto2 dupa ce a urcat pe filiera academiei vr46 de la moto3 la moto2 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Cavaleru a spus:

ce pusca mea sa caute bulega in motogp

Asa s a zis și de baiatu ala cu dinți rari.

Asa se zice și de Toprak.

 

 

Se vorbea de "când se ia decizia la Yamaha dacă merg cu v4 în 26".

Daca am înțeles bine în primul test din 2026 - cu care vii - ala e.

Deși Yamaha are concesii și poate sch motorul.

Problema a fost cutia de viteze.

Trebuie sa declari rapoartele.

Și rapoarte de L4 nu se pupa cu V4.

Deci se poate doar ca nu se poate.

 

Cică in ultima curba e camber negativ. E 1m diferența în jos de la interior la exterior.

Ca sa se scurgă apa.

1m suna enorm dar e super lat circuitul.

 

*nu cred ca Peco iese din q1.

Sau nu vreau? :laugh:

 

Mai că mi vine sa ma uit la quali moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, frigider a spus:

In timpul practice Englezii au ajuns la concluzia ca Ktm e cea mai slaba și aprilia cea mai buna.

După steag nu era nicio aprilia în q2 și un ktm pe 1. :laugh:

"We're idiots"

Inca  un motiv pt care declaratiile lor nu trebuie luate drept axiome.

Mda,vad ca Bez n-a iesit din Q1 - ciudat pt ca aici imi aduc eu aminte bine? dar mergea bine Aprilia - viraje de viteza mare aici nu putem spune ca e stop and go...

Oricum iti trebuie forta motor pt ca e imens circuitul...plus ca sunt temperaturi mari si umiditate - ai nevoie de motoare puternice aici in teorie cel putin....oare asta sa fie problema Aprilia aici?

Desi KTM  are un motor puternic,dar...idk

Acum 10 ore, frigider a spus:

Eu nu țin minte sa fi văzut partea când rossi zice "imi venea sa l omor" sau ceva de genu, nu mai țin minte.

A fost nou pt mine.

Și clipurile de la standuri când echipa ii spunea lui Rossi "mm intenționat te încurcă" la care Rossi chiar a părut surprins.

De acolo a plecat totul din păcate.

Te joci cu focu = te arzi. 

Da,da astea sunt noi.

Nu le-am vazut in nici un documentar.

Alea din cooldown room cu comentariile lui Pedrosa si Lorenzo le vazusem,dar comentariile lui Rossi si mai ales Uccio din boxe de la Philip Island si Sepang sunt fresh.

Meh,eu sunt de aceeiasi parere ca si atunci : omul a vazut ca i se scurge campionatul printre degete si a incercat sa reshuffle the cards,sa schimbe mersul,sa bage batzul prin gard - nu numa ca nu i-a iesit,dar i s-au spart toate in cap.Asta e - oricum zic eu ca nu il lua nici daca tacea la Philip Island in conferinta si isi vedea de treaba lui,dar macar atunci ar fi fost nepatat ca sa zic asa.Acum...chestia aia pe care a facut-o a ramas asa ca un mare calcat...

Acum 9 ore, Cavaleru a spus:

eu nu mai vreau sa rastalmacesc trecutul, fiecare care fan club vede din propria perspectiva incidentul si eu nu am chef sa-l mai comentez. ce-a fost a fost, Lorenzo a luat titlu si Rossi nu.

 

ce pusca mea sa caute bulega in motogp cand el a fost fail in moto2 dupa ce a urcat pe filiera academiei vr46 de la moto3 la moto2 ?

:agree:

Cu amandoua :D

Acum 8 ore, frigider a spus:

Cică in ultima curba e camber negativ. E 1m diferența în jos de la interior la exterior.

Ca sa se scurgă apa.

omg - imens 1 m diferenta de nivel

Not ok - trebuiau sa faca altceva sa schimbe panta cumva,ca doar au facut circuitul de nou,excavatii etc etc si nu e din 1980,e din 2000 gen...

 

Stai ca merge Bagnaia nu pot sa cred...

 

Acum 8 ore, frigider a spus:

Mai că mi vine sa ma uit la quali moto2.

Urmareste sfarsitul asta de campionat cu Gonzales si Moreiro,si mai ales la anul pe Alonso,dar si anul asta desigur - mult mai interesant decat ce se intampla acum in motogp - se joaca cu cupa pe masa ca sa folosesc o sintagma de la "folbal" :D

Acum 9 ore, frigider a spus:

nu cred ca Peco iese din q1.

A tinut sa te contrazica,a luat pole :D

Meh,nu e cine stie ce timp,el ia pole cu 1.57.0 dar e departe de timpul record de 1.24.3

Pole'ul era al lui Q daca nu gresea in 2 locuri in ultimul tur - a fortat pe schimbarea de directie si a pierdut spatele? si dupa aceea a zis "ii facem pe franare" in ultimul viraj pt a compensa - a gresit si acolo.

Eh,asta e - greselile fac parte din joc.

Acosta saracul...greu sa virezi KTM'ul ala.

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.10.2025 la 9:21, Method a spus:

 

Ma frend,pt mine,lumea obiectiva din paddock si majoritatea ziaristilor,treaba de atunci a fost foarte clara :

 

Acum scrii SF. Nu stiu ce cursa ai vazut tu. Toata lumea care urmareste competitia asta si toti cei care am vazut live (si am revazut) cursa, stim ce s-a intamplat. Tu stii altceva. Si nu este vorba de ce sa intamplat doar pe circuitele de la PhI si Sepang, ci si ce s-a intamplat la masa verde si apoi pe circuitul de la Valencia. Pentru haterii lui Rossi, la Ph. Island nu s-a intamplat nimic, la Sepang, ticalosul a fost Rossi (MM a fost virgina, acolo), iar de Valencia uita toti. Pentru cei obiectivi si normali la cap, ce s-a intamplat in cele trei curse mentionate a fost ticalosia secolului, in sportul asta. Asa ceva nu se face!! Nu pentru ca i-a stricat campionatul lui Rossi, asta e treaba lui pana la urma, dar a stricat un final de campionat extrem, extrem de interesant si de tensionat.  Plus ca si-a batut joc de milioane de fani. Am o admiratie nedisimulata pentru pilotul MM. Exceptional! Dar omul MM este... hmmm.. un caracter indoielnic (ca sa nu folosesc un cuvant care va fi cenzurat). In 2015 a trecut o linie rosie, ceea ce este impardonabil... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci n-are săracul ala ce face cu Yamaha aia - e depășit masiv pe frâne pt ca oricum ar frâna (la Yamaha fără spate) ridica spatele și Ducati i-o trage pe frâne,la apex Block iar pe accelerare pe orice linie dreaptă- viol.Efectiv sunt legați de mâini japonezii chiar și Honda...hai ca totuși Honda are mai multa forța dar Yamaha e sitting duck.

V4 L4 kk4 same shit problema nu e de arhitectura motor e de cine îl face motorul ala...

Degeaba încearcă Q la exterior trase alternative fitze manevre,îl rup și pe frâne si pe accel.

 

Hai....Bagnaia?...ca Acosta nu cred ca poate tine ritmul.

Ducati terittory oricum.

 

Aaa pfff îl sar din schema pe Aldeguer...păcat.

Chiar a facut o cursa impecabilă.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Deci n-are săracul ala ce face cu Yamaha aia - e depășit masiv pe frâne pt ca oricum ar frâna.....

Am vazut si eu cum lua virajele, saracul ala... mai avea putin si iesea pe iarba. :lol:Morbi l-a depasit de doua ori pe viraj, Aldeguer a crezut ca ii face loc sa treaca in fata.. :crack:Cum sa iei breeee, virajele in halul ala??? 

Btw... a incercat Morbi sa il ia pe linia dreapta si nu a reusit, in schimb l-a facut pe viraj. Omul e penibil. Si ca ai adus vorba de franare, cu Yamaha: Rossi, chiar spre finalul carierei, frana doar cu fata, fara mass damper, fara aero si alte gadgeturi, cu discuri de 320, etc..  si nu cred ca in afara de MM este cineva in actualul campionat care sa poata concura cu mosul, la capitolul asta. Sa fim seriosi... la Q nu este atat o problema la franare, cat mai ales la cap. Poate ar trebui sa reia sedintele de terapie. Nu stau sa fac statistici, dar din ce am vazut sezonul asta, este pilotul cu cea mai mare rata a regresiei in cursa. 

 

Aldeguer a facut o cursa super! Bagnaia, ca in vremurile bune. Cum spuneam, cum lipseste MM, scot si altii capul. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Am vazut si eu cum lua virajele,

Le vezi bine :ok:

 

Interesant insight'ul lui Pecco

- a avut doar la start ride height după aceea nu a mai lucrat dar a putut sa meargă și asa într un ritm ultra competitiv (nu a abandonat Q la silverstone fix din aceeiasi cauza?sau lui Q i s-a rupt de tot?cum naiba a mers asta asa fără ride height și ala efectiv a tras pe dreapta ca mergea în regim de avarie?- ce au nene Ducati alea?)

- "I had incredibile traction" (s-a vazut si la Aldeguer cum a plecat de lângă Acosta ca de lângă una de moto2) decum la Bagnaia

- Aldeguer : si (când ți s.a stricat ride height) ai apăsat "boost button" ? Bagnaia "nu,am uitat..." :lol:

 

Ce e "boost button" bai frate??? Atenție,și Gp24 are asa ceva dacă știa Aldeguer de el.

Offf abia aștept sa scoata ride height efectiv sunt ani în față ca și tehnologie Ducati față de concurență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la tnt:
Reguli noi quali "locale"
Fără zig zag in pit lane ca sa încălzești cauciucurile. 
Dacă o pui jos cu 3 min ramase nu ai voie sa repornesti
Dacă intri la pit tre sa scoți picioru.

Acosta a căzut mai jos de 3 min in Q2 și a revenit, nimeni n a zis nimic.

 

De la mine:
Sa mai spună cineva ca nu cade Marini :))

 

Cum ar fi fost dacă marini nu prindea steag galben în Q1?

Peco campion!

 

Dacă nu câștiga în Japonia profeția mea cu "peco nu câștiga cu mm pe pista " se adevera..
 

 

 

 

Dezastru Bez.

Pierde loc 3.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Aldeguer a facut o cursa super!

Păcat de calificări.

Cică doar el merge cox pe medium. Restu iau în calcul soft. Maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru

×
×
  • Creează nouă...