Sari la conținut

22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community


Postări Recomandate

Acum 24 minute, apriliacluj a spus:

Eu nu inteleg de ce au fost asa de fericiti cei de la Honda ca au urcat din clasa D de concesii in clasa C ???? Doar de prestigiu? Ete pwula marioara....

Dpmdv mai bine ramaneau in D, doara aveau mult mai multe concesii si perspective, directii de dezvoltare.

Da, nici mie nu mi se pare o "performanta" oportuna. Macar in presezon si in prima jumatate a sezonului 2026 sa fi beneficiat de concesiile de la clasa D. 

 

In alta ordine de idei, nu am apucat sa vad cursa. Poate se indura colegul @frigider cu un link. Intrebarea mea este, cum a reusit Q sa abandoneze? A fortat limitele in ultima cursa? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 16 ore, danypop a spus:

Da, cu Marc e o alta poveste dar chiar si asa cred ca vor fi multe curse in care Aprilia se va impune chiar si cu Marc pe circuit. Evident, sper ca Martin sa faca de data asta sezon complet. 

🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

Eu nu inteleg de ce au fost asa de fericiti cei de la Honda ca au urcat din clasa D de concesii in clasa C ???? Doar de prestigiu? Ete pwula marioara....

Dpmdv mai bine ramaneau in D, doara aveau mult mai multe concesii si perspective, directii de dezvoltare.

testele luau mult timp, asa vor avea mai mult timp liber ;)

oricum moto a progresat.

Acum 1 oră, damager a spus:


o sa vedem in test realitatea. 11 sec fata de bulega nu pare un rezultat extrem de convingator

la ce anume ai raspuns? 

Acum 56 minute, B.B. a spus:

🤣🤣

 

sunt dati unde nu merge ok mm si aia e, profita cine poate.

cum a fost silverstone unde mm a mers dubios rau - a avut parca noroc cu steagu rosu cand cazusera si el si AM? 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

Eu nu inteleg de ce au fost asa de fericiti cei de la Honda ca au urcat din clasa D de concesii in clasa C ???? Doar de prestigiu? Ete pwula marioara....

Dpmdv mai bine ramaneau in D, doara aveau mult mai multe concesii si perspective, directii de dezvoltare.

Nici eu nu vad avantajul.Adica daca ar fi fost la F1 sigur ar fi "trantit-o" (la figurat) pt a mentine concesiile pana la anul.

Dar ei au alta parere...idk - “Nothing lost” for Honda despite MotoGP concession change

 

 

In alta ordine de idei,pe taramul Yamaha V4,pana si piloti de teste recunosc ca nu e ce trebuie : Now Yamaha need to create the real V4

Probleme unde nu au avut niciodata - front :

“It's not a secret at all. The front is what we're missing.

We can cover it by a soft tyre, some setup. We can put patches. But we have a clear direction to take now in the winter.”

He added: “The pace is not super far, don't forget we don't have the [full] engine.

“There's a lot of things that we don't have and the bike is not behaving that bad."

 

Totusi,Fernandez spune actuala moto nu e nici pe departe o motoreta completa si ca versiunea "full-V4" va fi gata abia la Sepang la anul :

"This first package came from the Inline bike. Now we're going to see in the [Sepang] Shakedown the real V4. What Yamaha has in mind.Aerodynamics, electronics, everything has to be different. We have enough data.

“I have good feelings on the bike. The lap times are not bad, the engine is not ready. I'm confident that we will have a good bike. Praying for the engine! Because everybody says that it's going to be good. And we need the engine nowadays in MotoGP.So hopefully we can have all the package ready for Sepang."

 

Ok - e normal cu un proiect asa de grabit sa fie probleme,speram ca la Sepang sa fie ceva cat de cat la nivelul...Honda,KTM...

Cred ca  - realist vorbind - de nivelul Aprilia sau si mai - Ducati nu cred ca poate fi vorba in urmatorii 2 ani la Yamaha.

 

Si asta face si mai fara noima aceasta dezvoltare pripita a acestui V4 care la sfarsit de 2026 va fi aruncat la gunoi indifernt cat de bun sau rau va fi pt ca din 2027 motoarele vor avea alt alezaj si alta cursa - daca schimbi alezajul dar si cursa,schimbi tot.

Au facut motorul asta doar pt a-l convinge pe Q sa ramana?Si oricum nu il vor convinge pt ca in mod aproape sigur nu va fi la nivelul competitiei pana in primavara cand incep frasuielile si semnarea contractelor si francezul trebuie sa ia o decizie.So?....

 

P.S. E ceva de vazut la cursa de moto2 - treburile fusesera transate oricum de cursa trecuta?Sa o descarc?Sau nu am pierdut nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Method a spus:

speram ca la Sepang sa fie ceva cat de cat la nivelul...Honda,KTM..

cu v4 de la 0? esti optimist sa faca yamaha intr-un sezon cat altii in 5-6? de cand e ktm zic.

din moment ce yamaha nu a zis ca iese din GP clar trebuia o schimbare - asta cu v4 fiind ceea ce trebuie schimbat.

tu te gandesti pe 2 ani, yamaha se gandeste poate pe 5.

altfel daca nu se bat la titlu de ce sa ramana in GP?

 

si cu reset din 27 nu stie nimeni ca ducati va fi iar cea mai buna moto.

nu vreau sa spun ca vor fi sanse egale dar sanse mai mari pt restu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Deci pianistii cu 0 cunoștințe de v4(ma refer la prototipuri de gp) sa faca într-un an o mobra de la 0 care sa fie de la egal la egal cu onda 🤣🤣🤣🤣🤣 chiar si ktm 🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Colegu.... iar te-ai intrecut pe tine 🙄 

Daaaar, sa las totuși o portiță, daca vor fi acolo cat de cat, nu neapărat la miime de sec cu onda/ktm, eu o spun cat se poate de sincer: TOCMAI AM ASISTAT LA O MINUNE! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Method a spus:

P.S. E ceva de vazut la cursa de moto2 - treburile fusesera transate oricum de cursa trecuta?Sa o descarc?Sau nu am pierdut nimic?

gandeste-te ca pana la teste nu o sa ai altceva de vazut.

are un punct de cotitura sa spunem cursa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Method a spus:

Nici eu nu vad avantajul.Adica daca ar fi fost la F1 sigur ar fi "trantit-o" (la figurat) pt a mentine concesiile pana la anul.

 

nu trebuia sa o tranteasca, 

ajungea sa iasa Marini mai larg intr-un viraj cat sa-l depaseasca Binder sau Miller si aia era...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, danypop a spus:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Deci pianistii cu 0 cunoștințe de v4(ma refer la prototipuri de gp) sa faca într-un an o mobra de la 0 care sa fie de la egal la egal cu onda 🤣🤣🤣🤣🤣 chiar si ktm 🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Colegu.... iar te-ai intrecut pe tine 🙄 

Daaaar, sa las totuși o portiță, daca vor fi acolo cat de cat, nu neapărat la miime de sec cu onda/ktm, eu o spun cat se poate de sincer: TOCMAI AM ASISTAT LA O MINUNE! 

 

Acum 34 minute, frigider a spus:

cu v4 de la 0? esti optimist sa faca yamaha intr-un sezon cat altii in 5-6? de cand e ktm zic.

din moment ce yamaha nu a zis ca iese din GP clar trebuia o schimbare - asta cu v4 fiind ceea ce trebuie schimbat.

tu te gandesti pe 2 ani, yamaha se gandeste poate pe 5.

altfel daca nu se bat la titlu de ce sa ramana in GP?

 

si cu reset din 27 nu stie nimeni ca ducati va fi iar cea mai buna moto.

nu vreau sa spun ca vor fi sanse egale dar sanse mai mari pt restu.

Stati statii,nu sariti pe mine - Nu am afirmat ca Yamaha va fi la nivelul Honda sau KTM, eu am dat acolo best scenario pt ei - parerea mea proprie si personala,pe care nu am ezitat sa mi-o tot exprim de-a lungul anului e ca Yamaha va face un mare nimic cu acest V4 si ca nu e nu va fi la nivelul Honda si KTM.

 SI CHIAR DACA vor reusi sa vina cu o moto la nivelul a ceea ce as califica "tear 3" - Honda KTM (Yamaha fiind clar tear 4 - coada,desi colegul xt ne va spune acum ca Yamaha e la nivel cu Aprilia dar nu stie Q sa mearga cu ea :D ), TOT nu vor reusi sa il tina pe Q la echipa,care Q vrea moto cu care se poate bate la podium.

 

Am exprimat scenariul cel mai pozitiv,dar si daca li se aliniaza stelele si infaptuiesc best outcome ala tot pleaca,pt ca ala vrea moto de locurile 1-3.Si atunci imi puneam intrebarea - ce rost are acest V4 scos acum??? De ce nu un V4 scos in 2027 pt spec din 2027 and so on?

Acum 43 minute, frigider a spus:

asta cu v4 fiind ceea ce trebuie schimbat.

Nu cred ca vor reusi sa scoata semnificativ mai multa putere dintr-un V4 decat din L4.Teoretic V4 ar trebui sa vina cu mai multa putere dar eu nu cred ca Yamaha va reusi.Cred ca ei trebuie sa schimbe (multe) alte lucruri nu arhitectura motorului.

Sau hai sa o spun altfel - arhitectura motorului e ultima lor problema - acea schimbare ar trebui sa vina ca urmare a unui proces de design care sa duca la respectiva concluzie,nu pt a se alinia cu restul.

E ca si codita de stegosaur a lui Honda - degeaba si le pun in fiund daca nu inteleg la ce folosesc si de ce i-a facut pe cei de la Ducati sa foloseasca asa ceva...

Acum 47 minute, frigider a spus:

tu te gandesti pe 2 ani, yamaha se gandeste poate pe 5.

EI se gandesc pe 2 ani,nu eu.Tocmai asta era intregul meu rationalment - de ce sa nu te gandesti de acum pt 2027 cand va fi un mare reset ?!!!

ei se dau de ceasul mortii sa faca un motor pe care in 2027 il vor arunca la gunoi !

Nu era mai logic mai ales ca sunt in deep shiit sa faca un proiect paralel cu care sa mearga binisor de acum pt 2027?Cu motor de 850cc V4 corect ba da atunci sa iasa ceva? - nu vii acum cu aceasta struto-camila prin care sa ii arati lui Q "iata ca mergem si noi in directia celorlalti (tot ultimii suntem dar na good effort),si mai stai la noi ca ne dam silinta",ca mai apoi peste 1 an si ceva sa arunce totul si sa o ia de la (aproape) zero?

 

Sau ok - daca merg in 2026 cu V4/1000 in paralel cu V4/850 cu 2 proiecte paralele si le dezvolta in acelasi ritm luand de la 1000 lectiile si le aplica la noua moto de 850 jos palaria,asa da!

Dar sincer m-as mira maxim sa faca asa ceva,pt ca asta ar insemna un buget mult mai mare chiar decat au avut in acest an cand au dezvoltat 2 proiecte.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...