xt600 Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 5 ore, danypop a spus: O mica corecție, Pecco daca merge la o echipa de client nu are cum sa primeasca un gp25. In 2027 toata lumea va avea gp27, nu? Corect! Am uitat aspectul asta. Pecco are contract si anul asta cu Ducati factory. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Adică nu a putut Gigi cu Tardozi sa ii dea ce a vrut ii da Rossi. E total exclus Peco sa ajungă la satelit ducati. La alt satelit teoretic da, la ducati nu. Ok e chestia aia cu familia vr46... Deci poate 1 % șanse sa se întâmple? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 20 ore, xt600 a spus: Nu il baga si pe JM in discutia asta. Inca! Vom vedea sezonul asta, daca va mai da cox ca altadata. JM s-a accidentat grav in anul de debut la Portimao - maini picioare rupte nasol (nu ca sa iti rupi 12?17?coaste nu ar fi grav) si tot a revenit.Nu asta e problema - problema e 1.daca se poate adapta pe Aprilia 2.daca il mai suporta Aprilia.Pt ca deja a dat cu oistea-n gard rau de tot si nu o data : prima oara cand s-a accidentat ca prostanacul in presezon fortand aiurea (dar aia hai sa zicem ca e scuzabila),a 2a oara cand s-a accidentat mult mai nasol la mana tot in presezon la motocross (aia nu prea e),si a 3a oara cand a vrut sa plece la LeMans dupa 5 etape declansand acea clauza de reziliere pe baza de moto neperformanta cand el nici nu incalecase vreodata respectiva motoreta in cursa. Deci Aprilia ar avea toate motivele din lume sa nu il mai prelungeasca la anul pt 2027. La 30.11.2025 la 21:14, Gixu. a spus: Anul 2026 este anul de trecere catre noua clasă. Nimeni n-a inteles de ce a venit Yamaha acum cu noul V4. Mai mergeau pe burta un an si veneau direct in 2027 cu varianta V4 de 850 cc. Eeeexact. Suspectez ca oamenii chiar s-au dat peste cap sa il convinga pe Q sa ramana cu acest V4 insa tot ceea ce au facut este sa isi arate limitele. Pe partea cealalta insa,si asteptarile lui Q in privinta lor sunt nerealiste - nu poti sa crezi ca un proiect cu totul nou facut de o companie atat de "legacy" care n-a mai venit cu ceva nou de la big-bang de...15?ani? va rupe norii.Deja daca ajungi sa crezi asa ceva,te minti singur,si cu nerusinare La 30.11.2025 la 21:14, Gixu. a spus: Marquez a ridicat enorm stacheta anul asta. A arătat insa si cat de vulnerabil este. E mereu la o căzătură de sfârșitul carierei iar cursele, asa cum sunt ele, sunt mai interesante fără el. Sunt impredictibile. Nu mi s-a parut vulnerabil Marquez.Dimpotriva - a aratat (a cata oara?) cat de puternic este, atat pe circuit ridicand stacheta masiv dupa cum bine ai zis,si ca viteza pe un tur si ca ritm de cursa,mai ales ca adaptare la absolut orice materiale de concurs dar si ca pregatire a unui sezon dar si ca liant in cadrul echipei strangand pe absolut toata lumea in jurul lui. Isi pregateste toate cursele extraordinar,nu lasa nimic la voia intamplarii si nu da nici o sansa nimanui - e un ucigas cu sange rece ca sa zic asa. Singura vulnerabilitate a lui (am mai zis-o) mi se pare a fi faptul ca atunci cand lucrurile de pe pista nu merg conform calculelor lui prealabile,se precipita de multe ori mult peste limite incercand sa faca lucrurile sa "revina" la felul cum le gandise el in prealabil - gen daca stie conform graficelor studiilor prealabile etc ca are pace peste toti si are strategia sa conduca cursa din primele tururi si sa impuna ritmul si vine un zapacit ca Acosta si il depaseste desi e clar ca respectivul isi rupe gumele si nu are pace overall ca al lui,atunci forteaza de multe ori ca sa revina la ce calculase el in scenarii. Sau daca face o greseala in quali cade si nu isi indeplineste obiectivul dinainte calculat,iar o ia nitel razna. Eu cred ca doar asa poate fi batut - fortat sa greseasca.Problema cu aceasta strategie e ca trebuie sa fii mai rapid decat el macar pe perioade scurte nu pe toata cursa,insa asta s-a dovedit foarte problematic pt ceilalti pana acum.E foarte greu si la anul va fi si mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 1 oră în urmă Autor Share Postat 1 oră în urmă Acum 18 minute, Method a spus: Eu cred ca doar asa poate fi batut - fortat sa greseasca.Problema cu aceasta strategie e ca trebuie sa fii mai rapid decat el macar pe perioade scurte nu pe toata cursa,insa asta s-a dovedit foarte problematic pt ceilalti pana acum.E foarte greu si la anul va fi si mai greu. who's gonna do it? :)) degeaba avem pe grila piloti extrem de rapizi, chiar mai rapizi ca satana daca nu au materialul care sa le permita sa faca asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 53 minute în urmă Share Postat 53 minute în urmă (editat) Acum 54 minute, Method a spus: JM s-a accidentat grav in anul de debut la Portimao - maini picioare rupte nasol (nu ca sa iti rupi 12?17?coaste nu ar fi grav) si tot a revenit. Deci Aprilia ar avea toate motivele din lume sa nu il mai prelungeasca la anul pt 2027. Suspectez ca oamenii chiar s-au dat peste cap sa il convinga pe Q sa ramana cu acest V4 insa tot ceea ce au facut este sa isi arate limitele. .... care n-a mai venit cu ceva nou de la big-bang de...15?ani? va rupe norii. Singura vulnerabilitate a lui (am mai zis-o) mi se pare a fi faptul ca atunci cand lucrurile de pe pista nu merg conform calculelor lui prealabile,se precipita de multe ori mult peste limite.... Eu cred ca doar asa poate fi batut - fortat sa greseasca.Problema cu aceasta strategie e ca trebuie sa fii mai rapid decat el Da, m-a atentionat si @frigider. Uiteasem de accidentarea aia. Cam asa ar fi logic, sa nu ii mai prelungeasca. Sincer, in acest moment, cu tot talentul (indiscutabil), pe care il are, nu mi se pare un pilot de incredere, intr-un proiect in dezvoltare, ca cel de la Aprilia. Si el si Q sunt piloti carora trebuie sa li se dea motociclete gata dezvoltate Nu. Yamaha a gandit foarte bine. Fiind un proiect total nou, au nevoie de un an in care sa stranga date si sa inteleaga cum trebuie sa construiasca o motoreta in jurul unui V4. Tocmai pentru ca sunt un brand legacy, care nu a prea iesit din ale lui, acum trebuie sa experimenteze mai mult. Altfel ar fi plecat cu un handicap major in 2027. Desigur, asta nu anuleaza ce spui tu, anume ca au vrut si sa il pastreze pe Q, dar acum cred ca si-au dat seama si ei ca orice ar face, sa-l multumeasca, nu este de ajuns pentru frantuz. Omul vrea sa plece si da cu barda in munca unei intregi echipe de R&D. In felul asta, este evident ca proiectul stagneaza. Din punctul meu de vedere, cred ca in acest moment nici Yamaha nu il mai vrea cu orice pret, iar aducerea turcului ar putea fi interpretat ca un semnal, in acest sens. Mai rau! Big bangul, l-au adus in 2004, odata cu venirea lui Rossi. Italianul a ales acel motor, dintre doua (sau trei?) motoare, care i s-au pus la dispozitie pentru teste. De 15 ani a fost implementat pe R1. Daca gresesc, sa ma corecteze cineva mai bun cunoscator al istoriei motorizarilor Yamaha. Da, aici ai mare dreptate. Red mist este marea lui vulnerabilitate. Cum spui, isi pregateste cursele cu o minte rece, de killer, dar in curse, cand lucrurile nu merg conform planului initial, isi pierde controlul. Anul asta a aratat ca a mai imbunatatit putin aspectul asta, dar este drept ca nici nu a fost cineva capabil sa il combata. In teorie, doar asa poate fi batut, cum spui tu, dar in practica nu prea vad pe cineva capabil sa aplice teoria. Singura sansa este ca Ducati sa intre pe panta descendenta si sa ii mai poata oferi motoreta suprema. Editat 52 minute în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.