frigider Postat Miercuri la 14:23 Share Postat Miercuri la 14:23 (editat) e bun, la 1 zi ramasa mm o sa apara. da, ca 25 s-a-ncheiat si nu mai e JM cu nr 1 pariu ca jm nu mai pune ever nr 1 pe moto. 1 ca nu mai vrea dupa ce a patit acum si 2 ca plm, nu stim daca mai ia vreun campionat. Editat Miercuri la 14:24 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Miercuri la 14:25 Share Postat Miercuri la 14:25 Acum 1 minut, frigider a spus: nu stim daca mai ia vreun campionat. stim! not gonna' happen _______________ Acum 2 minute, frigider a spus: e bun, la 1 zi ramasa mm o sa apara. MM niciodata nu a mers cu nr1, el tot a ramas la 93 cum si VR la 46 sau Hamilton la 44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 08:55 Share Postat ieri la 08:55 corect, la 99 de zile aparea mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 12:46 Share Postat ieri la 12:46 nope 99 era al lui JLo (mai exact, doar dupa cucerirea primului titlu, a trecut la #1, dar apoi la urmatoarele 2 titluri cucerite, a ramas la #99), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 13:23 Share Postat ieri la 13:23 omg 93 am vrut sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 14:05 Share Postat ieri la 14:05 las-o mai incet cu palinca de dimineata.... vei fi exclus din clubul fanilor 93 si vei fi rastignit unii fani infocati 93, te vor pune la ignore!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 14:59 Share Postat ieri la 14:59 eh, nu tin la din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 16:07 Share Postat ieri la 16:07 Zvonuri tot mai multe de disensiuni la Ducati între Tardozzi și dall'Igna...se pare ca subiectul ar fi Bagnaia. Se pare ca Tardozzi a amenințat ca va parasi echipa la sfârșitul lui 2026. Devine din ce în ce mai interesant silly season'ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Avantaj mm dacă pleacă Și una de la mine. Într-o echipa de uzina cu 2 piloți Peco a reușit sa câștige statutul de pilotul nr 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Mda... si miei imi da de gandit... prea contrastante declaratiile pilotilor, vs echipa de teste: https://www.motogpnews.com/2025/12/19/marco-melandri-thinks-yamaha-are-bluffing-about-their-2026-bike-after-andrea-dovizioso-statement/ Ups!!! Yamaha nu mai urmeaza directia lui Quartararo in dezvoltarea motocicletei V4. Cum banuiam, pe de o parte si-au pierdut rabdarea cu primadona, pe de alta parte, cred ca au realizat si ei ca feedbackul omului cu margele nu este ceea ce trebuie. https://www.motogpnews.com/2025/12/08/yamaha-are-not-listening-to-fabio-quartararo-behind-the-scenes-with-v4-development/ Declaratie a lui Meregalli: “As soon as we started reading the future rules, we understood that there was no way to use the inline [four] engine." “We decided to really make an investment in terms of money and time to try to be prepared as much as possible for 2027 with the new regulations. I might also add that a few months ago, we also started with the new project that is the 2027.”. Asadar, contrar dorintelor si credintelor lui @Method, Yamaha lucreaza de cateva luni bune la proiectul 2027. Dar colegul ne va convinge ca de fapt boss-ul Yamaha minte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic,ca nu câștig 1 leu dacă te conving pe tine. Nu mai pot cu discuția Yamaha,cred ca si ordinea de zi a guvernului sau cotele apelor Dunării sunt mai interesante decât ce declară Meregalli : "Vom face vom drege"...mda,bine pa. Rezultatele Yamaha ar trebui sa te convinga sau poftim - sa iti arate cata greutate e în spatele declarațiilor lor. Eu când ma uit la rezultatele lor vad doar vorbe goale, dacă tu din rezultatele lor vezi un mare reviriment,e problema ta,nu pot eu sa te vindec de închipuirile astea. Repet ca să ramana în scris ca poate nu se intelege enormitatea taskului pe care îl au in față: Yamaha nu a mai scos o inovație tehnica de la big-bang L4 din 2004?!!!...iar acum declara niște vorbe - asa și eu sa ii cred pe ce baza? Nu mai am nici un fel de răbdare sa ascult ce mesteca Meregalli - e o replica de mare bun simt a lui Pecco : "I do my talking on the track" - sa o aplice. Sa ii vedem pe circuit împotriva băiatului ala care are nr.93.Pardon,my bad : #1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă (editat) @Method simt ca mori de necaz ca japonezii deja lucreaza le V4/2027 si ca lucreaza in paralel si la cel pentru 2026. Plm.. pana la urma vorbim de al doilea mare producator mondial de motociclete si de un constructor cu 60 de ani de MotoGP in spate. Stiu, este nasol sa iti distruga japo intregul esafodaj al teoriilor tale. Sorry! Japo nu functioneaza dupa "logica" ta. In alta ordine de idei, asa cum banuiam, Q a facut mai mult rau decat bine la Yamaha, in ceea ce priveste feedbackul si solicitarile... pur si simplu a "malformat" motoreta M1, de cand a devenit pilot principal la Yamaha. ia, uite aici cuvinte la Simon Patterson: Fabio Quartararo ‘twisted’ the DNA of Yamaha’s M1 – the V4 is more like a Yamaha according to staff Speaking via The Race MotoGP Podcast, journalist Simon Patterson shared how Yamaha staff have always said that the V4 has their ‘DNA’. By not having as much of Quartararo’s input, they have found a machine that is more suited to them, rather than the M1 that was ‘twisted’ by the Frenchman. He said: “So, they’re building this whole new V4 that has to be built. And [it] actually seems that by letting Andrea Dovizioso build the V4 along with Augusto Fernandez, and not letting Fabio have all that much input into it, that it’s become more Yamaha than the current M1 is. “They’ve kind of been able to go back to a bike that is a bit more Yamaha, power delivery, smoothness, about Yamaha corner speed. All of the guys have said over and over and over again that it has Yamaha DNA. “And I think that’s maybe something that the current inline four doesn’t have because of the way that Fabio has kind of twisted it and morphed it into what it is right now, in an attempt to stay relevant essentially with everyone else’s V4s. “And with that work, I mean, it’s not done, but it’s close to done now.” Sursa, aici: https://www.motogpnews.com/2025/12/01/fabio-quartararo-told-he-has-twisted-the-dna-of-yamahas-motogp-bike-after-constant-complaints/ Ceva imi spune ca in acest moment s-ar putea ca Yamaha sa vrea sa il debarce mai repede decat vrea el sa plece. Si daca momentul ala nu a venit, va veni.. soon... Iti mai dau ceva bibliografie: https://www.motogpnews.com/2025/11/04/paolo-pavesio-disagrees-with-lin-jarvis-about-fabio-quartararos-importance-to-the-yamaha-motogp-team/ https://www.motogpnews.com/2025/11/21/paolo-pavesio-tells-fabio-quartararo-hes-complaining-too-much-at-yamaha/ https://www.motogpnews.com/2025/11/30/yamaha-chief-admits-fabio-quartararo-has-misjudged-some-of-his-comments-about-the-team-in-2025/ https://www.speedweek.com/a/motogp/kritik-von-quartararo-so-laeuft-das-fuer-yamaha-nicht Editat 6 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă 1 hour ago, xt600 said: And [it] actually seems that by letting Andrea Dovizioso build the V4 along with Augusto Fernandez, and not letting Fabio have all that much input into it, that it’s become more Yamaha than the current M1 is. Fernandez cred că este un un pilot care nu are ce căuta acolo, dar poate Yamaha crede că o fi bun ca pilot de teste, cine știe ce feedback oferă inginerilor... Andrea Dovizioso și Dani Pedrosa mi se par cei mai "smooth" piloți pe care i-am văzut la clasa mare în ultimii 10-15 ani. Cred că au exact stilul finuț care trebuie pentru a ajuta inginerii în dezvoltarea unui proiect al cărui rezultat final să poată fi ajustat ușor din setări astfel încât să se potrivească nevoilor oricărui stil de pilotaj. Toată lumea de la KTM a afirmat că Dani deja a făcut o treabă excelentă, și sper ca cei de la Yamaha să vorbească la fel și despre Dovi. Oricum, nu mă aștept ca Yamaha să se bată la victorii chiar din 2027, dar poate că din 2028 vor fi sus, dacă aduc și un pilot competent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 1 oră, Kagemusha a spus: Fernandez cred că este un un pilot care nu are ce căuta acolo, dar poate Yamaha crede că o fi bun ca pilot de teste, cine știe ce feedback oferă inginerilor... Andrea Dovizioso și Dani Pedrosa mi se par cei mai "smooth" piloți pe care i-am văzut la clasa mare în ultimii 10-15 ani. Cred că au exact stilul finuț care trebuie pentru a ajuta inginerii în dezvoltarea unui proiect al cărui rezultat final să poată fi ajustat ușor din setări astfel încât să se potrivească nevoilor oricărui stil de pilotaj. Toată lumea de la KTM a afirmat că Dani deja a făcut o treabă excelentă, și sper ca cei de la Yamaha să vorbească la fel și despre Dovi. Oricum, nu mă aștept ca Yamaha să se bată la victorii chiar din 2027, dar poate că din 2028 vor fi sus, dacă aduc și un pilot competent. Sincer, m-am intrebat si eu de ce l-au luat ca pilot de teste pe AF, dar probabil este un tip senzitiv si analitic. Ceva stiu oamenii de la Yamaha, de vreme ce l-au integrat in proiect. Judecand dupa palmares, la clasa mare este 0 peste tot, dar la Moto2 are un titlu, vreo 7 victorii si 20 de podiumuri. Sunt realizari care nu il fac legenda a MotoGP-ului, dar l-ar recomanda ca pilot de teste. Altfel nu stiu foarte multe despre el ca stil de pilotaj. Dovi, fara nici un dubiu este alta clasa de pilot. Au fost foarte inspirati ca l-au adus in ograda lor. Pilot foarte experimentat, lucid, imi aduc aminte ca la Ducati dadea un feedback punctual, foarte precis, numai ca Jiji nu prea avea urechi sa auda.. deh.. vanitatea... Cat il priveste pe Dani, KTM ar trebui sa ii ridice statuie. Cam asa cred si eu, prin 2028 ar putea fi in postura de a ataca ceva victorii, cu conditia sa schimbe aproape toata garnitura de piloti la uzina si sa arda mai repede etapele, prea se misca cu pasi mici. In lupta pentru titlu, nu ii vad mai repede de 2029-2030.. Dar, cine stie.. poate ma contrazic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.