H3llriderr Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 mie filmuletul cu choperu vs cbr mi se pare la fel de relevant ca urmatorul : http://www.youtube.com/watch?v=ok5yFJiuDoM doar nu ajungem la concluzia din acest video ca toate daciile dau fum la bmw-uri dar totusi am gasit un HD care provoaca vitezanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Seventy-two (72)? Parca ar fi un Sportster XL1200C cu ghidon inalt, rezervor pin up si un "paint" mai interesant, nimic nou ROLAND SANDS DESIGN X TECHNICS SPORTY am fost la HD Romania... cu motorul meu un XL1200C 2001 (eu nascut in 72); motoare acolo care mai de care.... au lasat toate in repaus si au venit la xl meu (deh sound-ul clasic de HD) si au scos acest model ..... ca sa ma celebreze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) daca imi permiteti sa comentez scurt: 1. de ce harley daca e asa de grozav, nu e prezent la moto gp ori superbike? 2. de ce toti astia de v-ati besicat maxim ca (cuvant urat) in piza harley e the shit, n-ati venit la cursa pe care am propus-o in aceasta toamna? sa vedem cum bate hd japonezele. foarte bine. sa vedem ca legenda confirma. adica nu ma supar sa mor eu daca ma supar ca iau bataie de la hd. 3. pariul meu este urmatorul: mergem la circuit la hungaroring ori seres, eu cu gixxer de 600 (ca imi iau pana la primavara) ca sa nu ma cac pe mine si porkster sau ce-o mai fi el. daca ma face in cursa, pe loc i-am dat gixxeru. o scriu public si mentionez ca n-am fost in viata mea la aceste circuite deci exista circumstante atenuante pt hd. 10x! si asfalt uscat! http://www.youtube.com/watch?v=QApbWJgn7GI&feature=related numa sa nu o luati personal.. e haios rau filmul Editat Octombrie 27, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 am fost la HD Romania... cu motorul meu un XL1200C 2001 (eu nascut in 72); motoare acolo care mai de care.... au lasat toate in repaus si au venit la xl meu (deh sound-ul clasic de HD) si au scos acest model ..... ca sa ma celebreze Mie imi place mult de tot cum arata 48-ul. Din pacate e un gunoi de mobra (cam ca toate porksterele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 @morpheus ...da de ce sa mergi pana la circuitele mentionate linii drepte se gasesc si in ro nu asta e problema...organizatorii sa se prezinte:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Mie imi place mult de tot cum arata 48-ul. Din pacate e un gunoi de mobra (cam ca toate porksterele). Se numesc SPORTSTER ! Poti sa pronunti si sa scrii corect? Te gandesti ca poate chiar jignesti pe cineva cu exprimarile astea? Nu toti au bani sa cumpere BMW! Stai on topic! Blijf bij het onderwerp! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 @morpheus ...da de ce sa mergi pana la circuitele mentionate linii drepte se gasesc si in ro nu asta e problema...organizatorii sa se prezinte:) ca sa te dai pe circuit, nu in linie dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Se numesc SPORTSTER ! Poti sa pronunti si sa scrii corect? Te gandesti ca poate chiar jignesti pe cineva cu exprimarile astea? Nu toti au bani sa cumpere BMW! Stai on topic! Blijf bij het onderwerp! Multumesc! Vriend, als je geld hebt om een porkster te kopen, zeker een BMW (maakt helemaal niet uit welke) is geen enkel probleem voor je. Toch? Nu incerca sa induci ideea ca nu sunt on topic. Sunt 100% on topic doar ca tie nu-ti place faptul ca altii s-au dat pe harli si au putut face comparatie first hand. Porksterul este cea mai low level mobra de la harli indiferent cat crom i-ai pune. Topicul asta ar trebui sa fie un avertisment pentru toti amatorii de harli. Daca vrei un harli nicidecum nu te opri la porkster. Ca e 883 sau 1200 nu conteaza. Treaba cu banii e chiar ridicola in conditiile in care un porkster nou e mai scump decat un K1300S (o motocicleta cu 2 secole in viitor fata de orice harli). Insa nu asta e subiectul de discutat aici . In 29 de pagini despre porkster niciunul nu ati spus cat de execrabila e experienta pe un porkster stock (indiferent de model). Cadrul flexeaza in curbe, franele au retard (as in delay ), cutia e o instalatie medievala de macinat porumbul la care nici nu-ti dai seama ca ai intrat din a 2-a in a 3-a. Zici ca esti in a 5-a atat de rahan este cuplul. Sunt unele chestii dragute. De exemplu finishul la comenzi. Dar asta il are orice harli. Imagine? Doar 48 se poate lauda cu ceva look de rebel duminical, restul au inghetat in designul de mid-80 japonez. Concluzia este ca daca vrei harli evita porksterul. Porksterul seminifica tot ceea ce este gresit la harli. Iar treaba cu nu intelegi bla bla nu tine la mine. Eu chiar am mers. PS: si sunt on topic. Ik blijf zeker bij het onderwerp. Multumesc de asemenea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Cadrul flexeaza in curbe... E din otel, de-aia... Cred ca e otelul american de proasta calitate. Editat Octombrie 28, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 ca sa te dai pe circuit, nu in linie dreapta... pai cu un hd iei curba in zic zag pe circuit asta e o problema ...plus ca era vb de o liniuta sa fie mai plauzibil si sa aibe sanse si HD... cat despre HD sportster 48 f tare modelul ...si am mers si pe sporster modelul night road sa cum so numi ca nu pot sa tin minte mia placut cilistica ptr motorul e 1200dar restul lasa de dorit bine asta din mersul in grup de test drive care nu prea se poate numi test drive si daca tot suntem la capitolul o mica comparatie am testat si de la bmw k1200s si mam dus pe dn pana la snagov singur teleleu asa da test drive sa pot intelege si eu ceva din moto aia cuplul impresionant...hai sa vezi acum aruncat cu pietre si bulgari:))...succes Ps: in schimb fatboy ala da ...e ce trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) pai cu un hd iei curba in zic zag pe circuit asta e o problema... Cam ca Sportsterul asta... XR1200. http://www.youtube.com/watch?v=pIH5A2SXB4s ca sa te dai pe circuit, nu in linie dreapta... Sportsterele nu merg decat in linie dreapta... Si doar atunci cand din fabrica nu vin cu rotile patrate. Pe circuit sunt adevarate carute trase de boi, roabe, sanii si carucioare de butelii. Editat Octombrie 28, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=NesKpbAT6qQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 @HD ...mama saracu de tine ce confuz esti...eu vb de o motocicleta tu imi arati alta da stiu o sa zici ca nu am specificat normal ca de sporster vorbeam )))...ce sa zic ne oprim aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Ce rost au atitea discutii? Uitati-va si savurati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Fiecare cu parerile lui una peste alta . Anu trecut m-am dat de un sporster 1200 , totul stock pe el , si am fost extrem de dezamagit . Nu avea nimic cu ce sa ma impresioneze . Zero barat . Insa anul acesta am avut ocazia sa ma dau pe un dyna street bob modificat putin ( power commander , hypercharger , tobe scurte , comenzi avansate si drag bar ) . Vreau sa zic ca a fost maxim , si intr-un viitor apropiat mi-am propus sa-mi iau o scula asemanatoare . Mai ramane problema banilor , dar cu rabdare si tutun o sa reusesc . Concluzia la mine in ceea ce priveste Harley , este ca e vorba de ce fel de utilaj calaresti prima oara , pentru ca e posibil sa-ti lase un gust amar . Incercati sa va dati pe motoare modificate , macar la partea tehnica , si o sa vedeti diferenta . Bafta si asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Mie mi-au placut toate Harley-urile cu care m-am dat, cu exceptia pretului - umflat ca de obicei in alte tari decat USA. Modelele noi si-au mai pierdut din farmecul clasic, totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Vriend, als je geld hebt om een porkster te kopen, zeker een BMW (maakt helemaal niet uit welke) is geen enkel probleem voor je. Toch? Nu incerca sa induci ideea ca nu sunt on topic. Sunt 100% on topic doar ca tie nu-ti place faptul ca altii s-au dat pe harli si au putut face comparatie first hand. Porksterul este cea mai low level mobra de la harli indiferent cat crom i-ai pune. Topicul asta ar trebui sa fie un avertisment pentru toti amatorii de harli. Daca vrei un harli nicidecum nu te opri la porkster. Ca e 883 sau 1200 nu conteaza. Treaba cu banii e chiar ridicola in conditiile in care un porkster nou e mai scump decat un K1300S (o motocicleta cu 2 secole in viitor fata de orice harli). Insa nu asta e subiectul de discutat aici . In 29 de pagini despre porkster niciunul nu ati spus cat de execrabila e experienta pe un porkster stock (indiferent de model). Cadrul flexeaza in curbe, franele au retard (as in delay ), cutia e o instalatie medievala de macinat porumbul la care nici nu-ti dai seama ca ai intrat din a 2-a in a 3-a. Zici ca esti in a 5-a atat de rahan este cuplul. Sunt unele chestii dragute. De exemplu finishul la comenzi. Dar asta il are orice harli. Imagine? Doar 48 se poate lauda cu ceva look de rebel duminical, restul au inghetat in designul de mid-80 japonez. Concluzia este ca daca vrei harli evita porksterul. Porksterul seminifica tot ceea ce este gresit la harli. Iar treaba cu nu intelegi bla bla nu tine la mine. Eu chiar am mers. PS: si sunt on topic. Ik blijf zeker bij het onderwerp. Multumesc de asemenea. Sportster este o motocicleta extraordinara : *poti merge atat prin oras ( oricum 90% din timpul unui motociclist cu familie, servici este facut in oras) *foarte bine si-n afara depinde de tine-motociclistule care ma urmaresti ! -anul trecut am facut cca 28k -atat in oras cat si-n afara ! sezonul 2011 l-am incheiat in ianuarie 2012 atunci cand a dat zapada ! -am facut Villach (Austria) - Bucuresti (Ro) in 19 ore ... asa ca multi vorbesc, putin cunosc ! cand citesc texte si pareri atat de im...cile despre ceea ce poate o anume motocicleta, cu care normal m-am dat si stiu ce e posibil, imi vine sa ma las dreaq de vizionat www.moto......ro am mers si cu BMW si stiu - 1100 RT - cea mai perfecta motocicleta pe care am avut-o, dar e intrecuta de modelul 1150 RT care e top ! ce este peste, e cu mult prea multi senzori pentru gustul meu ! Va raspund inainte sa-mi puneti intrebarea : De ce Harley ? am crescut fiind plimbat cu un Ij festival... si de cand ma stiu am vrut Harley ! am avut motociclete, altele decat Sporster pentru ca am fost ignorant, ca multi altii, ca e "pok..." si cea mai de jos... dar si pentru faptul ca nu imprumut motocicletele prietenilor pentru a afla despre ce e vorba... Am un prieten cu un 1200R ... care poate sa faca multe din ceea ce se spune despre un sporster vs vitezana ... care se tot amageste sa schimbe motocicleta poate o dyna... poate un streetglide... poate un roadking si dupa ce se da ca nebunu' cu ele si se reintoarce la 1200R al lui isi da seama ca e motocicleta perfecta pentru el ! Ramane sa vedeti voi, care e motocicleta perfecta pentru voi ! Dar pana atunci, inainte de a va exprima opinia, trebuie sa aveti pentru cel putin cateva luni un sporster, de preferat unul pe carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 ... Asa, si cu ce schimba lectia ta de viata ceea ce am spus eu despre porkster? Faci o greseala cand spui ca e ieftina, e doar cea mai ieftina dintre harli. Si asta nu ar fi o problema. Problema este atunci cand cea mai ieftina este de fapt 12 mii coco (stock). Si hai sa zicem ca nici asta nu ar fi o problema, cei ce au dorit harli toata viata si au strans ban langa ban sa-si cumpere una nu se mai uita la "detalii" de genul asta. Devine deja problema cand incepi sa bagi in ea after market shit ca sa o faci cat de cat mobra de 12 mii coco. Si uite cum ajungi la fo 15 mii coco ca sa te dai decent cu o capra cu sigla. De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar? Sau ca sa fiu si consecvent ideii mele despre un vehicul, un clasic SH e mult sub 10k si ala este deja customizat de obicei. Si nu vorbesc de porkster aici, vorbesc de exemplu de un lowrider fx 1200 shovel 1975 (5.750 coco aici) sau un fxr evo cam la acelasi pret, toate full options si cu aftermarket pe ele carca. Si mai ales, cum zici tu, pe carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Perfect JustMe! Marea majoritatea de pareri de pe acest forum, se dezvaluie in jurul gustului personal. Nu putem impune nimanui propriul gust! La unul ai place ghidon inalt la altul ghidon drept, la altul adrenalina si asa mai departe. Deci gustul nu se discuta. Toti sintem motociclisti si ar trebuii sa tinem unul la altul, mai tare ca niste frati. Pt alegerea motociletei ma voi orienta de ce drumuri, trasee vreau sa parcurg, cum vreau sa ma prezint, ca doar motocicleta ne repriznta intr-un oarecate fel. Vreau sa vinez curbe, vreau mai la relax asa, vreau numai prin oras de o cafa. Ce rost are sa iau un Harley si sa ma dau ca depasesc pe toate vitezanele? V-am mai pus niste filmulete mai sus. Harley e o familie mare. Harley Davidson spune asa: Va vind un stil de viata si dau cadou un Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Sunt curios cum o merge un sporster 883 sau 1200 tunat , daca e de nota :10: ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nu impune nimeni nimic din gustul sau. Ceea ce este deranjant si anume faptul ca atitudinea de care dam dovada este una de superioritate, ma face sa cred ca noua ne place sa ne dam cu parerea indiferent ca ne-am dat sau nu pe Sportster sau daca am detinut sa nu acest model. Si astea dupa ce la avatarul fiecaruia este ori o alta motocicleta ori vorbim din auzite. Daca cineva vrea sa compare un Sportster sa o faca cu ceva asemanator. Nu cu BMW-uri, Honde sau Suzuki cu sute de cai putere, tunate sau mai stiu eu cum pregatite. Cat despre pretul unui Sportster, fiindca si la acest capitol se tinde a se deforma realitatea, va poftesc sa vedeti aici: http://www.harley-davidson-bucuresti.ro/images/stories/pricelist.pdf Iar despre definitia de "Porkster" probabil ca va este mai usor sa o pronuntati. Cu porcul orcine este invatat. Dar sa exprimi ceva fara sa iti bati joc verbal de el este altceva. Si vad ca si daca traiesti "afara" tot cu apucaturi de mahala ramanem unii. Deh, ca asa e romanul... Ce va mai place unora sa va ridicati comparandu-va cu altii mai mici. Ma rog, asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Preturile variaza functie de tara mon cher. In tarile cu apa calda pretul de intrare e oleaca mai mare. Insa de dragul exercitiului scad cate 2k (cat e taxa de inmatriculare maxima in Olanda) din pretul anuntat. Nu pot sa nu ma distrez vazand cum vrodul e mai scump In Ro decat in Olanda unde taxa de prima e aproape 2k. Asta ca sa ne distram oleaca "pa pretz". Flexx. Haidam ca-ti compar io un porkster cu ceva asemanator ca cilindree de la BMW,vrei? Sau kawa? Ca aste ultimele chiar samana . Editat Octombrie 29, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Sunt curios cum o merge un sporster 883 sau 1200 tunat , daca e de nota :10: ? 200 dk la viteza de referi ! pleci cu drift oricand dk vrei Asa, si cu ce schimba lectia ta de viata ceea ce am spus eu despre porkster? Faci o greseala cand spui ca e ieftina, e doar cea mai ieftina dintre harli. Si asta nu ar fi o problema. Problema este atunci cand cea mai ieftina este de fapt 12 mii coco (stock). Si hai sa zicem ca nici asta nu ar fi o problema, cei ce au dorit harli toata viata si au strans ban langa ban sa-si cumpere una nu se mai uita la "detalii" de genul asta. Devine deja problema cand incepi sa bagi in ea after market shit ca sa o faci cat de cat mobra de 12 mii coco. Si uite cum ajungi la fo 15 mii coco ca sa te dai decent cu o capra cu sigla. De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar? Sau ca sa fiu si consecvent ideii mele despre un vehicul, un clasic SH e mult sub 10k si ala este deja customizat de obicei. Si nu vorbesc de porkster aici, vorbesc de exemplu de un lowrider fx 1200 shovel 1975 (5.750 coco aici) sau un fxr evo cam la acelasi pret, toate full options si cu aftermarket pe ele carca. Si mai ales, cum zici tu, pe carburatie. vezi tu Budd, nici acum nu ai inteles daca ai scris "capra"! Plimba-te sanatos cu ce ai tu! Si noi sa ne plimbam la fel de sanatosi imi doresc, cu harley sportster 883 sau 1200. Editat Octombrie 29, 2012 de JustMe_DF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 vezi tu Budd, nici acum nu ai inteles daca ai scris "capra"! Plimba-te sanatos cu ce ai tu! Si noi sa ne plimbam la fel de sanatosi imi doresc, cu harley sportster 883 sau 1200. N-ai raspuns la intrebare. Fiecare dintre noi avem nume si forme de alint pentru vehiculele noastre. Non issue. Deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 N-ai raspuns la intrebare. Fiecare dintre noi avem nume si forme de alint pentru vehiculele noastre. Non issue. Deci? la intrebarea asta nu ti-am raspuns : "De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar?" pai ce sa raspund ...am plecat de la ceva ai ajuns la bani -15mii... si ai zis de inca 2mii ... acum vorbim de preturi de achizitie motoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.