morpheus Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Cauta un Panhead facut cum trebe....acolo nu primesti lopeti in spate, ci tarnacoape....dar nu prea e de mers zi de zi cu el. Porksteru 12 Sport si Dyna SuperGlideSport (FXDX) ambele carburate sunt singurele harlee pe care as da bani la ora actuala. ... ... ... Panhead - DA FXDX - DA Nota 10! Porksteru' nu ma coafeaza. Editat Octombrie 8, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Panhead - DA FXDX - DA Nota 10! Porksteru' nu ma coafeaza. Pai, cum te-ai simtit pe Panhead si cu ce viteza de croaziera ai mers? Banuiesc ca ai mers cu asa ceva din moment ce spui "Panhead - DA". Calarind FXDX-ul, ce te-a incantat cel mai mult? Pe Sportsterul 1200 Sport, cum te-ai simtit? Ce reglaje ai folosit pentru suspensia fata si spate? Ca o curiozitate: Eu unul m-am dat impotriva unui Suzuki GSXR750 cu un Sportster 1200 S si am avut, la final, aproape o statie de autobuz in fata lui. Cum de "S"-ul Sportster nu te coafeaza? Ce ti s-a parut atat de slab la el? Banuiesc ca l-ai incercat, de ti-ai format o parere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Hahahahah... Morpheus, sa-mi spui daca gresesc: te-ai dat pe niste motoare stock la un Harley Davidson test ride in care se mergea cu 60 maxim, intr-o coloana de speriati ... sau: te-ai suit cu frica sa nu patesti ceva si sa te usture portofelu, si ai turat in draci doua viteze (pe un motor care nu este facut pt turatie mare). Oare ce se intampla canmd schimbi vitezele aiurea si mergi aproape pe loc???? Unde te asteptai sa-ti rupa capul? Cel mult la orpire! Si eu ma pot sui pe o Hayabusa in parcare si sa ii schimb viteza intr-a doua la 3000 de ture si sa spun ca e un motor mai slab ca Viraga... Hai sa fim putin seriosi. Daca vreti sa testati un motor faceti-o calumea! Si din nou ma extra-repet - HD-urile care se vreau de "tras" sunt customizate de posesor. STOCK SUCKS ASS!!! De exemplu' Sporsterul Sport (cel in cauza mai sus 1200S) are ceva de genul 56 de cai amarati - stock. Schimbi tobe , jigloare, filtru de air ( modificare mai mica decat atunci cand iti schimbi chilotii) si sari la 80 de caluti. Asa e el conceput din fabrica - sa poata fi customizat de pasionati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Am mari dubii ca cu franele alea de lemn vreun Harli sa-ti rupa capul la oprire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Sportsterul meu tot asa dublu disc are pe fata cum ai si tu la K1200S, despre ce fel de frane de lemn vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Hahahahah... Morpheus, sa-mi spui daca gresesc: te-ai dat pe niste motoare stock la un Harley Davidson test ride in care se mergea cu 60 maxim, intr-o coloana de speriati ... sau: te-ai suit cu frica sa nu patesti ceva si sa te usture portofelu, si ai turat in draci doua viteze (pe un motor care nu este facut pt turatie mare). Oare ce se intampla canmd schimbi vitezele aiurea si mergi aproape pe loc???? Unde te asteptai sa-ti rupa capul? Cel mult la orpire! Si eu ma pot sui pe o Hayabusa in parcare si sa ii schimb viteza intr-a doua la 3000 de ture si sa spun ca e un motor mai slab ca Viraga... Hai sa fim putin seriosi. Daca vreti sa testati un motor faceti-o calumea! Si din nou ma extra-repet - HD-urile care se vreau de "tras" sunt customizate de posesor. STOCK SUCKS ASS!!! De exemplu' Sporsterul Sport (cel in cauza mai sus 1200S) are ceva de genul 56 de cai amarati - stock. Schimbi tobe , jigloare, filtru de air ( modificare mai mica decat atunci cand iti schimbi chilotii) si sari la 80 de caluti. Asa e el conceput din fabrica - sa poata fi customizat de pasionati. shobo, sa nu exageram, cu stage 1 mai mult de 10% din puterea stock a motorului nu obtii, in acest caz 5-6 caluti si ceva la cuplu. Pana la aducerea la 80 de caluti a unui motor stock de 56 mai e cale multa si e nevoie, cum bine stii, de mai multe modificari. toate cele bune! Pe Sportsterul 1200 Sport, cum te-ai simtit? Ce reglaje ai folosit pentru suspensia fata si spate? Ca o curiozitate: Eu unul m-am dat impotriva unui Suzuki GSXR750 cu un Sportster 1200 S si am avut, la final, aproape o statie de autobuz in fata lui. Cum de "S"-ul Sportster nu te coafeaza? Ce ti s-a parut atat de slab la el? Banuiesc ca l-ai incercat, de ti-ai format o parere... inseamna ca tipul care manuia Suza aia habar nu avea cum sa stoarca la potentialul maxim ce avea sub picioare, nu ca sportsterul era peste. hai sa fim realisti, Stiu ca fiecare isi vede propriul motor, sau mobra favorita asa cum fiecare mama crede ca odorul ei e cel mai ce pe asta lume, dar putin realism nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Acum , eu vorbesc ceva concret si tu Foxule bagi banuieli.... 1200S e mai mult decat stage 3 - high compression heads, big valves, hot cams, 2 buji pe cilindru - motor de Buell Lightning X1... asta STOCK. Vazut tu stage 4 asa bengos? Eu nu! Totul strangulat de un carbi si filtru de air ... ce sa mai vorbim de tobe. Diferenta la stock de un XL simplu e de vre-o 4 cai... hehehehehhe... DAR... dupa cum spuneam o mica tunare poate face din motorul asta minuni ... Din nou, nu cant dupa ureche! Eu am vazut Sportster stergand pe jos cu un VT1000R... lumea e mare si frumoasa! Asta nu inseamna ca orice sportster o sa rada un VTR, ci doar ca Sportsterul in cauza dadea la buci la un VTR, period! Iar despre franele CBS, DDM, RTL, PROTV... am vazut BMW-uri cu acoperis! Ce pix e Sportsterul ca n-are?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Acum , eu vorbesc ceva concret si tu Foxule bagi banuieli.... Din nou, nu cant dupa ureche! Eu am vazut Sportster stergand pe jos cu un VT1000R... lumea e mare si frumoasa! Asta nu inseamna ca orice sportster o sa rada un VTR, ci doar ca Sportsterul in cauza dadea la buci la un VTR, period! Shobolane, unii nu vor intelege niciodata ce le spui. Eu, ca de fiecare data pe acest Forum, vorbesc din proprie experienta. Am pornit de la comuniste, am ajuns la japoneze si apoi la Harley. Dupa mai multe japoneze mici, gen FZR600, am ajunz la CBR1000, VTR1000F. Cand am zis ca-mi iau Harley toti au ras de mine, ca o sa ma simt ca si cu caruta, ca este un regres in viata mea de motociclist. ...Depinde mult de felul in care este "lucrat" acel Harley. Harley-urile sunt concepute de fabricant sa poata fi imbunatatite foarte mult ca performante fata de modelele stock. Si am mers cu cateva Sportstere care pur si simplu nu au fost cu nimic mai prejos decat VTR-ul, poate chiar peste. Iar 1200 Sportster Sport este tatal lor. Eu nu stiu cati de aici s-au dat vreodata cu un 1200S... Dar vorbesc, vorbesc, vorbesc, de chiar incepi sa crezi ca stiu despre ce vorbesc. Iar aia care n-au auzit in viata lor de PM-uri si inca mai cred ca Brembo sau Tokico sunt frane, sa se calmeze. In concluzie, Harley-ul se poate bate la orice ora de la egal la egal cu orice alta marca. Si NU, NU are nevoie sa participe in niciun campionat de motociclism viteza, pentru ca nu mai are nevoie de reclama. " Warner Riley rode this highly modified Harley-Davidson ironhead Sportster race bike to 16 land speed records in the 1970’s. Many of those records were in excess of 200 mph. Warner is a 200 mph club member." ... 200mile/h... Adica 321km/h in 1970, cu un amarat de Sportster. Editat Octombrie 16, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Shobolane, unii nu vor intelege niciodata ce le spui. Eu, ca de fiecare data pe acest Forum, vorbesc din proprie experienta. Am pornit de la comuniste, am ajuns la japoneze si apoi la Harley. Dupa mai multe japoneze mici, gen FZR600, am ajunz la CBR1000, VTR1000F. Cand am zis ca-mi iau Harley toti au ras de mine, ca o sa ma simt ca si cu caruta, ca este un regres in viata mea de motociclist. ...Depinde mult de felul in care este "lucrat" acel Harley. Harley-urile sunt concepute de fabricant sa poata fi imbunatatite foarte mult ca performante fata de modelele stock. Si am mers cu cateva Sportstere care pur si simplu nu au fost cu nimic mai prejos decat VTR-ul, poate chiar peste. Iar 1200 Sportster Sport este tatal lor. Eu nu stiu cati de aici s-au dat vreodata cu un 1200S... Dar vorbesc, vorbesc, vorbesc, de chiar incepi sa crezi ca stiu despre ce vorbesc. Iar aia care n-au auzit in viata lor de PM-uri si inca mai cred ca Brembo sau Tokico sunt frane, sa se calmeze. In concluzie, Harley-ul se poate bate la orice ora de la egal la egal cu orice alta marca. Si NU, NU are nevoie sa participe in niciun campionat de motociclism viteza, pentru ca nu mai are nevoie de reclama. " Warner Riley rode this highly modified Harley-Davidson ironhead Sportster race bike to 16 land speed records in the 1970’s. Many of those records were in excess of 200 mph. Warner is a 200 mph club member." ... 200mile/h... Adica 321km/h in 1970, cu un amarat de Sportster. Ba, eu stiam si nu din auzite ca motociclistii is mari mincinosi, dar voi astia cu Harley ii intreceti pe toti, la doua statii de autobuz distanta, nu una. Zic voi ca am intalnit cativa posesori de asa utilaje si 99 % minteau de inghetau apele in toiu verii la 38 de grade Celsius. Eu nu stiu de ce vreti voi sa-i convingeti pe altii care sa zic, si au japoneze, ca motoreta asta Harley, e cea mai si cea mai dintre toate. Sa zica unu ca vulcanu meu de la Kawasaki e de cacao si ma doare fix in pl de ce zice, imi place mie, asta e, nu trebuie sa conving pe nimeni si nici sa ma dau interesant ca nu-i nici o motoreta mai buna decat kawasakili... Zicea unu ca l-a facut pe un guguvet cu GSXR de 750, pai ala sigur nu i-a dat a doua.Ca avea o statie de autobuz in fata, bai, mai minte omu, da nici chiar in halul asta, sa-mi fuck una..., ala facuse turu orasului, tu poate erai la o statie inainte dupa ce el le terminase pe toate, eu asta cred. Mi-a rupt si mie un sportster capu, cat un shadow de 600, nimic mai mult, daca tot veni vorba de ruptu capului.... Mintiti ma dar mai cu masura, asa sa nu bata la ochi. Inchei cu o minciuna a unui vitezist posesor de GSXR 600, care spunea:"Ma, in viteza intai, am 80 km/h... si ..iti dai seama ca am 6 viteze, nu?" Unii pot ajunge si la 480km/h, pentru cine ii cred.... Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 WTF ? Poate ar fi bine sa il Rugam Pe Vrgil iantu sa modereze Motociclism.ro? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Mai catas_him nu vrei tu sa ne pupi in ...ce vrei tu ... pe noi astia cu Harley care TOTI MINTIM? Asa ca sa vezi daca intradevra toti mintim sau nu. Ce zici? Te bagi? Editat Octombrie 17, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 SCRIU CU CAPSLOCK,POATE ASA VEDETI: ACESTA ESTE TOPIC DE SPORTSTER,NU DE CONTRE CU JAPONEZE!!!!CUI NUI PLACE,SA SE CARE DE AICI PE TOPICURILE DE JAPONEZE. ACESTA ESTE UN AVERTISMENT,DACA NU VA CONFORMATI,LUATI SUSPENDARE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Sportsterul meu tot asa dublu disc are pe fata cum ai si tu la K1200S, despre ce fel de frane de lemn vorbesti? Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra. Nu te baga unde nu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Mai catas_him nu vrei tu sa ne pupi in ...ce vrei tu ... pe noi astia cu Harley care TOTI MINTIM? Asa ca sa vezi daca intradevra toti mintim sau nu. Ce zici? Te bagi? Ha, ha, ha, de cand ti-ai luat Harlîc, crezi ca o ai si mare? Pana la urma, chiar ai Harley sau minti si cu ce ai scris la profil? Mai Renegatule, mars in p.u.l.a mea de agarici mincinos. Eu dau, nu iau, ce zici o vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Ha, ha, ha, de cand ti-ai luat Harlîc, crezi ca o ai si mare? Pana la urma, chiar ai Harley sau minti si cu ce ai scris la profil? Mai Renegatule, mars in p.u.l.a mea de agarici mincinos. Eu dau, nu iau, ce zici o vrei? sunteti lamentabili prin saritul calului. Si de o parte si de alta. Cristi, fa te rog curatenie sa mentinem topicul curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 SCRIU CU CAPSLOCK,POATE ASA VEDETI: ACESTA ESTE TOPIC DE SPORTSTER,NU DE CONTRE CU JAPONEZE!!!!CUI NUI PLACE,SA SE CARE DE AICI PE TOPICURILE DE JAPONEZE. ACESTA ESTE UN AVERTISMENT,DACA NU VA CONFORMATI,LUATI SUSPENDARE! Gata ma retrag, va las sa va mintiti intre voi. Ma duc pe topicul de choppere japoneze ca-s mai putini mincinosi pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 SCRIU CU CAPSLOCK,POATE ASA VEDETI: ACESTA ESTE TOPIC DE SPORTSTER,NU DE CONTRE CU JAPONEZE!!!!CUI NUI PLACE,SA SE CARE DE AICI PE TOPICURILE DE JAPONEZE. ACESTA ESTE UN AVERTISMENT,DACA NU VA CONFORMATI,LUATI SUSPENDARE! Parerea mea dupa ce m-am dat o zi cu Sportsterul de 1200 e ca e o mobra de rahan in ceea ce priveste ciclistica, franele, puterea, cadrul si comfortul. Nu cred ca sportsterul este flagship-ul HD. Parerea mea. PS: din pacate nici macar zgomotul stock nu e mai cool ca (sa zicem) VROD-ul stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Parerea mea dupa ce m-am dat o zi cu Sportsterul de 1200 e ca e o mobra de rahan in ceea ce priveste ciclistica, franele, puterea, cadrul si comfortul. Nu cred ca sportsterul este flagship-ul HD. Parerea mea. PS: din pacate nici macar zgomotul stock nu e mai cool ca (sa zicem) VROD-ul stock. agree. si recunosc. nu m-am dat cu varianta S atat de multa laudata din gama Sportster, dar m-am dat cu cateva "tunate" din gama Sportster si nu m-au impresionat. dar voi face rost de o asemenea oportunitate si dupa aia trag si eu concluziile de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 catas_him: nici sa vorbesti doua cuvinte nu poti fara sa faci pe cineva mincinos. Acum i-ai facut si pe chopperistii japonezi ca fiind mincinosi. E drept mai putin ca noi dar mincinosi. Asa ca du-te tata cat vezi cu ochii si cand obosesti pune mana si citeste cate o carte. Nu-ti strica! Ca nu stii de tine! Drum bun! Si sa te intorci cand te-om chema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra. Nu te baga unde nu stii. Mai Budd tu de unde sti ce etriere am eu pe motocicleta mea? Te bagi in seama pe forumul chopper-istilor.Habar n-ai despre Harley si habar n-ai despre modificari, tu ai un stock bike BMW, mai bine taci din gura! Treci pe forumul BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 asta-i spiritul de warrior, domnilor va felicit pentru replici, sunt intr-adevar inaltatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Mai Budd tu de unde sti ce etriere am eu pe motocicleta mea? Te bagi in seama pe forumul chopper-istilor.Habar n-ai despre Harley si habar n-ai despre modificari, tu ai un stock bike BMW, mai bine taci din gura! Treci pe forumul BMW Io cred ca stiu mai multe despre HD decat tu despre BMW. De fapt sunt chiar sigur de asta. Mare grija daca te sui pe un R1200C (fara ABS, I give you that) sa nu o iei in cap de la piscat frana. Da' auzi, tu nu cumva ai si tu un Porkster? Ca daca ai si nu te-ai dat cu altceva de la harli e logic sa nu vezi evidenta. Editat Octombrie 17, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Io cred ca stiu mai multe despre HD decat tu despre BMW. De fapt sunt chiar sigur de asta. Mare grija daca te sui pe un R1200C (fara ABS, I give you that) sa nu o iei in cap de la piscat frana. Da' auzi, tu nu cumva ai si tu un Porkster? Ca daca ai si nu te-ai dat cu altceva de la harli e logic sa nu vezi evidenta. BMW K40 ai tu ( dublu disc fata cu cate 2 pistonase 32/36mm ), cand ajungi in Romania sau Ungaria si ai nevoie de piese anuntama ! Daca tu asa simti ca sti mai multe despre motoare hai sa fie asa, dar nu judeca pana cand nu sti cu cine stai de vorba. Eu zic sa terminam discutia si in caz ca ai ceva de discutat cu mine hai pe PM. Editat Octombrie 17, 2012 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 BMW K40 ai tu ( dublu disc fata cu cate 2 pistonase 32/36mm ), cand ajungi in Romania sau Ungaria si ai nevoie de piese anuntama ! Daca tu asa simti ca sti mai multe despre motoare hai sa fie asa, dar nu judeca pana cand nu sti cu cine stai de vorba. Eu zic sa terminam discutia si in caz ca ai ceva de discutat cu mine hai pe PM. One word: servo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 catas_him: nici sa vorbesti doua cuvinte nu poti fara sa faci pe cineva mincinos. Acum i-ai facut si pe chopperistii japonezi ca fiind mincinosi. E drept mai putin ca noi dar mincinosi. Asa ca du-te tata cat vezi cu ochii si cand obosesti pune mana si citeste cate o carte. Nu-ti strica! Ca nu stii de tine! Drum bun! Si sa te intorci cand te-om chema! Ma Renegatu lu peste prajit, Lorențo, Lorica, sau cum sa-ti mai zic, pe nici un topic de cruisere sau choppere japoneze nu o sa citesti, atata labareala, scuze lauda de sine, cat e pe topicu asta de halîci. Ai reactionat primul la replica mea cu mincinosii, inseamna ca ai un ca.ca.toi mare pe caciula, te-ai aprins ca te-am atins.Si eu mint, toata lumea minte referitor la performantele unui motor, e o tenta de modestie dusa-n lauda, dar sunt unii care chiar intrec masura. Sporsterul la capitolu rupt capu e ca shadow japonez de 600, nimic mai mult, asta nu-i o problema, e doar o comparatie, atata poate. Pe langa faptul ca esti idiot mai esti si fudul, ai replici de doi bani si mai cred ca manaci seminte in timp ce citesti topicu asta. Esti suparat ca te ineaca astia cu japonezele cu fum, mergi tot timpul din urma lor? Ma duc sa pun mana pe o carte, m-au chemat niste prieteni la un poker. Dupa atitudine si felul de a scrie chiar ca esti doar detinator de harley, cunoscator nu. P.S.Vezi ca deja mi-am luat un avertisment, ca te-am facut de cacao, asa ca ramane sa te faci singur de ras, eu nu o sa-ti mai pot scrie, sigur imi iau un ban, is simpatic lu "cavaleru intunecat".Pe tine sigur nu te avertizeaza ca ai harley si va laudati unu pe altu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.