Nocturnus85 Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 un sporty 883 pentru un proiect custom,poti lua intre 2500-3500euro,cu acte,deci nu e un capat de lume dpdv $. daca vrei ceva din 2003- 2006,cam 4000-5000euro.pozitia pe motor depinde si de model...oricum,ti-l poti face cum vrei tu,la final. succes.e o motoreta de toata isprava. Deci zici ca pe la 4000 am sanse sa gasesc un sporty din 2003 in stare buna? Sunt din ce ince mai hotarat sa bag Starul la vanzare. Daca mai vedeti anunturi de genul, nu ezitati sa le puneti. Eu pe bikeshop si pe Mobile.de am gasit la preturi mai mari. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 (editat) http://www.autotrade.../true?logcode=p http://www.adtrader.co.uk/east-of-england/cambridgeshire/peterborough/motorcycles-and-scooters/motorcycles/harley-davidson-xl833r-883-cc-2007-07-reg/90ff0d557ce04df0943227fefb280cca?keywords=harley%20davidson%20xl833r Editat Noiembrie 24, 2012 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bass Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 cine se hotaraste..trebuie sa caute....eu am cautat vreo 5 luni ,zi de zi,intram pe site-uri de 20-30 de ori pe zi,si am avut noroc la un moment dat,am dat peste un sportster 883 super,cu multe accesorii,la un super pret...pana la urma,preturile se si negociaza...bafta cui cauta,este o motocicleta super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 (editat) 5200 euro...asta e doar un exemplu,la prima cautare...daca perseverezi,gasesti,mai ales iarna. eu am luat la 5800euro un XL1200R an 2006. succes. Editat Noiembrie 24, 2012 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Militiene, uite care-i treaba (nu mai vreau sa fac off topic acilea), lectii de mitomanie si cocalareala ai de unde sa-mi dai slava lu' Allah. E doar in fisa postului unui militian bugetar. De altfel s-a vazut ce stii tu sa faci cand ai powah. Scoti pulanu' pentru ca atat te duce creierul. Asta e diferenta dintre un barbat si o muiere isterica cum e sobolanul. Nu ca esti tu mare barbat. Habar n-ai tu cati km fac pe an, te trezesti vorbind ca un militian incoerent ce esti. Revenind la porkster, asta e, n-am cum sa fac acum testul douazeciopt (ce sa-ti povestesc, militianul stie sa scrie). O sa fac al douazecioptulea test cand o sa vrea muschiul meu nu cand vrei tu. Poate in 2031 daca o mai exista atunci. Pana la primavara (sau cand oi avea io chef) delecteaza-te cu testul facut de mine anu' asta. Ai ce invata. PS: am avut 9 bmw-uri, 4 suzuki, 3 honde si un kawasaki. Salariul de la privat imi permite sa le schimb ca pe sosete. Te-ai suparat ca am aratat lumii ca esti mitoman? O sa-ti dau un mar sa-ti treaca. Ai avut pe dracu motorete, din 2007 de cand ai permisul ai mers cu GSR-u si cu K-ul, in rest ai avut motoretele de la semnatura si pe alea le-ai detinut cateva luni, cum cadeai cu ele, cum le vindeai. Greu skillu asta. Si iti multumesc ca mi-ai intarit convingerea ca in afara faptului ca bati tastele cu spor incercand sa epatezi, nu esti decat un ingust. Despr care as pune pariu ca in liceu umbla cu pantaloni piersicuta cu sosete albe la pantofi negri. Ca era la moda intre cocalari, romani sau olandezi...pff, salariul lui de la privat ii permite sa-si schimbe sosetele albe. Hai la buna vedere, nu uita sa-mi dai un reply iar cu bugetar si militian si pulan, nu faci decat sa-mi recertifici penibilitatea cocalarului olandez.Te imbratisez cu drag! On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Sportsteru' eeeeeeeee fratee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 (editat) On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting. Du-te mah d-acilea de mincinos ordinar. In viata ta nu te-ai suit pe un sportster.Auzi la el, cruiser. Cruiser pentru commuting. Vai de cwrul tau. De fap daca stau sa ma gandesc si gesereul ala de nu-i place e to cruzer. E drept ca e "pentru commuting" Editat Noiembrie 24, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 NU inteleg dece te mai chinui sa demonstrezi evidentul: Butt e un mitoman On topic: Ideea cu 883 cumparat si facut de 1200 e ceea ce tot predicam de ani de zile. Cand faceti schimbarea, puteti sa ridicati si compresia daca nu mariti camera de ardere cat trebuie. Oricum, diferenta de pret intre 883 si 1200 e mult mai mare decat piese plus manopera, basca te alegi cu motor fresh. Sa cumparati in schimb piese de calitate - exista sute de firme care fac piese aftermarket pt HD si bine inteles multe fac gunoaie. Daca asezonati cu niste came, poate si niste supape mai mari (sunt la pret de nimic), plus o portuire la heads.... faci naveta spatiala frate!!! Daca cumperi motorul iarna, il iei ieftin si ai timp pana in primavara sa faci tot ( si nu e mare filosofie, sincer) Si, dupa cum spunea si Cria, aveti ocazia sa cumparati acum HD-uri la niste preturi de te doare sfecla!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Un Sportster care face backflip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting. De acord cu tine,dar cu o singura exceptie:calificativul de cruiser cred ca e putin cam mult pentru o Sporty....Daca era un Heritage Classic,parca-parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Nu mai fiti asa de pricinosi uni pe aici. Ce tot analizati posturile in loc sa va axati pe subiectul in sine! Sportsterul s-a nascut pe pistele de lemn la inceputul secolului trecut si a evoluat pana la un moment dat ca motocicleta de curse. Apoi incet a devenit ce este astazi. Ce este astazi? Depinde ce vrei sa faci cu ea nu ce scrie in carti ca ar fi. Daca vrei commuting sau sa faci plimbari lungi atunci asta este. Poate fi si cruiser si touring, naked sau cafe-racer, orice. Si atunci ce cacao tot vorbim aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 ... o motocicleta trebuie neaparat bagata intr-o "cutie" din asta stramta cu eticheta pentru ca un cocalar sa inteleaga despre ce e vorba: cruiser, "chopper", naked... bla bla... daca ii pui o carena verde, SS nene! Fix poola! Interesant ca majoritatea modelelor HD nu incap in catalogarile lor de rahat, ci sunt luate dupa nume, simplu, iar pasionatii stiu la ce exceleaza sau unde nu. Oricum ele sunt doar platforme de pornire! Am vazut la OAMENI Sportster cruiser, chopper, bobber, clasic racer, enduro, stunt bike... si de obicei, poti face orice din el! Singura problema e omul... nu fierul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twenty Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Ca tot vorbea careva de aici de capsunari ... Astia cred ca is de prin Germanica din cate se aude pe filmare ) http://fishki.net/comment.php?id=128210 PS: Un off-topic in plus sau un minus tot aia e. Nu imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting. De acord cu tine,dar cu o singura exceptie:calificativul de cruiser cred ca e putin cam mult pentru o Sporty....Daca era un Heritage Classic,parca-parca... Depinde de proprietari : ai un sportster 883/1200 75% din timp mergi in oras, 25 % ai deplasari in afara orasului pentru ultimul procentaj sporsterul pentru proprietar este un cruiser ! de ce ? -pentru ca poti merge cu o viteza de croaziera de 135km/h -poti parcurge distante lungi de peste 1000km -si ca nu te doare nimic ! daca esti persoana care stie ce face si cum trebuie sa faca o distanta lunga ! pe unii si pe un cruiser ii doare-n .... dupa ceva km (peste 800km....) *pentru unii posesori de sportster, el este si un cruiser numai prin simplu fapt ca desi isi pot permite o alta motocicleta, nu-si cumpara pentru ca nu simt nevoia de o moto din categoria cruiser , atata timp cat sporsterul isi face treaba asa cum trebuie si din categoria in care se afla, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Sportsterul e Sportster and how the fuck cares what a cruiser is?! Am avut tovaras care a facut mii de km in ture de zile intregi cu Sportsterul si nu a comentat nici odata... deci da, e capabil de ture lungi. In rest, repet what the fuck is a cruiser?! Nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Sportsterul e Sportster and how the fuck cares what a cruiser is?! Am avut tovaras care a facut mii de km in ture de zile intregi cu Sportsterul si nu a comentat nici odata... deci da, e capabil de ture lungi. In rest, repet what the fuck is a cruiser?! Nimic! Normal asa ar fi,dar totusi cei care au stabilit anumite criterii si grupe de incadrare nu le-au facut degeaba.Cruiserul e de obicei mare,comod,unele au multe dotari,etc.Normal ca poti sa faci cruising cu ai sau cu ce esti dispus,pana la urma...Chiar si Harley are familii gen Softail,Dyna,Sportster,VRod,etc si fiecare familie are motociclete diferite,unele fata de altele din varii motive(tehnologice sau nominale)....Desigur,unde mergi cu Electra Glide Ultra Classic mergi si cu Sporty,dar Ultra Glide(si nu numai ea) e etalonul cruiser (sau touring) suprem.De aceea suna ciudat sa spui ca amandoua isi fac treaba cam la fel....Dar pana la urma poate ca ai dreptate...Totul tine de eticheta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Un Sportster care face backflip. ... * asta-i mult prea tareeee! apropose de termenii astia consacrati, eu asta-mi doresc eu de la Sporty-ul meu: - sa fac cu el multi km intr-o zi, fara sa ajung contorsionata si dezmembrata la sfarsitul zilei (am mers cel mai mult 500 km intr-o zi); - sa mearga pe orice drum (si a dovedit ca merge); - sa nu ma lase-n drum (si nu m-a lasat); - sa ma faca sa simt ca merg pe motor, nu ca sunt intr-o masina ...fara caroserie; - sa aiba ritm si vana; - sa se tina bine si cand o sa fie mai batranel asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 * asta-i mult prea tareeee! apropose de termenii astia consacrati, eu asta-mi doresc eu de la Sporty-ul meu: - sa fac cu el multi km intr-o zi, fara sa ajung contorsionata si dezmembrata la sfarsitul zilei (am mers cel mai mult 500 km intr-o zi); - sa mearga pe orice drum (si a dovedit ca merge); - sa nu ma lase-n drum (si nu m-a lasat); - sa ma faca sa simt ca merg pe motor, nu ca sunt intr-o masina ...fara caroserie; - sa aiba ritm si vana; - sa se tina bine si cand o sa fie mai batranel asa si ca sa fiu in ton cu Cria, aruncati un ochi aici Placerea de a calatori. pur si simplu, fara rahaturi care o are mai lunga, mai breaza si mai fasneata. hai plimbari si expeditii cat mai placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Am o intrebare: daca nu sunt de acord cu gunoaiele care trambiteaza ca Harley-ul e un kacat inseamna ca "ma laud"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) @foxdesert Si atunci de ce v-ati luat HD si tu si Cria? Va luati o motoreta de 250 cmc, japoneza, ieftina, fiabila. Si indeplinea toate conditiile din lista Criei. Este ca v-ati luat HD din alte motive, nu pentru placerea de a calatori, pur si simplu, fara rahaturi si lungimi, fosneturi? PS Frumos clip. Si stiu ca ai avut nevoie de un pretext sa-l embed. Editat Noiembrie 27, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Asta chiar este tare,Sportsterul la motocros .Adevarul este ca mobra asta chiar nu are limite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 @foxdesert Si atunci de ce v-ati luat HD si tu si Cria? Va luati o motoreta de 250 cmc, japoneza, ieftina, fiabila. Si indeplinea toate conditiile din lista Criei. Este ca v-ati luat HD din alte motive, nu pentru placerea de a calatori, pur si simplu, fara rahaturi si lungimi, fosneturi? PS Frumos clip. Si stiu ca ai avut nevoie de un pretext sa-l embed. ai inteles gresit rationamentul. ideea era ca nu conteaza neaparat ce ai intre picioare, ci mai mult placerea de a calatori. Doi la mana, HD-ul la mine e doar un alt motor, placut fara indoiala, dar mai am inca doua. si ghici ce? imi plac toate, in egala masura P.S. si nu, nu era doar un pretext. clipul e misto intr-adevar, dar are alt rost. certurile astea pe care le vad de obicei pe alte sectiuni nu-si au rostul aici. credeam ca suntem mai cerebrali decat ţâncii pe vitezane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Dap, suntem cerebrali. Cu siguranta am inteles ce ai vrut sa spui dar..... placerea de a calatori este 90% ce ai intre picioare. E o alta placere sa mergi cu un V2 mesterit de tine, sa "stii" cum se deschide fiecare supapa, sa "vezi" fiecare explozie in minte, s-o simti sub coor. Asa este la mine. Fierul si calatoria sunt atat de legate incat eu nu pot face diferenta. Nu as putea sa fac drumul fara fierul meu. Poate imi iubesc prea mult fierul. Hm.... vreau si un Sportster. Provocare: cine dintre posesorii, fosti sau actuali, de Sportster poate face o sinteza a mod-urilor pe care le-au facut de-a lungul veacurilor? Ar fi constructiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Dap, suntem cerebrali. Cu siguranta am inteles ce ai vrut sa spui dar..... placerea de a calatori este 90% ce ai intre picioare. E o alta placere sa mergi cu un V2 mesterit de tine, sa "stii" cum se deschide fiecare supapa, sa "vezi" fiecare explozie in minte, s-o simti sub coor. Asa este la mine. Fierul si calatoria sunt atat de legate incat eu nu pot face diferenta. Nu as putea sa fac drumul fara fierul meu. Poate imi iubesc prea mult fierul. Hm.... vreau si un Sportster. Provocare: cine dintre posesorii, fosti sau actuali, de Sportster poate face o sinteza a mod-urilor pe care le-au facut de-a lungul veacurilor? Ar fi constructiv. te inteleg. dar... cu nici un Hd nu as putea face ce fac cu cross-ul meu de 80 de kile, de exemplu sa urc pereti aproape verticali pe munte sau in gropile de la Pipera. nici cu HD-ul nu pot da pe curbe cum ma dau cu vn-ul, poate pentru ca ultimule mai usor de controlat si are garda mai sus. cand am chef de trait o anumita stare, am si medicamentul ca sa zic asa ... si dap toate sunt modificate dar crede-ma ca atunci cand ma urc si ma dau cu ele nu ma gandesc la supape sau alte chestii tehnice, ci cum sa abordez cu ele povarnisul sau cum sa iau curba aia sau cum sa ma strecor prin traficul din capitala, s.a.m.d. On topic: Sporster-ul este o masinarie pe care te pozi baza. un amic de-al meu, Andrei, are unul de 1200. si peste 80.000 de kilometri cu ea. abia acum trebuie sa-i schimbe ambreiajul. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Chiar imi vine sa cred ca multi nu pricep mare lucru din ce se scrie aici. Faptul ca se poate face cross sau acrobatii sau commuitng sau se merge la drum lung cu Sportsterul nu inseamna ca acest model este cel mai tare la fiecare din categoriile mentionate. Normal ca nu se compara cu un Cross specializat de 80 de kile sau cu un FLHTCUI la drum lung sau cu un alt model preparat pentru acrobatii. Dar ce se doreste a se exprima si intelege este ca se poate face cate putin din fiecare cu acest model. Adica este destul de versatil sa faci cate ceva din fiecare. Repet nu inseamna ca este modelul perfect pentru fiecare din acele activitati. Este doar o varianta posibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.