Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

un sporty 883 pentru un proiect custom,poti lua intre 2500-3500euro,cu acte,deci nu e un capat de lume dpdv $.

daca vrei ceva din 2003- 2006,cam 4000-5000euro.pozitia pe motor depinde si de model...oricum,ti-l poti face cum vrei tu,la final.

succes.e o motoreta de toata isprava.

 

Deci zici ca pe la 4000 am sanse sa gasesc un sporty din 2003 in stare buna?

 

Sunt din ce ince mai hotarat sa bag Starul la vanzare. Daca mai vedeti anunturi de genul, nu ezitati sa le puneti. Eu pe bikeshop si pe Mobile.de am gasit la preturi mai mari.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine se hotaraste..trebuie sa caute....eu am cautat vreo 5 luni ,zi de zi,intram pe site-uri de 20-30 de ori pe zi,si am avut noroc la un moment dat,am dat peste un sportster 883 super,cu multe accesorii,la un super pret...pana la urma,preturile se si negociaza...bafta cui cauta,este o motocicleta super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Militiene, uite care-i treaba (nu mai vreau sa fac off topic acilea), lectii de mitomanie si cocalareala ai de unde sa-mi dai slava lu' Allah. E doar in fisa postului unui militian bugetar. De altfel s-a vazut ce stii tu sa faci cand ai powah. Scoti pulanu' pentru ca atat te duce creierul. Asta e diferenta dintre un barbat si o muiere isterica cum e sobolanul. Nu ca esti tu mare barbat. Habar n-ai tu cati km fac pe an, te trezesti vorbind ca un militian incoerent ce esti.

Revenind la porkster, asta e, n-am cum sa fac acum testul douazeciopt (ce sa-ti povestesc, militianul stie sa scrie). O sa fac al douazecioptulea test cand o sa vrea muschiul meu nu cand vrei tu. Poate in 2031 daca o mai exista atunci. Pana la primavara (sau cand oi avea io chef) delecteaza-te cu testul facut de mine anu' asta. Ai ce invata.

PS: am avut 9 bmw-uri, 4 suzuki, 3 honde si un kawasaki. Salariul de la privat imi permite sa le schimb ca pe sosete.

 

Te-ai suparat ca am aratat lumii ca esti mitoman? O sa-ti dau un mar sa-ti treaca. Ai avut pe dracu motorete, din 2007 de cand ai permisul ai mers cu GSR-u si cu K-ul, in rest ai avut motoretele de la semnatura si pe alea le-ai detinut cateva luni, cum cadeai cu ele, cum le vindeai. Greu skillu asta.

Si iti multumesc ca mi-ai intarit convingerea ca in afara faptului ca bati tastele cu spor incercand sa epatezi, nu esti decat un ingust. Despr care as pune pariu ca in liceu umbla cu pantaloni piersicuta cu sosete albe la pantofi negri. Ca era la moda intre cocalari, romani sau olandezi...pff, salariul lui de la privat ii permite sa-si schimbe sosetele albe. Hai la buna vedere, nu uita sa-mi dai un reply iar cu bugetar si militian si pulan, nu faci decat sa-mi recertifici penibilitatea cocalarului olandez.Te imbratisez cu drag!

 

On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting.

Du-te mah d-acilea de mincinos ordinar. In viata ta nu te-ai suit pe un sportster.Auzi la el, cruiser. Cruiser pentru commuting. Vai de cwrul tau. De fap daca stau sa ma gandesc si gesereul ala de nu-i place e to cruzer. E drept ca e "pentru commuting" :crack:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

NU inteleg dece te mai chinui sa demonstrezi evidentul: Butt e un mitoman

 

On topic: Ideea cu 883 cumparat si facut de 1200 e ceea ce tot predicam de ani de zile. Cand faceti schimbarea, puteti sa ridicati si compresia daca nu mariti camera de ardere cat trebuie. Oricum, diferenta de pret intre 883 si 1200 e mult mai mare decat piese plus manopera, basca te alegi cu motor fresh. Sa cumparati in schimb piese de calitate - exista sute de firme care fac piese aftermarket pt HD si bine inteles multe fac gunoaie.

 

Daca asezonati cu niste came, poate si niste supape mai mari (sunt la pret de nimic), plus o portuire la heads.... faci naveta spatiala frate!!!

 

Daca cumperi motorul iarna, il iei ieftin si ai timp pana in primavara sa faci tot ( si nu e mare filosofie, sincer)

 

Si, dupa cum spunea si Cria, aveti ocazia sa cumparati acum HD-uri la niste preturi de te doare sfecla!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting.

 

De acord cu tine,dar cu o singura exceptie:calificativul de cruiser cred ca e putin cam mult pentru o Sporty....Daca era un Heritage Classic,parca-parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai fiti asa de pricinosi uni pe aici. Ce tot analizati posturile in loc sa va axati pe subiectul in sine!

 

Sportsterul s-a nascut pe pistele de lemn la inceputul secolului trecut si a evoluat pana la un moment dat ca motocicleta de curse. Apoi incet a devenit ce este astazi.

Ce este astazi? Depinde ce vrei sa faci cu ea nu ce scrie in carti ca ar fi. Daca vrei commuting sau sa faci plimbari lungi atunci asta este. Poate fi si cruiser si touring, naked sau cafe-racer, orice. Si atunci ce cacao tot vorbim aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

... o motocicleta trebuie neaparat bagata intr-o "cutie" din asta stramta cu eticheta pentru ca un cocalar sa inteleaga despre ce e vorba:

cruiser, "chopper", naked... bla bla... daca ii pui o carena verde, SS nene! Fix poola!

 

Interesant ca majoritatea modelelor HD nu incap in catalogarile lor de rahat, ci sunt luate dupa nume, simplu, iar pasionatii stiu la ce exceleaza sau unde nu. Oricum ele sunt doar platforme de pornire!

 

Am vazut la OAMENI Sportster cruiser, chopper, bobber, clasic racer, enduro, stunt bike... si de obicei, poti face orice din el! Singura problema e omul... nu fierul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On-topic> Sportsterul 1200 e o motoreta cinstita, cu un cuplu bun si pe care o apreciez mai mult in oras. Pentru iubitorii genului cruiser, este una din motocicletele favorite pt commuting.

 

De acord cu tine,dar cu o singura exceptie:calificativul de cruiser cred ca e putin cam mult pentru o Sporty....Daca era un Heritage Classic,parca-parca...

 

Depinde de proprietari :

 

ai un sportster 883/1200

75% din timp mergi in oras,

25 % ai deplasari in afara orasului

pentru ultimul procentaj sporsterul pentru proprietar este un cruiser !

de ce ?

-pentru ca poti merge cu o viteza de croaziera de 135km/h

-poti parcurge distante lungi de peste 1000km

-si ca nu te doare nimic !

daca esti persoana care stie ce face si cum trebuie sa faca o distanta lunga !

 

pe unii si pe un cruiser ii doare-n .... dupa ceva km (peste 800km....)

 

 

*pentru unii posesori de sportster, el este si un cruiser numai prin simplu fapt ca desi isi pot permite o alta motocicleta, nu-si cumpara pentru ca nu simt nevoia de o moto din categoria cruiser , atata timp cat sporsterul isi face treaba asa cum trebuie si din categoria in care se afla,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Sportsterul e Sportster and how the fuck cares what a cruiser is?!

Am avut tovaras care a facut mii de km in ture de zile intregi cu Sportsterul si nu a comentat nici odata... deci da, e capabil de ture lungi. In rest, repet what the fuck is a cruiser?! Nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportsterul e Sportster and how the fuck cares what a cruiser is?!

Am avut tovaras care a facut mii de km in ture de zile intregi cu Sportsterul si nu a comentat nici odata... deci da, e capabil de ture lungi. In rest, repet what the fuck is a cruiser?! Nimic!

Normal asa ar fi,dar totusi cei care au stabilit anumite criterii si grupe de incadrare nu le-au facut degeaba.Cruiserul e de obicei mare,comod,unele au multe dotari,etc.Normal ca poti sa faci cruising cu ai sau cu ce esti dispus,pana la urma...Chiar si Harley are familii gen Softail,Dyna,Sportster,VRod,etc si fiecare familie are motociclete diferite,unele fata de altele din varii motive(tehnologice sau nominale)....Desigur,unde mergi cu Electra Glide Ultra Classic mergi si cu Sporty,dar Ultra Glide(si nu numai ea) e etalonul cruiser (sau touring) suprem.De aceea suna ciudat sa spui ca amandoua isi fac treaba cam la fel....Dar pana la urma poate ca ai dreptate...Totul tine de eticheta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Sportster care face backflip.

 

...

 

* asta-i mult prea tareeee!

 

apropose de termenii astia consacrati, eu asta-mi doresc eu de la Sporty-ul meu:

- sa fac cu el multi km intr-o zi, fara sa ajung contorsionata si dezmembrata la sfarsitul zilei (am mers cel mai mult 500 km intr-o zi);

- sa mearga pe orice drum (si a dovedit ca merge);

- sa nu ma lase-n drum (si nu m-a lasat);

- sa ma faca sa simt ca merg pe motor, nu ca sunt intr-o masina ...fara caroserie;

- sa aiba ritm si vana;

- sa se tina bine si cand o sa fie mai batranel asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* asta-i mult prea tareeee!

 

apropose de termenii astia consacrati, eu asta-mi doresc eu de la Sporty-ul meu:

- sa fac cu el multi km intr-o zi, fara sa ajung contorsionata si dezmembrata la sfarsitul zilei (am mers cel mai mult 500 km intr-o zi);

- sa mearga pe orice drum (si a dovedit ca merge);

- sa nu ma lase-n drum (si nu m-a lasat);

- sa ma faca sa simt ca merg pe motor, nu ca sunt intr-o masina ...fara caroserie;

- sa aiba ritm si vana;

- sa se tina bine si cand o sa fie mai batranel asa ;)

si ca sa fiu in ton cu Cria, aruncati un ochi aici :)

Placerea de a calatori. pur si simplu, fara rahaturi care o are mai lunga, mai breaza si mai fasneata. hai plimbari si expeditii cat mai placute :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxdesert

 

Si atunci de ce v-ati luat HD si tu si Cria? Va luati o motoreta de 250 cmc, japoneza, ieftina, fiabila. Si indeplinea toate conditiile din lista Criei. Este ca v-ati luat HD din alte motive, nu pentru placerea de a calatori, pur si simplu, fara rahaturi si lungimi, fosneturi?

 

PS Frumos clip. Si stiu ca ai avut nevoie de un pretext sa-l embed.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxdesert

 

Si atunci de ce v-ati luat HD si tu si Cria? Va luati o motoreta de 250 cmc, japoneza, ieftina, fiabila. Si indeplinea toate conditiile din lista Criei. Este ca v-ati luat HD din alte motive, nu pentru placerea de a calatori, pur si simplu, fara rahaturi si lungimi, fosneturi?

 

PS Frumos clip. Si stiu ca ai avut nevoie de un pretext sa-l embed.

ai inteles gresit rationamentul. ideea era ca nu conteaza neaparat ce ai intre picioare, ci mai mult placerea de a calatori. Doi la mana, HD-ul la mine e doar un alt motor, placut fara indoiala, dar mai am inca doua. si ghici ce? imi plac toate, in egala masura :)

P.S. si nu, nu era doar un pretext. clipul e misto intr-adevar, dar are alt rost. certurile astea pe care le vad de obicei pe alte sectiuni nu-si au rostul aici. credeam ca suntem mai cerebrali decat ţâncii pe vitezane :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, suntem cerebrali. Cu siguranta am inteles ce ai vrut sa spui dar..... placerea de a calatori este 90% ce ai intre picioare. E o alta placere sa mergi cu un V2 mesterit de tine, sa "stii" cum se deschide fiecare supapa, sa "vezi" fiecare explozie in minte, s-o simti sub coor. Asa este la mine.

 

Fierul si calatoria sunt atat de legate incat eu nu pot face diferenta. Nu as putea sa fac drumul fara fierul meu. Poate imi iubesc prea mult fierul.

 

Hm.... vreau si un Sportster.

 

Provocare: cine dintre posesorii, fosti sau actuali, de Sportster poate face o sinteza a mod-urilor pe care le-au facut de-a lungul veacurilor? Ar fi constructiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, suntem cerebrali. Cu siguranta am inteles ce ai vrut sa spui dar..... placerea de a calatori este 90% ce ai intre picioare. E o alta placere sa mergi cu un V2 mesterit de tine, sa "stii" cum se deschide fiecare supapa, sa "vezi" fiecare explozie in minte, s-o simti sub coor. Asa este la mine.

 

Fierul si calatoria sunt atat de legate incat eu nu pot face diferenta. Nu as putea sa fac drumul fara fierul meu. Poate imi iubesc prea mult fierul.

 

Hm.... vreau si un Sportster.

 

Provocare: cine dintre posesorii, fosti sau actuali, de Sportster poate face o sinteza a mod-urilor pe care le-au facut de-a lungul veacurilor? Ar fi constructiv.

te inteleg. dar... cu nici un Hd nu as putea face ce fac cu cross-ul meu de 80 de kile, de exemplu sa urc pereti aproape verticali pe munte sau in gropile de la Pipera. nici cu HD-ul nu pot da pe curbe cum ma dau cu vn-ul, poate pentru ca ultimule mai usor de controlat si are garda mai sus. cand am chef de trait o anumita stare, am si medicamentul ca sa zic asa ... :P si dap toate sunt modificate :) dar crede-ma ca atunci cand ma urc si ma dau cu ele nu ma gandesc la supape sau alte chestii tehnice, ci cum sa abordez cu ele povarnisul sau cum sa iau curba aia sau cum sa ma strecor prin traficul din capitala, s.a.m.d.

On topic: Sporster-ul este o masinarie pe care te pozi baza. un amic de-al meu, Andrei, are unul de 1200. si peste 80.000 de kilometri cu ea. abia acum trebuie sa-i schimbe ambreiajul. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar imi vine sa cred ca multi nu pricep mare lucru din ce se scrie aici. Faptul ca se poate face cross sau acrobatii sau commuitng sau se merge la drum lung cu Sportsterul nu inseamna ca acest model este cel mai tare la fiecare din categoriile mentionate. Normal ca nu se compara cu un Cross specializat de 80 de kile sau cu un FLHTCUI la drum lung sau cu un alt model preparat pentru acrobatii. Dar ce se doreste a se exprima si intelege este ca se poate face cate putin din fiecare cu acest model. Adica este destul de versatil sa faci cate ceva din fiecare. Repet nu inseamna ca este modelul perfect pentru fiecare din acele activitati. Este doar o varianta posibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...