Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Ala din fata ta seamana cu un YZF-750 dupa stopuri.

 

Iar tu ai preloadu' setat pentru tzircuit :-L

 

 

ala din fata e cb500 :bounce:

 

ce e ala preloadu?;) cat sa joace furca fatza?

respecte :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merge,de 180 am si eu pe f2 meu

 

arata bine f2/f3 cu cauciuc de 180? :friends: eu i-as pune mai mult pt aspect, sa-i faca spatele mai lat, dar ma indoiesc ca arata bine pt ca la codita pe care o are f2/f3 nu cred ca arata bine cu cauciuc de 180. intreb si eu doar !

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cauciuc mai lat il pui, si ai un bonus de "aspect". In acelasi timp, ai o penalizare la manevrabilitate. Your choice.

 

2. Suspensia are 3 setari, preincarcarea (preloadu'), compresia, si revenirea. Cele din urma controleaza cat de usor se "apasa" sau "destinde" suspensia, si se seteaza, in cazul furcii fata, de la niste surubele (functie de model, banuiesc) cu niste gradatii haioase in jurul lor. Preloadu' controleaza pozitia initiala a suspensiei, cat de sus sau jos sta ea in stare libera, si astfel schimba centrul de greutate nitel. Nu afecteaza in nici un fel taria suspensiei. Mai sus iti da un plus de manevrabilitate, oarecum, dar un minus de stabilitate la viteza. Mai jos, invers.

 

Pe scurt :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cauciuc mai lat il pui, si ai un bonus de "aspect". In acelasi timp, ai o penalizare la manevrabilitate. Your choice.

 

2. Suspensia are 3 setari, preincarcarea (preloadu'), compresia, si revenirea. Cele din urma controleaza cat de usor se "apasa" sau "destinde" suspensia, si se seteaza, in cazul furcii fata, de la niste surubele (functie de model, banuiesc) cu niste gradatii haioase in jurul lor. Preloadu' controleaza pozitia initiala a suspensiei, cat de sus sau jos sta ea in stare libera, si astfel schimba centrul de greutate nitel. Nu afecteaza in nici un fel taria suspensiei. Mai sus iti da un plus de manevrabilitate, oarecum, dar un minus de stabilitate la viteza. Mai jos, invers.

 

Pe scurt :bounce:

 

 

deci ideal e 50/50 nu? eu as mai ridica la a mea pt confort.stau prea pe burta :-L

 

ceva info interesante aici.

 

la sfarsit ai si bonus doua gifuri animate.. :friends:

 

ce preload are gagica ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia ta pe motor nu se schimba sesizabil cu modificarea preloadului. Mai mult ti se pare. Ideal nu stiu cat e. Depinde cum/pe unde mergi.

 

Stiu ca la F4 pozitia "de strada" e pe la 3 liniute vizibile, si de "pista" e pe la 1.

 

Schimbarea cea mai mare, daca vreo s-o iei asa, la marirea (ma rog, micsorarea, tinand cont ca o ridici) preloadului, este ca se va afunda mai mult mobra in fata la franari.

 

Asta, in capu meu, e alta chestie interesanta. Cu cat se afunda mai mult, cu cat se muta centru de greutate mai mult, si devii mai instabil in curbe. Asta daca ai frana in curbe. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine f2/f3 cu cauciuc de 180? :bounce: eu i-as pune mai mult pt aspect, sa-i faca spatele mai lat, dar ma indoiesc ca arata bine pt ca la codita pe care o are f2/f3 nu cred ca arata bine cu cauciuc de 180. intreb si eu doar !

se vede mai bine cu 180 pe spate,eu aveam 160 ,dar fiind foarte tocit ,trebuia schimbat ,si am zis sa pun de 180 dak tot il inlocuiesc :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ F C A - in nici un caz... intrebam doar pentru ca nu stiam ce insemna... si vruiam sa ma uit si eu la a mea cum e setat dar nu stiam la ce anume sa ma uit:D

 

@ strumfuadi - intradevar e interesant siteul ala... si gagica :friends:

 

@ Oryon - multumesc de informatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ F C A - in nici un caz... intrebam doar pentru ca nu stiam ce insemna... si vruiam sa ma uit si eu la a mea cum e setat dar nu stiam la ce anume sa ma uit:D

 

@ strumfuadi - intradevar e interesant siteul ala... si gagica :friends:

 

@ Oryon - multumesc de informatie

aa oki :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, e in CT, dar inca nu au ajuns actele. Sambata cred ca ajung actele si ma duc sa o vad..poate sa o si aduc acasa. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa arate naspa cu mivv gp. E mult prea mica toba aia pentru cum e mobra. Parerea mea.

 

La asta m-am gandit si eu, primul gand asta a fost. Suntem pe aceiasi lungime. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee, multi producatori, la inceput de sezon, ofera discount-uri la tobele scumpe de pe stoc (vezi exemplu la LeoVince marcat cu rosu mai jos)

 

Titan - Prea scump - 303 E la oferta

Aluminiu - Prea maleabil - 299E

Carbon - Prea casant - 385 E

 

:friends:

 

Lemnu' e solutia!

 

 

http://cgi.ebay.it/_Ricambi-e-Accessori-Mo...%3A1|240%3A1318

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...