Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Sa treci de la 160 la 180 pe spate nu crezi ca e prea mult? Eu am cauciucul de 160 si sunt f multumit. Nu aspectul te face sa te dai mai bine pe curbe, parerea mea.

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe strada nu o sa simta diferenta in nici un caz, mai ales ca presiunea pe care o foloseste este mare.

La pista cu 190 in loc de 180, cu presiune aferenta, se simte diferenta DOAR daca te dai tare (nu doar sa ti se para). :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de presiune, revin cu intrebarea de acum cateva pagini: cata presiune trebuie bagat in roti? Honda spune 2.5 fata cu 2.9 spate, dar vad ca voi stati cu presiune mai mica. Inteleg si de ce. Si totusi cum stabilesti daca pe fata pui 2.1 sau 2.3, iar pe spate 2.2 sau 2.0?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merg la Amckart am 2.1 si 1.8. Folosesc 2.2 si 2.4 stradal, sa mai salvez din cauciuc.

Honda presupun ca le-a dat pe acelea pentru ca pata de contact cu asfaltul e mai mica, practic se reduce consumul de carburant si cauciucul tine mai mult. Cert e ca nu ma uit la cauciucuri si benzina, prefer sa le schimb des. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt reguli scrise, valorile respective sunt preluate de la indivizi mult mai experimentati in ale circuitului.

Stradal a fost optiunea mea, mie imi convine, motoreta se comporta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu, dar valorile astea le-ai ales tu ca asa mergi mai bine sau sunt 'neste' reguli pe undeva?

Baca ma 2,2 pe amandoua ca asa merg si eu,nu sunt nici prea tari nici prea moi,pentru oras dar si pentru afara mi se pare ok mai ales ca ale noastre sunt mai grele si plus mai suntem si noi grasi :laugh: cand sunt prea slabe o sa le simti ca nu poti vira cum trebuie in curbe sau ca nu merge liniar,cand sunt prea tari vei observa ca simti cam orice denivelare sau la o groapa mai mare te vaiti de ooooo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cam orice denivelare sau la o groapa mai mare te vaiti de ooooo

 

Aoleu, de asta aveam eu dureri specifice? Eu credeam ca e de la altceva... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vii dinspre militari ma iei si pe mine de la lujerului? :( in drum spre constitutiei. care este

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vii dinspre militari ma iei si pe mine de la lujerului? :) in drum spre constitutiei. care este

Ei sa nu imi spui ca ai vandut mobra?

 

Nu ajung nici azi la intalnire,sunt inca in Sofia :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva un set de carene+rezervor originale Repsol Replica pentru F 4 ?

 

Am vazut un tip care se apuca acum de dezmembrat si poate vreti vreunu,daca erau de F 3 le luam eu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva un set de carene+rezervor originale Repsol Replica pentru F 4 ?

 

Am vazut un tip care se apuca acum de dezmembrat si poate vreti vreunu,daca erau de F 3 le luam eu :(

 

 

ma intereseaza. privatizeaza-ma cu detalii. gen pret si cand pot sa le vad :)

Mesaj completat

baaaaaa... s-a intors forumul. UP!!!

 

 

PS: ia zi Neutrale cu carenele alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe mine ma interseaza... ce pret ar fi la setul ala de carena....

 

apropo de presiuni eu am 2,4 - 2,8 si cred ca mai scad oleaca ca parca prea simte fiecare denivelare si crapatura in asflat

Editat de CHUCKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe mine ma interseaza... ce pret ar fi la setul ala de carena....

 

apropo de presiuni eu am 2,4 - 2,8 si cred ca mai scad oleaca ca parca prea simte fiecare denivelare si crapatura in asflat

incearca 2.2 cu 2.4. motocicli sta f bine la cele 60kg ale mele. ai grija k tre sa ai si suspensiile reglate bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de presiune, revin cu intrebarea de acum cateva pagini: cata presiune trebuie bagat in roti? Honda spune 2.5 fata cu 2.9 spate, dar vad ca voi stati cu presiune mai mica. Inteleg si de ce. Si totusi cum stabilesti daca pe fata pui 2.1 sau 2.3, iar pe spate 2.2 sau 2.0?

 

Depinde la ce folosesti moto. Presiune mai mare inseamna manevrabilitate mai mare/aderenta mai mica..apoi, presiune mai mica inseamna manevrabilitate putin mai scazuta/pata de contact cu solul mai mare, deci aderenta mai buna. Cand ai presiunea mai mica se incalzeste mult mai repede guma. Eu folosesc 2.2 cu 2.4 la rece si sunt happy! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca 2.2 cu 2.4. motocicli sta f bine la cele 60kg ale mele. ai grija k tre sa ai si suspensiile reglate bine.

 

ia zi ce reglaje am, vreo 80 de kile eu si merg mai tot timpul cu pasager....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia zi ce reglaje am, vreo 80 de kile eu si merg mai tot timpul cu pasager....

nu stiu ce suspensii ai k sa iti zic concret setarile ce trebuiesc facute. Iti pot spune ca trebuie setat preload-ul suspensiei fata un pic mai moale decat normal, iar celelate setari le dai pe normal, iar daca mergi mult in oras lasale mai soft pt confort, iar daca mergi mult afara dai mai hard pentru curbe si accelerari sau franari mai violente. Normalul suspensiilor il afli din manualul de service, sau practic, reglajul setarilor sa fie la jumatatea distantei intre soft si hard.

Toate setarile le faci doar prin incercari, cum iti este tie mai bine.....bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea nasola e ca ai 5-6 setari una influentind pe cealalta (preload, download, MacLeod), un mers eratic (oras mixat cu iesiri afara), drumuri muci care fac treaba sa echivaleze cu un micrometru aruncat in blender, rideri cu putini kilometri in total daramite cu track experience etc, cauciucuri diferite ca tip/marca/uzura, temperaturi diferite (si la asfalt si la pneu), suspensii modificate... fie aftermarketuri fie kituri de coborire inaltare, cauciucuri de 180 pe roti de 160 si 190 pe roti de 180, mobre din categorie "sport/touring" care fac treaba sa fie si mai "mushy"... ce mai... chestie clara :laugh:... Duce intr-un mare si frumos melanj de necunoscute in care ai concluzia: "fa asa ca iti zic eu ca e bine si eu stiu". :(

 

 

 

enjoy solving the riddle :)

 

 

PS Bine v-am regasit... acu' ca repornit forumu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...