Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Ma poate sfatui si pe mine cineva unde pot gasi o asemenea garnitura? Este garnitura in care intra unul dintre cei 3 pini ai carenei laterale(spate) al unui CBR 600 F3. Momentan imi lipseste una. Daca are cineva una in plus anuntati-ma va rog...I'm paying :).

 

De asemenea as dori sa stiu cat costa un kit de ambreiaj pentru acelasi F3. La ralanti motorul merge si se accelereaza rotund insa in viteza 1(si numai in viteza 1) trage sacadat pana in 4000rpm si suna(usor) de parca ar merge in 3. Eu ma gandesc la discurile de ambreiaj. E posibil ca in sarcina sa suna mai aiurea si problema sa fie totusi de la motor(bujii, desi sant noi, sau carbs)? Urmeaza sa o vada un mecanic dar mi-ar folosi un sfat din experienta voastra. Thx!

post-11890-0-49843800-1335026123_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare . am si eu o intrebare ,

 

Se mai poate intinde lantul , sau trebuie schimbat neaparat ? in poza   

 

Daca te chinui il mai poti intinde, dar lantul ala trebuia schimbat de mult.

La pozitia in care este acum si la cum arata e un fel de bomba pe roti. Ma mir ca n-a cedat pana acum. Probabil mergi mai linistit de fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te chinui il mai poti intinde, dar lantul ala trebuia schimbat de mult.

La pozitia in care este acum si la cum arata e un fel de bomba pe roti. Ma mir ca n-a cedat pana acum. Probabil mergi mai linistit de fel...

 

Mobra a fost cumparata ieri , cu lantul care e pe ea pe drum se auzea ca naiba , in sus-jos se misca cam 5-6 cm , si in lateral atinge chiar de cauciuc. Nu stiu cum a putut merge fostul proprietar cu lantul asa

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba ce vreme de dat gaz e afara :)))

Pai hai mergem pe undeva? Ca zilele mele sunt numarate ! :bounce:

 

 

 

O parere http://www.mopedmap.net/route/1526306#lat=44.356698676489&lng=24.88774541748&zoom=9&maptype=ts_terrain

 

Pai hai mergem pe undeva? Ca zilele mele sunt numarate ! :bounce:

 

 

 

O parere http://www.mopedmap.net/route/1526306#lat=44.356698676489&lng=24.88774541748&zoom=9&maptype=ts_terrain

 

Sau asa : http://www.mopedmap.net/route/1526317#lat=44.134794211416&lng=25.903511123047&zoom=10&maptype=ts_terrain

Editat de alecscristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate sfatui si pe mine cineva unde pot gasi o asemenea garnitura? Este garnitura in care intra unul dintre cei 3 pini ai carenei laterale(spate) al unui CBR 600 F3. Momentan imi lipseste una. Daca are cineva una in plus anuntati-ma va rog...I'm paying :).

 

De asemenea as dori sa stiu cat costa un kit de ambreiaj pentru acelasi F3. La ralanti motorul merge si se accelereaza rotund insa in viteza 1(si numai in viteza 1) trage sacadat pana in 4000rpm si suna(usor) de parca ar merge in 3. Eu ma gandesc la discurile de ambreiaj. E posibil ca in sarcina sa suna mai aiurea si problema sa fie totusi de la motor(bujii, desi sant noi, sau carbs)? Urmeaza sa o vada un mecanic dar mi-ar folosi un sfat din experienta voastra. Thx!

scoate-o pe cea de la mijloc ca este mai pitin solicitata,iar apoi pe pin poti infasura banda de izolat si apoi impingi fortat in gaura,va ramane acolo pana la urmatoarea demontare,nu cred ca poti gasi de cumparat decat de la cineva care dezmembreaza tot honda.iar cu cealalta problema nu cred ca este din ambreiaj ci mai repede din carburatoare,asta daca curentul pe ea este bun,adica releu respectiv baterie pentru ca poate emite asemenea simptome.

 

Mobra a fost cumparata ieri , cu lantul care e pe ea pe drum se auzea ca naiba , in sus-jos se misca cam 5-6 cm , si in lateral atinge chiar de cauciuc. Nu stiu cum a putut merge fostul proprietar cu lantul asa

daca asa a fost intretinuta toata mobra e cam nasol.kit lant regina 125 euro parca de la louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate-o pe cea de la mijloc ca este mai pitin solicitata,iar apoi pe pin poti infasura banda de izolat si apoi impingi fortat in gaura,va ramane acolo pana la urmatoarea demontare,nu cred ca poti gasi de cumparat decat de la cineva care dezmembreaza tot honda.iar cu cealalta problema nu cred ca este din ambreiaj ci mai repede din carburatoare,asta daca curentul pe ea este bun,adica releu respectiv baterie pentru ca poate emite asemenea simptome.

 

 

daca asa a fost intretinuta toata mobra e cam nasol.kit lant regina 125 euro parca de la louis.de

 

Carburile au fost curatate si rascuratate. Problema se diminua insa tot ramanea. Cum imi pot da seama daca e sa fie din releu? Exista vreo metoda in afara de clasicul inlocuit cu altul pentru proba? Ai idee cam care este pretul unei astfel de piese? Vorbim de acea cutiuta fixata pe cadru, pe partea dreapta, undeva deasupra scaritei pasagerului nu? Multumesc.

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburile au fost curatate si rascuratate. Problema se diminua insa tot ramanea. Cum imi pot da seama daca e sa fie din releu? Exista vreo metoda in afara de clasicul inlocuit cu altul pentru proba? Ai idee cam care este pretul unei astfel de piese? Vorbim de acea cutiuta fixata pe cadru, pe partea dreapta, undeva deasupra scaritei pasagerului nu? Multumesc.

releul de incarcare este cel metalic cu lamele de racire,cutiuta neagra de plastic mai mare ca pachetul de tigari este cdi-ul,verifica mufa releului,scoate-o si aplica spray de contacte daca este oxidata,sub rezervor langa locasul bateriei mai ai 4 mufe,verifica si curata si acolo,simptomele tale le-a avut si a mea cand mi sa prajit mufa de la releu din cauza contactului imperfect,releul il verifici cu aparatul de masura pe bornele bateriei,cand accelerezi trebuie sa creasca voltajul la 13-14 volti.

A doua verificare sa nu fie de la ceva ce am patit si eu acum 1 saptamana,mobra scoasa de la iernat,carburatie facuta si bujii noi,mers si alimentat,uitat pe rezerva,alimentat 8 litri din care 1 litru apa cu impuritati multe,mi-a blocat cuiul ponto la carburatorul 2 si mergea ca un V2,adica pana in 4 mii tremura ca naiba plus aprindere proasta din cauza apei.

Deci,curatat pompa cu apa in ea,schimbat filtru benzina,golit rezervor,desfacut si curatat carburatoare la cuie ponto.

 

dacanu ai timp mai bine mergi la un mecanic,daca ai verifica tot ce tiam scris,daca esti in Buc spunemi si te ajut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul de incarcare este cel metalic cu lamele de racire,cutiuta neagra de plastic mai mare ca pachetul de tigari este cdi-ul,verifica mufa releului,scoate-o si aplica spray de contacte daca este oxidata,sub rezervor langa locasul bateriei mai ai 4 mufe,verifica si curata si acolo,simptomele tale le-a avut si a mea cand mi sa prajit mufa de la releu din cauza contactului imperfect,releul il verifici cu aparatul de masura pe bornele bateriei,cand accelerezi trebuie sa creasca voltajul la 13-14 volti.

A doua verificare sa nu fie de la ceva ce am patit si eu acum 1 saptamana,mobra scoasa de la iernat,carburatie facuta si bujii noi,mers si alimentat,uitat pe rezerva,alimentat 8 litri din care 1 litru apa cu impuritati multe,mi-a blocat cuiul ponto la carburatorul 2 si mergea ca un V2,adica pana in 4 mii tremura ca naiba plus aprindere proasta din cauza apei.

Deci,curatat pompa cu apa in ea,schimbat filtru benzina,golit rezervor,desfacut si curatat carburatoare la cuie ponto.

 

dacanu ai timp mai bine mergi la un mecanic,daca ai verifica tot ce tiam scris,daca esti in Buc spunemi si te ajut

 

Multam mult pentru explicatia elaborata. Dupa 1 mai am de gand sa merg la mecanicul recomandat de tine pe pm si am sa-l rog sa urmeze operatiunile recomandate de tine. Poate scap fara inlocuire releu si o fi doar un contact imperfect pe undeva. M-as baga eu la verificari insa nu am aparatul de masura(lasat acasa).

 

Cat despre faza cu rezervorul, cand am alimentat-o era aproape gol si am trecut rezerva pe inchis(se alimenta din rezervor). Insa merita incercat oricum.

 

Inca odata multam mult de sfaturi. Raman dator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor ! Cu un an in urma am achizitionat si eu o batranica ! Un CBR F2 adus din italia si facut praf la noi in Romania! Dupa multa bataie de cap si inca o mobra cumparata pentru piese a iesit ce se vede ! Inca mai am o groaza de piese de la cealalta pentru cei interesati! Pentru ca nu am timp sa uploadez pozele pe vre un site las linku de la albumu de pe facebook! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.376753489013642.88625.100000369824264&type=3&l=344c95c82b astept pareri pro sau contra(mobra a fost facuta cu un buget MINIM , sunt student si nu am un loc de munca fix)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor ! Cu un an in urma am achizitionat si eu o batranica ! Un CBR F2 adus din italia si facut praf la noi in Romania! Dupa multa bataie de cap si inca o mobra cumparata pentru piese a iesit ce se vede ! Inca mai am o groaza de piese de la cealalta pentru cei interesati! Pentru ca nu am timp sa uploadez pozele pe vre un site las linku de la albumu de pe facebook! http://www.facebook....=3&l=344c95c82b astept pareri pro sau contra(mobra a fost facuta cu un buget MINIM , sunt student si nu am un loc de munca fix)

 

 

Ce misto era combinatia rosu-galben-verde :laugh: Iar grilajul ala de plasa metalica e unique.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietiiiii mei frumosi si destepti si motoristi,

 

ce mai faceti?

 

watch this

Fuck noooooo. Not a bright idea. :moron:

 

& BTW: cand revii? Unora dintre baieti le e cu adevrat dor de tine .... :crack:

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuck noooooo. Not a bright idea. :moron:

 

& BTW: cand revii? Unora dintre baieti le e cu adevrat dor de tine .... :crack:

 

nu vorbi de dor :nono:

vin in curand, dau de stire la lume cum ajung...

toate bune la voi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai treaba sta in felul urmator.... 200ron 2 usite de service pe care nu mai aveam unde sa le vopsesc pt ca mi le a vopsit prietenul unui prieten si nu mai avea nuanta fiind la comanda.... sau plasa moca... ma chinui si acum cu banii de inscris deci nici finante nu prea aveam :))...mobra a fost facuta din vre o 4 motociclete diferite =))

 

PS: vopsitul a fost si ala moca...vopseaua ramanand de la o masina :))

Editat de slick89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. Berserk,tot zicea ca vrea sa faca un curs la Ciolpani:

 

 

/index.php?/topic/675808-iesire-scoala-offroad/ :friends:

 

merci frumos de link, dar din pacate cel putin la deplasarea asta nu o sa pot participa decata daca imi schimb cauciucurile care le am cu ceva dual, momentan ale mele sunt de strada 90%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...