Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut CBR-F-isti si La Multi Ani!

 

Incep 2009 cu un mic lifting pentru pitica mea - vreau sa-i schimb semnalele si ma gandeam sa-i iau pe leduri - de ex. astea (sper sa mearga link-ul; daca nu merge - cod 10033754 pe Louis - pentru cine are rabdare)

 

INTREBARE: are cineva astfel de semnale? Sunt mai puternice decat cele stock? (in sensul in care se vad mai bine? ca pe mine ma intereseaza cel mai mult vizibilitatea in trafic)

 

THX :)

 

 

 

si o intrebare stupida: astea sunt identice fata-spate, nu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut CBR-F-isti si La Multi Ani!

...

si o intrebare stupida: astea sunt identice fata-spate, nu? :blbl:

 

La multi ani si tie Pushulica! :) In mod normal, semnalele pe LED sunt mai puternice si mai vizibile in trafic plus ca au un consum mult mai mic de energie :D Si da, sunt identice cele de pe fata cu cele de pe spate :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petre, cred ca Doamne Doamne te mai vrea pe 600cc vreun an :blbl:

 

cu siguranta...akm snt intre ciocan si nicavala...cel mai nasol este ca nevasta arabului in care am intrat si-a scos certificat medico-legal si pe 07.01 mi-a deskis dosar de cercetare penala...deci akm kiar nu imi sta gandul la motoare..:D(

 

In februarie o sa fie temp decente...N-are rost sa facem intruniri aiurea,poate doar fara moto...la un ceai ceva :banana:

 

pai haideti sa ne vedem la un ceai...o bere, un vin eu unul..ca nu pot merge cu mobra si nici masina nu mai am... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce scrie in kktu ala de certificat. Daca nu a avut nevoie de spitalizare mai mult de 2-3 saptamani parca, te chishi pe certificatu' ei.

Tu ai vazut-o sa aiba ceva serios sau e miloaga d-aia de are o zgarietura si vine si plange ca e pe moarte?

 

PS: eu am avut nevoie oficial de 3 saptamani de spitalizare de la IML si politia sulii tot n-a gasit un vinovat pentru cablu care l-am luat in gat, de 5 luni. So mobra arata in continuare ca un poponeata si tre' s-o fu.ck pe banii mei. Ziceam asa.. sa-ti faci o idee cam cat valoreaza certificatu medico-legal daca omu' nu-i aproape pe moarte. Mi-a zis si politistu', daca o beleam, atunci gaseau vinovat, da' daca am fost fraier si-am trait, nu exista vinovat :)

 

LE: hai o berica sau un vin fara motoare zilele aviataore sau in weekend!

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o tin afara si tot din prima o ia :banana:

 

Apropo, MY HONDA IS NO LONGER MY HONDA! :)

 

Azi am semnat contractul de vanzare-cumparare! Maine ii pun guma noua Dunlop Sportmax d208 RR si placute Brembo iar in WE o predau. Imi e prieten, ramane tot in preajma mea :D

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o tin afara si tot din prima o ia :D

 

Apropo, MY HONDA IS NO LONGER MY HONDA! :D

 

Azi am semnat contractul de vanzare-cumparare! Maine ii pun guma noua Dunlop Sportmax d208 RR si placute Brembo iar in WE o predau. Imi e prieten, ramane tot in preajma mea :banana:

Bun, asta înseamnă că treci și tu la miar? Vrei wheelie mai ușor? :)

 

Eu am cam schimbat tot ce era de schimbat la a mea, adică kit de lanț (EK cu pinioane 15-47 :blbl:), filtru de aer (K&N), plăcuțe de frână (SBS sintered), bujii (NGK Laser Iridium), o să vină și toba (Termignoni carbon). Mai am uleiul + filtrul și guma pe spate în principiu, după va fi gata de sezon! Mai mult ca sigur îi voi schimba semnalele (bag leduri) și manetele de frână și ambreiaj. Carena dreapta e cam gata, deci în sfârșit va fi așa cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simteam nevoia de schimbare nu de ceva mai mare neaparat, dar daca tot schimb, imi iau ceva mai mare. Ma batea gandul la 600RR, R6, GSXR600, 636 dar na..Acum sa vedem ce va veni ca inca nu-s 100% hotarat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simteam nevoia de schimbare nu de ceva mai mare neaparat, dar daca tot schimb, imi iau ceva mai mare. Ma batea gandul la 600RR, R6, GSXR600, 636 dar na..Acum sa vedem ce va veni ca inca nu-s 100% hotarat :banana:

Pietonule... care-i secretu vanzarii!?... pozele cu gagici pe ea!? :) ... daca o vand urmatoru sigur va fi de 1L ... si nu pt wheelie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o tin afara si tot din prima o ia

 

Apropo, MY HONDA IS NO LONGER MY HONDA!

 

Azi am semnat contractul de vanzare-cumparare! Maine ii pun guma noua Dunlop Sportmax d208 RR si placute Brembo iar in WE o predau. Imi e prieten, ramane tot in preajma mea

Felicitari! In primul rand ca ai dat-o acum, stii si tu ca se dau cam greu motoarele cu oamenii astia speriati de "criza" si mai ales la pretul cerut. Apoi felicitari pentru viitorul "upgrade". Daca ramane in familie, noi il stim :banana: ?

 

Bun, asta înseamnă că treci și tu la miar? Vrei wheelie mai ușor?

 

Eu am cam schimbat tot ce era de schimbat la a mea, adică kit de lanț (EK cu pinioane 15-47 :blbl:), filtru de aer (K&N), plăcuțe de frână (SBS sintered), bujii (NGK Laser Iridium), o să vină și toba (Termignoni carbon). Mai am uleiul + filtrul și guma pe spate în principiu, după va fi gata de sezon! Mai mult ca sigur îi voi schimba semnalele (bag leduri) și manetele de frână și ambreiaj. Carena dreapta e cam gata, deci în sfârșit va fi așa cum trebuie.

Wow! Ce de schimbari! Bravo nenea! Cica de maine se mai incalzeste :) Eu am iesit azi cu-a mea.

 

are cineva idee unde ash putea sa imi imbrac jantele in crom?ca nu o mai dau...ii urmez sfatul lui adidas si o mai tzin un an...

De jante, nu stiu unde le cromezi si-mi pare rau ca nu-ti schimbi motorul din cauza conjuncturii aiurea.

Pe de alta parte imi pare bine ca urmezi sfatul lui Adidas si mai stai cumintel un an cu 600 :D Stie el ce zice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cam schimbat tot ce era de schimbat la a mea, adică kit de lan? (EK cu pinioane 15-47 :D), filtru de aer (K&N), plăcu?e de frână (SBS sintered), bujii (NGK Laser Iridium), o să vină ?i toba (Termignoni carbon). Mai am uleiul + filtrul ?i guma pe spate în principiu, după va fi gata de sezon! Mai mult ca sigur îi voi schimba semnalele (bag leduri) ?i manetele de frână ?i ambreiaj. Carena dreapta e cam gata, deci în sfâr?it va fi a?a cum trebuie.

 

trebuie sa-i schimb si eu placutele de frana, filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei si as vrea si kit-ul de lant (desi nu e cazul deocamdata, vreau sa-l schimb ca sa nu stau in sezon pe la service daca nu e neaparat nevoie :))

 

unde-ti faci mobra? ti-ai cumparat tu consumabilele?

pentru filtru de aer ma gandeam si eu la K&N iar mecanicul care se ocupa de mobra mea mi-a zis ca merge si unul second hand. e OK?

 

la bujii am inteles ca pentru a mea (F4, din 2000) nu conteaza daca ii pun altele decat stock.

 

pentru kit-ul de lant ma gandeam la EK sau Regina. care e mai OK?

 

care sunt cele mai bune placutze de frana?

 

semnalele pe leduri de unde le iei si cu cat? eu am gasit ceva ce-mi place pe Louis (cod 10033754) la 20E/buc (80E total).

 

cat despre gume, vreau ceva care sa se incalzeasca instant, cu mijlocul dur si lateralele moi (ca eu sunt incepatoare si tocesc repede mijlocul) si Ivy mi-a recomandat Bridgestone BT016. ce parere aveti?

 

THX!

Editat de Pushu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-i schimb si eu placutele de frana, filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei si as vrea si kit-ul de lant (desi nu e cazul deocamdata, vreau sa-l schimb ca sa nu stau in sezon pe la service daca nu e neaparat nevoie :) )

 

unde-ti faci mobra? ti-ai cumparat tu consumabilele?

pentru filtru de aer ma gandeam si eu la K&N iar mecanicul care se ocupa de mobra mea mi-a zis ca merge si unul second hand. e OK?

 

la bujii am inteles ca pentru a mea (F4, din 2000) nu conteaza daca ii pun altele decat stock.

 

pentru kit-ul de lant ma gandeam la EK sau Regina. care e mai OK?

 

care sunt cele mai bune placutze de frana?

 

semnalele pe leduri de unde le iei si cu cat? eu am gasit ceva ce-mi place pe Louis (cod 10033754) la 20E/buc (80E total).

 

cat despre gume, vreau ceva care sa se incalzeasca instant, cu mijlocul dur si lateralele moi (ca eu sunt incepatoare si tocesc repede mijlocul) si Ivy mi-a recomandat Bridgestone BT016. ce parere aveti?

 

THX!

 

- Bujii, baga-i NGK-uri, au o durata de viata mai lunga si-s mai smechere.

- K&N second e bun, de ce nu? Astea sunt garantate pe viata.

- Alege EK, Regina din ce am auzit nu-s bune. Si ia-ti X-ring in loc de O-ring.

- Placute, alege Braking, Brembo sinterizate. Despre Brembo strumpuadi avea numai cuvinte de lauda. Iti dau eu 2 seturi, 85 euro :banana:

- Gume? Bridgestone Bt016, Michelin Pilot Power 2CT sau Dunlop Sportmax d208 RR is foarte ok :D

 

Acum, pe care mi-ar sta mai bine?

 

Pe asta:

file_147485_phplaW4FA.jpg

 

 

Sau asta:

file_152053_phpAXBSsT.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei să mergi pe circuit îți iei SP2, e obraznică pentru stradă și plus că nu ai loc de pasager (deși țin minte că tu nu prea iei pasager), eu unul nu aș lua așa ceva. 750-ul de la Suzuki mi se pare cea mai potrivită pentru everyday use, are și putere aproape de miar cât și agilitatea lui 600. Până la urmă tu decizi. :)

 

trebuie sa-i schimb si eu placutele de frana, filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei si as vrea si kit-ul de lant (desi nu e cazul deocamdata, vreau sa-l schimb ca sa nu stau in sezon pe la service daca nu e neaparat nevoie :D)

 

unde-ti faci mobra? ti-ai cumparat tu consumabilele?

pentru filtru de aer ma gandeam si eu la K&N iar mecanicul care se ocupa de mobra mea mi-a zis ca merge si unul second hand. e OK?

 

la bujii am inteles ca pentru a mea (F4, din 2000) nu conteaza daca ii pun altele decat stock.

 

pentru kit-ul de lant ma gandeam la EK sau Regina. care e mai OK?

 

care sunt cele mai bune placutze de frana?

 

semnalele pe leduri de unde le iei si cu cat? eu am gasit ceva ce-mi place pe Louis (cod 10033754) la 20E/buc (80E total).

 

cat despre gume, vreau ceva care sa se incalzeasca instant, cu mijlocul dur si lateralele moi (ca eu sunt incepatoare si tocesc repede mijlocul) si Ivy mi-a recomandat Bridgestone BT016. ce parere aveti?

 

THX!

 

1. Nu știu exact la ce service voi merge, am de ales între Alex din Giulești și Moto Riders pe care-i cunosc foarte bine, voi vedea când le am pe toate pentru schimb.

2. Poți lua și un K&N second-hand, sunt garantate 1 milion km, se poponeataăță foarte ușor dar îți recomand să cumperi și un kit de poponeataățare, eu am preferat să iau unul nou pentru că l-am luat cu 15% reducere. 10x coastadeest!

3. Kitul de lanț am luat EK, quadra-x-ring, cu pinioane custom, trebuie să vină și ăsta. Regina clar nu lua, cele mai indicate sunt RK, D.I.D, EK.

4. Cele mai bune plăcuțe de frână sunt în funcție de stilul de mers, de cât de mult abuzezi de frână, de felul în care frânezi. Fie ele cele mai bune, dacă ești genul care tragi de gaz și te duci în 150km/h apoi bagi mâna-n frână până la 50 e clar că se vor duce repede. Important este să fie sinterizate și ceva din gama SBS, Braking, Brembo.

5. Semnalele pe led voi lua de 2 tipuri, pe față pun aplicabile pe carenă de tip smoke și pe spate normale. Le-am găsit pe www.d2moto.com mulțumită lui Vlad.

6. Cauciucuri... e aici sunt în mari dubii. E greu să alegi, toate au plusuri și minusuri, nu există unul care să le aibă pe toate. :banana: Și eu am avut o discuție cu Ivi pe tema Bridgestone BT016, fiind foarte bune și pe udătură din ce zicea el, deși totuși până la urmă cred că voi alege Michelin Pilot Power, nu mă întreba de ce, oricum mai am timp de gândire. La gume mă interesează timpul de încălzire, aderența pe curbe, aderența pe umezeală și durabilitatea.

 

 

Voi ce ulei ați băgat? Eu cred că rămân la Motul 300V 15W-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6. Cauciucuri... e aici sunt în mari dubii. E greu să alegi, toate au plusuri și minusuri, nu există unul care să le aibă pe toate. :) Și eu am avut o discuție cu Ivi pe tema Bridgestone BT016, fiind foarte bune și pe udătură din ce zicea el, deși totuși până la urmă cred că voi alege Michelin Pilot Power, nu mă întreba de ce, oricum mai am timp de gândire. La gume mă interesează timpul de încălzire, aderența pe curbe, aderența pe umezeală și durabilitatea.

 

 

Voi ce ulei ați băgat? Eu cred că rămân la Motul 300V 15W-50.

 

Ti-ai fi dat seama de cat de bun e un cauciuc daca mergeai iarna sau pe ploaie, acolo testai aderenta. Eu cu M3 Sportec am ridicat-o pe o roata iarna pe mazga :blbl: deci aveau aderenta la 0-5 grade. Imagineaza-ti ca vara gumele deja au peste 25 grade inainte sa pleci la drum, iar intr-un km se incing la peste 40 (cred) si la cum mergi tu sau eu sau alti reisari de aici nu mai conteaza. Vezi modelele care i le-am recomandat lui Pushu ca-s perfecte si superioare la ce am avut eu pe a mea :D Eu iti spun acum ce mi-a zis MAC care e doctor in gume moto :D

Nu mai baga 15W50 ca nu e bine, motoreta ta e noua, nu vreo vechitura..baga-i 10W40 Motul sau incearca si tu Castrol sau Repsol. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai fi dat seama de cat de bun e un cauciuc daca mergeai iarna sau pe ploaie, acolo testai aderenta. Eu cu M3 Sportec am ridicat-o pe o roata iarna pe mazga deci aveau aderenta la 0-5 grade. Imagineaza-ti ca vara gumele deja au peste 25 grade inainte sa pleci la drum, iar intr-un km se incing la peste 40 (cred) si la cum mergi tu sau eu sau alti reisari de aici nu mai conteaza. Vezi modelele care i le-am recomandat lui Pushu ca-s perfecte si superioare la ce am avut eu pe a mea. Eu iti spun acum ce mi-a zis MAC care e doctor in gume moto

Nu mai baga 15W50 ca nu e bine, motoreta ta e noua, nu vreo vechitura..baga-i 10W40 Motul sau incearca si tu Castrol sau Repsol.

 

Nu neaparat...15-50 e ok avand in vedere ca are si ea 7 ani iar acum ca vine caldura uleiu' se incinge grav :D Cauciucurile sunt subiect tabu...pilot sport sunt ok,m-am dat ieri cu ele si pot spune ca desi erau grade cu minus nu m-am simtit in pericol :blbl: Anu' asta ma multumesc cu un dinojet si un filtru sport...150 de cai imi sunt suficienti :banana: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai fi dat seama de cat de bun e un cauciuc daca mergeai iarna sau pe ploaie, acolo testai aderenta. Eu cu M3 Sportec am ridicat-o pe o roata iarna pe mazga :blbl: deci aveau aderenta la 0-5 grade. Imagineaza-ti ca vara gumele deja au peste 25 grade inainte sa pleci la drum, iar intr-un km se incing la peste 40 (cred) si la cum mergi tu sau eu sau alti reisari de aici nu mai conteaza. Vezi modelele care i le-am recomandat lui Pushu ca-s perfecte si superioare la ce am avut eu pe a mea :D Eu iti spun acum ce mi-a zis MAC care e doctor in gume moto :D

Nu mai baga 15W50 ca nu e bine, motoreta ta e noua, nu vreo vechitura..baga-i 10W40 Motul sau incearca si tu Castrol sau Repsol. :banana:

 

Păi nu prea am avut cum să mă dau pe ploaie cu alte cauciucuri decât alea cu care a venit motorul, adică Pirelli Diablo, au fost ok dar totuși după un timp am început să-mi pierd încrederea în ele pe udătură. :)

Cu Mac am discutat tema cauciucuri și pentru stilul meu mi-a recomandat Pirelli Diablo Corsa. Totuși parcă aș vrea să încerc alt brand.

Cu cât vâzcozitatea uleiului este mai mare cu atât îi e mai bine motorului pe timp de vară la 40 grade, știu că se încinge mai puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat de 2 ori uleiu, pus o data Castrol o data Motul. Next time cred ca incerc si Repsol. 10W40 mereu si n-am avut probleme cu vascuozitatea lui, temperatura, sa-mi agate la schimbarea treptelor sau asa ceva. Si asta-i baba din '92, nu jucarie d-asta noua si shiny :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...