Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Va salut! Am si eu o Honda CBR 600 F3 din 1997, 34000 km si am o problema: consum cam mare. Am mers cam 130 km cu vreo 12 litri de benzina pana s-a oprit motorul si am ramas cu rezerva. Deci consumul ar fi cam 9 si ceva, ceea ce mi se pare destul de mult. O am de o saptamana si i-am schimbat chiar astazi uleiul si filtrul de ulei. Ce altceva ma sfatuiti sa fac sa mai reduc din consum ca am citit la unii ca F3-ul consuma si 5-6 ? eu schimb treptele cam pe la 5-6000 de obicei, iar dupa a-4-a ii mai dau cateodata pana pe la 8-9000. mersi.

Editat de chloroform
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

consumuri de 10-12% a avut si un prieten de pe forum cu al lui F3 acum vreo 2-3 ani.

vorbeste cu @gafana si iti spune el ce a intreprins in acest sens.

 

tot ce iti pot spune e ca la fostul meu F4 filtrul de aer murdar facea diferenta chiar si de 2l %. daca mai adaugi niste carburatoare desincronizate, niste bujii nasoale sau mai stiu eu ce iesi la consumuri astronomice pentru un 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o Honda CBR 600 F3 din 1997, 34000 km si am o problema: consum cam mare. Am mers cam 130 km cu vreo 12 litri de benzina pana s-a oprit motorul si am ramas cu rezerva. Deci consumul ar fi cam 9 si ceva, ceea ce mi se pare destul de mult. O am de o saptamana si i-am schimbat chiar astazi uleiul si filtrul de ulei. Ce altceva ma sfatuiti sa fac sa mai reduc din consum ca am citit la unii ca F3-ul consuma si 5-6 ? eu schimb treptele cam pe la 5-6000 de obicei, iar dupa a-4-a ii mai dau cateodata pana pe la 8-9000. mersi.

 

Pai daca ii mai dai cateodata o sa-ti consume linistita 7-8-10 ;) Cine ti-a zis de 5-6% in oras a incurcat motoarele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe rosu consuma...fara numar! ;) Asta e valabil in cazul oricarui motor

Mesaj completat

Poate sa confirme Petrica,la o tura de forja pana la mare i-a intrat motorul pe rezerva la km 90 si ceva parca dupa ce facuse plinul la intrarea pe autostrada ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna

CBR F3 are 2 modele de codita... unul vechi (ca la F2) si cel nou, mai alungit...

poate cineva sa-mi spuna daca stopul de la codita noua se potriveste (ca prindere) pe codita veche?

multumesc! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o Honda CBR 600 F3 din 1997, 34000 km si am o problema: consum cam mare. Am mers cam 130 km cu vreo 12 litri de benzina pana s-a oprit motorul si am ramas cu rezerva. Deci consumul ar fi cam 9 si ceva, ceea ce mi se pare destul de mult. O am de o saptamana si i-am schimbat chiar astazi uleiul si filtrul de ulei. Ce altceva ma sfatuiti sa fac sa mai reduc din consum ca am citit la unii ca F3-ul consuma si 5-6 ? eu schimb treptele cam pe la 5-6000 de obicei, iar dupa a-4-a ii mai dau cateodata pana pe la 8-9000. mersi.

Exact cum zice si strumfu Gafana a avut pb asta acu ceva timp, ii lua 12%. La el s-a rezolvat dupa ce si-a facut carburatia (curatare si reglare) dupa care a inceput sa-i ia normal...nu 5-6% dar un 7-8-9% in oras...eu zic ca e un consum rezonabil pt. oras. Incearca sa vezi si tu ce e acolo in carburator ii faci o sincronizare si...ar trebui sa se rezolve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum zice si strumfu Gafana a avut pb asta acu ceva timp, ii lua 12%. La el s-a rezolvat dupa ce si-a facut carburatia (curatare si reglare) dupa care a inceput sa-i ia normal...nu 5-6% dar un 7-8-9% in oras...eu zic ca e un consum rezonabil pt. oras. Incearca sa vezi si tu ce e acolo in carburator ii faci o sincronizare si...ar trebui sa se rezolve.

Aham...si oare cat m-ar ajunge sa ii reglez carburatorul la un service...am bagat azi 5 milioane pe filtru, ulei si placute si am ramas cam amanet ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adormitorul e din Iasi, nu stiu cati mecanici gaseste omul acolo.. :cheers:

 

PS: cum ma sa intre pe rezerva un 600F dupa 90km?? asta inseamna consum de circa 15,5%!!!

La 230/h, la 954 imi arata pe bord, cu pasager si bagaje, ca pot face 7,5km/l, adica in jur de 13,3%. Ma indoiesc ca un 600 in mintile lui consuma atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adormitorul e din Iasi, nu stiu cati mecanici gaseste omul acolo.. :cheers:

 

PS: cum ma sa intre pe rezerva un 600F dupa 90km?? asta inseamna consum de circa 15,5%!!!

La 230/h, la 954 imi arata pe bord, cu pasager si bagaje, ca pot face 7,5km/l, adica in jur de 13,3%. Ma indoiesc ca un 600 in mintile lui consuma atat!

 

600= motor mic deci turatie mai mare,efort mai mare,consum mai mare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A si mai aveam o intrebare, voi cat lasati shocul pus? eu il tin cam 10 secunde...ar trebui mai mult? :cheers:

 

Nu e vorba de timp, mai mult tine de cat de bine e incalzit motorul. Indicat ar fi sa-l lasi pana ajunge peste 40 grade, abia dupa sa-l pui in miscare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da... dar totusi mi se pare prea mult, apai daca mai schimb p rosu cat imi consuma 16 litri :cheers:?

 

 

Eu ma laudam cu consum de 5-6 in oras,bag de 20 de ron fix cam 5,5 litri si merg fix o suta de km pe bord dupa care alimentez iar,asta fac de vreo 2 luni de cand am inceput sa ma duc la munca cu ea si nu am intrat deloc pe rezerva .Asa ca sper Gixxule ca te-am convins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de timp, mai mult tine de cat de bine e incalzit motorul. Indicat ar fi sa-l lasi pana ajunge peste 40 grade, abia dupa sa-l pui in miscare.

Si cum imi dau seama ca a ajuns la 40 de grade? parca cesuletul ala mic de langa turometru imi arata temperatura apei nu? adica nu are legatura...cred, eu sunt mai noob :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza foarte mult si stilul de mers. De putut se poate, in oricare extrema, dar cel mai greu este sa mergi economic, cu orice, nu doar cu moto. :(

Mesaj completat

Si cum imi dau seama ca a ajuns la 40 de grade? parca cesuletul ala mic de langa turometru imi arata temperatura apei nu? adica nu are legatura...cred, eu sunt mai noob :D)

 

La ala trebuie sa fii atent. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bun Lukoil 95...majoritatea baga benzina de 95...pentru ca e mai ieftina si cica trage la fel.

Mai sunt si unii mai maniaci care baga petrom 99...eu mai bag din asta de exemplu in f4i...deci poti sa bagi ce vrei atata timp cat e benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am incercat de toate si 99+ si carera 100 de la omv....nu mi s-a parut diferenta, insa benzina de la Lukoil si Agip n-o recomand...in moto n-am bagat niciodata de la ei dar masina nu-mi place cum merge cu Lukoil si Agip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma a trebuit sa bag de la Petrom... de 95. Am bagat doar 7 litri. sa vad.

 

A stat de luni pina azi nepornita si alarma a consumat bateria destul de tare ca nu mai invirtea suficient cit sa plece... asa ca a trebuit sa o pornesc inpins... intra doua a mers foarte usor dar prima incercare, intra-intiia,, s-a soldat doar cu o tirsiire de roata :cheers: . Asa ca a trebuit sa imi dau intilnire cu taica-miu la un Petrom din apropiere de unde dupa realimentare am pornit-o tot cu un vint. Apoi cit m-am plimbat prin cartier cu ea s-a incarcat ceva ca a repornit de doua ori la automat.

 

A fost primul drum mai lung cu o mobra diferita de un scuter :(. Bine... mobrele de la Poligon nu prea se pun ca mai mult de 50 de metri in linie dreapta nu merg :D. Am mers usurel... numa a doua si maxim 60-70 intro linie dreapta lunga si libera... acu duminica.

 

E tare marfa :) .

 

Apropo de benzina... eu la scuter cam prefer Lukoil pentru ca trage mai bine cu aia... Petrom V si OMV ar fi cam cele mai slabe. De la OMV am bagat carrera 100 si parca mergea bine dar aia normala de 95 e apa chioara :) . Am folosit si MOL dar nu e constanta... de la una din benzinarii am cistigat o curatare de carburator cu injuraturi gratuite. Agip am bagat de vreo 2 ori si mi s-a parut "normala". Dar...a stea la scuterini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, plecare 5.30 sosire 16.00

 

Traseu: Bucuresti-A1-Curtea de Arges-Vidraru-Transfagarasan-Cartisoara-Codlea-Bran-Rucar-Campulung-Targoviste-Bucuresti

 

Total: 580 km

post-16575-1250487163_thumb.jpg

post-16575-1250487176_thumb.jpg

post-16575-1250488142_thumb.jpg

post-16575-1250488149_thumb.jpg

post-16575-1250488157_thumb.jpg

post-16575-1250488164_thumb.jpg

post-16575-1250488170_thumb.jpg

post-16575-1250488174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...