Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

insa honda recomanda o proportie de 1:1. :wacko:

 

post-3288-1252322134_thumb.jpg

 

 

nu recomanda nimic. zice doar ca standard e 1:1. standard insemnand doar standard, nu recomandare. pentru diferite regimuri de functionare si diferite temperaturi ale mediului in care functioneaza exista diferite concentratii ale lichidului de racire cu apa demineralizata. si repet: pe orice sticla de lichid concentrat scrie foarte clar: alegeti in functie de regimul de functionare. 2:1, 1:1 sau 1:2.

in al 2lea rand nu stiu care este scopul discutiei. eu am mentionat doar sa isi aleaga nivelul de amestec in functie de cum considera ca foloseste fiecare motorul, conform specificatiilor de pe sticla.

 

da mai, poti sa pui si apa chioara..

nu cred.

 

nu are rost sa ne contram. eu nu am dat un sfat, eu am spus la general ce trebuie facut cu lichidul. fiecare face cum crede sau cum este indrumat.

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are rost sa ne contram.

ah, dar de ce? mie imi place sa ma contrez cu tine! :)

 

Man, ideea e urmatoarea: nu merge doar apa chioara la motociclete, fiindca regimul normal de functionare la 600F e pe undeva pe la 106-109oC, iar doar cu apa ar fierbe instant. Antigelul ii mareste temperatura de fierbere.

De asemenea, daca e prea vascos amestecul (mult antigel), capacitatea de racire a amestecului va scadea.

De aceea e ideal ca amestecul sa fie cam 1:1, suficient dealtfel pentru circa -36oC. Ma indoiesc ca la temperatura aia cineva mai merge cu motorul.

 

PS: :agree:

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de ridicarea punctului de fierbere a fluidului care asigura racirea motorului, o alta functie este cea de ungere a pieselor mecanice mobile din circuit.

Este nerecomandata astfel apa din rau/balta/mare deoarece contine impuritati care se pot depune. Oricum nu asigura ungerea.

Nu e o filozofie atat de mare. Se pune antigel, de preferat cel specificat de producator, altfel unul care sa ajigure un punct de fierbere de peste 120 C (daca nu vrei sa transformi motorul in locomotiva cu aburi la stop).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde repede...

 

Hai neamule cu ofertele...:agree:

 

 

pai mai lasa si tu la pret (mai sensibil) ca e criza si lumea vrea ieftin in plus se mai apropie si sfarsitul de sezon ! Nu spun asta ptr ca nu ar merita moto, as fi luat-o eu dar o vand pe nika pe a mea. Bafta la vanzare !

Editat de alecscristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah, dar de ce? mie imi place sa ma contrez cu tine! :lol:

 

Man, ideea e urmatoarea: nu merge doar apa chioara la motociclete, fiindca regimul normal de functionare la 600F e pe undeva pe la 106-109oC, iar doar cu apa ar fierbe instant. Antigelul ii mareste temperatura de fierbere.

De asemenea, daca e prea vascos amestecul (mult antigel), capacitatea de racire a amestecului va scadea.

De aceea e ideal ca amestecul sa fie cam 1:1, suficient dealtfel pentru circa -36oC. Ma indoiesc ca la temperatura aia cineva mai merge cu motorul.

 

PS: :)

 

 

:lol: pai da mai asta e o alta discutie. eu am vorbit la modul general, lasand pe fiecare sa faca cum e sfatuit mai bine sau cum crede de cuviinta, tu ai specificat ca ideal ar fi 1:1. sunt de acord cu tine din punctul asta de vedere, dar eu am zis o chestie, tu ai zis altceva, in completare, nu in contradictie cu ce zic eu.

 

PS: hai sa bem :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste coniac mai bine :agree: 1 la 1 :) 1 sticla eu,una motorul,o sticla eu,una motorul si tot asa pana da pe afara si apoi strangem bine capacul si tragem pe dreapta ca nu mai plecam nicaieri :lol: sigur nu inghetam de frig la iarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah.... ma tot gindesc sa nu fie ceva 'mici' probleme la asta mica a mea. Inafara de bateria aia pe duca... pe care am sa o schimb cit de curind.

 

Cind mege motorul la relanti se aude un fel de "suierat" undeva in fata motorului parca... cind merg cu ea peste suieratul asta se suprapune un soi de vajait (in acelasi loc)... aproape ca ceva de plastic... Chestia e ca inainte ori nu era, ori nu l-am observat, ori era si mergeam eu cu turatii mai mici. Cind accelerez intrantaia si trec de 5500 apare vajaitul/'raraitul asta si e mai clar pe la 6000...

 

Buba? :agree:

 

O alta chestie... la mine lantu era pe zona new... chestia e ca pare slabit... :) cit trebuie sa fie cursa la F4 si cam in ce loc? Also... ca sa curat lantul.. motorina? Si de uns?

 

Sarumina de answers.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul foarte probabil se aude de la intinzatorul de lant de distributie...este specific honda...la toate se aude asa...nu prea are rost sa-l schimbi ca se slabeste si face la fel.

 

De curatat exista spray de curatat sau daca nu si motorina este ok, iar pentru uns un spray Motorex sau Motul...se gasesc la magazinele de profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa descriere nu ar fi intinzatorul....ca ala nu suiera ci troncane iar in turatii mari dispare sunetu nu se amplifica - asta din cate stiu eu. si la mine se aude dar la relanti si e ca un troncanit, practic ne fiind intins perfect lantul de distributie...loveste in capacul de la motor nu prea ar trebui sa siuere.

 

despre curatare/ungere lant eu unul nu recomand motorina. Intr-adevar cu motorina se spala cel mai bine si iese ca nou daca ai timp si rabdare sa-l migalesti, dar dupa aia spray-ul de ungere nu mai sta la fel....il arunca mult mai repede. E chestie testata de mine si am observat ca daca il spal cu motorina deja la vreo 300km necesita iar ungere iar daca il curat cu spray de curatat 500-600km e ok. Eu folosesc Motul, cel cu teflon pt ungere si sunt multumit de el, e ok ca poti unge lantul si in 15 min poti merge cu mobra nu tre sa-l mai lasi sa se usuce etc. Pretul e 45 respectiv 50 ron pt cel de curatare si pt cel de ungere, nu mai stiu exact care si cum e exact dar stiu sigur ca unu e 45 si altu 50 :agree: ....luate de la Lipton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar cu motorina se spala cel mai bine si iese ca nou daca ai timp si rabdare sa-l migalesti, dar dupa aia spray-ul de ungere nu mai sta la fel....il arunca mult mai repede.

Esti perspicac, am observat si eu acelasi lucru. Raman la parerea ca ideal e sa il speli cu motorina, sa il stergi bine-bine cu prosoape de hartie, apoi il dai cu spray de curatat lantul pana ramane cristalin, se sterge cu prosop de hartie iarasi, apoi dupa ce e uscat bine de tot se unge cu spray de uns.

Exista la sectiunea service o dezbatere kilometrica pe tema asta (intretinere lant)..

 

Lipton e magazin pe undeva? :agree:

icetea.

personal mi s'a parut ca motorex racing sta mai bine pe lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joia asta, maine adica, am sa viu cu ea la meeting... daca se tine, poate va dati seama voi ce are.

 

Lipton e magazin pe undeva? :agree:

 

 

Lipton este un user pe forum care se ocupa cu asa ceva.

 

Sa te tii de promisiune si sa vii joi ptr ca as vrea sa o aud si io ( si a mea face un zgomot ciudat, cred ca tot distributia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uzzy77, ai facut postul nr. 7777 si vei primi cado' o baterie 777. :agree:

 

apropos de "ultimul uichend", lumea zice ca pe 13sept la ora 9 dimineata va fi un cutremur devastator. eu zic sa fiti pe motor de dimineata, ca e mai safe. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...