Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vroiam sa intreb daca stie careva cum se seteaza suspensiile la un cbr f4 (pc35) .. nu vreau raspunsuri de cacao

- ma intereseaza cum se regleaza pe fata in fucntie de greutatea pe care o ai

- ma intereseaza cum se regleaza pe spate... tot in functie de greutate daca cari pasager sau nu (am observat ca am 3 reglaje pe spate unu din arc sof-hard , una inaltimea arcului 1-7 daca nu ma insel, si un tub de gaz sau ce o fi ala prins de codita care are pe el tot soft-hard)

Eu acum pe fata am un reglaj de medium iar pe spate am suspensia ridicata la maxim cu medium setat in arc si hard din butoiasul ala de gaz...

Ma intereseaza ceva valori mai exacte daca stie careva... nu vreau raspunsuri de genu cum ma simt eu bine pe ea...

multumesc anticipat.....

 

PS: eu unu ma simt bine cu ea acum cum e reglata dar vreau sa fie totul ok.... na inca sunt incepator am facut doar 5000 de km cu ea

PS2: are idee careva de ce pare sa se inece cand trag prea brusc de gaz daca sta la relantiu (bateria, releu incarcare schimbat pe ea) .... daca vine careva cu o ideea sa imi zica cum da caldura oricum am de gand sa schimb filtru aer, ulei, filtru ulei, reglaj carburatoare!

Editat de Chucky_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Chucky_ si pe mine m-ar interesa cum se regleaza asta... dar la primavara... ca acum... merg cu ea mai mult atent sa nu alunec :o (nu, zilele astea nu am scos-o la mazacit)

 

Am un addendum la filmu Twist of the Wrist 2 (Twist.of.the.Wrist.II.SAG.adjustment.avi) in care arata cam ce si cum dar la o kawa parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ zaelu :

 

E bine ca ai mai iesit a mea e bagata la hibernat de pe 6 dec si de atunci nu mai m-am atins de ea ... si nici nu o mai scot pana nu se face frumoas afara si sa ii fac revizia .... iar pe aia micuta o tin in fata blocului am sa ies cand dispare gheta si zapada de pe strada

 

am vazut si eu SAG-ul da e o kawa de 1000 acolo imi arata cum se regleaza sport pe un motor super sport ale noastre precum am zis au mai multe reglaje decat aia doar doua sunt numai 3 pe spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa intreb daca stie careva cum se seteaza suspensiile la un cbr f4 (pc35) .. nu vreau raspunsuri de cacao

- ma intereseaza cum se regleaza pe fata in fucntie de greutatea pe care o ai

- ma intereseaza cum se regleaza pe spate... tot in functie de greutate daca cari pasager sau nu (am observat ca am 3 reglaje pe spate unu din arc sof-hard , una inaltimea arcului 1-7 daca nu ma insel, si un tub de gaz sau ce o fi ala prins de codita care are pe el tot soft-hard)

Eu acum pe fata am un reglaj de medium iar pe spate am suspensia ridicata la maxim cu medium setat in arc si hard din butoiasul ala de gaz...

Ma intereseaza ceva valori mai exacte daca stie careva... nu vreau raspunsuri de genu cum ma simt eu bine pe ea...

multumesc anticipat.....

 

PS: eu unu ma simt bine cu ea acum cum e reglata dar vreau sa fie totul ok.... na inca sunt incepator am facut doar 5000 de km cu ea

PS2: are idee careva de ce pare sa se inece cand trag prea brusc de gaz daca sta la relantiu (bateria, releu incarcare schimbat pe ea) .... daca vine careva cu o ideea sa imi zica cum da caldura oricum am de gand sa schimb filtru aer, ulei, filtru ulei, reglaj carburatoare!

 

 

Cel mai important lucru : daca te simti bine cu ea in regimul de mers personal => ca nu ai nevoie de schimbari . Mai mergi cu ea pana incepi sa tragi nitel de ea ca sa simti si sa-ti dai seama ce trebe sa mai schimbi (fata se lasa prea mult, pierzi aderenta cu spatele, revin suspensiile prea incet/ repede). Cat despre schimbarea setarilor la mers cu pasager cred ca isi au rostul doar daca plecati la drum lung altfel o sa pierzi doar timp si nervi tot setand si revenind la pozitia initiala care oricum nu o sa mai para aceeasi.

 

Scuze ptr post ,aveam chef de vorb..... scuze din nou, chef de tastat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D N-are rost sa-ti ceri scuze Palalila. Cei mai multi inca n-am ajuns la nivelul la care setarile sa ne incurce atat de mult incat sa nu ne putem da. O presiune corecta si un minim de reglaje ar trebui sa fie suficiente pr everyday riding. :o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consultă o carte de întreținere a motocicletei, știu cei de la Honda mai bine ce trebuie să pui pe ea. :crack:

 

În altă ordine de idei...

 

Ce placute de frana? - Unele siterizate cu uz stradal.

Ce filtru de aer? - Cel OEM este mai mult decât necesar. Unul sport K&N, BMC sau PipperCross ar băga prea mult aer în motor, poate și impurități

Ce lichid de frana? - La fel, unul stradal, cu punct de fierbere scăzut.

Ce filtru de ulei? - OEM sau K&N, tot dracu ăla e. Cel de la K&N are un șurub în plus prin care i se zice "racing".

Si desigur ce ulei? - În manual cred că zice semisintetic 10W40, mai mult ca sigur vei merge pe full sintetic 10W40 - Motul 7100 este ideal

 

Baftă! :rock:

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul de la codiță de pe f4i sport '01-'02 e diferit fată de modelul de după '02 (modelul cu codița tip banană) ?

 

Da, este diferit. În caz că se vrea schimbarea în "F-Sport" trebuie cumpărată cu tot cu cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce placute de frana?

Ce filtru de aer?

Ce lichid de frana?

Ce filtru de ulei?

Si desigur ce ulei?

 

CBR 600 F3 1998...

 

 

Am searchuit dar as dori si aici un raspuns .Doar cele mai bune desigur pentru un motor ce nu vede circuit.

 

1. Brembo, Braking..etc sinterizate, mai scumpe, dar mai ok.

2. Ia-ti filtru original, iti poti lua si un K&N dar singura utilitate e ca-l poti utiliza la nesfarsit si nu trebuie sa dai bani pe unul nou.

3. Motul LCF600 de strada. DOT4.

4. Hiflo

5. Eu bag Castrol Power 1 Racing 10W40, am mai incercat si Motul 7100, Motul 300V. Toate-s OK. La uleiuri fiecare e cu parerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Cine ma ajuta shi pe mine cu un sfat sau un service aproape de Crangasi?...creste temperatura la apa shi nu pleaca termocupla. Nush daca e porblema din mufa sau termocupla in sine...?...

 

ms anticipat!!!

 

 

Parca cel mai apropiat e cel de la capat la Giulesti, Alex il cheama pe tip dar nu am un nr de tel. Poate te mai ajuta si altcineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...