Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salut,aveti idee despre motorul de mai jos din ce an poate fi si modelul exact?

In certificatul de inmatriculare si cartea de identitate e trecut ca fiind CBR 600 F2( si nu inteleg de ce,tinand cont ca F2 a fost fabricat la inceputul anilor 90).

Ca data de fabricatie apare 02.05.2002. Asta sa insemne ca e un model din anul 2002, sau 2003 chiar 2004 aparut mai devreme pe piata ?

 

 

Ce ai tu in pozna aia e F4 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te induce in eroare codificarea pe ani vs. cea pe model.

CBR600F4 din 99 este FX in codificarea anilor, din 2000 este FY, iar din 2001 s'a revenit la 1, 2. Deci ce ai tu este un F4i ca si model Honda si este fabricat in 2002 deoarece apare drept F2 ca si fabricatie. In niciun caz nu este CBR600F2 ca si model. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te induce in eroare codificarea pe ani vs. cea pe model.

CBR600F4 din 99 este FX in codificarea anilor, din 2000 este FY, iar din 2001 s'a revenit la 1, 2. Deci ce ai tu este un F4i ca si model Honda si este fabricat in 2002 deoarece apare drept F2 ca si fabricatie. In niciun caz nu este CBR600F2 ca si model. :)

 

Nu chiar, la mine (f4i din 2001) scrie doar cbr 600f si atat.

 

Oricum, cea din poza este un cbr 600 f4i, si daca scrie anul de fabricatie 2002, atunci asa e.

Modelul f4i a fost fabricat intre 2001-2006.

 

Oare de ce s-au oprit? Stiu explicatiile oficiale cu RR si vfr, dar sunt bullshit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de ce s-au oprit? Stiu explicatiile oficiale cu RR si vfr, dar sunt bullshit.

Pai.. modelul se cam invechise, a tinut 8 ani, timp in care au aruncat pe ea o injectie si un facelift.

Personal sunt de acord cu explicatiile oficiale. VFR este foarte buna pentru touring, are motorul mai vanjos nitel (mai mult cuplu bun la touring), accesorii cutii. RR e de fuga. Practic, daca eu as fi fost fabricant, nu as mai fi vrut sa investesc in dezvoltarea unui nou model de F avand deja in productie un VFR si un RR (si un hornet, pentru doritorii de naked).

Practic nu si'a mai gasit locul in aceasta lume schimbatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic nu si'a mai gasit locul in aceasta lume schimbatoare.

Inseamna, ca noi astia cu F-uri suntem pierduti in spatiu, si fugariti de orice haita... nici in sport si nici in touring... Eu tocmai din acest motiv mi-am luat F-ul! ca este sport-touring.... ca pot merge un drum lung fara sa imi rupa spatele, mainile si pasagerul nu spune "Tatal Nostru" non stop. :)

 

Si daca s-ar fabrica peste un an 2, 3, 10, un "In memory of 600F 4 model", mi-as lua fara nici un regret.

Editat de gabarab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu daca vreau un moto cu care vreau sa ma dau si sport si touring ce fac? Imi iau 2 moto?

 

F-ul era un compromis, si unul care a avut vanzari foarte bune, de asta nu inteleg eu de ce nu s-a mai fabricat. Nu stiu exact vanzarile pe ultimii ani (2005-2006), poate au fost in scadere si de asta nu l-au mai fabricat. Daca e asa e de inteles. Daca nu, :)

 

Nu poti sa te dai sport cu vfr (cel putin nu la fel ca F) si nu poti sa te dai touring cu RR, deci iti iei un F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa a facut la fostul meu F4 cand am luat'o: franarea era sacadata si frana parca nitel spongioasa.

Am schimbat placutele, lichidul de frana, am facut o aerisire serioasa si n'am mai avut probleme. Am avut totusi noroc de etrieri, discuri si pompa de frana in stare foarte buna, fiindca de exemplu am un prieten cu discurile usor ovalizate si simte destul de aiurea franarea. :)

 

Am facut aerisirea, curatzat etrierul, placutzele sunt bune bune... dupa treaba asta a mers bine vreo 2 zile, apoi a inceput iarasi si parca un pic mai rau face acuma... oare sa il dau jos sa pun iar sa curatz??? si inca o aerisire :-? ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema electrica inca nu am avut timp sa ii dau de cap... nici nu ma mai complic momentan... am totul la zi (uleiuri, filtre, placute, bujii, baterie, sincronizare facuta)... cand am sa prind o duminica mai urata am sa iau la puricat fiecare mufa in parte sa o masor si sa le mai curat odata....

 

acum revenind la subiect aveam eu o sea cam rupta.. cautat sa imi iau alta.... gasit dar cam scump.. si am zis eu sa o retapitez ma duc la om vorbesc si ma gandesc sa ii zic omului sa o si modifice putin.. sa vedeti ce minunatie o iesit... sea lucrata la mana... om de nota 10.... scuze pentru calitatea pozele is facute cu telefonul dar daca vreti am sa pun si poze mai clare.... :)

post-24787-1280440394_thumb.jpg

post-24787-1280440486_thumb.jpg

post-24787-1280440541_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tare. Asa ma bate un gand sa imi retapitez si eu saua... dar cred ca sezonul asta raman standard... poate la iarna o sa ii dau lui Darian de treaba :) sa intru in sezonul urmator cu "dosul tratat regeste" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare mana lui Darian. Mai mult de 200lei cred ca nu e, dar pentru cei care vor ca la touring sa aiba dosul tratat regeste, merita cu varf si indesat! :)

Pot sa spun ca a crescut confortul foarte mult si la fel cel al pasagerului.... plus ca la o acceleratie mai brusca nu mi se mai duce posteriorul in spate.... nu este mana lui Darian nici nu il stiu avem si noi in Iasi un cetatean care se ocupa cu asa ceva... ai dreptate aproape 200 ma ajuns , am facut lucru asta ca aveam seaua rupta si sincer sa fiu s-a meritat investitia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Spuneti-mi daca stiti, un service autorizat RAR unde sa imi fac calculatia la deviz de reparatii, pt. asigurari, dar sa nu ia pielea de pe mine. Btw la Honda vor 10% din valoarea pieselor. Kawa vor 5%.

Daca stiti vreunul sa fie si in zona Militari,Dr.Taberei, Viilor ar fi si mai bine.

 

Multumesc frumos, Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw la Honda vor 10% din valoarea pieselor. Kawa vor 5%.

Ce ma???!!!! Inainte vroiau Intermotorcycle 200lei si tot era extrem de mult, ca pana la urma tot ei castigau din vanzarea pieselor.. Mama ce s'au nasparlit, a dat criza in ei, probabil, si pe care'l prind il ard.

Vezi daca poti obtine de la ei un deviz si sa te angajezi cumva ca piesele si manopera o faci la ei, ca sa le garantezi in felul asta ca vor castiga si ei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Spuneti-mi daca stiti, un service autorizat RAR unde sa imi fac calculatia la deviz de reparatii, pt. asigurari, dar sa nu ia pielea de pe mine. Btw la Honda vor 10% din valoarea pieselor. Kawa vor 5%.

Daca stiti vreunul sa fie si in zona Militari,Dr.Taberei, Viilor ar fi si mai bine.

 

Multumesc frumos, Radu

 

 

Radu, vb cu Rechinu si cu Jordy, ei au experienta cu astea. Daca nu ai nr lor da-mi un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat intinzatorul la distributie si "silenceeeeee" :P

 

Dar mai am de facut la ea pe ici pe colo... cite una alta... numa ca cam toate costa ~200roni :)

Mesaj completat

Uite ce nesimtit sint... :)

 

Domnu Alx31 Vlad, casa de piatra si copii de ciocolata!!! Si bafta la schimbul mobrei... sper ca doar o schimbi nu te lasi. Fain filmul, faini mirii si 'onda + gasca... plus risul "cristalin" a lu' Alecscristian :D

 

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea tura pe Cheia. Pina la Poiana Brasov si inapoi. Tot pe Cheia, ca nah, doar a fost prima data :)

Ce-am intalnit?

- pietre, criblura, nisip si bolovani in curba, mai ales in acele de par

- balega in curba - fix pe mijloc, sa n-o rataze cineva

- gipan depasind pe contrasens in curba

- un tanar+prietena intorcand din 3 miscari in curba

Ce-am invatzat?

SA MERG IN PROPRIILE LIMITE!! De fapt in 75% din propriile limite.

Ca asta m-a salvat din toate kkturile de mai sus + intr-o depasire de tir in ac de par (da, da stiu, am comis-o...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...