Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratilor, am urmarit tot topicul, si am observat ca urmatoarea intrebare a fost pusa de nenumarate ori, iar raspunsuri...pauza:

Cat va consuma mobrele (oras/afara/mixt)? Indeosebi pt posesorii de F4i si F4iSport.

 

si inca o intrebare, daca se poate:

 

cum este pozitia in sa la F4i S? Este asemanatoare cu RR, sau da mai mult spre F? Ma refer la cat de agresiva e pozitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Taman intrasem pe topic sa ridic si eu problema consumului asa ca iata-ne suntem 2.

 

Urmeaza sa intru in posesia definitiva a unui F4 i 2004 si iacata impresiile

 

1. Consum :

 

Urban 10% :crack: (mers in 6k-7k); extraurban nu am probat-o inca pe clasica metoda plin-plin

Ma sperie teribil consumul asta, la F4 meu aveam 7 % in acelasi stil de mers. Sper sa fie de la filtru si bujii.

 

 

2. Pozitie:

 

Am un F4 din 2000 de un an de zile. Cand m-am urcat pe acest Fi insa, am simtit ca am intre picoare ALTA motocicleta. :cheers: Nu ma asteptam catusi de putin la asta. Ca si ciclistica. Evident pozitie schimbata. Mai sport.

Am luat-o la o tura si am realizat pe loc.. aveam intre picioare 60% din motocicleta care in 2001-2002 a castigat World Supersport Championschip.

Mult mai stabila, mai agila. Mai RIGIDA ->asta a fiind cireasa de pe tort, care a insailat un mare zambet pe moaca mea.

Nu stiu daca pe saua de Fs lucrurile sunt schimbate, dar am inteles de la pretini care au condus si una si alta si spun ca nu e diferentza.

 

 

3. Putere:

 

Am fost dezamagit de golul de putere din mid-range. Trebuie sa patienz ambreiajul pentru a stoarce mai mult din zona aia, si nu e deloc placut si nici sanatos pt ambreiaj.

F4 meu pe carburatoare ii da jet teribil.

 

Acum sincer sa fiu, banuiesc cum ca o parte din problema se afla in filtrul de aer care e stock, iar pe F4 meu era BMC.

Se vede insa ca trecerea la injectoare a permis castigarea a inca 500 rpm vitale pana la intrarea pe roshu in 15 k.

Trage mult mai bine pe turatii inalte decat F4 meu. Per total acceleratia este mai .. previzibila si controlabila decat la F4 meu cel vechi unde explodeaza. (Fi bun de wheeliez mia usor controlabile :cheers: )

Cred ca un power Commander si un filtru high flow + Bujii Iridium rezolva problema mea -> mid range-ul.

 

cam atat momentan. bafta.

 

 

Taman intrasem pe topic sa ridic si eu problema consumului asa ca iata-ne suntem 2.

 

Urmeaza sa intru in posesia definitiva a unui F4 i 2004 si iacata impresiile

 

1. Consum :

 

Urban 10% :crack: (mers in 6k-7k); extraurban nu am probat-o inca pe clasica metoda plin-plin

Ma sperie teribil consumul asta, la F4 meu aveam 7 % in acelasi stil de mers. Sper sa fie de la filtru si bujii.

 

 

2. Pozitie:

 

Am un F4 din 2000 de un an de zile. Cand m-am urcat pe acest Fi insa, am simtit ca am intre picoare ALTA motocicleta. :lol: Nu ma asteptam catusi de putin la asta. Ca si ciclistica. Evident pozitie schimbata. Mai sport.

Am luat-o la o tura si am realizat pe loc.. aveam intre picioare 60% din motocicleta care in 2001-2002 a castigat World Supersport Championschip.

Mult mai stabila, mai agila. Mai RIGIDA ->asta a fiind cireasa de pe tort, care a insailat un mare zambet pe moaca mea.

Nu stiu daca pe saua de Fs lucrurile sunt schimbate, dar am inteles de la pretini care au condus si una si alta si spun ca nu e diferentza.

 

 

3. Putere:

 

Am fost dezamagit de golul de putere din mid-range. Trebuie sa patienz ambreiajul pentru a stoarce mai mult din zona aia, si nu e deloc placut si nici sanatos pt ambreiaj.

F4 meu pe carburatoare ii da jet teribil.

 

Acum sincer sa fiu, banuiesc cum ca o parte din problema se afla in filtrul de aer care e stock, iar pe F4 meu era BMC.

Se vede insa ca trecerea la injectoare a permis castigarea a inca 500 rpm vitale pana la intrarea pe roshu in 15 k.

Trage mult mai bine pe turatii inalte decat F4 meu. Per total acceleratia este mai .. previzibila si controlabila decat la F4 meu cel vechi unde explodeaza. (Fi bun de wheeliez mia usor controlabile :cheers: )

Cred ca un power Commander si un filtru high flow + Bujii Iridium rezolva problema mea -> mid range-ul.

 

cam atat momentan. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Taman intrasem pe topic sa ridic si eu problema consumului asa ca iata-ne suntem 2.

 

Urmeaza sa intru in posesia definitiva a unui F4 i 2004 si iacata impresiile

 

1. Consum :

 

Urban 10% :cheers: (mers in 6k-7k); extraurban nu am probat-o inca pe clasica metoda plin-plin

Ma sperie teribil consumul asta, la F4 meu aveam 7 % in acelasi stil de mers. Sper sa fie de la filtru si bujii.

2. Pozitie:

 

Am un F4 din 2000 de un an de zile. Cand m-am urcat pe acest Fi insa, am simtit ca am intre picoare ALTA motocicleta. :cheers: Nu ma asteptam catusi de putin la asta. Ca si ciclistica. Evident pozitie schimbata. Mai sport.

Am luat-o la o tura si am realizat pe loc.. aveam intre picioare 60% din motocicleta care in 2001-2002 a castigat World Supersport Championschip.

Mult mai stabila, mai agila. Mai RIGIDA ->asta a fiind cireasa de pe tort, care a insailat un mare zambet pe moaca mea.

Nu stiu daca pe saua de Fs lucrurile sunt schimbate, dar am inteles de la pretini care au condus si una si alta si spun ca nu e diferentza.

3. Putere:

 

Am fost dezamagit de golul de putere din mid-range. Trebuie sa patienz ambreiajul pentru a stoarce mai mult din zona aia, si nu e deloc placut si nici sanatos pt ambreiaj.

F4 meu pe carburatoare ii da jet teribil.

 

Acum sincer sa fiu, banuiesc cum ca o parte din problema se afla in filtrul de aer care e stock, iar pe F4 meu era BMC.

Se vede insa ca trecerea la injectoare a permis castigarea a inca 500 rpm vitale pana la intrarea pe roshu in 15 k.

Trage mult mai bine pe turatii inalte decat F4 meu. Per total acceleratia este mai .. previzibila si controlabila decat la F4 meu cel vechi unde explodeaza. (Fi bun de wheeliez mia usor controlabile :cheers: )

Cred ca un power Commander si un filtru high flow + Bujii Iridium rezolva problema mea -> mid range-ul.

 

cam atat momentan. bafta.

 

 

 

 

Marfa descriere ai piscat @sinner,dar sa stii ca si eu am bagat de seama ca bea cam mult,nu i-am facut niciodata consumul dar totusi cam repede ajung in peco!Iar eu am filtru de aer sport ,bujii noi pe ea..nu stiu ce sa zic..Sa consume oare 10?O sa i fac consumul sa vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea suge in afara cam 5 juma - 6 (la mers normal si cu cateva reprize de forja) iar in oras cam 8-9 (eu merg lejer in oras cam pe la 5000 de ture)

PS: tinuta la 12-13.000 de ture goleste rezervorul ffffooooooooooooare repede! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam cu un pretin bun de la 'onda si imi zicea "E motor bun da' vezi ca suge! Cum crezi ca au putut castiga SS-ul!? " si e oarecum logic fir-ar sa fie.

Ultima mea speranta a mai ramas sa bag pe tester, sa vedem parametrii.

 

p.s. oricum ii voi pune P.C. pe ea, am auzit ca in unele cazuri scade consumul. NU visez, dar poate e o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sper sa fie de la filtru si bujii"

eu cred ca e de la lant....de la lant :cheers: :cheers: :cheers:

n-o avea vreun furtun crapat pe la benzina .... ros de sobolani ?

uitasem sa iti spun . .la mine pana si la ala atentasera un pic

Editat de blue_nightwish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ete ca a mai aparut "unu cu F" ...

 

 

 

Aseara am adus-o acasa...si am avut si prima :cheers: ( a se intelege "prima partida de dragoste")

 

:cheers:

ASFALT USCAT!!! :cheers:

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, deci am lamurit-o cu consumul.

 

ramane pozitia in sa. stiu ca era un topic unde s-a discutat pe tema asta mai demult (@sinner, cred ca si tu erai unul din participantii la discutie), dar nu am reusit sa-l gasesc nicicum. Se stie ca pozitia pe F e oarecum mai lejera, (nu tre sa te apleci tare mult), caracteristica unui Sport-Touring. Pozitia pe RR in schimb e agresiva, si mai multa lume zicea ca, la folosire prin oras, si prin afara ( dar fara sa ai pretentii de a scoate untul din ea), nu merita sa dai nici bani in plus, si nici sa trebuiasca sa adopti o pozitie agresiva, pe un RR, fiind astfel de preferat un F. (Nu vreau sa intru in polemici pe baza perfomantelor, pentru ca in mod cert RR are niste atuuri in plus din acest punct de vedere; ma refer strict la pozitie).

 

Deci pana la urma, cat priveste modelul F sport ('01-'02), cum e pozitia in sa? Gen sport-touring (spre F), sau agresiva (spre RR)? Sau ceva intre?

 

 

@antemiu: super tare honditza. sa o folosesti sanatos, si la cat mai putine tavaleli! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, in legatura cu consumul acu in weekend am fost la Cluj, la intrunire, mi-a luat sub 5% pana acolo, viteza de 90-120 kph eram 20 si ne-am dus lejer, inapoi am tras 160-180 cu varfuri de 230, mai ales pe Mesteacan , si cu plinul facut la plecarea din Cluj(15l) am deja 255 km facuti si inca nu s-a aprins led-ul de la benzina, deci in jur de 6%, pana acu. :cheers:

E un F4 din 00' pe carburatoare, cu filtru de aer sport si bujii NGK Iridium, carburatoare reglate aku 500 km...

 

Numai bine si asfalt uscat :lol: :crack: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu !

 

post-17255-1180432731_thumb.jpg

 

Va salut pe toti si sa ne vedem sanatosi !

 

p.s. cati litri de ulei intra la un schimb (cbr f4). si eventual daca puteti sa-mi spuneti ce tip si unde as putea sa gasesc. thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu !

 

post-17255-1180432731_thumb.jpg

 

Va salut pe toti si sa ne vedem sanatosi !

 

p.s. cati litri de ulei intra la un schimb (cbr f4). si eventual daca puteti sa-mi spuneti ce tip si unde as putea sa gasesc. thanks

 

Saltare, apoi sa ne vedem sanatosi.

Intra exakt 3,3 l de ulei daca schimbi si filtru de ulei, ceea ce este de recomandat.

 

Eu am bagat Motul Syntetic 10W-40, dar si Castrol e bun, Mobil1 etc...

 

Numai bine si sa-l folosesti sanatos... :cheers: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F4 imi consuma si mie la fel. Dar cu F4 i e altceva.

 

Cat despre pozitie.

Daca te gandesti logic, pozitia e aceasi ca pe F4 i. Pentru ca practic unghiul de cadere al cadrului de sa este acelasi. Chiar daca acel carenaj e altfel. Configiuratia ghidonului pe inaltime e identica. Pozitia coarnelor la fel. deci iti garantez ca pozitia e identica. eu imi faceam probleme la shezut.. sa nu ma doara culul de la saua aia care parea mai rigida. dar nu la pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F4 imi consuma si mie la fel. Dar cu F4 i e altceva.

 

Cat despre pozitie.

Daca te gandesti logic, pozitia e aceasi ca pe F4 i. Pentru ca practic unghiul de cadere al cadrului de sa este acelasi. Chiar daca acel carenaj e altfel. Configiuratia ghidonului pe inaltime e identica. Pozitia coarnelor la fel. deci iti garantez ca pozitia e identica. eu imi faceam probleme la shezut.. sa nu ma doara culul de la saua aia care parea mai rigida. dar nu la pozitie.

 

Referitor la indicatorul de benzina... cum trebuie sa indice normal!?...

Adica , atunci cand l-am luat scria RES si dedesubt erau 3 sau 4 liniute... , dupa ce am bagat vreo 10l ... :cheers: tot asa imi indica... :cheers:

cam cum ar trebuii sa arata si care-i faza cu RES!? ...banuiesc ca e rezerva...

Initial am crezut ca imi arata cat mai e din rezerva (cand imi afisa RES deasupra gradatiei) si dupa ce-am bagat benzen...tot scria RES....e normal!?

Sau nu sunt eu normal :cheers: !?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la indicatorul de benzina... cum trebuie sa indice normal!?...

Adica , atunci cand l-am luat scria RES si dedesubt erau 3 sau 4 liniute... , dupa ce am bagat vreo 10l ... :cheers: tot asa imi indica... :cheers:

cam cum ar trebuii sa arata si care-i faza cu RES!? ...banuiesc ca e rezerva...

Initial am crezut ca imi arata cat mai e din rezerva (cand imi afisa RES deasupra gradatiei) si dupa ce-am bagat benzen...tot scria RES....e normal!?

Sau nu sunt eu normal :cheers: !?!?

 

Pai aia e rezerva ..trebuie sa se stinga dupa 1-2 minute dupa ce bagi plinul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare, apoi sa ne vedem sanatosi.

Intra exakt 3,3 l de ulei daca schimbi si filtru de ulei, ceea ce este de recomandat.

 

Eu am bagat Motul Syntetic 10W-40, dar si Castrol e bun, Mobil1 etc...

 

Numai bine si sa-l folosesti sanatos... :P :( :P

daca vrei sa-ti rasfeti putin mobra...atunci baga 10w-50! e muuuult mai bun! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa-ti rasfeti putin mobra...atunci baga 10w-50! e muuuult mai bun! :(

 

Mult mai bun in ce sens ? Vascozitate, proprietati ? Producatorii de care recomanda: 10W-50 sau 10W-40 ?

 

Mersi anticipat de raspunsuri :P

 

A! Era sa uit ! Ce filtru ar trebui sa cer la magazin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

upgrade de la f3 la f4

 

post-4998-1180002668_thumb.jpg post-4998-1180002728_thumb.jpg

 

post-4998-1180003035_thumb.jpg

Vreau doar sa-i pun toba sport. Care stiti una de vanzare ..... claxonati !!!

 

:P

Sa o stapanesti sanatos!

Suntem frati intru honda. same color, same model.

Vad ca te bate gandul la o toba sport. Recomand Mivv Sportline Titanium (Ovala)

Are un sunet deosebit, nu numai in ture dar si la relanti. Mie nu'mi pare rau ca am luat marca asta.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te bate gandul la o toba sport. Recomand Mivv Sportline Titanium (Ovala)

Are un sunet deosebit, nu numai in ture dar si la relanti. Mie nu'mi pare rau ca am luat marca asta.

Bafta!

 

..si cam cat costa toba asta? si de unde se procura? (tot o honda din 2000 am si eu F4)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si cam cat costa toba asta? si de unde se procura? (tot o honda din 2000 am si eu F4)

 

 

cu 7-8 gauri in toba default scoti un sunet de moare lumea :P

 

ps mie mi-a recomandat cineva sa folosesc 10w60 ( mecanic )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei zgomot.. da.. bagi burghiul. dar tot nu iese ca una race. Daca vrei si performantza, iei una sadea.

faza cu RES este simpla. dupa ce bagi benzin se stinge dupa o perioada. daca nu.. ai o problema.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop si eu sa ma perii cu batranica mea.. :P

 

tocmai am revenit de prin tari straine. am preferat sa merg dupa ea personal pt ca am cunostinte care dau motoare usor... prelucrate sa zic . :P

 

am tras o excursie de neuitat prin cizma, cu baie la adriatica si 4.500 de kilometri facuti . m-am intors cu doua moto. unu pentru sufletul meu, unu sa fac un leu.

 

cbr-ica e un model mai veki, dar e inmatriculat abia in 05.94, daca targa (actul de inmatriculare) nu se poate shmenui pe la ei.

 

motorul e foarte agresiv :( si intretinut de maniac. cred ca l-a incalzit 3 minute pana sa ma care o tura. (eram foarte hotarat sa vad cum se comporta cu el).

 

sa ne vedem sanatosi prin tara!

post-17831-1180817626_thumb.jpg

post-17831-1180818117_thumb.jpg

Editat de AbyssWalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

motorul e foarte agresiv :P si intretinut de maniac. cred ca l-a incalzit 3 minute pana sa ma care o tura. (eram foarte hotarat sa vad cum se comporta cu el).

 

sa ne vedem sanatosi prin tara!

 

Eu zic ca toti motociclisti care au vitezane, sunt maniaci ! :(

 

Si eu imi incalzesc cbrica de fiecare data, sunt absolut sigur ca de cand este la mine n-a vazut mai mult de 3000 RPM pana n-a iesit din COLD !!!!!!

 

Ai grija de motorul tau, sa aiba si ea grija de tine !!!

 

\post-8669-1180819076_thumb.jpg post-8669-1180819200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...