Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Alta intrebare...(asa sunt eu mai curios :rock: )

Voi cum schimbati vitezele!?...Am vazut/auzit pe unii ca folosesc ambreiajul doar cand retrogradeaza si cand pleaca de pe loc... Treptele in sus le schimba fara ambreiaj... (din 1-a in a 2-a...etc...)

Voi cum procedati!?... daca e careva care procedeaza cum am zis mai sus...nu are efecte asupra cutiei (uzura pronuntata, risc de a bulii melci/roti zimtate...si ce mai are cutia prin ea)?!?...

Multumesc inca o data...

Ah...si daca-mi permiteti ... Cam cat va manca bijuteriile la % si in ce regimuri(urban/extra) si ce tip de kerosen folositi/recomandati?!

 

Mii de multumiri! :rock:

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alta intrebare...(asa sunt eu mai curios :rock: )

Voi cum schimbati vitezele!?...Am vazut/auzit pe unii ca folosesc ambreiajul doar cand retrogradeaza si cand pleaca de pe loc... Treptele in sus le schimba fara ambreiaj... (din 1-a in a 2-a...etc...)

Voi cum procedati!?... daca e careva care procedeaza cum am zis mai sus...nu are efecte asupra cutiei (uzura pronuntata, risc de a bulii melci/roti zimtate...si ce mai are cutia prin ea)?!?...

Multumesc inca o data...

Ah...si daca-mi permiteti ... Cam cat va manca bijuteriile la % si in ce regimuri(urban/extra) si ce tip de kerosen folositi/recomandati?!

 

Mii de multumiri! :rock:

:D

e mai usor fara ambreiaj ,atata timp cat "fara" schimbi fara sa cloncane nimic in cutie, nu prea vad ce s-ar strica . R1 2007 are anti-hopping soo ..ala si retrogradeaza fara .alelalte , nu ! discurile si arcurile nu se bulesc decat daca nu prea e schimbat ambreiaju cum trebe,tras pe o roata ,sau neapasat destul la retrogradare. in rest, da-i bice si incearca si tu . ai sa vezi cum e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rusine sa-mi fie ca am gasit topicul asta numai acum !!! (dar mai bine tarziu decat niciodata)

 

Am un CBR 600 F2, din 92, cu 24000 de km la bord (cred ca sunt reali, dar mu mi-as baga mana in foc)

Am cumparat-o din germania, de la o gagica, vara trecuta !!!

 

Stare foarte buna, tin foarte mult la ea, desi acum vreau ceva mai nou, dupa 2000.

 

Asfalt uscat, si numai bine.

 

 

Rusine sa-mi fie ca am gasit topicul asta numai acum !!! (dar mai bine tarziu decat niciodata)

 

Am un CBR 600 F2, din 92, cu 24000 de km la bord (cred ca sunt reali, dar nu mi-as baga mana in foc)

Am cumparat-o din germania, de la o gagica, vara trecuta !!!

 

Stare foarte buna, tin foarte mult la ea, desi acum vreau ceva mai nou, ceva de dupa 2000.

 

Asfalt uscat, si numai bine.

 

post-8669-1178799569_thumb.jpg post-8669-1178799530_thumb.jpg post-8669-1178799605_thumb.jpg post-8669-1178799631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa te bucuri sanatos de ea daca ii esti noul stapan . dar stapan sa ii fii , si nu invers... borosz1978

 

Mersi mersi

 

Schimbarea vitezei la turatii mari (peste 9000 rpm) neaparat fara ambreaj !!!!

Merge multa mai frumos, si mai rapid !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mersi

 

Schimbarea vitezei la turatii mari (peste 9000 rpm) neaparat fara ambreaj !!!!

Merge multa mai frumos, si mai rapid !!

nu neaparat la 9000 . cu timpul ai sa iti dai seama ca le schimbi doar sucind din acceleratie si apoi luand mana din gaz...si la turatii mult mai mici .intra la fel de usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul motul 10 w 40 SG e bun pentru schimbul de ulei la o Honda CBR 600 f4?

 

cica trebuie 10w-40...insa pune linistit un 10w-50 ca e mult mai bun. Si de la un producator cat de cat..nu te zgarci la ulei ca face mult! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica trebuie 10w-40...insa pune linistit un 10w-50 ca e mult mai bun. Si de la un producator cat de cat..nu te zgarci la ulei ca face mult! :bounce:

Si ce ulei imi recomanzi recomanzi?Eu inca sunt novice,dar promit sa invat. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce ulei imi recomanzi recomanzi?Eu inca sunt novice,dar promit sa invat. :angry:

eu sunt foarte multumit de Castrol...adus din germania de pe louis...s-ar putea sa fie la fel cu castrolul de prin magazine din romania, insa nu garantez

asta e linkul: http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038200

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci gataaaaaaa bag toporu in el de motor, hondicaaaaa here I come, you'll DIE.

Mama ei de motocicleta . . . cum draku se seteaza ceasu ala nenorocit ca mi-a mancat zilele. Imi arata cu 2 ore si ceva in plus si nici in manual nici pe net nici in dovleacu meu nu am gasit vreo rezolvare.

 

Deci, cine stie cum se seteaza ora pe ceasul din bord la CBR600FS2 sau F4i ca au acelasi bord. Please help or hondica will burn in hell ! ! !

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci gataaaaaaa bag toporu in el de motor, hondicaaaaa here I come, you'll DIE.

Mama ei de motocicleta . . . cum draku se seteaza ceasu ala nenorocit ca mi-a mancat zilele. Imi arata cu 2 ore si ceva in plus si nici in manual nici pe net nici in dovleacu meu nu am gasit vreo rezolvare.

 

Deci, cine stie cum se seteaza ora pe ceasul din bord la CBR600FS2 sau F4i ca au acelasi bord. Please help or hondica will burn in hell ! ! !

 

:angry:

 

Se seteaza cu surubelnita, daca nu, atunci cu ciocanul !!!!! :what:

 

Fara gluma, am vazut pe cineva cand facea, dar nu mai tin minte, DAR mi se pare imposibil sa nu existe pe net cartea utilizatorului !!! Pe pro-bike am vazut un forum cu chestii de astea, si cred ca acolo este !!

Bafta.

 

Problema mea este ca de cand mi-am pus toba 'ultrasport din carbon' mi sa schimbat sunetul motorului in relantina. Nu vb despre sunetul bestia a tobei, ci de sunetul motorului, la inceput am crezut sa sa stricat ceva !!!

 

Este oare normal chestia asta ???

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci gataaaaaaa bag toporu in el de motor, hondicaaaaa here I come, you'll DIE.

Mama ei de motocicleta . . . cum draku se seteaza ceasu ala nenorocit ca mi-a mancat zilele. Imi arata cu 2 ore si ceva in plus si nici in manual nici pe net nici in dovleacu meu nu am gasit vreo rezolvare.

 

Deci, cine stie cum se seteaza ora pe ceasul din bord la CBR600FS2 sau F4i ca au acelasi bord. Please help or hondica will burn in hell ! ! !

 

:angry:

 

 

Eu la mine, tin ambele butoane apasate pana licareste ora dupa care daca apesi pe primul(cred, ca exact nu mai retin :what: ) setezi ora si cand apesi pe al doilea treci la minute!Asa e la mine acuma la tine nu stiu cum e bordul! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la mine, tin ambele butoane apasate pana licareste ora dupa care daca apesi pe primul(cred, ca exact nu mai retin :angry: ) setezi ora si cand apesi pe al doilea treci la minute!Asa e la mine acuma la tine nu stiu cum e bordul! :bounce:

 

tine ambele butoane apasate timp de 1 ora pana licareste ceva ... dupa care daca nu se intampla nimic .. mai insista ! daca ai 2 butoane . .tb sa fie o combinatie intre ele .cred ca nu e asa de greu .ia vezi .

Acu serios. .tine ceva timp apasat pe 1 sau daca nu pe amandoua odata si tb sa blinkane ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca a mai fost intrebarea dar am si eu o curiozitate (ca probabil viitor posesor de 600f):

-cat va mananca mobrele in oras si afara?

-care e diferenta dintre 600fi (injectie) si cel pe carburatie?

-este sesizabila diferenta?ma refer din toate punctele de vedere in afara de aspect(diferentele optice sunt usor de sesizat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tine ambele butoane apasate timp de 1 ora pana licareste ceva ... dupa care daca nu se intampla nimic .. mai insista ! daca ai 2 butoane . .tb sa fie o combinatie intre ele .cred ca nu e asa de greu .ia vezi .

Acu serios. .tine ceva timp apasat pe 1 sau daca nu pe amandoua odata si tb sa blinkane ceva

:bounce: :angry: ha ha ha,tare..adevaru ca le cam brodeam cu reglatu ceasului da eu reusesc ca sa il reglez!Si fac asa cum am scris mai sus

 

PS:Am vrut sa ajut si mi-am luat misto..1-0 blue_nightwish da imi iau eu revansa :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai am si eu o intrebare:e posibil sa mi se opreasca motorul la relanti dupa ce se incalzeste,daca uleiul este uzat?Asta mi se intampla mie ,dar in rest merge supeer la drum intins.

 

 

La relanti incarca in jur de 12 V, deci putin cam insuficient. La turatii mai mari, incarca, deci nu iti mai moare motorul. Eu cand aveam bateria bulita, mergea bine pana cand pornea ventilatorul; dupa ce pornea, mai aveam cam 20 de secunde pana sa ma urc pe ea si sa plec, ca altfel murea.

Ai doua posibilitati: -incarci bateria si verifici releul de incarcare (eu tocmai am avut probleme cu el, deci stiu)

- schimbi bateria si verifici releul.

 

Mai multe detalii ai aici: (Trebuie sa te inregistrezi/loghezi)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati litri are rezervorul de F2 ? Pe probate nu din carti...nu am facut niciodata plinul cu rezervorul complet gol sa vad cat incape, poate a incercat careva sa vada.

 

 

Are 16 litri, dar nu o sa reusesti sa bagi mai mult de 15,7 litri !!!!!!

 

3 litri reverva. (niciodata n-am folosit rezerva, nu se stie ce se afla pe fundul rezervorului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o pb ..care mi s-a intamplat azi . am pus contactu(nu pornisem inca motorul) si brusc ..liniuta de la indicatorul de temperatura a apei a urcat pana peste rosu .. ce naiba sa fie .? o fi vreun fir care face masa pe acolo ? mai e un fir care duce la radiator cumva ?sa fie acela ? sa duca la CDI ? sa fie de acolo ? cand am parcat-o ultima oara . mergea normal ceasu de la apa ..insa pana sa o pornesc azi ,am spalat-o si atata ..o fi de la apa ? jet de apa nu am folosit.. ... e grava treaba ? .... ma pricep si eu insa ma vreau sa aud pareri . sau daca ati mai patit si voi asa ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...