Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Eu zic sa luati o foaie de hartie, sa trasati 2 cercuri cu 2 puncte in interior care sa reprezinte axele, la axa din spate atasata bascula si miscarea acesteia. Eu zic ca, teoretic ampatamentul se micsoreaza cand roata e maxim in jos (cand motoreta e pe stander de exemplu). Ori e dimineata inca si nu mi-am terminat eu cafeaua? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E bere nefiltrata? NU! 2, stai jos, mai ia o gura! :wacko:

 

 

mda... :) eu ti-am raspuns la intrebarea : "Se mai face berea Azuga?" , dupa ai precizat ca era tare aia nefiltrata....in fine...cred ca ai gresit numele la catalog... :) ;)

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce sens? Pana trebuie sa dai pe rezerva? Daca pana la rezerva, atunci e ok. Daca cu tot cu rezerva, atunci ia cam mult.

Tip: Pune filtru de aer nou, eu la fostul F4 am castigat 1litru la 100km doar punand filtru curat. Foloseste Efix95 ca are aditivi de curatare, si fa si o sincronizare a carbelitoarelor. :wacko:

 

Asta cu EFIX e cea mai tare ;) EFIX 95 e o benzina medie (cam din toate punctele de vedere) care a beneficiat de un marketing excelent. Exista pe piata 2 benzine mai bune, inclusiv din punctul de vedere al aditivarii. Nu spun care, ca sa nu fie considerata reclama...

 

In ce priveste filtrul de aer asa e, cu un filtru murdar amestecul e prea bogat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai spui si ca pasagerul are 1.90+ si ca la iesirea din pasaj era sa ia marcaju' cu griful chitarii... ;)

 

Sau pasagerul sa aiba grija la cabluri in gat (prietenii stiu de ce)

 

 

 

eu unu' vreau sa ies cu motoreta, pe distanta mica... Ar fi prima mea iesire si trebe sa ma obisnuiesc cu pozitia, FRANA, acceleratia, etc... Ma duc pana in ciolpani si inapoi, imediat ce este ok de mers... :wacko: dupa aia, cand invat si eu mai decent motoreta, facem o ieseala mai decenta... :)

 

Ai grija cand iesi cu satanistii ca astia nu stiu sa se controleze si ii dau 200+.

 

Cand v-am zis eu sa ne unim puterile si sa alungam zapada nu s-a bagat nimeni, acu' na, luati-va cross, puneti schiu' in loc de roata fata si dati-va cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, inainte gaseam bere nefiltrata la metru, la beraria germana. Acuma nu se mai gaseste, nu mai produc nimic. Iti aduce "la metru" daca ceri, insa pishvaitzer d'ala de bere draft. Totul se duce dracului.. ;)

 

ehhh poate om gasii la fabrica cine stie :) ..noi sa fim sanatosi... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am inceput sa bag Efix95 dupa ce am citit pe aici si vreau sa zic ca-mi place mai mult ca restul, motorul se aude altfel, la o anumita viteza turatia e ceva mai mica fata de alta benzina..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nuu, pe bune, la 150 km/h sta cam cu 200 rpm mai putin fata de Omv95. Am afisaj digital la masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cand iesi cu satanistii ca astia nu stiu sa se controleze si ii dau 200+.

chiar nu conteaza daca ei stiu sau nu sa se controleze... Atat timp cat eu sunt la ghidonul motoretei mele, cu mana mea dreapta pe acceleratie, eu controlez ritmul meu de mers... daca vor sa inteleaga ca exista si oameni incepatori, or sa mearga si ei odata cu mine... daca nu vor, or sa traga de maneta si ma lasa in urma... Oricum nu ma deranjeaza a 2-a situatie, dar mi-ar placea ca sa fie prima.

Nu ma grabeste nimeni nicaieri, iar la destinatie oricum ajung. Ca va fi cu 30 minute dupa ei, asta deja (pt mine) este irelevant.

Mi-am luat motoreta sa ma bucur de ea, nu sa o abuzez si sa ma abuzez :wacko:

 

LE: o foto facuta acum, calitate execrabila, dar se intelege ceva ceva...

l_2048_1536_DAC156D8-5583-4232-BC3A-50F6D58619B6.jpeg

Editat de gabarab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu conteaza daca ei stiu sau nu sa se controleze... Atat timp cat eu sunt la ghidonul motoretei mele, cu mana mea dreapta pe acceleratie, eu controlez ritmul meu de mers... daca vor sa inteleaga ca exista si oameni incepatori, or sa mearga si ei odata cu mine... daca nu vor, or sa traga de maneta si ma lasa in urma... Oricum nu ma deranjeaza a 2-a situatie, dar mi-ar placea ca sa fie prima.

Nu ma grabeste nimeni nicaieri, iar la destinatie oricum ajung. Ca va fi cu 30 minute dupa ei, asta deja (pt mine) este irelevant.

Mi-am luat motoreta sa ma bucur de ea, nu sa o abuzez si sa ma abuzez .

 

LE: o foto facuta acum, calitate execrabila, dar se intelege ceva ceva...

 

 

 

si uite asa ,imi amintesc si eu cum era la inceput :) cat a mai stat Gixu dupa mine si cata rabdare avea :wacko:

sau cum ma rugam de adidas sa nu ma lase sa ma duc singura acasa ;)

 

tu sa stai linistit,ca nu toti merg cu 200+ . stiu eu cel putin o persoana care nu merge asa in oras. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uite asa ,imi amintesc si eu cum era la inceput :) cat a mai stat Gixu dupa mine si cata rabdare avea :wacko:

sau cum ma rugam de adidas sa nu ma lase sa ma duc singura acasa ;)

 

tu sa stai linistit,ca nu toti merg cu 200+ . stiu eu cel putin o persoana care nu merge asa in oras. :)

 

daca nu erai tu femeie sau daca erau ei gay ce-ar mai fi stat ei dupa tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o gluma, ref la vremurile bune de asta vara cand era soare si ne intorceam de la Amckart (eu, Gixu, Silviu, Petre si Vlad). Wheelie, speriat oamenii pe strada.

 

A fost misto.

 

Si stai linistit, sunt oameni care stiu sa mearga linistit cand sunt incepatori in grup. Eu glumeam.

 

Adidasule, se potriveste man stopul sau nu? Ca erai cam stresat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, cica ar fi o problema la prinderi, nu se pupa suruburile sau ceva de genul asta. Habar nu am, vrea acum sa-i inlocuiasca doar sticla ca in principiu doar aia era sparta :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 pagini pana la ora asta? :wacko:

 

Am si eu o nedumerire in legatura cu modificarea ampatamentului si lasarea rotii spate.

 

Problema :

 

Luam o fata pe nume Pushu care cantareste 50 de kg calare pe o mobra care are garda la sol 15 cm (sa zicem)asta inseamna ca avem o singura persoana pe mobra si ampatament normal.

 

Adaugam un pasager de 70 de kg sa zicem si atunci ampatamentul se mareste din cauza greutatii,garda la sol scade pana 10 cm.

 

Mobra a scazut in inaltime 5 cm, oare nu este acelasi lucru cu scaderea in inaltime prin lasarea rotii spate?

 

deci daca producatorul a prevazut 2 locuri pe acea mobra si a admis ca se poate schimba centrul de greutate sauu ca mobra coboara inca 5 cm din garda la sol dar totul este in regula si se poate circula in conditii normale nu vad care ar fi problema modificarii?

 

Pushule mobra ta va arata ca si cand vei avea tot timpul un pasager in spate dar nu-i vei simti greutatea ;) deci nu are treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adaugam un pasager de 70 de kg sa zicem si atunci ampatamentul se mareste din cauza greutatii,garda la sol scade pana 10 cm.

there you go, s-a rezolvat problema pentru Pushu, nu-i trebuie kit de coborare, trebuie doar sa ia un handralau de 70 de kile pe locul din spate cand iese cu motorul... :wacko:

Mesaj completat

la cum e vremea afara si la cum arata prognoza (uite aici pe wheather.com), joi ar fi cea mai buna zi de intalnire, basca scoatem si motoarele... hai cu vremea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahahaha sa stii ca m-am gandit sa pun un sac de nisip in locul pasagerului, dar e pacat de monopost :wacko:

 

@ Baietii MODERATORI: am postat din greseala la RR-isti si nu m-a lasat sa sterg. A trebuit sa pun un ".". Puteti, va rog, sa stergeti postul respectiv?

 

Lasa si tu un link si se rezolva :)

Mesaj completat

chiar nu conteaza daca ei stiu sau nu sa se controleze... Atat timp cat eu sunt la ghidonul motoretei mele, cu mana mea dreapta pe acceleratie, eu controlez ritmul meu de mers... daca vor sa inteleaga ca exista si oameni incepatori, or sa mearga si ei odata cu mine... daca nu vor, or sa traga de maneta si ma lasa in urma... Oricum nu ma deranjeaza a 2-a situatie, dar mi-ar placea ca sa fie prima.

Nu ma grabeste nimeni nicaieri, iar la destinatie oricum ajung. Ca va fi cu 30 minute dupa ei, asta deja (pt mine) este irelevant.

Mi-am luat motoreta sa ma bucur de ea, nu sa o abuzez si sa ma abuzez ;)

 

LE: o foto facuta acum, calitate execrabila, dar se intelege ceva ceva...

l_2048_1536_DAC156D8-5583-4232-BC3A-50F6D58619B6.jpeg

 

In cei doi ani de existenta a grupului de CBR-isti au aparut si disparut un numar destul de mare de oameni. La intruniri vine cine vrea,la plimbare vine cine e competent(fara sa sune a jugnire).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o gluma, ref la vremurile bune de asta vara cand era soare si ne intorceam de la Amckart (eu, Gixu, Silviu, Petre si Vlad). Wheelie, speriat oamenii pe strada.

 

A fost misto.

 

Si stai linistit, sunt oameni care stiu sa mearga linistit cand sunt incepatori in grup. Eu glumeam.

 

Adidasule, se potriveste man stopul sau nu? Ca erai cam stresat.

 

Sa vina caldura ca-mi arde glanda de un Amkart :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cei doi ani de existenta a grupului de CBR-isti au aparut si disparut un numar destul de mare de oameni. La intruniri vine cine vrea,la plimbare vine cine e competent(fara sa sune a jugnire).

Foarte corect cuvantul plimbare... acum, fiecare se plimba cum stie el mai bine... eu daca ies sa ma plimb, merg incet... ca deh.. e plimbare, nu intrecere... Daca am chef sa dau blana, dau blana... Dar nu in oras... nu gasesc sensul si distractia in a merge cu 200 in oras, constient de faptul ca nu toti conservarii sunt constienti de noi in trafic.

Revin cu ce am zis mai sus: mi-am luat motoreta sa ma bucur de ea si de libertatea ce ti-o ofera.

 

Nu vreau sa ziceti mai incolo ca sunt ipocrit, dupa ce invat sa merg cu motoreta... dupa ce stiu cat de bine franeaza cat de bune sunt cauciucurile, etc... sunt mai mult ca sigur ca voi fi in coasta ta putin mai tarziu in viata, dupa ce imi creste si mie coeficientul de experienta ;)

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: o foto facuta acum, calitate execrabila, dar se intelege ceva ceva...

poza

 

Hey... arata ca a mea :D... doar ca ai rezervorul rosu? :wacko:

 

 

...

Adidasule, se potriveste man stopul sau nu? Ca erai cam stresat.

Nope, cica ar fi o problema la prinderi, nu se pupa suruburile sau ceva de genul asta. Habar nu am, vrea acum sa-i inlocuiasca doar sticla ca in principiu doar aia era sparta :)

 

Al meu ala cu LEDe a fost putin mai scurt in interior si a trebuit sa pun niste suruburi mai lungi iar intre cleme si stop am bagat niste piulite pe post de distantieri.

 

 

..

deci daca producatorul a prevazut 2 locuri pe acea mobra si a admis ca se poate schimba centrul de greutate sauu ca mobra coboara inca 5 cm din garda la sol dar totul este in regula si se poate circula in conditii normale nu vad care ar fi problema modificarii?

 

Pushule mobra ta va arata ca si cand vei avea tot timpul un pasager in spate dar nu-i vei simti greutatea ;) deci nu are treaba

 

Alternativ se poate pune niste blumb in codita :)... acuma fara gluma... daca compresezi la maxim amortizorul spate sau peste zona de mijloc se afecteaza in mod cert ciclistica pentru ca roata spate nu va mai urmari terenul cum trebuie din cauza suspensiei afectate si astfel se risca pierderea aderentei, recte "ciclistica" mucificata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ne mai intalnim maine? din cate se vede nu prea aveti chef

 

Eu propun intanirea la Alter ego ora 19.00

 

Cei care au placerea sunt asteptati :wacko:

Eu am MARE chef, dar sper sa ne adunam mai multi! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...