Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bling bling :D

...don't ask... 81₤ cu tot cu transport... stiu... cam scump dar nu am gasit altfel

Mesaj completat

pentru cine nu s-a prins... hugger-ul spate :D

E misto. Mi-ar place si mie asa ceva, dar functionalitatea si gradul redus de imbunatatire estetica nu justifica pretul de peste 400 de lei :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E misto. Mi-ar place si mie asa ceva, dar functionalitatea si gradul redus de imbunatatire estetica nu justifica pretul de peste 400 de lei :D

 

 

voi aveti la F4i o chestie anti noroi in amortizor parca... eu nu am... si vine sezonul... era obligatoriu sa iau... as fi vrut una chinezeasca, da-o dreq, dar nu am gasit... asa ca...

 

 

ce dea punctuletele am pus :moron:

Mesaj completat

 

Daca vrei sa plimbi pe careva in spate... ce faci ? :lol:

 

Nu imi place cu pasager... parca am remorca... am dus 2... mi-ajunge :D

 

dar am scaritele... le pot monta la rigoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Readuc aminte cui este interesat:

Maine (miercuri) in jurul orei 5.30 voi fi prezent pe amckart, pentru minim o tura (de preferat 3, dar vedem la locul faptei)

Cine doreste a mi se alatura, poate sa se prezinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de rasp, la F3 am mers pe recomandarea oficicla 2,5 cu 2,9 parca si este cam nasol...

 

 

Credeam ca te referi la mers pe amc..ca noi cu asta am aburit-o pe topic in ultimu timp ! Pt mers stradal foloseste un 2.1-2.2 fatza si 2.3 spate ! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zisesem mai de mult ca am niste probleme cu ambreiajul , am crezut ca e din cauza ca nu lasam accelaratia cand apasam ambreiajul.. dar oricat de atent as merge nu mi cupleaza cateodata ambreiajul. In vitezele superioare se simte un mic soc cand schimb ( probabil din cauza ca nu i cuplat ambreiajul , e ca si cum as schimba fara ) Problema mare e intre a 1 a si a 2 a ramane blocata pe netru si cu ambreiajul apasat maxim si luat mana de pe acceleratie nu vrea sa mi intre in a 2 a. Scoate un pacanit constant tre s o las in netru vreo 10 sec si apoi schimba ok din nou. Am relatat in speranta ca poate a mai patit cineva treaba asta si poate sa mi dea un sfat. M am uitat in cartea tehnica si am verificat nivelul uleiului , era cea mai plauzibila cauza, si e in regula. A doua varianta ar fi discurile si arcurile de la ambreiaj, ma rog sa fie asta si sa nu fie din cutie. Orice parere e binevenita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cu siguranta colegi mai avizati decat mine, dar si eu am avut probleme cu schimbatul vitezei dintr-antaia in a doua cand o turam foarte tare si problema era ca nu trageam eu suficient de tare de schimbator in sus. Deh, imi era frica sa nu se rupa ceva, dar dupa ce mi-au spus altii ca e normal sa trag un pic mai tare si mai horatat s-a dus si problema;

 

Ar mai fi ceva: la mine am observat o imbunatatire evidenta a schimbarii vitezelor dupa schimbul de ulei. Mult mai smooth cu ulei proaspat in motor. Poate ca uleiul tau e vechi si nu ajuta cutia foarte bine.

Mesaj completat

blingbling03.jpg

 

Interesanta este prinderea de la toba. Nu este prea subtire bucata aia de flansa? Nu iti vibreaza in mers? Ti-au facut-o cei de la care ai luat toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Droom

 

Prinderea e concept propriu in 5 minute la fata locului... am pornit de la o simpla platbanda care sa tina temporar toba.... apoi am adaugat forma "artistica" :D si apoi am facut o varianta care continea 2 cute care ducea virful suportului la colierul de pe toba si in acelasi timp rigidiza foarte bine tot ansamblul... avea si niste nervuri sudate pe fata si spate... era beton.

 

Dupa ce a fost gata am observat ca ma deranja destul demult la calcai in timpul translatiei din pozitia city-cruising in fast-riding sa zic asa... Asa ca am scos prinderea aia si am pus o rezerva... rebut... rams dintr-o prima incercare caruia i-am adaugat acel surub jmecher.

 

Rezultatul este aproape excelent... aproape pentru ca acea prindere ar fi trebuit sa aibe 5-10mm mai mult ca sa se lege mai bine pe colier si sa permita tobei sa stea mai departe de bascul in acelasi timp avind o pozitie mai paralela cu ea. De asemenea... as fi adaugat una-doua mici nervuri pe spate pentru rigidizare... desi... nu flambeaza aproape deloc... cit am vazut eu...

 

Realizarea efectiva si toleratul zecilor de sugestii venite din partea mea... apartin unui meserias de pe la uzinele 23 August :moron: .

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cu siguranta colegi mai avizati decat mine, dar si eu am avut probleme cu schimbatul vitezei dintr-antaia in a doua cand o turam foarte tare si problema era ca nu trageam eu suficient de tare de schimbator in sus. Deh, imi era frica sa nu se rupa ceva, dar dupa ce mi-au spus altii ca e normal sa trag un pic mai tare si mai horatat s-a dus si problema;

 

Ar mai fi ceva: la mine am observat o imbunatatire evidenta a schimbarii vitezelor dupa schimbul de ulei. Mult mai smooth cu ulei proaspat in motor. Poate ca uleiul tau e vechi si nu ajuta cutia foarte bine.

Mesaj completat

 

 

Interesanta este prinderea de la toba. Nu este prea subtire bucata aia de flansa? Nu iti vibreaza in mers? Ti-au facut-o cei de la care ai luat toba?

 

 

multumesc de sfat dar uleiul este nou, motul 5100 are 3000 de km , nu i de la asta sigur. I am verificat si nivelul si e si el ok. Faze e ca si mie mi s a mai intamplat sa mi ramana pe netru ca n am dat destul de tare in sus, dar acum dau tare, trece de netru vrea sa se duca in a 2 a si schimbatorul e aruncat inapoi in netru. Oricat de tare ridic schimabatrul in sus , mi l arunca inapoi in neutru si face un pacanit rapid (totul cu ambreiajul apasat la maxim). 10 sec n am cum sa intru in a 2 a sau in a 1 a ( imi arunca schimbatorul in sus si face acelasi pacanit ) . A mai patit cineva asa ceva sau sunt eu mai ghinonist asa de felul meu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...