Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

La ce pozitie trebuie reglata suspensie spate(1-7)? In manual nu scrie nimic de greutate.

Mobra e CBR F4i din 2005 si as vrea sa o reglez doar pentru greutatea mea (70kg). Nu merg des cu bagaje sau pasager.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

La ce pozitie trebuie reglata suspensie spate(1-7)? In manual nu scrie nimic de greutate.

Mobra e CBR F4i din 2005 si as vrea sa o reglez doar pentru greutatea mea (70kg). Nu merg des cu bagaje sau pasager.

 

Mersi

 

Salut, din cate stiu eu suspensia o reglezi in functie de cum te dai cu ea, cum te simti ok nu de cate kilograme ai. Cel mai bine o setezi pe o pozitie, mergi un pic cu ea, dupaia mai tare/moale mai mergi un pic cu ea pana cand ti se pare tie cel mai comod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil 4 sau 5 e ok. Masori de la axul rotii vertical pana la un semn pe care il pui pe codita, mai intai ridici roata spate in aer si apoi stai pe ea. Diferenta dintre masuratori trebuie sa fie cam 25-30mm cand e reglat corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil 4 sau 5 e ok. Masori de la axul rotii vertical pana la un semn pe care il pui pe codita, mai intai ridici roata spate in aer si apoi stai pe ea. Diferenta dintre masuratori trebuie sa fie cam 25-30mm cand e reglat corect.

 

ok, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti masura distanta intre suruburile de prindere,din centru in centru surub?si o poza cu vedere la suruburile de prindere?

Salut! Nu am momentan cu ce sa masor dar atasez niste poze sa iti faci o parere. Distanta este reglabila deci nu cred ca asta este problema ci modul in care sta oglinda cand este pusa.

post-40717-0-86599200-1337257432_thumb.jpg

 

post-40717-0-67246100-1337257442_thumb.jpg

post-40717-0-44139700-1337257454_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pentru cei cu cbr600f4. unde sta acul ceasului de temperatura de obicei in afara orasului?! si cam pe unde trebuiie sa porneasca termocupla? am mers cu f4-ul unui prieten si am avut impresia ca se incalzea cam mult la viteza constanta de 100km/h. acul sta de obicei cam 2-3 mm sub linia rosie. nu trebuie sa stea de obicei la jumatate?

post-46044-0-20348400-1337717544_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pentru cei cu cbr600f4. unde sta acul ceasului de temperatura de obicei in afara orasului?! si cam pe unde trebuiie sa porneasca termocupla? am mers cu f4-ul unui prieten si am avut impresia ca se incalzea cam mult la viteza constanta de 100km/h. acul sta de obicei cam 2-3 mm sub linia rosie. nu trebuie sa stea de obicei la jumatate?

 

Salut.

F4-ul meu nu ajunge asa de sus (pe ceas) nici macar in oras :unsure:

La aproximativ 70% din ceas porneste ventilatorul. In oras de abia ajunge acolo, si nu trece niciodata peste.

In afara, la drumuri cu viteze de aproximativ 100 sta pe la 50% iar pe autostrada unde viteza depaseste 140km/h sta pe la aproximativ 25-30%.

Daca ma intrebi pe mine, nu e normal sa nu porneasca ventilatorul asa sus (pe ceas).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc @neutral si @adventix! se pare ca a umblat la bord sa schimbe ledurile si acul ceasului de temperatura cu motorul rece l-a pus exact pe COLD, desi trebuia sa stea mai jos cu motorul rece! la voi cum e? asa, cu aproximatie...multumesc :scratch:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc @neutral si @adventix! se pare ca a umblat la bord sa schimbe ledurile si acul ceasului de temperatura cu motorul rece l-a pus exact pe COLD, desi trebuia sa stea mai jos cu motorul rece! la voi cum e? asa, cu aproximatie...multumesc :scratch:

 

Acul la mine (pozitia initiala din fabrica banuiesc - eu nu am umblat la ac) cu motorul rece proaspat pornit sta fix pe "piedica" lui.

Daca zici ca l-a mutat el pe cold cu motorul rece inseamna ca totul e ok dar este doar decalat ce iti arata tie.

Numai bine :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am urmatoarea problema la o honda cbr f2. In functie de turatia motorului se aude distributia foarte rau dar nu mereu( se aude ca un zanganit asa). De exemplu merge la relanti nu se aude nimic accelerez o las la relanti si dintr-o data incepe si se aude foarte rau. O accelerez o tin accelerata si dupa un timp nu se mai aude . O las iar la relanti si dupa un timp iar se aude. Am facut urmatorul lucru : am scos intinzatorul l am bagat pe tot in ulei am scos aerul din el l am montat pe motocicleta si un timp nu s a mai auzit. Apoi usor usor a inceput iar sa se auda dar tot asa nu mereu. Poate fi din cauza uleiului sau a pompei de ulei ? Ideea e ca becul pt presiunea de ulei nu se aprinde deloc(nu este ars pt ca se aprinde cand motorul este oprit). Daca ar fi dus lantul si patinele la distributie s ar auzi tot timpul dar are si momente cand nu se aude nimic. Am probat si alt intinzator si face la fel.

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am urmatoarea problema la o honda cbr f2. In functie de turatia motorului se aude distributia foarte rau dar nu mereu( se aude ca un zanganit asa). De exemplu merge la relanti nu se aude nimic accelerez o las la relanti si dintr-o data incepe si se aude foarte rau. O accelerez o tin accelerata si dupa un timp nu se mai aude . O las iar la relanti si dupa un timp iar se aude. Am facut urmatorul lucru : am scos intinzatorul l am bagat pe tot in ulei am scos aerul din el l am montat pe motocicleta si un timp nu s a mai auzit. Apoi usor usor a inceput iar sa se auda dar tot asa nu mereu. Poate fi din cauza uleiului sau a pompei de ulei ? Ideea e ca becul pt presiunea de ulei nu se aprinde deloc(nu este ars pt ca se aprinde cand motorul este oprit). Daca ar fi dus lantul si patinele la distributie s ar auzi tot timpul dar are si momente cand nu se aude nimic. Am probat si alt intinzator si face la fel.

 

Salut,

 

Problema asemanatoare (foarte) am avut si eu pe al meu f4. Zornaia la relanti destul de neregulat dupa ce se incalzea un pic motorul, daca turam pana pe la 3-4 mii si apoi lasam acceleratia se auzea ca si cand ar lovi violent pe acolo distributia in "frana de motor" si disparea sunetul complet dupa ce se incalzea bine de tot (incat sa porneasca electroventilatorul). In sarcina dupa 3 mii sunetul disparea dar cum reveneam sub turatia asta aparea la loc.

Dupa documentatii indelungi am dat jos intinzatorul de lant, i-am desfacut surubul din cap si i-am dat jos siguranta (cea dinspre motor) astfel l-am demontat de tot. l-am pus la loc si l-am tensionat mai mult si sunetul a disparut. Nu am facut multi km de atunci ca sa iti zic daca e ok ce am facut eu cu adevarat dar merge la fel ca si inainte si nu se mai aude deloc.

Mai multe informatii despre cum e el organizat (alcatuit) gasesti aici:

http://www.ixxra.com/

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F2 e hidraulic. La F4 din ce stiu eu e la fel ca la f4i, adica mecanic. Dupa ce strangi arcul la cel mecanic nu se mai aude o perioada dar zgomotul o sa revina. L-am strans si eu si initial a tacut, apoi dupa cateva mii de km a inceput sa faca din nou si l-am inlocuit cu unul nou, ultimul cod al piesei. Deocamdata e liniste. Sper sa tina macar 20.000km. Ce-o fi fost in capul lor cand au pus arcul ala anemic acolo, nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F2 e hidraulic. La F4 din ce stiu eu e la fel ca la f4i, adica mecanic. Dupa ce strangi arcul la cel mecanic nu se mai aude o perioada dar zgomotul o sa revina. L-am strans si eu si initial a tacut, apoi dupa cateva mii de km a inceput sa faca din nou si l-am inlocuit cu unul nou, ultimul cod al piesei. Deocamdata e liniste. Sper sa tina macar 20.000km. Ce-o fi fost in capul lor cand au pus arcul ala anemic acolo, nu stiu.

 

Nu mi se pare deloc anemic arcul ala. Spre exemplu, al meu a inceput sa zornaie pe la 95000 km. Stiu motocicleta de la 50 de mii de km, nu a avut deloc probleme (sau sunete) la capitolul asta deci aproximativ 45 de mii de km sau poate 95 de mii :blink: - daca nu a mai fost umblat - mi se pare foarte rezistent/fiabil .

 

Si nu am zis ca o sa fie o chestie permanenta, e firesc sa cedeze la un moment dat.

 

Informativ, cat ai dat pe noul intinzator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ! Oameni buni, as dori sa-mi cumpar un f4i. In principiu, sunt axat pe f4i. Cred ca este un motor excelent pentru cineva care merge relativ legal,relaxat, rar, fara sa aiba multe probleme. Precizez ca, am sa fac drumuri numai in afara orasului, eventul, in afara tarii ! Ar mai fi vfr-ul in plan, dar cred ca este cam maricut pentru mine. Eu nu am mai mers pe moto de foarte mult timp, cca 2 sezoane.As dori si eu o parere despre mobra, in general vorbind.

Ps:am auzit la un prieten (motoretist) cum ca ar consuma mult.Cat? Eu merg normal, deci, am pretentia sa nu consume mai mult de 10l/100km, drum intins. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legal .. consuma in medie 6%. Dar eu nu am auzit niciodata vre-un motorist sa mearga legal. Asa ca fapt divers.

Modelul, parerea mea, e unul foarte reusit si foarte placut de condus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legal .. consuma in medie 6%. Dar eu nu am auzit niciodata vre-un motorist sa mearga legal. Asa ca fapt divers.

Modelul, parerea mea, e unul foarte reusit si foarte placut de condus.

 

Mersi pentru parere ! Tot ca fapt divers iti spun ca nu este mare smecherie sa mergi ponderat, ai toate motivele posibile pentru care sa o faci ! Eu iti dau doar unul...viata!

Ps:am spus relativ legal, la nevoie, depasesc cu 10-20km/h in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F2 e hidraulic. La F4 din ce stiu eu e la fel ca la f4i, adica mecanic. Dupa ce strangi arcul la cel mecanic nu se mai aude o perioada dar zgomotul o sa revina. L-am strans si eu si initial a tacut, apoi dupa cateva mii de km a inceput sa faca din nou si l-am inlocuit cu unul nou, ultimul cod al piesei. Deocamdata e liniste. Sper sa tina macar 20.000km. Ce-o fi fost in capul lor cand au pus arcul ala anemic acolo, nu stiu.

 

Asa este la F2 este hidraulic. Are un arc acolo dar nu prea ai ce sa intinzi sau sa strangi.Toata treaba ar trebui sa o faca uleiul din el. E enervant rau avand in vedere ca are momente cand nu se aude nimic. Am incercat de toate dar nu am reusit sa ii dau de cap. Tind sa cred ca s a uzat prea rau partea intinzatorului care culiseaza si pierde prea mult ulei pe acolo. De exemplu daca comprim arcul mai mult merge sa ii bagi ceva in cap nu se mai auzea nimic la relanti dar facea urat la turatie mai mare. Cred ca pana la urma singura solutie e altul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ! Oameni buni, as dori sa-mi cumpar un f4i. In principiu, sunt axat pe f4i. Cred ca este un motor excelent pentru cineva care merge relativ legal,relaxat, rar, fara sa aiba multe probleme. Precizez ca, am sa fac drumuri numai in afara orasului, eventul, in afara tarii ! Ar mai fi vfr-ul in plan, dar cred ca este cam maricut pentru mine. Eu nu am mai mers pe moto de foarte mult timp, cca 2 sezoane.As dori si eu o parere despre mobra, in general vorbind.

Ps:am auzit la un prieten (motoretist) cum ca ar consuma mult.Cat? Eu merg normal, deci, am pretentia sa nu consume mai mult de 10l/100km, drum intins. :wave:

Afara imi consuma intre 5.5 si 7%. In functie de drum, viteza, etc.

In oras insa sub 8% nu scade...dar nici eu nu merg f liniar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...