Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

salut!am nevoie de un sfat...Am avut o honda cbr 600 f4 din 2000.spun "am avut"pt ca o domnisoara mi-a taiat calea(cu toate ca era drum drept,venea din sens opus,si mai si mergeam cu 40 km/h).Acum am ramas cu o dauna totala de toata frumusetea,inca nu stiu valoarea despagubirii.Apropos,asigurarea e la uniq,si habar nu am ce sa fac cu semi-moto care mi-a ramas.Carene distruse total(daca nu crapate atunci julite)furca fata distrusa.Practic a ramas neatins cadrul,tot ce tine de motor de la galeria de evacuare(atinsa si ea)pana la bascula din spate(inclusiv roata).Motorul porneste,este functional,practic neatins.

De aici dilema...sa incerc sa vand piesele sau sa o pun la vanzare asa cum e ea(ma gandesc sa cer undeva la 700 euro avand in vedere ca numai setul cdi valoreaza 200)?

multumesc mult!

Faci un anunt in care vrei sa dai motorul full, vezi daca gasesti cumparator 2-3 saptamani si daca nu....o dai pe piese.

O idee ar fi sa le scrii baietilor ce se ocupa cu furnizare piese din dezmembrari sa vezi daca vor sa ti-l cumpere pe tot. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vreau sa schimb si eu antigelu la blonda mea cbr 600f4, am inteles ca are un buson pe sub si asa dau drumu la apa veche.. e cumva busonu de langa cel pt ulei? sau ma insel

 

Busonul de umplere al radiatorului - in dreapta sus, sub carena laterala. Il desfaci

In stanga jos, surubul de golire de la pompa de apa. Are o saiba de cupru. Il desfaci si curge antigelul.

Poti de asemenea desface colierul care tine furtunul in pompa de apa, tot in dreapta jos. Dai frurtunula fara si curge antigelul vechi din sistemul de racire. Pui la loc si strangi colierul

Sub sa este vasul de expansiune. Ala se deomnteaza, se goleste si se spala, apoi il montezi la loc.

Pui antigel in radiator, faci aerisirea. Apoi umpli la nivel vasul de expansiune cu motocicleta calda.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul de umplere al radiatorului - in dreapta sus, sub carena laterala. Il desfaci

In stanga jos, surubul de golire de la pompa de apa. Are o saiba de cupru. Il desfaci si curge antigelul.

Poti de asemenea desface colierul care tine furtunul in pompa de apa, tot in dreapta jos. Dai frurtunula fara si curge antigelul vechi din sistemul de racire. Pui la loc si strangi colierul

Sub sa este vasul de expansiune. Ala se deomnteaza, se goleste si se spala, apoi il montezi la loc.

Pui antigel in radiator, faci aerisirea. Apoi umpli la nivel vasul de expansiune cu motocicleta calda.

Bafta!

multam fain !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

resincorse.ro carene din fibra pentru sportive copie oem pentru cine are nevoie,am luat de la ei si sunt seriosi si foarte bine lucrate.

pentru vopsitorie ma puteti contacta pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut...am o rugaminte la voi..am un f4i sport cumparat toamna trecuta iar in perioada urmatoare ma pregatesc sa fac schimbul de ulei si implicit sa l scot de la iernat...despre ulei au fost zeci de topicuri pe care le am citit in mare parte..as vrea sa stiu,pentru a face alegerea ideala,ce ulei imi recomandati,care a dat randament la voi si de care ati fost multumiti..precizez ca nu ma intereaza pretul,ci calitatea si protectia motorului...va multumesc mult si va doresc un sezon excelent,plin de bucurii si satisfactii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu ai ajuns la o concluzie finala citind zeci de topicuri cu ulei...ce te face sa crezi ca acum o sa gasesti raspunsul minune,in 10/15 raspunsuri despre, sau pe langa subiect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in multe topicuri se punea problema despre o anume marca,model,vechime....eu aici am cerut ajutorul strict pe modelul asta,de la detinatori care au avut timp sa experimenteze...eu inca nu..de aceea am nevoie de sfaturi obiective..va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in multe topicuri se punea problema despre o anume marca,model,vechime....eu aici am cerut ajutorul strict pe modelul asta,de la detinatori care au avut timp sa experimenteze...eu inca nu..de aceea am nevoie de sfaturi obiective..va multumesc

Pai nu ai inteles ideea!

O sa ai 20 de oameni care au folosit diferite uleiuri si fiecare o sa spuna

ca, din experienta lui, cel care la folosit el a fost cel mai bun.

Pe care sfat obiectiv o sa-l alegi?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu o intrebare.Nu sunt mare as in mecanica,asa ca apelez la voi.Am un CBR F2,de cand am luat-o de acum un an si ceva se auzea un zanganit,acum a inceput sa se accentueze zgomotul,presupun ca e de la distributie nu?Trebuie inlocuit tot kit-ul la acest model(adica lant,intinzator si ce mai e pe acolo)?Cam cat ar fi costul acestei operatii,iar daca schimb distributia,are legatura cumva cu uleiul,adica trebuie scos uleiul din motor ca sa umbli la distributie?Nu de alta dar as vrea sa ii fac schimbul de ulei,dupa care sa o duc la cineva sa imi rezolve distributia,si sa stiu daca are rost sa il schimb acum,sau dupa distributie.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kit lant nou - 96.08 euro http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cbr_600_f2/02/picture/cam_timing_chain_did/,

http://magazinpiesemoto.ro/index.php/lant-distributie-honda-cbr.html 63 euro - nu stiu daca au si intinzatoarele....

Editat de brandon75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sanse mai mari daca postezi in bursa la cumparari...si arunca un ochi tot in bursa la vanzari,o sa gasesti acolo cateva anunturi,depinde ce pretentii ai...

Remus cauta tot din grupul nostru pentru ca face parte din gasca cbr-istilor Bucuresti,te bagi tu neintrebat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Remus cauta tot din grupul nostru pentru ca face parte din gasca cbr-istilor Bucuresti,te bagi tu neintrebat

Interesant deci in gasca CBR-istilor trebuie sa ceri cuvantul sa poti spune ceva.... :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant deci in gasca CBR-istilor trebuie sa ceri cuvantul sa poti spune ceva.... :eek:

Tu ai cerut cuvantul pana acum? Nu...si totusi lumea te asculta...deci hai sa nu mai fim asa radicali.... Neutral a vrut doar sa sublinieze ca Remus cauta un motor recomandat, poate din grupul din Bucuresti.... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu o intrebare.Nu sunt mare as in mecanica,asa ca apelez la voi.Am un CBR F2,de cand am luat-o de acum un an si ceva se auzea un zanganit,acum a inceput sa se accentueze zgomotul,presupun ca e de la distributie nu?Trebuie inlocuit tot kit-ul la acest model(adica lant,intinzator si ce mai e pe acolo)?Cam cat ar fi costul acestei operatii,iar daca schimb distributia,are legatura cumva cu uleiul,adica trebuie scos uleiul din motor ca sa umbli la distributie?Nu de alta dar as vrea sa ii fac schimbul de ulei,dupa care sa o duc la cineva sa imi rezolve distributia,si sa stiu daca are rost sa il schimb acum,sau dupa distributie.Multumesc.

Salut:) Trebuie sa stiu cand se auzea zgomotul, cu motor rece,sau motor cald, la turatia inte 3000-5000 de Rpm, etc.. Probabil ca vine de la distributie, dar asta nu este o mare problema.Este problema generala al motociclete honda cbr.Pot sa schimb,intinzatorul la una mecanica (nu recomand,ca daca ai strans prea mult,poate sa rupa lantul) sau schimbi lantul de distributie,care costa 200 de lei,marca MORSE(cele originalul) Eu anul trecut am schimbat landul de distributie, si cand am facut o comparatie, lantul vechi era mai lunga cu 1.74 cm decat cele noua.Am pus inapoi intinzatorul original,pregatit cum trebuie,si nu face nici un zgomot acum.Trebuie sa scoti ,radiatorul,capacul de supapa,cele doua axa,care reglezaza supape,si capacul,care este langa capacul de alternator.Toate procedura,dureaza cam 2 maxim 3 ore.Sfatul meu este ca,daca schimbi lantul,sa cumpari una cu inchisa,pt ca este asamblata la fabrica,si cele deschisa,nu va fii nicioadata facuta asa ceva cum este facuta in fabrica.Daca vine perioada de a schimba ulei,pot sa faci inaintea acestei procedeu.O mica pierdere de ulei va fii numai.Daca mai ai ceva intrebare,pot sa intrebi,sper ca am putut sa va ajut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tu ai cerut cuvantul pana acum? Nu...si totusi lumea te asculta...deci hai sa nu mai fim asa radicali.... Neutral a vrut doar sa sublinieze ca Remus cauta un motor recomandat, poate din grupul din Bucuresti.... ;)

Postul meu a fost ca o gluma,imi pare rau daca s-a inteles gresit! Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...