Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E prea mult. La 929 dupa 40 si ceva de grade scadea la normal.

Iar daca relantiul iti sta la 1000 rpm nu e chiar bine. Regleaza l la ~1300 rpm cand e motorul cald.

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cine are F4i poate sa îmi zică la rece,pana la ce temperatura sta turata? La mine sta turata cam pe la 75-80grade apoi revine la 1000rpm. După aia nu mai am treaba cu ea.

Nu prea e bine daca revine la 1000.Dupa ce dai o tura ca sa ai motorul cald,regleaza relantiul la 1250-1300 asa cum e normal si vezi dupa ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am reglat la 1000,o sa il reglez la 1200-1300 sa vedem ce spune,cat de 929 asa era si la mine(am avut 929) dupa ce ajungea la 40 de grade nu mai aveai treaba cu ea,iar f4i se incinge mult mai tare de 929,ventilatoru porneste undeva la 114 grade(wow),si ajunge rapid la temperatura aia. Oricum o sa ii schimb si antigelul acum la inceput de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura cu butonul de semnalizare, l-am desfacut pt a-l lubrifia putin, si nu am reusit sa il montez ca inainte, am fost idiot ca nu i-am facut o poza la mecanism, inainte sa umblu la el. Asa arata dupa ce am incercat sa il reasamblez

post-38940-0-31406100-1491401406_thumb.jpg

post-38940-0-81589900-1491401420_thumb.jpg

Editat de zune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce faceti domnilor? facem si noi o intalnire moto?


» Post actualizat in 06 Apr 2017 11:28

eu am un filtru de aer cumparat din greseala si o cheie blank.... daca vrea cineva sa ma caute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4i din 2005 sta turata pana la 53-55 de grade iar apoi sta in 1200-1300 de ture

 

 

asa si la mine 45-55 grada sta turata dupaia 1300 rpm

Foarte normal in anotimp rece.

 

LE: am inteles altceva. Scuze.

Editat de ChrisRR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De unde pretul??

Are un tip de prin bucuresti chei d astea cu 10 lei. Am luat eu anul trecut una.

poate o fi din alt material nu stiu ce sa zic, daca e o vand si cu 10 lei oricum nu fac nimic cu ea prin casa. sincer as vrea si schimb adica cat costa una pt a mea culoare aia si gata. mai ma un filtru de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ieri seara cand am ajuns acasa am observat ca parca nu are putere suficienta faza scurta. Cand acceleram crestea destul de evident puterea de lumina pe faza scurta. Fiind tarziu nu am facut investigatii. Azi cand sa plec la munca am avut o surpriza neplacuta, bateria avea 11.8 V si evident nu a pornit motorul.

Pana ieri pornirea era foarte usoara iar in ultimele 3 zile am ciruculat cam 70 km insa a si stat o saptamana pe loc cat a fost vremea rea. Stiind ca e o problema des intalnita cu releul de incarcare pt modelul asta de motocicleta F4i, sa ma astept sa fi cedat si la mine releul sau sa fie doar bateria de vina?

O sa dau jos bateria sa o pun la incarcat peste noapte. Ce verificari as putea face dupa ce ma asigur ca bateria e incarcata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aparatul de masura

si vezi ce incarcare ai !


» Post actualizat in 04 May 2017 19:16

si daca statorul este ok si de cat timp ai bateria ,conteaza si asta


» Post actualizat in 04 May 2017 19:17

iti spun daca ca am la munca una pe elevator in acelasi stadiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am pus la incarcat bateria. E pe motor de cel putin 2 ani asta pt ca asta era pe motocicleta cand am luat-o.

Acum mi-am amintit o patanie de acum doua seri. Eram la semafor la relanti si se auzea un tacanit ciudat aproape asemanator cu sunetul pe care il scoate lantul de distributie cand nu este intins bine. Sunetul asta il percepeam, doar cand stateam drept, daca ma aplecam pe ea nu il percepeam (deci nu venea din partea din fata a motocicletei). Statorul nu l-am vazut cum arata, nu am umblat nici o data la asa ceva. Daca scot capacul curge ulei? Trebuie schimbata obligatoriu garnitura capacului?

Cat trebuie sa imi arate aparatul de masura motor pornit si cu lumini aprinse? Peste 13,5 V este suficient?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...