Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In excursia de ieri am luat o groapa enorma si am strambat rotile .Acuma incerc sa le intrept daca gasesc pe cineva in Tm care face asta sau sa imi cumpar....

incearca sa vorbesti la marcel mie mi-a indreptat o janta dar era fff putin indoiata...nu ai nimic de pierdut daca ii dai un telefon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni, zilele trecute mi s-a expirat asigurarea si am decis sa inchei sezonul acesta . am plecat pe motocicleta (Honda cbr f4i 2002) pentru a o duce acasa si aveam de parcurs o distanta de vreo 60 km . Ce mi sa parut suspect la inceput a fost faptul ca atunci cand semnalizam , semnalizarea ori avea intarziere in executarea comenzii , ori "clipea" mai repede ca de obicei (toate semnalizarile se comportau la fel ) , apoi dupa parcurgerea a vreo 45 km atunci cand puneam frana sau incetineam scadea intensitatea becului la faza scurta . Am incercat sa pornesc faza lunga , dar si aceasta imi facea probleme , cand se aprindea , cand nu . Aproape de sfarsitul destinatiei , abia daca imi mai mergeau semnalizarile , faza scurta si cea lunga , ba se stingeau , ba scadea intensitatea curentului. Ajuns la destinatie si fiind prea obosit nu m-am putut ocupa imediat , sa verific , sa imi dau seama care ar fi problema , asa ca a doua zi am incercat sa o pornesc si surpriza , nu imi mai pornea motocicleta , i-am scos bateria si am puso la incarcat. Apoi am incercat sa o pornesc si a pornit din prima fara nici un fel de problema , doar ca am aceeasi problema , cand pun frana scade intensitatea curentului vizibil , lucru care nu mi sa mai intamplat . Rugamintea mea ar fi daca imi puteti da un sfat , eu cred ca releul de incarcare ar fi problema , si ca aia 60 km care i-am parcurs, i-am parcurs pe baterie , care in cele din urma a murit si ea. va multumesc anticipat si astept sfaturi cu ce e de facut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

60km pe baterie nu e cam mult? Eu zic sa verifici si mufa de la releu, se mai intampla sa aibe contact imperfect, plastic topit, etc.

nu este mult, am un prieten de s-a dat toata vara pe baterie, ca nu sunt finante...bine, nu pleca la drum singur, cred ca cel mai mult a mers vreo 200km la un drum; in rest iti dai seama ca la garaj bateria sta numai pe redresor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi, dar cum pot verifica incarcarea bateriei TNG?

Cu un multimetru,masori tensiunea la borne.

Din pacate dupa cum ai pus intrebarea ar fi ok daca ai lasa un prieten care stie sa faca asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

un prieten vinde tot ce e in poza cu 250 euro toate piesele sunt bune afara de rezervor care are mici indoituri , cadrul are acte in regula !!!!!!detalii pm

carena codita galbena e pt f4 , seile sunt de cbr 900 rr

post-53013-0-99251400-1382023348_thumb.jpg

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten vinde tot ce e in poza cu 250 euro toate piesele sunt bune afara de rezervor care are mici indoituri , cadrul are acte in regula !!!!!!detalii pm

carena codita galbena e pt f4 , seile sunt de cbr 900 rr

revin cu nou pret 200 euro tot ce e in foto...

post-53013-0-51152400-1382247277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor. De cateva zile sunt posesorul unui cbr f2... si as avea o nelamurire. Pentru ca sunt palamida cam mare (184 cm/ 100kg), as vrea sa-mi modifica reglajul amortizorului spate (acest fiind reglat pentru vechiul propietar (~170 cm/ 80 kg). Cum se face? Si ce inseamna acele gradatii (de la 1 la 7)? Am citit ceva prin manual, dar nu mi-e foarte clar....sa nu stric ceva. Multumesc.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor. De cateva zile sunt posesorul unui cbr f2... si as avea o nelamurire. Pentru ca sunt palamida cam mare (184 cm/ 100kg), as vrea sa-mi modifica reglajul amortizorului spate (acest fiind reglat pentru vechiul propietar (~170 cm/ 80 kg). Cum se face? Si ce inseamna acele gradatii (de la 1 la 7)? Am citit ceva prin manual, dar nu mi-e foarte clar....sa nu stric ceva. Multumesc.

1pentru o greutate mai mica

7 pentru greutate mai mare.

Se roteste acea piulita pana la gradatia dorita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu nou pret 200 euro tot ce e in foto...

 

un prieten vinde tot ce e in poza cu 250 euro toate piesele sunt bune afara de rezervor care are mici indoituri , cadrul are acte in regula !!!!!!detalii pm

carena codita galbena e pt f4 , seile sunt de cbr 900 rr

 

Am luat eu codita de f4i si pompa de frana. Super multumit de starea lor, recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...