aripi Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut. Sunt nou in ale motociclistilor si de 2 zile toc la acest topic si numai ieri seara am apucat sa ajung de la pagina 1 la ultima pagina. Imi caut o motocicleta si din google am dat peste forumul asta. Am si eu o intrebare. Ce parere aveti despre aprilia de la pagina 89? asa din poze, am decis sa imi caut pegaso, mi l-a recomandat un prieten. Va multumesc si sper sa ne ami auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 Salut. Sunt nou in ale motociclistilor si de 2 zile toc la acest topic si numai ieri seara am apucat sa ajung de la pagina 1 la ultima pagina. Imi caut o motocicleta si din google am dat peste forumul asta. Am si eu o intrebare. Ce parere aveti despre aprilia de la pagina 89? asa din poze, am decis sa imi caut pegaso, mi l-a recomandat un prieten. Va multumesc si sper sa ne ami auzim. Depinde cat cere pe ea,ce rulaj are,ce piese i-a schimbat,cat de des a fost intretinuta si cum,starea consumabilelor (kit de lant,cauciucuri,simeringuri,antigel,frane,etc).Judecand dupa poze,a mers ceva la viata ei,are 60000 de km ca popa (are a mea 50000 si e brici).Uita-te la sa,la cadru in dreptul piciorului drept-a fost calarita ceva si cred c-a facut si portii de off-road.Nu stiu daca as da 1500 de euro pe ea(si e mult,repet nu stiu cu cat o da). Daca vrei s-o iei,du-o la un test de compresie,iti spun aia daca-i ok sau nu,altfel setu costa cat juma de motocicleta.Mai bine mai pui un pic si-ti iei Cube,eu dac-as da-o pe-a mea as da-o la vreo 2400 de euro (numa valizele-s vreo 250).IMHO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut. Sunt nou in ale motociclistilor si de 2 zile toc la acest topic si numai ieri seara am apucat sa ajung de la pagina 1 la ultima pagina. Imi caut o motocicleta si din google am dat peste forumul asta. Am si eu o intrebare. Ce parere aveti despre aprilia de la pagina 89? asa din poze, am decis sa imi caut pegaso, mi l-a recomandat un prieten. Va multumesc si sper sa ne ami auzim. ce zici tu daca iti alegi una de pe www.motousate.it si o iei de la arad. pot sa-ti fac lipeala cu tipul care mi-a adus-o mie (roman care lucreaza in italia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 hmm.... mai, ce ma fac, ca toata lumea imi lauda aprilia ca e foarte faina asta aproape m-a facut sa uit ca pornirea de dimineata s-a lasat cu inecare si o pornit numai 20 de minuti mai tarziu... cand ne vedem mai multi aprilisti, sa ne uitam fiecare la motorul lui? io nu stiu daca nu cumva acum e prea intins lantul, ca aud un uruit interesant la viteza mica, pe care nu il auzeam inainte. azi am remarcat si eu ca frana fata nu e asa de ok, desi nu am stresat-o mai mult decat zilele trecute. si mai e ceva: in a doua, pe la 3000 rpm parca incepe sa sughite... nu stiu daca e doar o parere, poate vi s-a intamplat si voua. pachemoane, mai e valabila iesirea aia de sambata? iaca am iesit cu pachemon sambata si am avut ocazia sa vad, de fapt, la ce e buna aprilia pegaso - adica drumuri neasfaltate. incepe sa imi cam placa motorul ce reguli de intretinere trebuie urmate cu sfintenie ca sa nu apara probleme majore? avand in vedere ca trece prin zone cu mult praf, presupun ca trebuie atentie la ungerea lantului, de exemplu. plus...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) saluth cine are de vandut sistem prinderi coburi aluminiu? pt pegaso 1992. scuuze de poza , nu are nici o legatura cu pegaso.greseala mea.nu reusesc sa o sterg. am atasat mai jos sistemul de prinderi 650726.0001.pdf Editat Iunie 22, 2008 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 Era toamna trecută cineva de pe forum care vindea. Caută cu vreo 20 de pagini în urmă. Am nevoie de ajutor să găsesc un stop spate pentru Pegaso 92. Aveți idei pe unde este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 Stop ori iti iei universal de pe Louis/Auner (sunt destui useri si firme ce aduc) ori iti iei original - piese@mymoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 Salutare inca odata. De Sambata seara am intrat in posesia unei Aprilia Pegaso '95 (aia de la pagina 89 parca). de sambata si pana astazi (duminica) am facut 250 km cu ea si merge excelent. Singura problema dupa primii 50 km, acul de la ceasul unde arata viteza am observat ca sta pe 0. In rest, numa cuvinte de lauda (deocamdata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 miiiiiii de km calare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 Salutare inca odata. De Sambata seara am intrat in posesia unei Aprilia Pegaso '95 (aia de la pagina 89 parca). de sambata si pana astazi (duminica) am facut 250 km cu ea si merge excelent. Singura problema dupa primii 50 km, acul de la ceasul unde arata viteza am observat ca sta pe 0. In rest, numa cuvinte de lauda (deocamdata). Cat ai dat pe ea? Serios acuma,la multi km, sa te duca sanatos. Cu acul ai doua posibilitati:ori e dus cablul ori e dus melcul din bord (spera sa fie cablul).Scoate-l din melcul de la roata si desurubeaza-l din bord,si vezi daca e rupt/tocit capatul.Cel mai bine e sa vina cineva cu un Pegaso 2 sa-ti imprumute cablul lui pt cativa metri,sa vezi daca merge.Bafta multa si sa ne vedem calare sanatosi :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Am dat 1450 + un rezervor de rezerva . Am sa incerc cu cablu sa vad, oricum vreau sa o duc la o revizie la cereva prin cluj sa vad exact ce ii lipseste sau ce trebe inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujor Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 stiti careva un releu de incarcare (cu fir pt turometru) pt Aprili Pegaso din 97, caut urgent 0720225002 sau pm.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Salutare! Pegaso 3 / 650cmc / 1997 Am nevoie sa schimb simeringurile de furca. Am inteles ca sunt 2. Unul de etansare si unul de protectie praf pe fiecare brat al furcii fata. Ulei recomandat in carte ... neclar... 5W si 20W. Ce sa bag? Ce viscozitate? Alta: simeringurile sunt uzuale? adica le gasesc si in cataloage de simeringuri, dupa cote? Eu am vorbit la United Motors ... pe original. Preturi: cel de etansare 26ron si cel de praf... 19ron. Oare e dificil de schimbat? Si inca ceva... Mi-a crescut nivelul la uleiul de motor... si miroase a benzina... E vre-un defect tipic? Sau oare cablul de soc prea intins... ??? Document.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 salut! sa o stapanesti sanatos! cat despre semeringuri nu e cine stie ce stiinta sa le schimbi. daca te descurci sa dai jos telescoapele de la furca, semerigurile se scot ushor, is prinse cu o siguranta de sarma! cateva scule sa desfaci carena fata, dai jos roata, frana, pana iti ramane doar telesopul. se scoate cu grija cel de praf si apoi semerigul care tine uleiul. ai grija ca sunt si ceva shaibe pe acolo sa tii minte oridinea in care le-ai scos sa le si pui la loc. MARE grija sa nu zgarii telescoapele cand dai jos semerigurile!! si sa nu le ciupesti pe cele noi. le apesi bine cu degetul sau cu ceva de plastic. la mine toata joaca asta cu schimbatul semerigurilor a durat cam 4 ore..lucrat asa tihnit nu in graba! eu nu le-am schimbat pe cele de praf ca nu le prea vad rostu dac is intregi. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Mi-a crescut nivelul la uleiul de motor... si miroase a benzina... E vre-un defect tipic? Sau oare cablul de soc prea intins... ??? E atipic la orice motor.Ai amestecul atat de bogat incat nu arde toata benzina.Aceasta ajunge in baie si strica proprietatile uleiului;acest lucru,cat si faptul ca cilindrul este spalat cu benzina,determina o ungere necorespunzatoare care duce la uzura accentuata a motorului.Deci ia urgent masuri si schimba si uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Salutare! Pegaso 3 / 650cmc / 1997 Am nevoie sa schimb simeringurile de furca. Am inteles ca sunt 2. Unul de etansare si unul de protectie praf pe fiecare brat al furcii fata. Ulei recomandat in carte ... neclar... 5W si 20W. Ce sa bag? Ce viscozitate? Alta: simeringurile sunt uzuale? adica le gasesc si in cataloage de simeringuri, dupa cote? Eu am vorbit la United Motors ... pe original. Preturi: cel de etansare 26ron si cel de praf... 19ron. Oare e dificil de schimbat? Si inca ceva... Mi-a crescut nivelul la uleiul de motor... si miroase a benzina... E vre-un defect tipic? Sau oare cablul de soc prea intins... ??? cauta pe youtube cum se schimba simeringurile pentru ca sunt o gramada de filme care iti dau mura in gura modul de schimbare al simeringurilor cauta pe louis.de simeringuri sau la orice magazin moto. ai belea la garnituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 La Pegaso trebuie pusă cameră sau nu? Am cauciucuri tubeless Âşi o bandă ce acoperă spițele, destul de bine lipită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 cauta pe youtube cum se schimba simeringurile pentru ca sunt o gramada de filme care iti dau mura in gura modul de schimbare al simeringurilor cauta pe louis.de simeringuri sau la orice magazin moto. ai belea la garnituri Belea la ce garnituri? Eu cred ca am mers cu socul tras odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Ulei recomandat in carte ... neclar... 5W si 20W. Ce sa bag? Ce viscozitate? Pe scurt:2,5W - vascozitate pentru cross 5W - vascozitate pentru enduro frecvent 7,5W si 10W - vascozitati uzuale pentru strada, naked, enduro-touring, sportive, in functie de greutate, specificatiile producatorului, etc 15w - vascozitate pentru sportive ce frecvent sunt la curse sau pentru motocicletele grele cu arcuri mai moi, etc Vezi cum te incadrezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 27, 2008 Autor Share Postat Iunie 27, 2008 La Pegaso trebuie pusă cameră sau nu? Am cauciucuri tubeless Âşi o bandă ce acoperă spițele, destul de bine lipită. N-ai tubeless,ai cu camera.La mine pe Tourance scrie "sem camara.para montar camara".Poate sa scrie si tubeless,ca tot cu camera merge la pegas.Banda aia nu cred c-are legatura cu tubelessu ,e pur si simplu ca sa protejeze camera de capetele spitelor.Din cate stiu eu,numa GS-urile mari inghit tubeless pe jante cu spite,dar nu sunt sigur,daca stie cineva sa ne ilumineze In alta ordine de idei,ce inseamna cand o bujie este albicioasa? Din cate stiu eu inseamna ca amestecul este sarac,poate sa elaboreze cineva? S-auzim de bine :kali: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 In alta ordine de idei,ce inseamna cand o bujie este albicioasa? Din cate stiu eu inseamna ca amestecul este sarac,poate sa elaboreze cineva? S-auzim de bine :kali: bujie albicioasa inceamna amestec sarac in benzina(conusm mic), bujie neagra - amestec F bogat in benzina(conum mare 19% ca mie ), bujia ok trebe sa fie caramizie! bafta, sa auzim de bine! P.S. acum ma pornesc spre TG-jiu 300km..sper sa nu am probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Oare nu exista si posibilitatea ca sa curga benzina pe perioada cat motocicleta a stat cuminte in garaj... Eu las robinetul deschis de benzina... si daca nu inchide perfect... Se poate sa se scurga incet benzina in carburator si de acolo in cilindru... in motor... in ulei... ??? Stie cineva de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 primul meu drum mai lung parcurs cu succes si nu chiar atat de obositor pe cum credeam eu! si cel mai important fara incidente! apropo...i-am facut chiar si consumul si am scos si eu in sfarsit 7% bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Oare nu exista si posibilitatea ca sa curga benzina pe perioada cat motocicleta a stat cuminte in garaj... Eu las robinetul deschis de benzina... si daca nu inchide perfect... Se poate sa se scurga incet benzina in carburator si de acolo in cilindru... in motor... in ulei... ??? Stie cineva de asta? Nu mai fi așa speriat, dacă n-a curs până acum n-o să curgă. Carburatorul nu e o simplă gaură prin care trece benzina. primul meu drum mai lung parcurs cu succes si nu chiar atat de obositor pe cum credeam eu! si cel mai important fara incidente!apropo...i-am facut chiar si consumul si am scos si eu in sfarsit 7% bafta Bravo și baftă la consum mai mic. E totuși mult pentru extraurban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baciu.traian Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 Salut, nu are cum sa iti ajunga combustibilul in ulei fara sa fie o problema de penetrare a garniturilor... Verifica daca nu cumva ti-a scazut si apa..., daca uleiul are spume, etc. Un amic de al meu a cumparat un motor cu care s-a mers cu socul tras,... a trebuit sa schimbe garnitura de chiulasa. Sa nu fie la fel si la tine. Daca insa e, se poate repara, si tot raul spre bine: vei avea un motor nou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.