Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

La schimbul de ulei trebuie sa desfaci 2 suruburi de scurgere?...ala de langa toba si mai are unu dedesubt cu cheie de 17 sau 18 ?

Mesaj completat

La schimbul de ulei trebuie sa desfaci 2 suruburi de scurgere?...ala de langa toba si mai are unu dedesubt cu cheie de 17 sau 18 ?

Cel putin asa am inteles eu din manualul ala...mie sa nu desfac altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La schimbul de ulei trebuie sa desfaci 2 suruburi de scurgere?...ala de langa toba si mai are unu dedesubt cu cheie de 17 sau 18 ?

Mesaj completat

 

Cel putin asa am inteles eu din manualul ala...mie sa nu desfac altceva

 

 

intai desfaci surubul din cadru, cel de deasupra cotului evacuarii, lasi sa curga uleiul si apoi desfaci dedesubt, la baia de ulei...

nu uita sa desfaci si joja, sa intre aeru`

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica din nou carburatorul. Motorul tau trage aer fals. La carburator in partea dreapta cum stai pe motor, ai o duda sa zic asa care trebuia sa aibe dop si probabil a sarit. Pune degetul pe duda aia si dai cheie si vezi daca mai face la fel. daca nu mai face cauta un dop de cauciuc sau pui un furtun cu surub in el si prinzi cu coliere sa nu mai cada. se poate intampla daca a avut ceva detonari sau din cauza benzinei.

 

Ms de sfaturi :love: . intradevar de la carburator era problema. Am dus-o miercurea trecuta la repreznetanta, in pipera, nu stiu daca pot sa dau nume, ca nu cumva sa fac reclama,dar am rezolvat problema. PT VREO 30 KM, cat am apucat sa fac cu ea, pt ca a inceput din nou sa imi faca aceesi problema - sub 2000rpm moare motorul. Ma duc din nou luni la ei.

 

Are cineva idee daca exista crash bar-uri pt pegaso ? sau se pot confectiona?(apropo de tuning moto :love: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu un update de preturi :love:

am fost intrebat cu cat dau una cu cat dau alta , iaca am si ceva preturi dicutabile in caz ca se iau mai multe :

 

 

 

 

 

rotile : 250 lei bucata

 

Telescoape cu tot cu juguri 600 lei

bascula 200 lei

amortizor spate 300 lei

pedala schimbator 50 lei

aripa fata 150 lei

rezervor 200 lei

sa 100 ron

scarite pilot 40euro

scarite pasager 80 lei

etriere 150 lei bucata

ghidon complet ( manete cabluri ) 300 lei

bord 200 lei

 

alte piese mai sunt intrebati si va fac un pret

 

Preturile de sus sunt NEGOCIABILE

 

Nu ezitati sa intrebati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am tobele marvin in stare buna :wacko:

bobina ( lipseste pipa din capat )

cele 2 cutiute negre ( cdi si releu de incarcare cred )

roata fata

filtru aer

aripa spate

semnalizari spate

si paravant aprilia pegaso 3 partea dreapta ( culoare argintie ) :laugh:

Editat de adi_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va anunt cu parere de rau , ca o sa va pararesc . vand pegasu sa iau BMW . Nu va fi mare diferenta dar , vreau ceva cu injectie .

Inainte de a ma razgandi am facut comanda pentru membranele carburatoarelor la aprilia pegaso din 98.

comanda nu se poate anula cel de la care le-am comandat imi e prieten .. in concluzie trebuie sa le iau pt a nu ma face de cacao .

Pretul lor este de 130 ron . mai trebuie dat 100 ron . ele vor veni in aprox 2 saptamani .

 

Cine le doreste sa ma anunte nu vreau doar sa le ia cineva ( 100 ron ) + vre-o 10 ron posta pana la el .

 

Carburatoarele sunt aceleasi ca si pe BMW F650 si Pegaso de la 92 in sus ( pana au pus injector ).

 

Cine este interesat este rugat sa ma contacteze .

 

Va multumesc

Editat de adi_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Oare tuburile emulsoare or fi demontabile? Cele in care intra acul de dozaj. Ma gandeam sa le schimb pentru ca s-ar putea sa fie uzate. Cine cunoaste magazin in Bucuresti cu asa ceva e rugat sa-mi spuna. Daca vreun vecin vrea o cheie de bujii am una luata cu 10 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, unde as putea gasi crashbar (engine bar se mai numesc vad) pentru un calut inaripat din 97`?

 

 

aveau pe louis... si inca mai au ... cauti modelul de motocicleta si de acolo iti afiseaza tot ...

ai optiunea de a le face totusi la un strungar :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pegaso din 2001 cu cric central. Asa am cumparat o. Zi-mi ce dimensiuni te intereseaza, si ma duc cu o rigla si masor :wacko:

 

Scuze de intarziere nu am avut net cateva zile. As avea nevoie de inaltime (de la talpica pe care sta, pana sus unde se termina cricul, langa prindere), lungimea tevii care vine la mijlocul cricului si lungimea tevii pe care apesi sa pui cricul jos, am insemnat si in desen ce trebuie masurat. Merci frumos.

Mesaj completat

Salutare, unde as putea gasi crashbar (engine bar se mai numesc vad) pentru un calut inaripat din 97`?

 

Si eu caut asa ceva dar sunt cam scupe, mai bine urmezi sfatul colegului de mai sus cu strungarul. Si eu sunt in cautari, daca gasesc ceva postez aici.

post-39187-1271922312_thumb.png

Editat de ctlnext
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare la voi , nu prea arzatoare , dar poate stie cineva unde pot gasi contactul de frana de pe fata (de la maneta) , sau daca stiti daca se potriveste de la alta mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare la voi , nu prea arzatoare , dar poate stie cineva unde pot gasi contactul de frana de pe fata (de la maneta) , sau daca stiti daca se potriveste de la alta mobra

 

 

la united motors..... cred ca au pe stoc si nu e scump

Mesaj completat

Scuze de intarziere nu am avut net cateva zile. As avea nevoie de inaltime (de la talpica pe care sta, pana sus unde se termina cricul, langa prindere), lungimea tevii care vine la mijlocul cricului si lungimea tevii pe care apesi sa pui cricul jos, am insemnat si in desen ce trebuie masurat. Merci frumos.

Mesaj completat

 

 

Si eu caut asa ceva dar sunt cam scupe, mai bine urmezi sfatul colegului de mai sus cu strungarul. Si eu sunt in cautari, daca gasesc ceva postez aici.

 

 

la ..desenul ala ...neaparat cand il construiesti sa ii faci cele 2 chestii arcuite de la baza picioarelor ... altfel ..vei devenii hercules ca sa o ridici ....

Mesaj completat

ce trebuie retinut ..cat timp ai un unghi ...incearca sa il respecti ..altfel s ar putea sa nu mai aiba inaltimea care trebuie !!!

 

L1=33 cu gaura cam pe la 2,5

 

 

L2=care iti da unghi ... 25.5 interior barelor

 

L3= 19

 

L4= 20

 

 

sa menti acele capete semirotunde teava tre sa fie destul de carnoasa

post-14349-1271962417_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de sfaturi :rolleyes: . intradevar de la carburator era problema. Am dus-o miercurea trecuta la repreznetanta, in pipera, nu stiu daca pot sa dau nume, ca nu cumva sa fac reclama,dar am rezolvat problema. PT VREO 30 KM, cat am apucat sa fac cu ea, pt ca a inceput din nou sa imi faca aceesi problema - sub 2000rpm moare motorul. Ma duc din nou luni la ei.

 

Are cineva idee daca exista crash bar-uri pt pegaso ? sau se pot confectiona?(apropo de tuning moto :laugh: )

 

 

Asta pentru a sarit dopul repus de mecanici. sare daca ai detonari in filtru, detonari datorate si benzinei folosite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de intarziere nu am avut net cateva zile. As avea nevoie de inaltime (de la talpica pe care sta, pana sus unde se termina cricul, langa prindere), lungimea tevii care vine la mijlocul cricului si lungimea tevii pe care apesi sa pui cricul jos, am insemnat si in desen ce trebuie masurat. Merci frumos.

Mesaj completat

 

 

Si eu caut asa ceva dar sunt cam scupe, mai bine urmezi sfatul colegului de mai sus cu strungarul. Si eu sunt in cautari, daca gasesc ceva postez aici.

 

 

Uite si niste poze, poate te ajuta. Eu am masurat la cricul meu L4 15 cm, fara talpa.

 

Daca afli ceva de crashbar, anunta-ne si pe noi:D

post-55695-1272012417_thumb.jpg

post-55695-1272012422_thumb.jpg

post-55695-1272012432_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna din nou tuturor Pegasistilor.

 

Nu am mai scris de mult si nici nu am mai urmarit forumul de ceva vreme buna...

Am fost si plecat din tara un an de zile, si inainte de asta am avut un accident de snowboard si am ramas vreo 3 luni cu mana in ghips+ recuperarea de dupa m-au facut sa nu ma mai pot urca in sa pana anul trecut in iarna cand am pornit mobra :rolleyes:

 

Acuma, de cateva zile mi-am pus in cap sa o repun in functiune.

Ieri am inceput desfacutul la ea, am scos apa in speranta sa mai fie ceva antigel si sa nu fi spart radiatorul. Am indraznit sa ii dau si o "cheie" (nu am contact deci nu e cheie e surubelnita :laugh: ) degeaba ca bateria este atat de goala incat nici farul nu a mai pornit.

Azi am fost la un magazin si noroc pe mine... Am gasit si baterie (dimensiuni potrivite, pana acum era o Varta oversize si zdranganea plasticu in curbe ca nu era fixat bine) si filtru de ulei si ulei.

 

Problema care imi sta pe cap acuma, eu nefiind mecanic, mai degraba IT-ist(care nu se pupa, uleiul cu calculatoarele) imi e putin frica sa umplu bateria. Ea fiind goala din fabrica, cu instructiuni si cu un rezervor separat de acid, care cred ca arde (din cunostintele mele).

 

O sa dau jos si uleiul daca nu azi, maine sigur. Sper sa nu intampin probleme la toata mestereala asta :D ca deh, e criza de ce sa o duc la un service cand am tot ce imi trebe in garaj.

 

Am vazut ca mai e cineva din Satu Mare care si-a luat un Pegaso, sa ai parte de el si ai grija prin oras cand te bagi printre masini ca de obicei nu te vad toti + spalatorii de parbriz iti mai flutura mainile cand te vad.

 

In rest toate cele bune.

 

P.S.: Astept sa imi vina si 2 KTM-uri ca sa am cu ce sa ies si pe coclauri iara, sper sa imi permita bratul stang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna din nou tuturor Pegasistilor.

 

Nu am mai scris de mult si nici nu am mai urmarit forumul de ceva vreme buna...

Am fost si plecat din tara un an de zile, si inainte de asta am avut un accident de snowboard si am ramas vreo 3 luni cu mana in ghips+ recuperarea de dupa m-au facut sa nu ma mai pot urca in sa pana anul trecut in iarna cand am pornit mobra :rolleyes:

 

Acuma, de cateva zile mi-am pus in cap sa o repun in functiune.

Ieri am inceput desfacutul la ea, am scos apa in speranta sa mai fie ceva antigel si sa nu fi spart radiatorul. Am indraznit sa ii dau si o "cheie" (nu am contact deci nu e cheie e surubelnita :laugh: ) degeaba ca bateria este atat de goala incat nici farul nu a mai pornit.

Azi am fost la un magazin si noroc pe mine... Am gasit si baterie (dimensiuni potrivite, pana acum era o Varta oversize si zdranganea plasticu in curbe ca nu era fixat bine) si filtru de ulei si ulei.

 

Problema care imi sta pe cap acuma, eu nefiind mecanic, mai degraba IT-ist(care nu se pupa, uleiul cu calculatoarele) imi e putin frica sa umplu bateria. Ea fiind goala din fabrica, cu instructiuni si cu un rezervor separat de acid, care cred ca arde (din cunostintele mele).

 

O sa dau jos si uleiul daca nu azi, maine sigur. Sper sa nu intampin probleme la toata mestereala asta :D ca deh, e criza de ce sa o duc la un service cand am tot ce imi trebe in garaj.

 

Am vazut ca mai e cineva din Satu Mare care si-a luat un Pegaso, sa ai parte de el si ai grija prin oras cand te bagi printre masini ca de obicei nu te vad toti + spalatorii de parbriz iti mai flutura mainile cand te vad.

 

In rest toate cele bune.

 

P.S.: Astept sa imi vina si 2 KTM-uri ca sa am cu ce sa ies si pe coclauri iara, sper sa imi permita bratul stang.

 

 

nu e mare combinatie sa pui lichidul in baterie....iei o seringa mai mare, scoti capacelele fiecarei celule si pui lichid pana la semn, simplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac cam tot.

Pentru prima data si a mers totul perfect.

Am schimbat uleiul, filtrul, lichidul de racire si bateria (am umplut-o cu un furtunas :rolleyes: ) Nu am patiti nici eu si nici mobra nimica. Si intr-un fel sunt mandru de mine, pentru ca nu am nici in clin nici in maneca nimica in comun cu mecanica.

 

Mai astept sa imi vina contactul sa am curaj sa las motoru si in curtea blocului ca deocamdata cheia este o surubelnita in cruce =) si sa lipesc cumva manerele de la coburi ca nu stau calumea. Dupa aia o sa am o motocicleta aproape perfecta :laugh:

 

Acuma am o intrebare, cat ulei intre in Pegaso ?

Si va arat o poza, facuta cu rezervorul dat jos, unde se vede un cablu negru gros. Intrebarea este, e normal unde sta acest cablu? Sau cineva mai destept ca mine care a desfacut motorul inaintea mea a avut ceva cu el si nu l-a pus la locul potrivit? Am impresia ca ar trbui sa fie in spatele cadrului nu pe dinafara. Am dreptate sau nu ?

post-20535-1272224962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...