remu1 Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 am reusit sa fac o smechereala: am luat aripa spate si plasticele laterale de la mobra mea , tot erau desfacute , pt revizia de iarna..... le-am slefuit cu glasspapir fin de apa , apoi le-am spritzuit cu lac -spay fara a le vopsi .....am dat 12 lei pe un tub ,, au iesit aproape noi si cel mai important am pastrat culoarea originala. Astfel daca aveti ceva zgarieturi sau vopseaua incepe sa se matuiasca incercati metoda, este ieftina ; daca deteriorarile sunt de profunzime , nu merge. Lacul se va da in cel putin 2 straturi de la 25 -30 cm distanta... revin cu poze. Precizeaza ce granulatie are abrazivul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Precizeaza ce granulatie are abrazivul . hartie abraziva P400 sau P600 utilizare umeda , http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20%20650&Y=1996&L=AP_PEG5&O=Carburetor&F=AP_PEG5_HK&L2=AP_PEG5_HK Eu unul am comandat cu succes de aici cu ajutorul celor de la Kawa Motors. caut set reparatie carburator aprilia pegaso 600 din 1990 PHBR34BD cam asta scrie pe el. sau macar cuiul de nivel sa il gasesc http://www.romimoto-piese.ro/ incearca si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/article/356810/ am gasit la Dr 650 mi se pare ca are acelattip de carb Mikuni , numai ca e cu un singur corp Mikuni BST 33 sunt carburatoarele tale de pe Aprilica! am aflat ceva : Garnitura pentru camera de nivel la carburator confectionata din piele.Mult mai buna decat klingheritul si cauciucul. Ce p[arere aveti? Aveam la Fiat 500,cu suicidal door,an 1966,garnitura din piele la capac chiulasa si carburator!!! Editat Octombrie 29, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Mikuni BST 33 sunt carburatoarele tale de pe Aprilica! cred ca da , nu stiu ! Aveam la Fiat 500,cu suicidal door,an 1966,garnitura din piele la capac chiulasa si carburator!!! Mikuni BST 33 sunt carburatoarele tale de pe Aprilica! cred ca da , nu stiu ! Aveam la Fiat 500,cu suicidal door,an 1966,garnitura din piele la capac chiulasa si carburator!!! si era OK ? garnitura din piele este o idee venita de la colegii de pe forum cu socialiste.M-am consultat cu mecanicul auto de la noi de la servici si a mi-a confirmat ca e ok.Pot sa tin garnitura dupa confectionare in ulei si apoi sa o montez.am pielea de la o manusa de lucru , e ok la grosime ,Cred ca sambata incerc , am mai mult timp.Nu dispun inca de un atelier amenajat si nu pot lucra afara garnitura din piele este o idee venita de la colegii de pe forum cu socialiste.M-am consultat cu mecanicul auto de la noi de la servici si a mi-a confirmat ca e ok.Pot sa tin garnitura dupa confectionare in ulei si apoi sa o montez.am pielea de la o manusa de lucru , e ok la grosime ,Cred ca sambata incerc , am mai mult timp.Nu dispun inca de un atelier amenajat si nu pot lucra afara dupa ce vin de la servici , Incearca cu un o-ring mai mare, care sa se potriveasca pe tot diametrul paharului. http://www.romimoto-...article/356810/ , asa ceva nu merge cu oring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 garnitura din piele este o idee venita de la colegii de pe forum cu socialiste.M-am consultat cu mecanicul auto de la noi de la servici si a mi-a confirmat ca e ok.Pot sa tin garnitura dupa confectionare in ulei si apoi sa o montez.am pielea de la o manusa de lucru , e ok la grosime ,Cred ca sambata incerc , am mai mult timp.Nu dispun inca de un atelier amenajat si nu pot lucra afara Pe vremea aia,cam asa erau multe din garniturile motoarelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 mai ai fiatul 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 mai ai fiatul 500 ? Nu,l-am vandut in 1995!!! Tablaria era ceva in genul masinilor lui Flinstones,adica ciur.Cat de motor si cutie erau ok,pentru varsta ei!A fost prima mea masina! Am vazut in avatar ca ai o poza cu unul asemanator.Il ai in realitate sau esti mare fan si tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 sunt fan. am avut un coleg in facultate care avea doua bucati. mesteream cateodata impreuna la ele. geniale masini, ca design... iar motorul o fiara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 ... iar motorul o fiara ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Are cineva un electromotor de vanzare ? Al meu a facut carii la dantura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Are cineva un electromotor de vanzare ? Al meu a facut carii la dantura Am eu,trebuie sa verific.pret 200 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 ok daca ie bun Dar ce sa verifici? si pretul ie bun dar poti sa il trimiti la VALCEA? DACA are dantura buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Salut. La aproximativ 2-3 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde becul de ulei si sta aprins cateva secunde. Treaba asta o face si in mers si stand pe cric. Fenomenul a aparut dupa ce am culcat motocicleta pe partea dreapta. E posibil sa fie aer pe circuitul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) In primul rand, verifica nivelul de ulei. Posibil sa fi curs pe undeva si sa fie sub minim. Daca nivelul e ok, inseamna ca ai probleme cu sonda de ulei. Uleiul din motor nu are nevoie de aerisire, ca la lichidul de racire. Dinamica motorului in functionare antreneaza uleiul prin pompa de ulei, care este "distribuit" in lagarele de gresare, chiulasa, cutie de viteze...avand rol atat de ungere a pieselor motorului, cat si de racire. Editat Noiembrie 3, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 cand se aprinde becul de ulei te avertizeaza ca nu ai ulei , verifica nivelul daca nivelul e ok atunci verifica sonda , nu are nici o legatura cu aerul cand se aprinde becul de ulei te avertizeaza ca nu ai ulei , verifica nivelul daca nivelul e ok atunci verifica sonda , nu are nici o legatura cu aerul EUGENKAWA e mai priceput , mi-adat si mie sfaturi , folosestele................. am promis poze : la cadrul de spate am executat "triplu action": -1. spray cu zinc - protectie anticoroziva - 2. spray termorezistent - 3. lac protector cate doua straturi de caciula obligatoriu fff scuze pt oalele din imagini , sunt ale cainelui meu , le-am spallat si pus la uscat , de trb sa manance si el curat , nu ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Ehe, Alin, ai avut ceva de lucru, dar a iesit bine. Ai putea sa-ti faci un "bobber" (chopper custom) din ea, dar unde ar mai fi farmecul Apriliei... Lasa blidele cainelui, ca nu facem poze de "frumusete" aici. Importanta este munca depusa si rezultatele obtinute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Un electromotor cine are de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Salut. La aproximativ 2-3 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde becul de ulei si sta aprins cateva secunde. Treaba asta o face si in mers si stand pe cric. Fenomenul a aparut dupa ce am culcat motocicleta pe partea dreapta. E posibil sa fie aer pe circuitul de ulei? Cate ture are relantiul tau?Daca relantiul tau e mai mic decat 1.400-1.500 de ture la cald(60-70 gr.C)cu faza scurta aprinsa,apare si lipsa de presiune a uleiului! Si da,verifica nivelul uleiului! ...am promis poze : la cadrul de spate am executat "triplu action": -1. spray cu zinc - protectie anticoroziva - 2. spray termorezistent - 3. lac protector cate doua straturi de caciula obligatoriu fff scuze pt oalele din imagini , sunt ale cainelui meu , le-am spallat si pus la uscat , de trb sa manance si el curat , nu ?? Nice paintjob! Tare si dragul de catel al tau!!! Editat Noiembrie 4, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Un electromotor cine are de vanzare? Salut. Avea un baiat un electromotor de Pegaso cu un dinte la pinion rupt, la 100 ron. Daca esti interesat, da-mi un PM sa-ti dau nr lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Cu un dinte de la rotor rupt ? sau un dinte de la pinionul ce ie angrenat de pinionul de la electromotor? cam greu sa fie rupt dintele de la electromotor daca da trebuie sa fie uzati toti dinti sau vreau numai capacul cu semering daca ie uzat rotorul Te rog spunemi daca vrei mai repede Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Iti dau PM cu nr baiatului, si vorbesti cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Da Cristi eu sunt Mihai .Cand mi sa spart rulmentul mi-a tocat niste bile si mi-a uzat pinionul de la electromotor .Vad ca zice Aviatorul ca are unul dar nu stiu daca are dantura buna .Trebuie sa vorbesc cu el. Nu am uitat ca trebuie sa ne intalnim la Cluj la butoiul de bere dar am fost plecat din localitate cu probleme. Ori cum MULTUMESC CRISTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Da Cristi eu sunt Mihai .Cand mi sa spart rulmentul mi-a tocat niste bile si mi-a uzat pinionul de la electromotor .Vad ca zice Aviatorul ca are unul dar nu stiu daca are dantura buna .Trebuie sa vorbesc cu el. Nu am uitat ca trebuie sa ne intalnim la Cluj la butoiul de bere dar am fost plecat din localitate cu probleme. Ori cum MULTUMESC CRISTI Stiu ca esti tu,Mihai! Sigur batem jos butoiul ala de bere cu aviatorul si ce mobristi or mai fi! PS:Foarte important:numara dintii electromotorului si vezi cati sunt,caci nu-s toate modelele de Pegaso cu acelasi nr de dinti!!! Editat Noiembrie 5, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 9 dinti are Cristi sipromisiunea e promisiune .Va fi foarte curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) 9 dinti are si promisiunea e promisiune!Va fi foarte curand! Ok! Editat Noiembrie 6, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.