bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 cum iti explllllici bataia in motor? iar filtrul cand lam desfacut a iesit capacul din el adica un capac din cele doua in rest nu lipseste nimic din el pistonul lucreaza nu e blocat sau ambielajjjjjul o fi si CDI ul/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 A, deci nu e spart in adevaratul sens al cuvantului. "Bataia" n-are cum sa fie decat de natura mecanica deci CDI-ul nu are legatura cu ea. Descrie putin acea "bataie" totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI? BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE TOATE ASTEA DUPA CE AM ALIMENTAT SI AM LUOATO LA ALERGAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI? BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE Nu mai pornii motorul! In primul rand, desfa capacul de pe dreapta, pe partea cu volanta. In urma cu cateva zile, cautai bendix pornire. Esti sigur ca montajul a fost facut corect? Sau nu ati strans bine volanta, a rupt cama si s-a invartit pe vibrochen? Daca e ok bendix-ul si volanta, ramane varianta de cuzinet palier belit de la lipsa de ungere. Editat Mai 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 RULMENTUL frei si roata libera sunt noi de doua zile leam schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Tind sa cred totusi ca problema e din bendix, care a cedat, probabil s-a rupt arculetul si ti-a distrus grupul de bobine de pe capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 am desfacut la volanta si este ochei/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ai bagat Loctite la cele 3 suruburi de prindere al bendix-ului pe volanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 totul este bine acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Nu schimba uleiul si nici filtrul, deocamdata. E clar, ai o problema de natura mecanica. Desfa-i capacul de pe partea dreapta, unde se afla alternatorul si senzorul de implulsuri, cred ca acolo-i problema. Se desface usor, este prins in suruburi cu imbus dar ai grija la garnitura, sa n-o strici. Vezi ce s-a intamplat p-acolo si daca totul e in regula (volanta, rotorul e intact, senzorul (asta poti sa-l verifici fara sa desfaci capacu, bendixul etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 si cu bataia aia ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ma misc incet. Alte idei nu mai am. S-ar putea sa fie ce a spus Eugen. Ar fi fost de preferat sa fie ce s-a discutat mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Un lucru e clar: pilitura aia nu are de unde sa fie decat de la o piesa sparta / uzata. Ceva parte mecanica s-a spart si s-a imprastiat prin motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 cred ca de la ungere ceva si ce ramane de facut? pilitura era ce la celalalt rulment ce lam avut bulit poate sa fie ambielajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjul bulit sa nu dau motorul jjjjos degeaba/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Pai, fratilor, cand aveti probleme din astea, curatati mai intai motorul si pe urma montati totul la loc! In prima faza, ia un spray de curatat discuri / degresant si curata partea din dreapta, dupa ce dai capacul si bendix-ul jos.Asta include si cititorul de la volanta. La urma, bagi un ulei ieftin, eventual auto, o pornesti foarte putin, apoi dai uleiul jos. Desfaci din nou, verifici, cureti, si pe urma Dumenezeu cu mila. Daca problema e mai grava, trebuie sa desfaci motorul. De la tastatura calculatorului nu am cum sa vad ce e acolo. Noi venim doar cu idei... Bataie poti sa ai de la cuzinet, aprindere nefunctionala, pilitura pe cititor sau bobine...sau, mai grav, resturi metalice prin motor. Editat Mai 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 am niste draci pe mine de nici nu stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Sa o duci la un mecanic, daca crezi ca nu te bazezi pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 sunt disperat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Calma te, hombre, macar tu ai niste probleme clare, eu n-am reusit s-o pornesc nici cu un sobor de popi si n-am nicio problema; nici mecanica, nici electrica. Cel putin nu se vede nimic. Trebuie sa desfaci motoru' asta e clar. N-o sa-l desfaci degeaba, sunt convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 de priceput ma pricep dar va cer niste idei sa nu dau motorul jos degeaba doar de viblochen mie frica si nu ie problema de bani ma apuca groaza sa dau motorul jjjjjos si sa nul dau degeabai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Pune toporu' jos si linisteste-te. Asta e situatia, o sa te coste niste banuti, niste timp...dar se rezolva. Asa cum a spus si Eugen; e IMPORTANT sa cureti motorul dupa ce ai avut probleme de mecanica. Deci; da-o pe mana mecanicului si relaxeaza-te. Da-le dreq de fiare, n-are rost sa faci infarct pt. ele. Eu nu mai am alte idei. Orice defectiune mecanica, in afara de cele pe care ti le-am sugerat, nu se rezolva decat prin demontarea motorului. Poti incepe totusi cu chiuloasa si cilindrul. Verifica daca nu cumva pistonul este "crapat". Alta idee; ia un magnet si verifica piliturile alea, vezi daca sunt atrase de el. Pistonul e din aluminiu si e amagnetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 tu dece nu poti sa o pornesti? am curatat si pilitura cu magnet totul este curat acolo decat sa dau motorul jos mai bine ii dau foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Are draci pe ea, d-aia nu pot.) Am mers cu ea cateva zile si apoi, intr-o sambata buna de plimbare, a apucat-o nabadaile. E moarta d-a binelea cu toate ca da scanteie buna, injectoarele merg brici, presiune in rampa de benzina este, nu-i sarita de la punct, etc etc etc. Da ii dau eu de cap. Daca nu; BRICHETA. As fi preferat sa am eu problema ta. ) Macar e ceva concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 ca benzina am ca abia ii facusem plinul MIA STRICAT ZIUA DE IERI FIRA A DRACULUI CUDUMNEZEI EI DE CURVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Mie mi-a stricat 5 zile pline!!! Demontez rezervorul, rampa de benzina si injectoarele, dau bujia jos si le montez toate la loc in maxim 3 minute. Daca ma bate careva la asta ii dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.