ivan pedala Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) Lasa-le citeva ore in decarbusolv ( http://www.fabryo.com/fise/43.pdf ), timp in care poti limpai citeva beri la umbra, iar apoi doar le clatesti cu benzina, diluant, sau apa cu detergent si le lasi la uscat...si vor fi ca noi! Editat Iulie 23, 2014 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Merci,nea Ivane,asa m-a invatat si Mony. O sa adun maruntisul de prin casa,sa iau o sticla de solutie. Pana acum am curatat cu degresant,am pus apoi si benzina si mi-a topit casoleta de plastic. Am reusit sa desfac si suruburile dupa ce le-am ciocanit putin. Ma gandeam sa folosesc diluant,ca am o sticla prin garaj,dar merg pe varianta voastra ca am gasit multa rugina la etansarea din capatul suruburilor. Bine ca mi-a trecut prin cap sa scot garniturile de prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 mai sunt doua saptamani pana la intalnire.Ramane cabana Nora!Propun sa postam fiecare cu numarul urmator pentru a vedea cati suntem 1. Alin Geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Din pacate,eu nu pot ajunge. Sper sa fiu mai pregatit data viitoare. Sunt plecat azi cu fi-miu cu bicicletele si am cumparat Decarbusolv. 17 lei o sticla care are 0,9 litri...diseara bag paharele la saramura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Din pacate de 2 ani incerc sa fac sa ne adunam cumva!Nici eu nu pot veni anul asta,dupa cum stiti! Am vorbit azi si cu Mony si cu Eugen. Anul viitor,nu o sa scap ocazia!Doresc sa va urez celor ce veti merge,distractie placuta si sa beti o berica si pentru mine!Eu nu pot bea deloc,caci pana la sfarsitul lunii august,urmez injectarea cu anticoagulant! e mai importanta sanatatea , de intalnit ne vom intalni poate nu toti deodata dar nu se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Asa e,ce nu te doboara ,te intareste. Pegasso,am reusit sa-ti fac niste poze cu prinderea de la crick-ul central. Poate te ajuta cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 am o problema cred : dupa ce am schimbat uleiul ( 2 l ) am constatat nivelul peste maxim.Am mers asa pana acum doua zile cnd , m-am hotarat sa mai scot din ulei fiindca am crezut ca nivelul crescut se datoreaza faptului ca nu am eliminat tot uleiul din motor la skimb...in fine .Ieri am dat cateva ture , motorul merge ok Azi am verificat nivelul : peste maxim adevarul e ca la forja scoate un pic de fum , am aproape 50000 km , recomandari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Azi am desfacut amortizoarele, am scurs uleiul din ele si din fericire am desfacut doar unul dintre ele. Spun din fericire, pentru ca stiam ca aveam de la fostul proprietar un set de semeringuri de amortizor. Aveam un set pentru un singur amortizor (un semering de retinere a uleiului si unul anti praf). Cam asa arata uleiul Am scos si rulmentii de la roata fata pentru ca sa ii verific. Unul dintre ei se pare ca area o bila ciupita sau camasa ciupita. Sau poate amandoua. Trebuie asadar sa rup niste bani pentru inca un set de semeringuri si pentru doi rulmenti noi. Voi face reparatia / intretinerea ca la carte, pentru ca nu vreau sa ma desfac curand totul. Pana la urma cred ca o desfac pe toata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Alin,uleiul se măsoară la 10 minute după oprirea motorului,cu joja neanfiletata. La schimbul de ulei,pui 3/4 din cantitatea de ulei necesara,maxim 2 litri,pornești și apoi masori iar la fel ca prima data,pentru ca mai rămâne ceva ulei în motor. Mony,ai început un Rk în toată regula. Dacă vrei sa te ajut cu comanda la semeringuri / ulei / filtre,anunță-ma. Dacă nu răspund,te sun eu înapoi,ca am fost de noapte la munca și intru iar diseară... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Alin,uleiul se măsoară la 10 minute după oprirea motorului,cu joja neanfiletata. La schimbul de ulei,pui 3/4 din cantitatea de ulei necesara,maxim 2 litri,pornești și apoi masori iar la fel ca prima data,pentru ca mai rămâne ceva ulei în motor. Mony,ai început un Rk în toată regula. Dacă vrei sa te ajut cu comanda la semeringuri / ulei / filtre,anunță-ma. Dacă nu răspund,te sun eu înapoi,ca am fost de noapte la munca și intru iar diseară... am inteles , incerc asa astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Este motor cu carter uscat si de aia ai rezervorul in cadru,iar verificarea se face asa cum spune Eugen.Asa e si la mine la Aprilica cu motorul Minarelli.Ba la fel e si la Audi R8!!! » Post actualizat in 25 Jul 2014 05:28 Mony,nu vreau sa fiu critic,dar montarea celor 2 cooler-e pe fata radiatorului,nu a facut decat sa micsoreze suprafata de racire a radiatorului!Mai degraba,monteaza si un buton de racire pe ventilator pe direct,cu care sa-l pornesti cand crezi tu de cuviinta!Eu asa as face! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 @ Cristi Ventilatoarele alea sunt de maniaci in overcloking. Impreuna au debit si putere cam cat cel original. La mine ventilatorul original a crapat si asta era singura solutie rapida si eficienta. Acum am ventilator si il voi monta si pe acela impreuna cu radiatorul de Pegaso de la bodyvl. Dar voi tine si alea doua ca sunt foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Nu... dar asa vor fi in curand, cand voi schimba radiatorul de BMW cu cel de Pegaso de la bodyvl. Vreau sa le pastrez si pe cele 2 ventilatoare ca sa faca fata cum trebuie in Bucuresti. Vor fi puse pe o alta termocupla (gasesc eu una), iar ventilatorul il voi trece obligatoriu prin releu asa cum are eugenkawa. In felul asta voi avea si backup pentru oras. La drum lung, oricum nu pornesc ventilatoarele, e suficient curentul de aer ca sa raceasca motorul, dar in oras, e grav. Totul este fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 (editat) La voi in oras pe la ce temperatura sta apa? Ca la mine rareori ajunge la 80... Poate sa fie de la faptul ca mecanicu a pus antigel nediluat (si era d-ala care trebuia diluat, parca..)? De obicei la drum sau prin oras cand nu e foarte aglomerat sta cam pe la 60. E normal? In fine, eu nici nu prea o turez. Chiar si atunci cand zic ca merg 'sportiv' schimb la 5500 Editat Iulie 25, 2014 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 La mine statea aproape pe linia de demarcatie de la 100 grade, la granita cu rosu. Suspectez ca la un moment dat a fost pusa vreo garnitura de chiulasa pentru motorul cu injectie, care are orificiile pentru lichidul de racire mai mici si mai rare. Asta e doar o presupunere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Chiar daca a fost pusa, motorul meu este de pe una din 99, de carburatie Injectia de la motoarele astea e ca la masini, adica inchide alimentarea in decelerare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Motorul meu e din 2000 si e carburatie. Da, injectia este oprita in frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salutare, Nou venit in lumea motocicletelor, primul motor de 5 luni un Pegaso 650 din 1999. O intrebare pentru inceput ca sa ne cunoastem. Cum se curat filtrul / sita de la robinetul de benzina? Am incercat cu periuta si alcool izopropilic, dar nimic, doar 1/2 din sita am reusit sa curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salut. Bine ai venit printre noi. Se da jos robinetul,se desface butonul de plastic cu imbus de 4, se desfac cele doua șuruburi mici cu subelnita,se demonteaza cele 3 piese. La sita lunga a poziției On se scoate capacuk de sus. Nu încerca să scoți sita mica. Nu vei reuși sa o montezi la loc. Cureți bine cu degresant sau detergent lichid de vase. Sufli cu aer astupand câte un orificiu din interior. Lași sa se usuce,montezi la loc și aia e... Mare grija la garnitura mare inelara sa nu o pui strâmb când montezi robinetul pe rezervor. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Bine ai venit, livone Pune si tu la profil de unde esti, ca s-ar putea sa gasesti alti colegi aprilisti chiar pe langa tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Ca tot am stat treaz toată noaptea la munca,ma gândeam la o chestie legata de cauciucuri: ce părere aveți despre Heidenau K60 Scout? Pe site spun ca sunt bune la ploaie,ca au aderenta bună. Eu folosesc Heidenau K76 și sunt foarte mulțumit de ele,atât pe curbe,cât și pe Offroad,chiar cu puțin noroi,dar ma gândeam sa îmi iau altele noi în iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Belea mare: bolturile care prind galeriile de evacuare de cilindru sunt slabite (le pot desface cu mana). Cu cati Nm trebuie stranse? In documentatia pe care o am nu zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Când strângi,folosești cricket-ul doar cu forța unei mâini,fără sa te fortezi. Asta e valoarea dinamometrica. În cărți nu scrie asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Asta e la Bmw » Post actualizat in 26 Jul 2014 13:34 Deci 10nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Cristi,ms de sfat. K60 normal difera de K60 Scout,profilul fiind asemănător cu Dunlop Trailmax la un preț inferior. Culmea e ca profilul difera și în funcție de dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.