Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Sigur s-a largit arculetul, iar rolele, fiind semicilindrice, tind sa "agate" putin imediat dupa pornire.

Nu te apuci sa desfaci daca nu ai presa pentru volanta, (cauta Aprilia Pegaso Extract Puller pe net si ai sa intelegi despre ce e vorba) si pistol de impact pentru piulita de la volanta. Daca ai o vulcanizare pe langa casa, sau un prieten cu sculele astea, te-ai "scos".

La montaj, se pune Loctite albastru, atat pe filetul la ambielaj unde vine piulita de la volanta, cat si piulitele si suruburile de la casa bendix-lui (sprag clutch housing).

Se strang "la mana"cele mici si cu pistolul la piulita de la volanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur s-a largit arculetul, iar rolele, fiind semicilindrice, tind sa "agate" putin imediat dupa pornire.

Nu te apuci sa desfaci daca nu ai presa pentru volanta, (cauta Aprilia Pegaso Extract Puller pe net si ai sa intelegi despre ce e vorba) si pistol de impact pentru piulita de la volanta. Daca ai o vulcanizare pe langa casa, sau un prieten cu sculele astea, te-ai "scos".

La montaj, se pune Loctite albastru, atat pe filetul la ambielaj unde vine piulita de la volanta, cat si piulitele si suruburile de la casa bendix-lui (sprag clutch housing).

Se strang "la mana"cele mici si cu pistolul la piulita de la volanta.

O sa ma interesez de presa, poate gasesc pe la un atelier de dezmembrari moto. Ultima data cand am avut nevoie de una (pentru alt motor) au facut-o baietii pe loc la strung.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sistemul de pornire e punctul cel mai slab al motorului, si costurile reparatiei sunt destul de ridicate... zic sa intreb si eu , sa nu mor prost: E normal sunetul scos la pornire ? Cu mentiunea ca este pornire la rece dupa o noapte si o zi fara soc. Dupa ce a pornit prima oara am inchis intrerupatorul si i-am dat la automat pentru ca acela este sunetul care ma nelinisteste.

Mai trebuie sa spun ca de cand am luat-o (1 an ) a pornit tot timpul fara incidente in ciuda zgomotului despre care vorbesc si care este acelasi din ziua achizitionarii.

https://www.youtube.com/watch?v=WlXY0zHAUKY&feature=youtu.be

incearca sa intinzi lantul de distributie

In fata la pompa de apa ai o piulita mare si inauntrul ei un rurub( este decompresorul sau intinzatorul de lant de distributie ) : slabeste piulita si strange 1/4 ture surubul , strange piulita la loc si incearca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati facut curios cu intinzatorul. N-am umblat pana acum acolo, dar e bine de stiut.

Oricum, daca umbli, e bine sa stii ce faci, altfel mai mult strici.

Lant prea slab = uzura prematura lant si patine si riscul de a sari de la punct.

Lant prea strans = risc de a ceda lantul si patinele, precum si intinzatorul.

» Post actualizat in 09 Sep 2014 06:34

Banzay, sau DaShmutz, apropos de investitii, TDM-ul te-a bagat la cheltuiala rau. Sincer, imi plac cum arata si cum suna. Din pacate, nu am mers niciodata pe vreunul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa inmatriculez ieri mobra pe numele meu si sa-i iau numar.

Serviciul de inmatriculari din Iasi este cel mai tare: am stat de la 10:30 pana la 18:00 ca sa iau numarul, dupa multe rugaminti, ca nu am cu ce sa ma intorc acasa, ca nu stau in Iasi, etc.

Sfatul meu: daca sunteti din Iasi, la ora 07:00 sa fiti acolo daca vreti sa scapati pana in pranz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 09 Sep 2014 06:34

Banzay, sau DaShmutz, apropos de investitii, TDM-ul te-a bagat la cheltuiala rau. Sincer, imi plac cum arata si cum suna. Din pacate, nu am mers niciodata pe vreunul..

Nici nu ai idee cat am cheltuit cu el si cata munca am bagat si cand l-am facut sa mearga era sa o comit (nu din vina mea) si m-am apucat sa il fac bucati zicand ca nu mai vreau sa ma sui pe mobra niciodata. Si totusi niciodata nu zis ceva atat de gresit, intrucat mi-am luat zxr-ul, am refacut TDM-ul si mai am si un scuterica acum :) TDM-ul incepuse acum sa imi faca niste figuri la alimentare, dar erau 2 surubele desfacute in carburator si dupa a cedat si un cui pontou, l-am inlocuit dar nu am mai apucat sa ii fac proba. O sa ii fac vineri, sambata cand trebuie cineva sa vina sa o vada... (Andrei e mai usor de retinut decat banzay/schmutz :) )

 

PS: cam asa arata complet, acum mai trebuie sa pun cateva detalii estetice la punct.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala nu se strange 1/4 ture,ci pana simti in mana ca scapa!Asta inseamna ca e intins!Ar trebui desfacuta piulita olandeza si vazut in ce stare e arcul dinauntru,caci la multe se rup si nu intind patina cum trebuie!Din propria experienta!

la mine aveam un tacanit si am considerat ca este de la patine , am strans surubul pana nu a mai facut , mi-a fost teama sa strang mai mult pana scapa..

» Post actualizat in 09 Sep 2014 10:20

Am reusit sa inmatriculez ieri mobra pe numele meu si sa-i iau numar.

Serviciul de inmatriculari din Iasi este cel mai tare: am stat de la 10:30 pana la 18:00 ca sa iau numarul, dupa multe rugaminti, ca nu am cu ce sa ma intorc acasa, ca nu stau in Iasi, etc.

Sfatul meu: daca sunteti din Iasi, la ora 07:00 sa fiti acolo daca vreti sa scapati pana in pranz.

e bine ca ai luat in aceeasi zi.Eu la PLOIESTI am depus azi si am luat maine.Noroc ca aveam drum cu masina de servici , altfel cheltuiala in plus. Santem o tara in care serviciile de inmatriculari sunt praf datorita numarului mare de acte la dosar si a procedurii greoaie.Daca s-ar mergemai mult pe raspunderea deponentului actelor ar merge mai usor.Oricum daca minti sau daca faci falsuri te va prinde ulterior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva o poza cu intinzatorul?

gasessti o piulita de aluminiu cred ca e de 21 in fata langa pompa de apa.pe mijlocul ei este un surub care se misca cu surubelnita dreapta , nu ai cum sa nu vezi.Dac vrei sa in ascoti afara , sa verifici arcul etc vezi doua suruburi hehagonale de 8 , parca , le desfaci si asta e

» Post actualizat in 09 Sep 2014 10:59

aici

post-78987-0-30797000-1410260354_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, multumesc.

O sa verific, ca deabia am ajuns din parc cu piciul.

Iar lucrez de noapte :(

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:12

Foarte urat dispus.

Nu stiu care e, dar din ce vad eu, are un furtun de presiune de ulei, un fel de surub incastrat si doua suruburi cu imbus 5, care tin toata piesa..

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:13

Banuiesc ca cel incastrat este de reglaj.

Posibil ca la GA sa difere.

post-74306-0-09693600-1410261088_thumb.jpg

post-74306-0-98185600-1410261102_thumb.jpg

post-74306-0-35996400-1410261124_thumb.jpg

post-74306-0-83128400-1410261138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, multumesc.

O sa verific, ca deabia am ajuns din parc cu piciul.

Iar lucrez de noapte :(

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:12

Foarte urat dispus.

Nu stiu care e, dar din ce vad eu, are un furtun de presiune de ulei, un fel de surub incastrat si doua suruburi cu imbus 5, care tin toata piesa..

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:13

Banuiesc ca cel incastrat este de reglaj.

Posibil ca la GA sa difere.

la mine este altfel

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:23

azi m-am jucat un pic...........

post-78987-0-39143000-1410261784_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Parca ala e, distributia fiind pe stanga cum stai pe motor. Dar si eu mi-l aduc aminte simplu. Sa fie oare hidraulic ceva? Pe net la mille vad ca au hidraulic (si mai sunt piese comune, cum e si stimabilul rulment de pornire), ma gandesc ca asa o fi si aici. Si exista si piesa cu reglaj manual, aftermarket.

 

Ce zice la f650:

http://faq.f650.com/FAQs/CamChainFAQ.htm#Cam Chain Tensioner

 

The Chain Tensioner cylinder is a miniature hydraulic cylinder, acting as a self adjusting unit on the cam chain guide, pressurized by the engine oil pressure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, Alin. Felicitari.

Mai baga litera de inceput la intretinere ;)

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:36

Posibil sa fie hidraulic,dar nu cred ca era necesar la un monocilindru enduro..

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:40

Andrei, la Rsv Mille stiu sigur ca ambreiajul este cu pompa hidraulica.

Totusi, intinzatorul trebuie sa fie mecanic, cu reglaj manual sau automat.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, Alin. Felicitari.

Mai baga litera de inceput la intretinere ;)

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:36

Posibil sa fie hidraulic,dar nu cred ca era necesar la un monocilindru enduro..

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:40

Andrei, la Rsv Mille stiu sigur ca ambreiajul este cu pompa hidraulica.

Totusi, intinzatorul trebuie sa fie mecanic, cu reglaj manual sau automat.

imi era foame

» Post actualizat in 09 Sep 2014 11:50

imi era foame :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@eugenkawa am o surpriza pentru tine pentru tine : am un sprag clutch , nicht neu aber in gute Zustand . I-am schimbat arcul cu unul de la un simmering nou SKF codul 50-68-8 . Daca la rulmentul tau ai role mai bune ca la asta le schimbi si faci unul ca nou . Nu stiu insa daca arcul nu e un pic cam strans deoarece trebuia de la un simmering o idee mai mare dar nu l-am gasit . Dar surpriza consta in faptul ca ti-l ofer zum nulltariff .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Remu1, iti foarte multumesc, sau altfel spus Danke shon...nu rade, ca nu am facut germana la scoala.

Il accept si vad ce fac din doua, macar sa mai prind si eu o luna-doua din sezon, calutul fiind singura cale rapida de transport la serviciu.

Cu masina nu indraznesc decat in weekend.

Revin, ca ma pregatesc de munca, mai am si sedinta inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.facebook.com/video.php?v=4852368194133&fref=nf

DEMENTIAL


» Post actualizat in 10 Sep 2014 10:12


Remu1, iti foarte multumesc, sau altfel spus Danke shon...nu rade, ca nu am facut germana la scoala.
Il accept si vad ce fac din doua, macar sa mai prind si eu o luna-doua din sezon, calutul fiind singura cale rapida de transport la serviciu.
Cu masina nu indraznesc decat in weekend.
Revin, ca ma pregatesc de munca, mai am si sedinta inainte...

se spune Danke ShoShon :tempted:


» Post actualizat in 10 Sep 2014 10:17

Ok .

 

Pentru ca releul regulator sa fie cat mai bine aerisit poate fi scos de sub sa si montat astfel :

e foarte bine asa .Dac nu ma insel Suzuki dr 350 are pe dreapta.


» Post actualizat in 10 Sep 2014 10:21

Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului.

fluxul de aer exista , cu certitudine dar nu are puterea de racire ca impactul direct.cat despre chilotel , greutatea acestuia este nesemnificativa si de aceea a fost atras imediat,dar daca pui o manusa nuse va mai intampla asa ceva!Oricum daca" inginerul " l-a pus acolo stia si el aceasta problema , insa , asta nu inseamna ca a gasit cea mai buna solutie asa ca daca ea exista de ce sa n-o folosim ?

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...