Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ca e curva ,ca-i da foc , ca cine mai stie ce ... Dar ADEVARUL incet incet iese la iveala : ala da in ea fara mila , ala n-o verifica la timp , ala lasa ca merge si asa . Am facut saptamana trecuta cateva mii de kilometri cu Aprilica incarcata cu bagaj si doua persoane fara absolut nici o problema tehnica : merge ceas si trage ca un asin , DAAAAAAR : o bibilesc ca la carte . AI grija de ea , ARE grija de tine . Daca nu , reciproca e valabila .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voi ce ati facut, legat de filtrul de aer?

Inteleg ca nu prea se gasesc decat pe originial si ca dureaza pana se aduc. Merge curatat asta actual? Iau altul? Incerc sa improvizez ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Acum m-am intors si eu cu mobra de la tara,ca nu am mai scos-o de o luna din oras.

 

@ValyO maine iau legatura sa aflu pretul,daca il iei,omul o sa vrea banii in avans,sa fie sigur ca nu ramane cu piesa.

@Old,discutam pe tema asta.

@Jupanu77: cred ca gasim si filtru de aer pentru tine, dar tot cu banii in avans.

Daca iau eu cablul (probabil si filtrul de aer), ValyO cablul de turometru si Jupanu filtrul de aer,ne vine probabil intr-un singur colet,si impartim transportul la 3.

Jupanu,te anunt de pret maine.

Nu stiu daca s-a inteles ceva,ca scriu de pe telefon.

post-74306-0-16583500-1399839491_thumb.jpg

post-74306-0-54466500-1399839511_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jupanu: curățatul e cam cârpeală și nu prea scoate praful fin care a intrat printre porii filtrului. Dacă e îmbâcsit, cel mai bine e să-l schimbi.

Pentru că avea deja prea mulți ani, eu mi-am luat de curând unul de la K&N, dar am găsit o lichidare de stocuri pe e-bay.de si am dat in jur de 150 de lei cu tot cu transport. Prețul în România normal e pe undeva pe la 250-300 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ jupanu 77 , daca ai filtru de burete , cauta la magazinele cu piese de scuter burete de filtru aer si il tai dupa forma necesara , sau incearca la Louis . Pana atunci iei burete normal il imbibi cu ulei de filtru si mergi asa ca nu se intampla nimic rau .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu Weekendul asta impreuna cu vara-miu (yamaha fz6 fazer) si alti trei prieteni (2xV-Strom si o honda cbr rr :eek: ) prima calatorie in afara Bucurestiului cu motocicleta (luni, 5 mai am luat permisul). Aprilica mea (aia nasoala, cu care am vrut sa dau teapa, vanzand-o ca buna dar ea fiind jaf) s-a comportat excelent pe drumurile prin zona Valenii de Munte, Slanic, Bustenari, superbe zonele, asfaltul, curbele, privelistea etc. Asta pentru un monocilindru, care dupa parerea mea este pretentios in ce viteza esti la anumite curbe, are violenta aia la turatie mica, si frana de motor si aia violenta. Pilotu un pic timorat, dar a capatat experienta de nici nu s-a pus ca stia sa mearga cu motocicleta pana acum. Deja am aprox. 600 de km cu ea.

 

O singura mica problema are, dupa ce i-am facut schimbul de ulei (pe fuga inainte sa plec vineri seara, la un service auto, dar tipul era transalpist, se pricepea la motoare), curge un pic de ulei pe la capacul filtrului. Ce tine acolo etans? Un o-ring? De strans sunt stranse cele doua suruburi. Unde se gaseste si ce sa cer?

 

 

Cat despre filtru de aer a mea a venit tot cu un K&N, aproape nou, i-am mai dat cu niste ulei de filtru si aia e.

post-82534-0-68222500-1399843822_thumb.jpg

post-82534-0-97640300-1399843834_thumb.jpg

post-82534-0-13332000-1399843839_thumb.jpg

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un oring . Ca sa il inlocuiesti trebuie sa scoti iar uleiul si cu capacul si oringul vechi pleci in cautare de oring nou . Cum ai reusit sa te tii dupa celelalte motoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, nu e chestie de reusita. Mai mult s-au adaptat ei la ritmul meu, sunt oameni cu pasare. Am mers la cileanu asa, la recreere nu la senzatii tari cu toate ca eu le-am avut chiar si in ritm de recreere :))

 

Acum depinde daca te referi la mine sau la motoreta. Motoreta e capabila sa tina pasul cu ele (facem exceptie de la rr-ul ala) pe serpentine, drum virajat, d-astea care sa nu fie linie dreapta. Si sa le ia fata la drumuri gaunoase (placi de beton, denivelari, drum forestier). La drum lung eu unu nu ma simt comfortabil cu aprilica la mai mult de 120, ideal 100. V-stromistii s-au dat si ei cu aprilia mea si le-a lasat o impresie buna 'bicicleta' :))

 

 

Nu merge sa inclin motoreta ca sa schimb oringul capacului de filtru? Cand l-a schimbat nu a iesit foarte mult pe la capac si inca nu daduse drumul la baia de ulei (ci doar la cutie, sau aia de jos ce-o fi, nu si putza de la toba)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te duci la Bavaria si cumperi o-ring-ul de la capacul filtrului de ulei. Se potriveste de la BMW F650 clasic 1992-2000. Din pacate nu mai stiu cat am dat pe el, tin minte ca nu mi s-a parut scump ca am cumparat doua (3 - 5 lei...cred).

Ca sa-l schimbi, proptesti motorul, inclinat (de un gard, copac etc) sau rogi pe cineva sa-l tina inclinat pana termini treaba. O sa curga foarte putin ulei. Nu umbli la filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Dar ADEVARUL incet incet iese la iveala : ala da in ea fara mila , ala n-o verifica la timp , ala lasa ca merge si asa . Am facut saptamana trecuta cateva mii de kilometri cu Aprilica incarcata cu bagaj si doua persoane fara absolut nici o problema tehnica : merge ceas si trage ca un asin , DAAAAAAR : o bibilesc ca la carte . AI grija de ea , ARE grija de tine . Daca nu , reciproca e valabila .

EXTRAORDINAR DE ADEVARAT!!!

 

.......

Nu merge sa inclin motoreta ca sa schimb oringul capacului de filtru? Cand l-a schimbat nu a iesit foarte mult pe la capac si inca nu daduse drumul la baia de ulei (ci doar la cutie, sau aia de jos ce-o fi, nu si putza de la toba)...

Ba da,la fel am procedat si eu!

 

Voi ce ati facut, legat de filtrul de aer?

Inteleg ca nu prea se gasesc decat pe originial si ca dureaza pana se aduc. Merge curatat asta actual? Iau altul? Incerc sa improvizez ceva?

Merge caci e din burete si se poate spala si impregna cu spray(vezi ca gasesti si pe Motul,nu doar pe K&N).

Legat de filtrele de aer K&N,PAREREA MEA este aceasta:sunt filtre dedicate performantei,care se spala MAXIMUM la 2000-3000 de km si se reimpregneaza cu solutie-care e destul de scumpa!Cati dintre voi faceti performanta?

Dupa cum stiti,praful si jegul e omniprezent in Romanica pe TOATE drumurile,deci imbacsirea filtrului e mult mai rapida decat in alte tari!Concluzia e clara!

In cazul Aprilicii,accesul la filtrul de aer se face usor,atat la cele cu motor Rotax,cat si la cele cu motor Minarelli.Daca ai o mobra ca Transalpul de 650,700,un V-Strom,etc.,adica cele cu air-box-ul sub rezervor,operatia devine mult mai complexa si nu prea comoda!Unde mai pui ca,daca alimentarea e pe injectie,poti risca o dereglare a computerului,deoarece aceste filtre sunt mult mai permisive la cantitatea de aer intrata si apar erori chiar si pe bord(cea mai mica eroare este cresterea consumului).La fel si in cazul tobelor aftermarket,mai ales cele de performanta!

Am vazut deja destule la service-ul moto unde lucrez!!!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, de treaba aia cu dereglarea computerului nu știam, chiar am să mă uit ma atent să vad dacă mi se schimbă în rău consumul sau dacă apar alte erori.

 

Cât despre curățare, din ce citisem pe site-ul K&N, se recomandă curățarea filtrului odata la 40.000 - 50.000 de mile, care ar însemna vreo 80.000 de km. Bun, asta mi se pare enorm și poate se aplică doar în condiții de laborator, iar în București asta ar trebui să se întâmple mult mai des, dar parcă nu-mi vine să cred că e vorba doar de 2000-3000 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Computerul nu se deregleaza, doar se modifica amestecul uneori (cantitatea de aer aspirata) si trebuie setata injectia sau carburatia.

Filtrele K&N au fost concepute initial pentru a creste performantele si dadeau chipurile niste caluti in plus.

Curatarea se face in functie de conditiile in care se foloseste. Daca se merge in offroad, e normal sa se imbacseasca mai repede cu praf.

Eu sunt adeptul filtrelor stock.



@Shumilica: dadeai pe degeaba frumusete de motocicleta...Vezi ca eu plec cu gasca in Iunie, la intrunirea de la mare. De obicei, plecam pe autostrada si ne intoarcem pe Murfatlar - Ostrov - Calarasi, cu revenire pe DN 3, ca e mai frumos si mai putin plictisitor. Se merge cam cu 100-120 km/h viteza de croaziera pe autostrada, in rest cu maxim 100, iar in localitati cat mai legal, cu pauze de tigare si hidratare..

Cu ocazia asta, iti faci si "rodajul" pentru intrunirea din August.

 

Ce-mi pare rau ca nu mi-a filmat camera de pe casca ieri, ca a fost o vreme superba si campurile inverzite :(

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,filtrul de aer la modelul tau este de fapt un burete intr-o carcasa,si se scoate pe partea stanga,in zona bateriei?

 

ca asta?

post-74306-0-08754800-1399892751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, de treaba aia cu dereglarea computerului nu știam, chiar am să mă uit ma atent să vad dacă mi se schimbă în rău consumul sau dacă apar alte erori.

 

Cât despre poponeataățare, din ce citisem pe site-ul K&N, se recomandă poponeataățarea filtrului odata la 40.000 - 50.000 de mile, care ar însemna vreo 80.000 de km. Bun, asta mi se pare enorm și poate se aplică doar în condiții de laborator, iar în București asta ar trebui să se întâmple mult mai des, dar parcă nu-mi vine să cred că e vorba doar de 2000-3000 de km.

Crede-ma ca diferenta e de cateva sute sau 1000 de km!Incearca sa vezi pe mai multe modele.

 

Computerul nu se deregleaza, doar se modifica amestecul uneori (cantitatea de aer aspirata) si trebuie setata injectia sau carburatia.

Filtrele K&N au fost concepute initial pentru a creste performantele si dadeau chipurile niste caluti in plus.

Curatarea se face in functie de conditiile in care se foloseste. Daca se merge in offroad, e normal sa se imbacseasca mai repede cu praf.

Eu sunt adeptul filtrelor stock.

....

Deci trebuie sa mergi sa refaci harta alimentarii!Alti bani alta distractie.

Daca se merge off-road se recomanda spalarea/ungerea undeva la 1500-2000 km.Pe sosea e la 2000-3000,treaca max pana la 3500-4000,asta la noi.Oare de ce un prieten de-al meu si-a dat jos filtrul K&N la prima spalare/ungere si l-a pus pe cel stock?E vorba de Yamaha MT03,an 2007!De la ceilalti ce l-au dat jos,nu am avut decat confirmarea verbala ca l-au dat si l-au scos la vanzare!Dar nu am motive sa nu-i cred!

100% DE ACORD CU FILTRELE STOCK!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://4riders.ro/videoclipuri-motoare/compilatie-cu-accidente-moto?utm_content=buffer4b75d&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

 

nu stiu daca vedeti clipul , dar in principiu trb condus cu atentie , chiar daca ai prioritate : " DIN FATA PROSTULUI TREBUIE SA TE DAI LA O PARTE"

multe din faze sunt petrecute la intersectie asa ca ....



bineinteles excluzant" tampeniile"



Aha. Este exact ca filtrul de F650,care la Romimoto este 18 Ron...

stiu ca e roz dar asta am gasit atunci!!!!!!!!

post-78987-0-01884600-1399912978_thumb.jpg

post-78987-0-46498400-1399912982_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF este poponeataățare??? :eek: si cum se citeste?? si care e etimologia cuvantului? pe google n-am mai vazut demult cuvant care sa dea atat de putine rezultate (doua, tot de pe motociclism.ro).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF este poponeataățare??? si cum se citeste?? si care e etimologia cuvantului? pe google n-am mai vazut demult cuvant care sa dea atat de putine rezultate (doua, tot de pe motociclism.ro).

Spalare(n.a.) :crack: :eek: :rusinica: !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bune pozele , am vazut ceva la ambreiaj , mie imi agata in treapta a doua , si nu reusesc sa reglez din cablu , dar nu ma incumet sa desfac inca insa pozele imi sunt edificative pentru a-mi pune intrebari :ce si cum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...