Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@catranel

masina a pierdut antigelul din cauza ca s-a spart un furtun. A ramas fara lichid de racire si a mers asa pana s-a oprit motorul.

Au reusit sa o duca intr-un service sa ii puna un furtun si sa o porneasca, dar motorul bate.

Igh...nasol moment, sper sa o rezolvi. Bataile banuiesc ca sunt pe sus, la chiulasa? In general se duce garnitura de chiulasa, dar nu inainte de a semnala in bord. Dar cateodata, neavand lichid de racire, nici senzorul ala de temperatura nu indica vreo problema decat cand e prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Am reusit sa ajung la pompa de benzina. Am cuplat-o si nu scoate nici un sunet si nici nu trage nimic.

 

Ar trebui sa mai incerc sa ii fac ceva sau sa caut direct una noua? Multumesc.

Sunt curios cum ai verificat? dupa ce ai scos-o din rezervor sau cand era in rezervor?

Iti recomand cu caldura sa citesti manualul (Nu ma intelege gresit) pt modelul tau sau 2002 + la cap. Mentenanta.

Variantele sunt multe - garnitura de la intake rupta si intrata in canalul de alimentare a pompei, pompa defecta , sita infundata s.a.m.d. Din nou CITESTE MANUALUL este cel mai usor sa rezolvi situatia.

Nu vrei sa iti iei o pompa noua CREDE-MA! una noua va avea aceiasi problema si va costa o groaza de bani.

 

Mult succes.

 

P.S. Mai exista si P.M. pentru discutii out of topic! 8-)

Editat de IulianPEG*650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce am scos din rezervor am făcut verificarea. Am citit una din cărțile pe care le are motorul iar la capitolul mentenanță nu arata Cum sa înlocuiesc o pompa de benzina. Doar chestii generale.

 

Dacă aveți un alt manual mai detaliat as fi mai mult decât bucuros sa îl citesc, după o eventuala împărtășire cu mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Iti multumesc pentru manual.

Dar nu cred ca se potriveste pentru motocicleta mea. Nu recunosc nici pompa, nici bordul. Probabil pentru ca e un model mai vechi, a mea e din 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei pompa si mergi la un magazin de piese auto. Vezi ce specificatii are si pompa, insa in general sunt asemanatoare. Asta ca sa eviti o cheltuiala maricica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei pompa si mergi la un magazin de piese auto. Vezi ce specificatii are si pompa, insa in general sunt asemanatoare. Asta ca sa eviti o cheltuiala maricica.

Schimbare astazi. Am testat mufa de alimentare catre pompa cu un aparat de masurat si da curent.

 

Am testat apoi pompa cu o alimentare de la redresor si culmea, a inceput sa bazaie. Dupa ce am mufat-o la loc pe motor, iar a bazait. Cu alte cuvinte, a inceput sa functioneze.

 

Nu imi explic de ce ieri nu mergea si azi merge. Cred ca nu mai ramane altceva decat sa o bag inapoi in rezervor si sa incerc sa pornesc motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbare astazi. Am testat mufa de alimentare catre pompa cu un aparat de masurat si da curent.

 

Am testat apoi pompa cu o alimentare de la redresor si culmea, a inceput sa bazaie. Dupa ce am mufat-o la loc pe motor, iar a bazait. Cu alte cuvinte, a inceput sa functioneze.

 

Nu imi explic de ce ieri nu mergea si azi merge. Cred ca nu mai ramane altceva decat sa o bag inapoi in rezervor si sa incerc sa pornesc motorul...

 

Exact asa facea si la mine, verifica bine cablurile, in special piesa aia care face trecerea prin peretele rezervorului! Sigur ai un contact imperfect, dupa cum descrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat conexiunea cu trecera rezervorului si nu intrerupe.

 

Am reusit sa pornesc si motorul. De data asta am scapat. Multumesc tuturor de ajutor.

 

Data viitoare o duc la service (sper sa nu mai fie). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa speram ca era doar un contact imperfect. (desi testasei si cu ea pe banc si ziceai ca nu o ia) Dar eu zic ca nu mai e siguranta in exploatarea ei asa. Ori cauti una si stai cu ea sub rezervor, ori la primul semn ca ar 'tusi' o schimbi. Doar sa nu te lase pe undeva departe de casa ca e nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exact. O sa caut totusi una sa vad de curiozitate.

 

Acu am alta problema...cred ca din cauza ca am schimbat pozitia cablurilor, sau asta e parerea mea, cablul de acceleratie are un joc destul de mare la punctul mort pana prinde si accelereaza. Nu vad reglaje la cablu fix langa maneta.

 

Ceva idei de unde sa il reglez fara sa desfac iar rezervorul? :))

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca a fost doar atat


» Post actualizat in 08 Jun 2016 18:32

o mufa pusa in plus de catre contructor , a avut contact imperfect si mi-a facut probleme, motiv pentru care am taiat tigania si am simplificat treaba


» Post actualizat in 08 Jun 2016 18:34

voi incerca, totusi , sa scot releul afara in partea stanga , pentru o mai buna racire


» Post actualizat in 09 Jun 2016 16:53

primul meu clip cu Pegaso

post-78987-0-47344400-1465410513_thumb.jpg

post-78987-0-15759500-1465410741_thumb.jpg

post-78987-0-49039000-1465410762_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat si cu cablul de acceleratie. A trebuit sa desfac iar rezervorul si sa ajung la mansonul de sub el care tine cablul de acceleratie si care iesise din ghidaj. Mansonul e cel dintre cele doua piulite.

 

Deja sunt expert la desfacut rezervor Aprilia. :))


» Post actualizat in 11 Jun 2016 17:48

Si atasat un tutorial pentru scos rezervorul, daca ajuta pe cineva. :laugh:

 

Sau link download:

http://www100.zippyshare.com/v/ycny0ct7/file.html

 

 

post-12682-0-20596100-1465665216_thumb.jpg

Tuturial pentru scos rezervor Aprilia Pegaso Strada 2008.pdf

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai devreme sau mai tarziu cam toate fac figuri pe acolo. Cea mai buna rezolvare e cea pe care ai ales-o. Sau cositorite firele :)

corect , numai ca pesimt un sfarsit al releului , si nu merica firele cositorite, deocamdata

» Post actualizat in 11 Jun 2016 19:03

Am rezolvat si cu cablul de acceleratie. A trebuit sa desfac iar rezervorul si sa ajung la mansonul de sub el care tine cablul de acceleratie si care iesise din ghidaj. Mansonul e cel dintre cele doua piulite.

 

Deja sunt expert la desfacut rezervor Aprilia. :))

» Post actualizat in 11 Jun 2016 17:48

Si atasat un tutorial pentru scos rezervorul, daca ajuta pc , e cineva. :laugh:

 

Sau link download:

http://www100.zippyshare.com/v/ycny0ct7/file.html

 

 

Frate, se pare ca nu ai luat alta pompa , esti priceput!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu am luat din simplul motiv ca si-a revenit a doua zi fara sa-i fac nimic. Asta nu inseamna ca n-o sa mai faca inca o data asa. :)

 

Cam asa arata pompa mea.

post-12682-0-20755000-1465671942_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa

 

Bun! Si eu lucrez acum la un set. Ce tabla folosesti?

salutare ! pentru fund am folosit tb de 3 mm iar pentru fete de 1.5. Fundul a fost cam greu de indoit insa am santuit pe interior cu flexul pentru a putea indoi. fetele le voi prinde in pop nituri , nu va fi nimic sudat


» Post actualizat in 12 Jun 2016 09:28

sa

 

salutare ! pentru fund am folosit tb de 3 mm iar pentru fete de 1.5. Fundul a fost cam greu de indoit insa am santuit pe interior cu flexul pentru a putea indoi. fetele le voi prinde in pop nituri , nu va fi nimic sudat

colturile vor veni aplicate atat pe interior cat si pe exterior...dar mai am pana atunci , deoarece , mai repar si la conserva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colturile vor veni aplicate atat pe interior cat si pe exterior...dar mai am pana atunci , deoarece , mai repar si la conserva

Aline, tu faci lucruri marfa, insa gandeste si din alta perspectiva: cea practica. Poate mai agati ceva cu cutia, poate o mai scapi la offroad, etc. Fa-le cat mai simple, cutie 'clasica', fiecare fatza sa fie o bucata (un dreptunghi). Mult mai usor de reparat in caz de dat pe jos, chiar daca estetic nu sunt cele mai aratoase. Si ideal ar fi sa folosesti aluminiu; de 2mm e deajuns. Rezistent si usor, chiar daca e ceva mai costisitor ca tabla. Spor la treaba!

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...