ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 La mine canaua e pe invers! rezerva e in sus si la gol este spre spate. S-ar putea ca asta sa fie cauza pentru care am schimbat carburatoarele si pentru care am facut o singura plimbare in vara asta! Stie cineva cum sa atasez poza aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 ai jos un buton pe care scrie "more reply options" sau "use full editor"cand dai click pe el apare sub casuta in care scrii mesajul un panou in care poti incarca poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Asa apare in cartea tehnica! la mine este invers! Am pus bateria la incarfat! Diseara incerc sa o pornesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Vezi sa nu fie inversat doar plasticul ala... robinetul in sine e cam greu sa fie inversat... nu prea ai cum sa il montezi cu filtrele in jos si stutul de furtun in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Cred ca a inversat cine a avut-o in Italia orificiile! A pus teava de rezerva pe gaura de gol si invers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie. Editat Septembrie 6, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie. Este invers! Tevusca aia fiind mai sus nu mai trage cand nivelul benzinei ajunge sub ea! Adica 5 litri! Cea de jos trage pana la nivelul zero al rezervorului! Am atasat poza cum e in carte! Dar curatand rezervorul si canaua am suflat pe unde se scurge benzina spre carburatoare mutand robinetul in ambele pozitii! Surpriza! Sunt invers! » Post actualizat in 06 Sep 2016 12:51 Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie. Este invers! Tevusca aia fiind mai sus nu mai trage cand nivelul benzinei ajunge sub ea! Adica 5 litri! Cea de jos trage pana la nivelul zero al rezervorului! Am atasat poza cum e in carte! Dar curatand rezervorul si canaua am suflat pe unde se scurge benzina spre carburatoare mutand robinetul in ambele pozitii! Surpriza! Sunt invers! de fapt cred ca ai dreptate! Asa au gandit italienii! ON, inseamna pana cand ajunge benzina la 5 litri si Res inseamna ultimii 5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Cred ca a inversat cine a avut-o in Italia orificiile! A pus teava de rezerva pe gaura de gol si invers! Mishule, no vezi ce se intampla daca inversezi orificiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Nu a vrut sa plece! Si imi daduse sperante! A pornit ok acum doua saptamani cand am turnat benzina direct in carburatoare! Am curatat canaua si ieri nu a vrut sa mai plece! Benzina curge foarte bine pe cana! Porneste cu socul tras si dupa 2-3 secunde moare! M-am imbolnavit de nervi! Aveti habar de un service in Bucuresti pentru Aprilia Pegaso din 97 pe carburatie? Rezistenta aia sub forma de potcoava poate influenta ceva in privinta bunei functionari a motorului? Editat Septembrie 7, 2016 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Voi aveti atatia mecanici in zona si va chinuiti cu mobrele...la mine nu este nimic...nici mecanici nici magazine de specialitate...nici nimic...ce n-as da sa avem macar un service in zoza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Nu a vrut sa plece! Si imi daduse sperante! A pornit ok acum doua saptamani cand am turnat benzina direct in carburatoare! Am curatat canaua si ieri nu a vrut sa mai plece! Benzina curge foarte bine pe cana! Porneste cu socul tras si dupa 2-3 secunde moare! M-am imbolnavit de nervi! Aveti habar de un service in Bucuresti pentru Aprilia Pegaso din 97 pe carburatie? Rezistenta aia sub forma de potcoava poate influenta ceva in privinta bunei functionari a motorului? Da' si tu ai tradat-o Mishule si ai venit la Eremitu cu alta diva. Pe deasupra apriica te-a si bosconit ca ai iesit cu diva pe aratura. Amu de suparare nici nu vrea sa porneasca. No, io-ti spun ce ti-ar spune oricare aprilist de pe forum: pune caneaua aia pe direct (on), desfa suruburile de golire de la carburi si vezi daca iese benzina. Studiaza putin si bujia (culoare, scanteie...). Suruburile de reglaj carburatoarele la 4 rotatii (cred) desfacute, Pune cu seringa niste benzina pe filtrul de aer si buton (si cu soc si fara). Sa ne zici daca i-a trecut supararea. La mine functioneaza si fara rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Voi aveti atatia mecanici in zona si va chinuiti cu mobrele...la mine nu este nimic...nici mecanici nici magazine de specialitate...nici nimic...ce n-as da sa avem macar un service in zoza... Stai linistit ca e mai bine asa, ai alta satisfactie cand stii ca mainile tale tin mobra in stare de functionare si mai si stii cum sa o dai pe brazda cand o apuca vreo ifosa de italianca pe te miri unde prin pustietati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Black beard asta e surubu cu pricina? E invers pozat....hegge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) da, ăla e... are o sferă mică în capăt, prinsă de oglindă. Cu cât îl înșurubezi mai mult, cu atât îți va ridica fasciculul de lumină al farului. Încearcă cu clichet și tubulară de 8, e mai ușor decât cu șurubelnița » Post actualizat in 07 Sep 2016 16:27 Acum, dragi pegasiști, am și eu o întrebare, voi pe unde aveți rezistori de 5kohm la aprindere? În bujie, sau în pipa bujiei? Eu am și în pipă și în bujie, deci înseriați au o rezistență echivalentă de 10kohm, mi se pare cam mult, nu dăunează calității scânteii? Editat Septembrie 7, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Azi m-a lasat mandra in drum. S-a stins bordul, s-au oprit toate luminile si apoi a murit motorul. Am gasit siguranta de 15A arsa. Am schimbat-o, electromotorul invarte dar motorul nu porneste. Plus ca daca aprind farul, se arde iar siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 A pornit pana la urma! Am jonglat cu socul si acceleratia pana i-a revenit cheful de viata! Dimineata a plecat bine cu un pic de shoc! Mi-e si frica sa mai trag shocul! Sper sa plece si dupa-amiaza sa ma duca acasa de la servicu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 (editat) Dragi motoristi, prima mea iesire de cand am luat carnetul, Bucuresti - DN1 - Sinaia - Transbucegi - Piatra Arsa si inapoi dar pe DN1 prin Buftea. Plimbarea a fost superba, am invatat multe pe serpentine si aprilica s-a comportat bine pe curbe si drum drept, Toate pana la 20 de km de Bucuresti undeva langa Crevedia pe DN1A, unde am facut o pauza de durere de dos si de unde n-a mai vrut sa plece din nou pompa de benzina. In prealabil cu o zi imi facuse deja figuri contactul de la cheie in sensul ca trebuia sa stea apasata cheia ca sa cupleze bateria. Dupa care treaba a degenerat astfel incat doar intr-o pozitie anume si stanga dreapta putea sa cupleze bateria. Dar pompa n-a mai vrut. Am desfacut contactul de la cheie la partea de jos ca sa constat ca unul din cele doua fire s-a dezlipit din acea lipitura cu fludor. Probabil asta era si cauza pentru care nici pompa de benzina n-a vrut s-o mai ia. Asa ca de la Crevedia am luat tractarile Black Helmets pana in Bucuresti. Apropo, oamenii foarte ok, m-au dus si cu masina inapoi spre casa. Ii recomand pentru tractari. Macar ceva bine sa iasa din asta Editat Septembrie 10, 2016 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Bai, sincer, nici eu nu inteleg. Nici nu mai conteaza acum, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Nu mai conteaza pentru mine, Cristian. Asta voiam sa zic. Am mers cu aprilica aproape 2 luni in incinta unde lucrez eu, timp in care mi s-a rupt cablul de ambreiaj si s-a oprit pompa de benzina. Dupa inlocuiri si verificari la pompa (nu si la butucul de la cheie, intr-adevar), la primul meu drum in afara sa ma lase aproape de Bucuresti. Asta insemnand 270 de km. Tu ai fost mai norocos ca mine, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 (editat) Pai...crezi ca mint? as avea vreun interes in asta? Sa mint despre primul meu motor pe care l-am luat cu cel mai mare drag... Poate dupa kilometrii facuti de tine si restul posesorilor, motoreta asta chiar are nevoie de revizii la partea electrica. Nu comentez nimic, asta a fost sa fie, e second hand pana la urma. Însă nu e ok sa spui ca nu crezi ce zic. Si te-ai atacat degeaba, apropo. Nu am zis nimic nici de tine si nici de aprilia in general, tu ai început. Dar fie, over and out. Editat Septembrie 10, 2016 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 toate lucrurile au un sfarsit , asta inclusiv piesele de schimb.Eu am GA din 94 si este OK .De fapt , acum dupa cateva evenimente neplacute si dureroase in viata pot sa spun cu man pe inima ca APRILIA PEGASO GA 650 '94 NU M-A DEZAMAGIT NICIODATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Azi m-a lasat mandra in drum. S-a stins bordul, s-au oprit toate luminile si apoi a murit motorul. Am gasit siguranta de 15A arsa. Am schimbat-o, electromotorul invarte dar motorul nu porneste. Plus ca daca aprind farul, se arde iar siguranta. Exact asa patisem si eu. Ai un scurt pe undeva. In cazul meu, era de la firele de la contactul de la frana spate. Astea parca nu aveau multe sigurante? Verifica-le pe toate. Verifica daca iti da scanteie, daca da, o fi fost inecata. Curata bujia, de 2 ori la automat si monteaza bujia la loc, cu mana pe snorkelu' de la airbox da-i o cheie. Dragi motoristi, prima mea iesire de cand am luat carnetul, Bucuresti - DN1 - Sinaia - Transbucegi - Piatra Arsa si inapoi dar pe DN1 prin Buftea. Plimbarea a fost superba, am invatat multe pe serpentine si aprilica s-a comportat bine pe curbe si drum drept, Toate pana la 20 de km de Bucuresti undeva langa Crevedia pe DN1A, unde am facut o pauza de durere de dos si de unde n-a mai vrut sa plece din nou pompa de benzina. In prealabil cu o zi imi facuse deja figuri contactul de la cheie in sensul ca trebuia sa stea apasata cheia ca sa cupleze bateria. Dupa care treaba a degenerat astfel incat doar intr-o pozitie anume si stanga dreapta putea sa cupleze bateria. Dar pompa n-a mai vrut. Am desfacut contactul de la cheie la partea de jos ca sa constat ca unul din cele doua fire s-a dezlipit din acea lipitura cu fludor. Probabil asta era si cauza pentru care nici pompa de benzina n-a vrut s-o mai ia. Asa ca de la Crevedia am luat tractarile Black Helmets pana in Bucuresti. Apropo, oamenii foarte ok, m-au dus si cu masina inapoi spre casa. Ii recomand pentru tractari. Macar ceva bine sa iasa din asta Se intampla. Banuiec ca ai contactul pe jug. Imagineaza-ti cate miscari se tot fac din furca. Nu e o problema grava. Ca orice SH trebuie inspectat si tot vor aparea probleme. Tot ce speram e ca sunt din astea mici care se repar usor. Eu de obicei umblam cu scule cat sa rezolv cam orice problema mai mult sau mai putin simpla; mergeau scoase si firele din el, facut strap si mers asa pana acasa. Cablul de amberiaj trebuie gresat si el periodic, alea de acceleratie la fel. Cum ziceam, probleme mici, treci peste ele. In timp vei invata si probabil vei face cu mainile tale mare parte din mentenanta. toate lucrurile au un sfarsit , asta inclusiv piesele de schimb.Eu am GA din 94 si este OK .De fapt , acum dupa cateva evenimente neplacute si dureroase in viata pot sa spun cu man pe inima ca APRILIA PEGASO GA 650 '94 NU M-A DEZAMAGIT NICIODATA! Aline, nu ma face sa caut, ca parca tin minte ca te suparasei de vreo 2 ori cam rau pe ea Dar na, ce sa zic, se intampla si la case mai mari. GA-ul e totusi o motocicleta de buget(99% din timp, pana schimbi frai-ul, vreun amortizor, etc), care iti rasplateste munca si investitia cu mult mai multa distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Exact asa patisem si eu. Ai un scurt pe undeva. In cazul meu, era de la firele de la contactul de la frana spate. Astea parca nu aveau multe sigurante? Verifica-le pe toate. Verifica daca iti da scanteie, daca da, o fi fost inecata. Curata bujia, de 2 ori la automat si monteaza bujia la loc, cu mana pe snorkelu' de la airbox da-i o cheie. Se intampla. Banuiec ca ai contactul pe jug. Imagineaza-ti cate miscari se tot fac din furca. Nu e o problema grava. Ca orice SH trebuie inspectat si tot vor aparea probleme. Tot ce speram e ca sunt din astea mici care se repar usor. Eu de obicei umblam cu scule cat sa rezolv cam orice problema mai mult sau mai putin simpla; mergeau scoase si firele din el, facut strap si mers asa pana acasa. Cablul de amberiaj trebuie gresat si el periodic, alea de acceleratie la fel. Cum ziceam, probleme mici, treci peste ele. In timp vei invata si probabil vei face cu mainile tale mare parte din mentenanta. Aline, nu ma face sa caut, ca parca tin minte ca te suparasei de vreo 2 ori cam rau pe ea Dar na, ce sa zic, se intampla si la case mai mari. GA-ul e totusi o motocicleta de buget(99% din timp, pana schimbi frai-ul, vreun amortizor, etc), care iti rasplateste munca si investitia cu mult mai multa distractie. pai de suparat m-am suparat de mai multe ori , dar nu am ajuns la dezamagire.Ea saraca nu avea nici o vina.Oamenii cand au o problema cu alte persoane sau lucruri tind in prima faza sa acuze , fara o analiza atenta , doar asa din imbold ...asa suntem facuti noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 pai de suparat m-am suparat de mai multe ori , dar nu am ajuns la dezamagire.Ea saraca nu avea nici o vina.Oamenii cand au o problema cu alte persoane sau lucruri tind in prima faza sa acuze , fara o analiza atenta , doar asa din imbold ...asa suntem facuti noi Adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Vlad, eu te sfătuiesc să nu te dai bătut, nu uita, în primul rând, că e o motocicletă italienească și macaronarii nu au excelat niciodată la instalații electrice (vezi epidemia de combustie spontană de la Ferrari de acum câțiva ani) Ce îți sugerez este să faci rost de un manual de service care să aibe musai și schema electrică prin el și să cauți scurtul. Aceeași schemă te va ajuta și la revizia instalației. Cu reparatul contactului pot să te ajut eu; pe a mea am luat-o cu contactul pe killswitch, iar dacă firul care ți-a scăpat din contact era un plus, e posibil ca el să-ți fi ars siguranța dacă o fi atins cadrul... am pățit-o și pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.