Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@Cristi: Nu-mi trebuie stickuri cu Suzuki, ca d-alea am. Adu-mi sigla Aprilia, ca o lipesc peste V-Strom-ul de pe rezervor si nu o sa se prinda nimeni ca nu-i Aprilia. Poate doar a doua zi cand o sa porneasca din prima....

Mai vin doi preteni, Manu si Madalina cu BMW 650 GS. Tot o Aprilia. Ei stau la cort.

In alta ordine de idei, duminica merem pana la vecinii bulgari la un gratar. Cine mai doreste, cine mai pofteste, plecarea din Capitala la ora 9.00.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@XTX: Traiasca WIKIPEDIA.

 

"

Pegaso 650, 1997-2000 (Type ML) also called Cube (³) [ Edit | Edit Source Code ]

The new Pegaso has a completely new frame, a lower seat height, a larger tank (22 l, 5 l reserve), a new chassis with 22 mm longer caster and shorter suspension travel. The weight is ready for operation at 200 kg.

Special model Garda: as standard with suitcases, topcase (in vehicle color, silver), main stand and hand rebound adjustable rebound ... "

Mersi, traiaisca. Ma crezi ca m-am uitat si pe wikipedia inainte sa pun intrebarea si nu am gasit nimic.? :))) Tre' sa schimb ochelarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat sa schimb uleiul si ma confrunt cu urmatoare problema: nu pot sa deschid surubul de la furca, s-a decalibrat imbusul. Am scos uleiul din baie si de la filtru in speranta ca cel din furca o sa coboare pana la urma. Am lasat motorul 2 zile sa stea si tot nu a coborat.

Daca pornesc motorul, coboara ? Nu-mi vine sa-l pornesc fara ulei in el! Am incercat sa dau la automat cu pornirea oprita, in speranta ca o sa coboare si tot nimic. Nu vreau sa mai dau niste bani pe o platforma ca sa-l duc la mecanic si sa plec calare nu este o optiune (am de mers 15km).

 

Ce pot sa fac in situatia asta ? Mai exista vreo varianta sa scot uleiul din furca ?

Editat de tol3do
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce legatura are uleiul din furca cu cel de motor (din cadru)?

N-are legatura :), ma refeream la cadru...ma bate mecanica rau de tot

 

Am rezolvat. Dupa ce am facut rost de o dalta si un ciocan, am reusit sa destrang surubul

Editat de tol3do
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic si eu, nu era o optiune sa ii pui inapoi uleiul vechi pentru 15 km, pana la service?

Asta intentionam sa fac, doar ca nu mai puteam sa pun ulei ca era plin in cadru, si nu cobora in motor. Am incercat sa dau la automat cu pornirea oprita si tot nimic. Dupa ce am rezolvat cu surubul, si am pus ulei din nou, am vazut ca daca pornesti motoriul, abia atunci coboara din cadru (am pus 1.8L si era plin, dupa 2 minute de mers pe relantiu a coborat, am completat pana la 2,3L).

Nu am vrut sa pornesc motorul fara ulei in el, de asta cautam alte solutii

» Post actualizat in 14 May 2017 05:48

Inainte sa fac testul la injectoare nu aveam eroare pe bord. Dupa ce am dat jos injectoarele si le-am montat, sta aprins becul de la injectoare. La test (test de injectoare pt masini) a iesit ca un injector nu functioneaza in parametri normali si se incalzeste. In zona mea, nu are nimeni diagnoza pentru Aprilia. Am citit pe un forum ca se poate face test de diagnoza cu "jumperi" pe mufa de la CDI, n-am inteles prea multe...stiti ceva de asta ?

 

1. De ce pana sa-l dau jos, calculatorul nu sesiza eroarea si acum o vede ?

Editat de tol3do
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legheleu...cum a fost legheleu....sau sunteti rupti

Puiu, te bagi la o tura de off? Vrem sa ajungem intr-un weekend in Borsa, sa urcam pana la Cascada Cailor si dupa aia prin Suhard. Asteptam sa mai iasa un pic soarele... Valabil si pt. Liviu, voi doi sunteti mai aproape, dar oricine e binevenit.

Editat de sorin.iasi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puiu, te bagi la o tura de off? Vrem sa ajungem intr-un weekend in Borsa, sa urcam pana la Cascada Cailor si dupa aia prin Suhard. Asteptam sa mai iasa un pic soarele... Valabil si pt. Liviu, voi doi sunteti mai aproape, dar oricine e binevenit.

 

 

Suna interesant!

 

Da cu cauciucuri de asfalt ar merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puiu, te bagi la o tura de off? Vrem sa ajungem intr-un weekend in Borsa, sa urcam pana la Cascada Cailor si dupa aia prin Suhard. Asteptam sa mai iasa un pic soarele... Valabil si pt. Liviu, voi doi sunteti mai aproape, dar oricine e binevenit.

La Cascada Cailor se poate ajunge cu moto pe sus, pe Stiol. Din Borsa nu ai cum sa urci, poate doar cu capre. E o poteca ce de multe ori intersecteaza stanci, se trece paraul etc. E un traseu de vreo ora pe jos. Stiu pentru ca m-am nascut si crescut sapte ani acolo.

In alta ordine de idei, fix asta vorbeam si cu Alin, ca dupa intrunirea de la Lepsa sa prelugim traseul pana in Maramures, inclusiv Cascada Cailor. Mai e si Valea Vaserului, Moisei, diverse de vazut. Eu unul n-am mai ajuns in zona de 17 ani.

Asa ca, daca nu va grabiti foarte tare, merg sau mergem si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma bag...am cauciucuri de strada ..imi rup capu in 2 min

» Post actualizat in 16 May 2017 04:39

Deocamdata drumul pana la Borsa e mai praf decat unul forestier...pana nu il fac astia pe acolo nu ma mai bag :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Cascada Cailor se poate ajunge cu moto pe sus, pe Stiol. Din Borsa nu ai cum sa urci, poate doar cu capre. E o poteca ce de multe ori intersecteaza stanci, se trece paraul etc. E un traseu de vreo ora pe jos. Stiu pentru ca m-am nascut si crescut sapte ani acolo.

In alta ordine de idei, fix asta vorbeam si cu Alin, ca dupa intrunirea de la Lepsa sa prelugim traseul pana in Maramures, inclusiv Cascada Cailor. Mai e si Valea Vaserului, Moisei, diverse de vazut. Eu unul n-am mai ajuns in zona de 17 ani.

Asa ca, daca nu va grabiti foarte tare, merg sau mergem si noi.

mergem sigur. suntem mai multi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna interesant!

 

Da cu cauciucuri de asfalt ar merge?

da, cam nu prea merge daca aveti cauciucuri de asfalt.

» Post actualizat in 16 May 2017 13:06

La Cascada Cailor se poate ajunge cu moto pe sus, pe Stiol. Din Borsa nu ai cum sa urci, poate doar cu capre. E o poteca ce de multe ori intersecteaza stanci, se trece paraul etc. E un traseu de vreo ora pe jos. Stiu pentru ca m-am nascut si crescut sapte ani acolo.

In alta ordine de idei, fix asta vorbeam si cu Alin, ca dupa intrunirea de la Lepsa sa prelugim traseul pana in Maramures, inclusiv Cascada Cailor. Mai e si Valea Vaserului, Moisei, diverse de vazut. Eu unul n-am mai ajuns in zona de 17 ani.

Asa ca, daca nu va grabiti foarte tare, merg sau mergem si noi.

din Borsa ai cum sa urci, ideal e drumul pe sub telescaun. Noi anul trecut am urcat pe un traseu turistic (nu prea era de urcat pe acolo cu motocicletele noastre) si am coborat pe drumul de sub telescaun.

 

post-77713-0-08905200-1494940057_thumb.jpg

Editat de sorin.iasi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cam nu prea merge daca aveti cauciucuri de asfalt.

» Post actualizat in 16 May 2017 13:06

din Borsa ai cum sa urci, ideal e drumul pe sub telescaun. Noi anul trecut am urcat pe un traseu turistic (nu prea era de urcat pe acolo cu motocicletele noastre) si am coborat pe drumul de sub telescaun.

Pai vad ca ati ajuns. Bravo!

Ti-am zis, n-am mai fost de 17 ani. S-au mai estompat amintirile si oricum nu eram cu moto atunci. La drumul de sub telescaun nu m-am gandit, ca acolo de fapt e partia de schi si nu cred ca ne lasa aia. Ma rog, incercam. Cel mai simplu e pe sus, din Pasul Prislop stanga, spre Stiol si pe urma coborat pe jos pana la baza cascadei. Noi sa fim sanatosi, ca un drum om gasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-l dai jos, altfel nu poti ajunge la bujie.

 

ai aici procedura descrisa pas cu pas (pentru bujie) si o trimitere catre procedura de demontare a rezervorului.

https://www.manualslib.com/manual/1139013/Aprilia-Pegaso-650-I-E.html?page=49#manual

 

vezi ca spatiul e foarte ingust si de obicei tubularele din comert nu incap, trebuie o cheie de bujii cu pereti subtiri (cum sunt alea facute din teava)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cheie de bujie cum trebuie...thanx


» Post actualizat in 24 May 2017 04:39

Manualul il am si eu da din pozele alea sterse nu se intelege mare branza...


» Post actualizat in 24 May 2017 04:43

Am gasit mai la sfarsitul manualului o poza mai acatarii pentru demontare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce dai rezervorul jos iti dai seama si fara manual cum ajungi la bujie.

La rezervor, inafara de suruburi ai si niscai furtune si un manunchi de fire... cele mai importante sunt furtunele de presiune (tur si retur) care vin la rampa injectoarelor si firele care alimenteaza pompa de benzina si senzorul de nivel... nu e musai sa le desfaci, ai putea pur si simplu sa culisezi usor rezervorul catre airbox cat sa-ti faci loc sa umbli la bujie, dar daca vrei sa-l dai jos de tot, furtunele au niste aripioare pe care trebuie sa apesi ca sa declipseze de pe rampa injectoarelor iar firele sunt conectate cu o mufa. dupa ce le desfaci poti sa dai linistit rezervorul jos. in pompa exista si o electrovalva care nu permite benzinei sa curga din rezervor, deci nu te speria de cele cateva picaturi care vor curge... aia e benzina ramasa pe conducte, care sunt oricum destul de scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mare grija la cuplele rapide de la furtunele de benzina. Sunt de plastic si au prostul obicei sa se sparga/rupa , cand umbli la ele, mai ales ca sunt si destul de vechi.. O buna recomandare e sa le inlocuiesti cu unele metalice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac operatiunea in 2, unu sa tina rezervorul spre filtru si unu sa mustruluiasca bujia :-L .


» Post actualizat in 24 May 2017 07:17

Mi-a dat ieri niste rateuri si fum negru de nu mai gaseam ghidonu :crack: . O porneam si se oprea si tot asa...Abia am reusit intr-un final si dupa 2 km nu m-a mai zgaltzait. Acu mere bine. O sa vad ce e cu bujia...alte probleme ce ar putea fi? Injector? Mizerie in rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...