Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut enduristilor. sunt nou pe aici si totodata si fericitul sau(nefericitul) posesor al unu-i pegaso 650 ie din 2002.am o problema cu el pe care sper cu ajutorul vostru sa o rezolv.la scurt timp dupa ce am cumparat-o becul care semnalizeaza probleme la injectie a ramas aprins. motorul trage f bine porneste f usor dar becul semnalizeaza totusi o problema . cine a mai intampinat asa ceva? solicit un sfat! multumesc si asfalt uscat! :friends: :cheers: :lol:

 

 

Salut, am avut si eu aceeasi problema. Este un mesaj de eroare, probabil dat de injectoare ( la mine nu a fost nimic deosebit, au zis ca este de la umiditate). Pentru a vedea destre ce este vorba, trebuie sa te duci la un service pentru a pune terer-ul pe ea (axone). Din cate stiu, doar la UnitedMotors gasesti un astfel de terter.

Daca vrei sa vezi ce reprezinta eroarea, gasesti informatii in manualul de reparatii pa pagina 160 "electric system" TROUBLESHOOTING. Aici sunt prezentate codurile de eroare si ce defect reprezinta ele.

 

Asfalt uscat si bafta,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat HEIDENAU, germania scrie pe ele, am citit ceva pe net si zice lumea ca ar fi ceva de capul lor, dar mie mi se par cam tari asa, inainte am avut metzler dar proprietarul din naintea mea a tinut-o probabil in fata blocului si cel de pe fata era plin de fisuri(de la soare cel mai probabil) iar cel de pe spate tocit rau pe coama dar astea erau mai moi asa. In fine cu montatu lor e alta poveste : aseara am dat jos rotile de pe moto si m-am apucat la aia de pe spate. Dupa o ora de chin cu un prieten am reusit sa dam jos cauciucu, apoi dupa o alta ora de chin am pus cauciucul nou dar surpriza-camera nu mai tinea pic de aer,am renuntat la lucrare am tras 2 beri si am plecat acasa. Azi de dimineata am mers la un service si in 5 min a schimta fata, iar spatele a durat 10 minute +20 de minute astupatul celor 5 gauri din camera (rezultatul operatiunii de aseara) :friends:, toata distractia 45 de lei + 4 beri baute cu varu-meu aseara. Asta este. Colac peste pupaza aseara am constatat ca nici sabotii de frana comandati nu se potriveau nici pe fata nici pe spate, aku alta problema sa vad dk ii schimb de unde i-am luat ca ma duc in buzunar si cu astia de pe moto ca sunt tare diferiti.Aku dupa atatea peripetii recomand SERVICE PRICEPUT pt schimat anvelope, e mai bine si uneori te costa mai putzin decat lucru facut in casa.O intrebare am si eu referitor la echilibrat, a facut cineva asa ceva dupa ce a schimta cauciucurile??? si ce presiune trebuie sa fie pe fata si ce presiune pe spate in cauciucuri???Mutzumesc. Respecte si Asfalt Uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat HEIDENAU, germania scrie pe ele, am citit ceva pe net si zice lumea ca ar fi ceva de capul lor, dar mie mi se par cam tari asa, inainte am avut metzler dar proprietarul din naintea mea a tinut-o probabil in fata blocului si cel de pe fata era plin de fisuri(de la soare cel mai probabil) iar cel de pe spate tocit rau pe coama dar astea erau mai moi asa. In fine cu montatu lor e alta poveste : aseara am dat jos rotile de pe moto si m-am apucat la aia de pe spate. Dupa o ora de chin cu un prieten am reusit sa dam jos cauciucu, apoi dupa o alta ora de chin am pus cauciucul nou dar surpriza-camera nu mai tinea pic de aer,am renuntat la lucrare am tras 2 beri si am plecat acasa. Azi de dimineata am mers la un service si in 5 min a schimta fata, iar spatele a durat 10 minute +20 de minute astupatul celor 5 gauri din camera (rezultatul operatiunii de aseara) :friends:, toata distractia 45 de lei + 4 beri baute cu varu-meu aseara. Asta este. Colac peste pupaza aseara am constatat ca nici sabotii de frana comandati nu se potriveau nici pe fata nici pe spate, aku alta problema sa vad dk ii schimb de unde i-am luat ca ma duc in buzunar si cu astia de pe moto ca sunt tare diferiti.Aku dupa atatea peripetii recomand SERVICE PRICEPUT pt schimat anvelope, e mai bine si uneori te costa mai putzin decat lucru facut in casa.O intrebare am si eu referitor la echilibrat, a facut cineva asa ceva dupa ce a schimta cauciucurile??? si ce presiune trebuie sa fie pe fata si ce presiune pe spate in cauciucuri???Mutzumesc. Respecte si Asfalt Uscat.

trebe ekilibrate...1.8 fata si 1.9 spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa afle "pretul de nou" al unui pegaso cube fabricat '98 ??Poate avem pe aici un binevoitor care lucreaza la asigurari ..sau un prieten ceva? M au sunat oamenii veseli de la asigurari sa mi faca o oferta de tot rasu ..1150 de euro + "epava" si as avea nevoie de pretul de nou sa pot sa fac si eu calculu inainte sa merg sa ma iau de guler cu ei ..Pff..feriti va de Otp garancia :friends: ..Dupa ce termin cu toata distractia jur ca scriu un tutorial intreg cu toti pasii pe care tre sa i urmeze cineva in nefericitu caz in care are nevoie..

Salut,eu am un Pegaso Cube din 98.A costat 7100 in 99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am luat HEIDENAU... zice lumea ca ar fi ceva de capul lor, dar mie mi se par cam tari...

In fine cu montatu lor e alta poveste : aseara am dat jos rotile de pe moto si m-am apucat la aia de pe spate. Dupa o ora de chin cu un prieten am reusit sa dam jos cauciucu, apoi dupa o alta ora de chin am pus cauciucul nou dar surpriza-camera nu mai tinea pic de aer,am renuntat la lucrare am tras 2 beri si am plecat acasa. Azi de dimineata am mers la un service si in 5 min a schimta fata, iar spatele a durat 10 minute +20 de minute astupatul celor 5 gauri din camera (rezultatul operatiunii de aseara) :friends:, toata distractia 45 de lei + 4 beri baute cu varu-meu aseara. Asta este. Colac peste pupaza aseara am constatat ca nici sabotii de frana comandati nu se potriveau nici pe fata nici pe spate, aku alta problema sa vad dk ii schimb de unde i-am luat ca ma duc in buzunar si cu astia de pe moto ca sunt tare diferiti.Aku dupa atatea peripetii recomand SERVICE PRICEPUT pt schimat anvelope, e mai bine si uneori te costa mai putzin decat lucru facut in casa.O intrebare am si eu referitor la echilibrat, a facut cineva asa ceva dupa ce a schimta cauciucurile??? si ce presiune trebuie sa fie pe fata si ce presiune pe spate in cauciucuri???Mutzumesc. Respecte si Asfalt Uscat.

 

Iti recomand cele 3 filmuletele postate aici, in topicul "Cauciuri on/off":

/index.php?...t&p=1745006

 

Pe de alta parte, cred ca merita cu varf si indesat o camera noua 25-30 de ron.

Nu umbla cu camere peticite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ulei sa folosesc pt un pegaso din `93? sunt nedumerit pt ca in manualul motorului rotax scrie ulei recomandat 15w40, iar aici pe forum vad ca se foloseste 5w40..... mentionez ca mobra are vreo 44k la bord :friends:

foloseste ce iti recomanda manualul ,eu am vrut sa folosesc 5w40 dar nu am gasit,iar in prezent,la recomandarea,unei reprezentate Aprilia de la vecini nostri unguri,unde am facut o revizie mai amanuntita a motocicletei,folosesc 10w50 Motul sintetic pt motoare cu ambreiaj umed,caz Pegaso,pot sa-ti spun ca nu am nici oproblema din cauza uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,eu am un Pegaso Cube din 98.A costat 7100 in 99.

 

Suna bine ..O factura banuiesc ca s slabe sanse sa mai gasesti dupa atatia ani..nu?Daca ar gasi colegu forumist copia dupa schwahe catalog(parca asa se scrie) in care sa scrie pegaso 7100 ar fi o sansa sa mi iau si eu pe motocicleta banii pe care i am dat .Oricum mai am de asteptat ca nu i gata nici devizu estimativ de reparatii .. :friends:

Cat despre ulei ..folositi ce scrie n manual ..Era postat cu ceva pagini inainte parcursu unui posesor de pegaso..german parca ..care facuse niste km seriosi cu motocicleta fara reparatii importante .Rotaxu 655 e un motor f bun daca e exploatat cum trebuie .Mie mi a facut ceva fite motorul cu 10w40 motul..de la porniri mai greoaie ..cu baterie n parametri..pana la ulei scuipat in cutia filtrului de aer la mers mai "sportiv"..Toate s au rezolvat cu ulei 5w40..ramane la latitudinea fiecaruia ce face de aici incolo ..Clar e ca daca motoru este uzat peste limite o sa simti consum de ulei daca uleiul este prea subtire si atunci stii ca i caz de segmentare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foloseste ce iti recomanda manualul ,eu am vrut sa folosesc 5w40 dar nu am gasit,iar in prezent,la recomandarea,unei reprezentate Aprilia de la vecini nostri unguri,unde am facut o revizie mai amanuntita a motocicletei,folosesc 10w50 Motul sintetic pt motoare cu ambreiaj umed,caz Pegaso,pot sa-ti spun ca nu am nici oproblema din cauza uleiului.

 

 

Ezit sa pun link direct catre magazine online.Daca spun un nume de firma producatoare presupun ca nu poate fi considerat reclama ..Motorex 5w40..Da ca idee ..daca faci schimbu de ulei mai repede decar ar fi cazu ..si ai timp suficient la dispozitie ..eu cred ca poti bine mersi sa faci o tura prin magazinele auto si sa cauti ulei auto sintetic fara molibden ..sau modificatori de frictiune ..conservant de motor..alte minuni care ar "creste puterea motorului" ..sau cum i o mai spune .. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Ezit sa pun link direct catre magazine online.Daca spun un nume de firma producatoare presupun ca nu poate fi considerat reclama ..Motorex 5w40..

 

Pune linistit. Atata timp cat este o reclama ce aduce beneficii mai multor useri si nu una repetata obsesiv, in interes personal, nu este nici o problema. Din contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista o problema la folosirea unor uleiuri mai groase : lubrifierea sus la axele cu came se face greoi....acesta poate fi unul dintre motivele pt care s-a renuntat la 15w si s-a ajuns la 5w

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia ar fi sa folosesc 5w40 daca motorul nu e f uzat si sa urmaresc nivelul sa vad cum il consuma?

am citit posturile din urma si am vazut ca au aparut probleme la motor din cauza uleiului 15w40, fapt de altfel ingrijorator tinand cont de recomandarea manualului rotax....

as merge totusi pe solutia de mijloc, si anume 10w40 sau 10w50...

inca nu stiu cum sa procedez :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia ar fi sa folosesc 5w40 daca motorul nu e f uzat si sa urmaresc nivelul sa vad cum il consuma?

am citit posturile din urma si am vazut ca au aparut probleme la motor din cauza uleiului 15w40, fapt de altfel ingrijorator tinand cont de recomandarea manualului rotax....

as merge totusi pe solutia de mijloc, si anume 10w40 sau 10w50...

inca nu stiu cum sa procedez :friends:

Dute linistit pe 10w50sintetic pt ambreiaj umed dar sa fie pt moto, orice marca crezi ca iti convine, si nu auto ,acestea din urma au alte calitati.

Editat de DDK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare? De ce la pegaso meu in patratul cu becuri indicatoare nu am indicator pt ulei (in caz de slaba presiune sau alte probleme de ungere),am vazut pe majoritatea pegasourilor ca exita acest indicator.Pegaso fab 94 carburatie 650cm (652in acte),oare s-ar putea monta un indicator auxiliar? :friends:

post-40594-1237110796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia ar fi sa folosesc 5w40 daca motorul nu e f uzat si sa urmaresc nivelul sa vad cum il consuma?

am citit posturile din urma si am vazut ca au aparut probleme la motor din cauza uleiului 15w40, fapt de altfel ingrijorator tinand cont de recomandarea manualului rotax....

as merge totusi pe solutia de mijloc, si anume 10w40 sau 10w50...

inca nu stiu cum sa procedez :cheers:

 

App..mare grija si cu verificatul nivelului uleiului ..Verificarea nu se face ca la masina ..

Se porneste motorul si se merge cu el eventual cativa km sa si faca de cap..dupa care opresti motorul si l lasi sa se raceasca vreo zece minute..Pornesti iar motorul si l lasi sa mearga la relantiu pt cateva minute ca sa se umple rezervoru de ulei..opresti motoru..si cu motocicleta in pozitie verticala ..nu la deal ..nu la vale..desfiletezi joja de ulei ..o cureti ..si iei nivelu uleiului fara sa o infiletezi la loc!

Da toate astea cred ca s au mai scris ..plus ca sunt si n manualul pegaso.. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune linistit. Atata timp cat este o reclama ce aduce beneficii mai multor useri si nu una repetata obsesiv, in interes personal, nu este nici o problema. Din contra.

 

 

bine atunci ..o sa pun mai multe linkuri sa nu fac trimitere catre o anumita firma :friends:

http://www.motovip.ro/produse/Ulei%20Motor...20Litri_104.htm ulei pe motovip..printre care si procycle 5w40 sintetic..mai ieftin..

http://www.motozone.ro/magazin-online/ulei...leiuri-4-timpi/ ulei pe motozone..printre care si motorex 5w40 ..ceva mai scump..

http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?Type_ID=111 asta i un site cu ceva uleiuri ..de pe care am comandat acum ceva vreme si nici nu m au sunat sa confirme..da sa livreze :)) da poate..cine stie ..

 

 

http://www.mafra.ro/?id=52 si ASTA e un site cu "cosmeticele" auto-moto folosite n majoritatea spalatoriilor auto.. Au spraiuri pt curatat casca ..curatat motor ..si multe alte minuni..destul de ieftine fata de ce gasesti pe louis sau alte siteuri de profil..De vazut si sectinuea auto :lol:

:cheers:

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul porneste si merge pana in 4000 de ture ,parerea mea e ca nu-i sarita distributia verifica mai atent supa de decompresie

care-i supapa asta de,decompresie?practit motorul are 5 supape, 3 pe admisie 2 pe evacuare,mai este una si eu nu stiu? :kiss: (i-am desfacut si distributia ,nu e sarita de la punct,, mobra asta ma omoara cu zile ,i-am facut tot ceea ce e posibil dar de pomana,,mai am sa-i desfac capacul de la aprindera sa verific avansul, posibil sa fie ala?! hellp me lume hellp meeeee :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i supapa asta de,decompresie?practit motorul are 5 supape, 3 pe admisie 2 pe evacuare,mai este una si eu nu stiu? :kiss: (i-am desfacut si distributia ,nu e sarita de la punct,, mobra asta ma omoara cu zile ,i-am facut tot ceea ce e posibil dar de pomana,,mai am sa-i desfac capacul de la aprindera sa verific avansul, posibil sa fie ala?! hellp me lume hellp meeeee :rolleyes:

asa zisa supapa de decompresie e o dracie pe una din axele cu came, care la pornire "scapa" intentionat compresie pt a ajuta motorul sa porneasca mai usor.

e o piese simpla cu un arc.

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa zisa supapa de decompresie e o dracie pe una din axele cu came, care la pornire "scapa" intentionat compresie pt a ajuta motorul sa porneasca mai usor.

e o piese simpla cu un arc.

 

 

bafta !

aaa!!! pai o stiu,, chiar ma intrebam ce-i cu dracia aia mica,,deci asta-i ii este rolul? de analizat am analizat-o ,la prima vedere pare sa functioneze,, arcul e la loculu lui etc etc... (nu cred k asta este buba) ..oricum merci mult k mai luminat in privintza asta,, chiar nu aveam idee ce rol are jucaria aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa!!! pai o stiu,, chiar ma intrebam ce-i cu dracia aia mica,,deci asta-i ii este rolul? de analizat am analizat-o ,la prima vedere pare sa functioneze,, arcul e la loculu lui etc etc... (nu cred k asta este buba) ..oricum merci mult k mai luminat in privintza asta,, chiar nu aveam idee ce rol are jucaria aia.

 

n-am urmarit topicu', spune-mi te rog ce simptome are mobra ?

 

eu am facut motoru' la F si tot nu merge cum trebuie,

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am urmarit topicu', spune-mi te rog ce simptome are mobra ?

 

eu am facut motoru' la F si tot nu merge cum trebuie,

 

 

bafta !

pai buba s-a intamplat din mers,pur si simplu dintr-o data nu se mai accelereaza decat pana maxim in 4000 rot . ,am verivicat carburatia,membranele de cauciuc ce face legatura carbur cu chiuloasa, ,am verif si distributia... mai am sa verific si avansul ,poate poate,,iar simtomele sut k da mari rateuri pe admisie,,sincer ma depaseste,nu stiu la ce sa mai umblu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...