Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca pun roata 17 fata la ce sa ma astept? ma trage in cap sau merge ok?

Ai gasit roata de 17 care sa se potriveasca "plug&play" fara artificii la sistemu de franare?

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pastra butucul si schimba doar janta si spitele . Un pont pentru inlocuirea farului : se potriveste cel de pe scuterul BMW C1 Executive fiind produs tot de Triom dar avind geamul clar .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Whoohoo inca un posesor de pegaso ..Felicitations :)

...

Acestea fiind spuse va declar sot si sotie. :P

Merci de informatii si de urari :)

momentan n-am avut probleme cu pornirea,porneste f usor cu socul la maxim si fara acceleratie.Poate la sub zero grade sa fac treaba aia.Partea ciudata cu socul e ca atunci cand il trag de la maxim spre minim,pe la jumatatea cursei se tureaza mai mult motorul decat atunci cand e la maxim.

Capacul din dreapta la care trebuie schimbata garnitura e asta ?Am vazut niste urme de ulei pe langa el.sl373817modif.jpg

 

mai bag cateva poze sl373816.jpg

sl373818.jpgsl373842.jpg

 

ventilatorul poti sa il prinzi foarte usor cu niste pandoizi. firul plus de la ventilator punel pe prima siguranta(parca e aia de 7.5v) iar firul minus de un surub de pe acolo.

Am incercat astazi sa pun ventilatorul dar era intr-o carcasa si nu a incaput,o sa incerc mai tarziu;chiar nu stiam de ce sa ma agat cu plusul.

Ce sunt aia pandoizi?

Editat de akybo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul din dreapta la care trebuie schimbata garnitura e asta ?Am vazut niste urme de ulei pe langa el.sl373817modif.jpg

 

Am incercat astazi sa pun ventilatorul dar era intr-o carcasa si nu a incaput,o sa incerc mai tarziu;chiar nu stiam de ce sa ma agat cu plusul.

Ce sunt aia pandoizi?

 

Ala i capacu filtrului de ulei .La el ai un o-ring de cauciuc care i f posibil sa trebuiasca schimbat .Eu ma refeream la capacul in spatele caruia se afla alternatorul,bendixul,pinioanele de la pornire ..da daca nu i problem cu ulei in cutia filtrului de aer poate sa mai astepte .

 

Ventilatorul..Un ventilator de carcasa pc concuma cam 1- 1.5 w asa ca EU ma gandeam sa mut releu pe laterala coditei(sub carena laterala evident) si sa mi iau curentu de pe linia lampii pt numar (pe care am desfiintat o pt c am scurtat aripa :) ) Si..chiar..ce sunt aia pandoizi?Eu ma gandeam la un soi de dibluri mici sau in cel mai rau caz cu niste coliere de plastic trecute prin gaurile ventilatorului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de informatii si de urari :)

momentan n-am avut probleme cu pornirea,porneste f usor cu socul la maxim si fara acceleratie.Poate la sub zero grade sa fac treaba aia.Partea ciudata cu socul e ca atunci cand il trag de la maxim spre minim,pe la jumatatea cursei se tureaza mai mult motorul decat atunci cand e la maxim.

Capacul din dreapta la care trebuie schimbata garnitura e asta ?Am vazut niste urme de ulei pe langa el.sl373817modif.jpg

 

mai bag cateva poze sl373816.jpg

sl373818.jpgsl373842.jpg

 

 

Am incercat astazi sa pun ventilatorul dar era intr-o carcasa si nu a incaput,o sa incerc mai tarziu;chiar nu stiam de ce sa ma agat cu plusul.

Ce sunt aia pandoizi?

ti-a placut drumul de duminica! dar nu uita sa faci amortizoarele pe fata ca ele curg destul de rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat la o roata de aprilia fata spite si janta. tr doar citeva spite si centrata si i gata. daca nu ma incurca tare o pun sus sa vd carei faza.

da si tu niste detalii..janta de la ce e ?spitele ce lungime si de unde ai luat , c as avea si eu un butuc fata prin casa :)

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si tu niste detalii..janta de la ce e ?spitele ce lungime si de unde ai luat , c as avea si eu un butuc fata prin casa :)

janta era de ktm. dar nu prea conteaza de ce e. spitele de la roata de pegaso veche. leam taiat si filetat. sa le tai la 21 cm. eu leam taiat mai scurte si imi lipsesc citeva deacea nu am terminato. chiar. daca are careva vreo 10 spite ar fi grozav.

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sunt aia pandoizi?

pandoizii sunt colierele de plastic.cel putin eu asa stiu ca se numesc.daca vrei pot sa iti dau si o poza cu ventilatorul

Merci,chiar te rog sa pui o poza,am mai gasit una pe forum dar ma intereseaza mai mult cu,colierele de plastic

ventilator.jpg

Editat de akybo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus ventilatorul sa sufle aerul spre releu

Adevaru e ca spre rusinea mea n am probat sa vad ..da intreb si eu ..Ala e ventilator standard de carcasa pc sau e slim ?Are suficient loc intre sa si releu ?Si vezi ca ventilatoarele alea sunt facute sa traga aerul cald de pe radiator , nu sa l sufle , da la cum e asezat pe releu pun pariu ca fix asta face si la tine :)

Si inca ceva..nu era mai ok daca foloseai coliere mai lungi si le treceai de pe o parte pe cealalta a ventilatorului , prin gaurile de prindere si pe sub releu ?

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai comoda e mutarea releului in airbox in zona intrarii,acolo e curent de aer permanent si spatiu suficient.

Pai daca zici de racire "pasiva" ..gandeste te ca admisia de aer este deja indreptata inspre releu post-42466-1288772282_thumb.jpg Tot mai eficienta mi se pare mutarea sub carena laterala + ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru e ca spre rusinea mea n am probat sa vad ..da intreb si eu ..Ala e ventilator standard de carcasa pc sau e slim ?Are suficient loc intre sa si releu ?Si vezi ca ventilatoarele alea sunt facute sa traga aerul cald de pe radiator , nu sa l sufle , da la cum e asezat pe releu pun pariu ca fix asta face si la tine :)

Si inca ceva..nu era mai ok daca foloseai coliere mai lungi si le treceai de pe o parte pe cealalta a ventilatorului , prin gaurile de prindere si pe sub releu ?

sincer sa fiu nu stiu ce fel de ventilator e .m-am dus la magazin si i-am cerut vanzatorului un ventilator de 80.si sa stii ca sta foarte bine ventilatorul nu se misca deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand voi deveni sper posesorul unui aprilia pegaso din 2000. Ma intereseaza de unde se poate lua si cu cat windsheald inalt pentru acest model.

Pe Louis.de la 80 euro e

MRA TOURINGSCREEN BLACK

PEGASO 650/IE. 97-04 ABE

 

cod comanda : 60128001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Referitor la releul de incarcare...cred ca cea mai buna solutie este sa-l muti in spate, in asa numita cutie de scule, pentru ca este destul de mult spatiu incat sa pui un ventilator serios si are si de unde sa-si traga aer.Tot ce trebuie facut este sa mai tragi niste fire. De cand l-am mutat acolo chiar ca nu am mai avut nicio problema. O sa fac azi niste poze sa va arat despre ce este vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Referitor la releul de incarcare...cred ca cea mai buna solutie este sa-l muti in spate, in asa numita cutie de scule, pentru ca este destul de mult spatiu incat sa pui un ventilator serios si are si de unde sa-si traga aer.Tot ce trebuie facut este sa mai tragi niste fire. De cand l-am mutat acolo chiar ca nu am mai avut nicio problema. O sa fac azi niste poze sa va arat despre ce este vorba

 

 

Apropos de releu, cum iti dai seama ca da rateuri? De exemplu, eu nu am mai pornit-o de 3 saptamani. Duminica trecuta am facut o tura pana la Comana. A pornit fain frumos,am mers etc. La intoarcere,cred ca se facusera vreo 5 grade . Am oprit-o 5 minute si pe urma nu mai pornea. Nu mai avea curent sa invarta calumea. M-am pregatit sa o imping (ca eram pe la dracu-n praznica pe coclauri) si i-am dat buton asa la sto. A pornit. Am ajuns acasa si cand sa o parchez s-a oprit motoru singur. Si nu am mai avut curent sa o pornesc.

 

Acum e de la releu? Are vreo legatura cu suruburile de la borne care sunt de fier prost nu de alceva si nici nu sunt izolate cu miere, vaselina, etc?

Pana una alta planul e sa iau bateria sa o incac si sa vad cum se mai comporta in week-endul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu ceva timp am crezut ca m-a lasat releul de inc. tot in conditii asemanatoare cu ce ai patit si tu Fratziorule...si tot la dracu-n praznic :moto:) Aveam mufele de la releu negre si topite, si chiar si o siguranta facuta la fel si mi-am zis sigur s-a bulit releul...surprinzator inca merge..si chiar f bine de cand i-am schimbat locatia. Principalele cauze sunt: temperatura f ridica, o baterie imbatranita si neverificata din cand in cand, mufe si cabluri topite.

 

Daca ti se mai intampla incearca sa nu dai si drumul la consumatori bord, faruri. Ai putea sa mergi mai accelerat (120-130km\h) pentru ca ii mai dai un surplus de energie. Naspa daca se intampla pe timp de noapte atunci trebuie sa ai grija. Eu am facut Pitesti-Bucuresti la ora 23 fara faruri, pe banda de urgenta si nu mi-a placut de nicio culoare asa ca tre sa ai grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...