Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ?

o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata

daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ?

o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata

daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok

 

cred ca nu ai probleme

 

 

cred ca nu ai probleme

VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC.

 

 

cred ca nu ai probleme

 

VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC.

VIZUALIZEAZA SI ASTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, eventual curatat cu o perie de sarma...



Azi am terminat si eu lucrul la motoreta mea.

I-am luat oring-uri noi la litrometru, am schimbat furtunul de alimentare de la robinet, si am reusit in cele din urma sa deblochez canalul de scurgere a apei si a gazelor, dupa ce i-am pus "sula in coaste" la propriu, si i-am curatat tot canalul cu o sarma otelita, timp de 15 minute.

Acum nu o sa ma mai trezesc ca mi se umple rezervorul de apa la orice ploaie sau spalat...

 

Mai am de bagat benzina in rezervor si de montat bateria care inca sta cuminte la incarcat in portbagajul la Mercedes...dar, cum de saptamana viitoare se anunta ninsori, o sa o las pentru primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

 

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

valorile mele : acumulator 12.19 V

contact pus 12.9 V

relanti 14.34 V

turat 3000 14.45-14 , 5 V

verifica masa la baterie , masa la puntea de incarcare ( cablul albastru sub sea ) etc ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

Instalatia electrica "oboseste" de la un timp. Daca ai masurat valorile comunicate pe baterie (daca nu, masoara pe baterie si comunica-le din nou) , fa urmatoarele verificari:

1. Monteaza provizoriu intre firul de (-) al releului si o masa sigura (sasiu sau borna (-) a bateriei un conductor cat mai gros. Apoi masoara din nou valorile. Daca revin la normal, cel mai simplu monteaza definitiv acel conductor sau identifica contactul de masa sau conductorul semiars si rezolva defectul prin curatare contacte /inlocuire conductor. Daca nu revin la normal:

2. Monteaza acelasi conductor intre borna (+) a releului si borna (+) a bateriei. Valorile trebuie sa revina la normal, respectiv 14, 3-14,5 la ralenti si undeva cel putin peste 13,5 in orice alt regim. Altfel cazul tau e science-fiction.

Apoi cauti elementul defect. Pe traseul de plus dintre releu si baterie ai siguranta de incarcare valoare tipica 30 amperi. De obicei acolo este defectul, contactele soclului de siguranta cedeaza in timp. Inlocuiesti soclul respectiv, o data " arse contactele " curatarea are doar efect paleativ. Daca nu este de vina soclul, atunci precis conductoarele intre (+ releu si soclu sau dintre soclu si (+) baterie s-au "copt". Le inlocuiesti.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta!

sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita).

deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo.

vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / ati avut...

chiar ca :) Eu am o slabiciune pt. mk2, mai ales ca am si avut una neagra, desi... ideala mi se pare cea albastrie, cum au colegii mai sus, culoare originala :)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG...



Adica vreau sa arate in felul asta:

 

Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca..

Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca....

post-74306-0-74535500-1389558536_thumb.jpg

post-74306-0-28937800-1389558537_thumb.jpg

post-74306-0-76704000-1389558537_thumb.jpg

post-74306-0-19992300-1389558538_thumb.jpg

post-74306-0-88111200-1389558538_thumb.png

post-74306-0-35844600-1389558539_thumb.jpg

post-74306-0-94931600-1389558539_thumb.jpg

post-74306-0-41447200-1389558540_thumb.jpg

post-74306-0-03428400-1389558541_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la racire in teren. Va fi mai slaba din cauza devierii curentului de aer. Si sa mergi tot timpul cu ventilatorul pornit nu e chiar cel mai sanatos pt sistemul electric, pe termen lung. Ia in calcul si asta ( eu personal am avut si am renuntat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc amandorura pentru sfaturi.

 

M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala.

ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE..

Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore...

 

Am gasit astea doua variante la reducere:

 

varianta unu

 

varianta doi..

 

Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald..

Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95

vreau si eu parbriz de'asta

 

Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG...

 

Adica vreau sa arate in felul asta:

 

Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca..

Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca....

Mie mi s-a nazarit chiar un BMW-uuuuuu de'asta ,

 

Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut...

da si toate albastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc amandorura pentru sfaturi.

 

M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala.

ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE..

Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore...

 

Am gasit astea doua variante la reducere:

 

varianta unu

 

varianta doi..

 

Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald..

Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc.

de ce lu le poti vopsi?

 

A mea era violet,inclusiv in acte.

a mea bate spre violet aceeasi culoare , dar in acte nu scrie culoarea , am inteles ca asa e in Italia

am declarat-o la inscrierea provizorie albastra , dar asat nu conteaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Cristi, probabil ca o sa fac si manevra de curatare a radiatorului.

Inca o sa ma gandesc la partea practica...

Toate se incing la trafic, sau mers pe coclau.

 

@Alin, aripa ,fiind din plastic lucios, vopseaua nu adera atat de bine, chiar daca folosesti fuller de plastic. La un moment dat, din cauza vibratiilor, va sari ici-colo. In plus, de ce sa nu o cumperi la culoare, cand te mai costa un fuller si un spray de vopsea+diluant inca 60 ron?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un amic cu o yamaha yz de 125 cm 2 t , m-a intrebat daca e ok sa schimbe vitezele fara a folosi ambreiajul .Raspunsul meu a fost nu unul concret si anume : daca producatorul a pus ambreiajul acolo inseamna ca trebiue folosit ,

chiar nu stiu ce raspuns sa ii dau...

e bine sa schimbe cu ambreiaj sau e ok si fara ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...