Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti,

 

Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler.

Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal.

Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara.

Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea.

http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler.

Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal.

Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara.

Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea.

http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885

verifica aprinderea de la o alta mobra identica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Bigfoot

Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vii pana in Cambridge iti explic eu .


» Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42

Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele.

Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. ;)

Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici.

Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor.

2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca,:) cablul turometrului sa fie defect.

Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain,fain!:ok:

Cand oi fi si io motoveteran(daca oi ajunge),oi veni si io.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36

verifica aprinderea de la o alta mobra identica .

 

 

@ Bigfoot

Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua.

 

 

Daca vii pana in Cambridge iti explic eu .

» Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42

Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele.

Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. ;)

Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici.

Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor.

2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca, :) cablul turometrului sa fie defect.

Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. :)

Multumesc frumos pt sfaturi.

O sa imi iau si fisa, lulea noua.

Iulian,

Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa.

Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen.

Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare.

Daca ajung prin Cambridge dau un semn.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36

 

 

 

 

Multumesc frumos pt sfaturi.

O sa imi iau si fisa, lulea noua.

Iulian,

Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa.

Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen.

Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare.

Daca ajung prin Cambridge dau un semn.

N-are cum sa traga aer fals pe la imbinare, ca e prinsa cu colier metalic. Vezi sa nu fie fisurata galeria de admisie. Eu asa am patit. Si nu gaseam spartura. Era fix pe interior, unde nu se vedea nimic pana nu am desfacut juma de mobra. Era BMW, da-i tot un drac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wai la noi a venit iarna...bagam p...

Nu te grabi Puie,ca inca nu vine iarna.

De vineri isi revine treaba,nu de alta,daa' am un drum de facut pana la Sibiu.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95?

Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea

recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a

am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata.

Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit

discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon

fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi

de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar

degeaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95?

Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea

recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a

am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata.

Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit

discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon

fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi

de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar

degeaba..

eu am aceeasi problema cu a mea din 94 .Insa am stabilizat-o din cablul de ambreiaj , intr-o pozitie convenabila . Nu stiu care este in realitate problema , insa promit poze cand intra la desfacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,intrucat si deoarece azi e ziua ta,sa ai sanatate la maxim,fericire cat incape si un sincer La Multi Ani!!!

Mirela&Cristi.

 

:birthday:

post-41801-0-69044300-1476342177_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95?

Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea

recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a

am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata.

Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit

discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon

fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi

de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar

degeaba..

De la ambreiaj e. Se rezolva cu un kit, e vreo 300 de lei. Acum, cat ai vrea sa tina? O ai tu de patru ani, cine stie de cand nu a mai fost schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la ambreiaj e. Se rezolva cu un kit, e vreo 300 de lei. Acum, cat ai vrea sa tina? O ai tu de patru ani, cine stie de cand nu a mai fost schimbat?

Sau daca a fost vreodata schimbat.Poate e ala din fabrica!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incerca sa nu cumpar piese fara un diagnostic cert.
Avand in vedere ca sezonul e pe duca si banuiesc ca nu e o problema prea grava, eu as merge cu ea asa pana nu ma mai lasa vremea, apoi as duce-o la un mecanic sa imi dea un diagnostic cert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu e sa dea jos capacul motorului de pe ambreiaj,sa vada clar starea lui.

Nici eu n-as cumpara piese de dragul consumerismului capitalist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu e sa dea jos capacul motorului de pe ambreiaj,sa vada clar starea lui.

Nici eu n-as cumpara piese de dragul consumerismului capitalist.

da, dar nu pierde uleiul daca face asta acum?

de-aia ziceam sa faca asta la sfarsitul sezonului... schimba si uleiul si filtrul si are si revizia gata pentru sezonul viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i corect,sa faca treaba asta cand trebuie sa faca si schimbul de ulei,daca mai poate merge cu Aprilica asa cum e.

Daca nu,jos cu capacul acum.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...