Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am gasit pe niste cauciucuri scris asa la DOT:

 

DOT CJ91 NRE 181

DOT CJYX NFE 161

 

are cineva idee ce inseamna asta? stiam ca trebuie sa fie un numar din 4 cifre care sa exprime anul si saptamana din anul fabricatiei...

merci

http://www.anvelopeweb.ro/help/numarul-dot-anvelope-data-locul-fabricatiei

vezi aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa imi completez parbrizul original cu ceva home made dar .... este cum este , m-ar interesa un parbriz touring ( 360 cm ) aftermarket , SH la un pret rezonabil -daca stiti pe cineva...

Multumesc !

S-a dat parbrizul de care spuneam. :-L

Mai caut oricum si te anunt daca gasesc ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/706833-dezmembrez-aprilia-pegaso-1998/

stiti cumva daca cricul central de pe mobrele voastre se potriveste pe un freewind an 2001???

ce distanta are intre picoare la pridere pe cadru jos....???

sau ma rog,unde se prinde el??? pe bascula.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AMDAndy: Depinde cu ce masori.

In principiu, eu am un voltmetru montat pe ghidon si imi indica exact valorile mentionate de tine.

Atata timp cat bateria este ok la pornire, nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

In mod normal, la alte motociclete, iti incarca pana in 14,6V. Important este sa nu bage releul in instalatie mai mult de atat, pentru ca "fierbe" bateria, si risti sa arzi CDI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ?

o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata

daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ?

o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata

daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok

 

cred ca nu ai probleme

 

 

cred ca nu ai probleme

VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC.

 

 

cred ca nu ai probleme

 

VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC.

VIZUALIZEAZA SI ASTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, eventual curatat cu o perie de sarma...



Azi am terminat si eu lucrul la motoreta mea.

I-am luat oring-uri noi la litrometru, am schimbat furtunul de alimentare de la robinet, si am reusit in cele din urma sa deblochez canalul de scurgere a apei si a gazelor, dupa ce i-am pus "sula in coaste" la propriu, si i-am curatat tot canalul cu o sarma otelita, timp de 15 minute.

Acum nu o sa ma mai trezesc ca mi se umple rezervorul de apa la orice ploaie sau spalat...

 

Mai am de bagat benzina in rezervor si de montat bateria care inca sta cuminte la incarcat in portbagajul la Mercedes...dar, cum de saptamana viitoare se anunta ninsori, o sa o las pentru primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

Eu aveam la Aprilica dinainte(chiar si la asta de acum,dar vreau sa dau valorile pe modelul ca si al tau)13,7 , 13,8 V la relantiu cu motorul cald(70-72 gr.C si faza lunga aprinsa,iar turat 14,3 , 14,4 incarcare.Simptoma ta am patit-o cand aveam bateria cu un element dus si nu mai retinea incarcarea cu curent a releului de incarcare!Dar daca bateria e noua,atunci nu ramane decat sa verifici si sa cureti tot ce inseamna contacte(surubul de masa la releul de incarcare,bornele bateriei,etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

 

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

valorile mele : acumulator 12.19 V

contact pus 12.9 V

relanti 14.34 V

turat 3000 14.45-14 , 5 V

verifica masa la baterie , masa la puntea de incarcare ( cablul albastru sub sea ) etc ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valorile mele : acumulator 12.19 V

contact pus 12.9 V

relanti 14.34 V

turat 3000 14.45-14 , 5 V

verifica masa la baterie , masa la puntea de incarcare ( cablul albastru sub sea ) etc ....

Incarcarea trebuie sa dea ca valori intre 13,8 si 14,4 sau 14,5.Mai mult prajeste bateria(din prprie experienta).

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

Instalatia electrica "oboseste" de la un timp. Daca ai masurat valorile comunicate pe baterie (daca nu, masoara pe baterie si comunica-le din nou) , fa urmatoarele verificari:

1. Monteaza provizoriu intre firul de (-) al releului si o masa sigura (sasiu sau borna (-) a bateriei un conductor cat mai gros. Apoi masoara din nou valorile. Daca revin la normal, cel mai simplu monteaza definitiv acel conductor sau identifica contactul de masa sau conductorul semiars si rezolva defectul prin curatare contacte /inlocuire conductor. Daca nu revin la normal:

2. Monteaza acelasi conductor intre borna (+) a releului si borna (+) a bateriei. Valorile trebuie sa revina la normal, respectiv 14, 3-14,5 la ralenti si undeva cel putin peste 13,5 in orice alt regim. Altfel cazul tau e science-fiction.

Apoi cauti elementul defect. Pe traseul de plus dintre releu si baterie ai siguranta de incarcare valoare tipica 30 amperi. De obicei acolo este defectul, contactele soclului de siguranta cedeaza in timp. Inlocuiesti soclul respectiv, o data " arse contactele " curatarea are doar efect paleativ. Daca nu este de vina soclul, atunci precis conductoarele intre (+ releu si soclu sau dintre soclu si (+) baterie s-au "copt". Le inlocuiesti.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristian, care era furtunu cu sita care trebuia curatata pt ulei?

atasez o poza...daca poti pune pe ea care e....ar fi perfect. merci

Ai 2 furtunuri de ulei groase in poza:

1.Cel de retur de sus;

2.Cel de tur,pe unde trage prima pompa de ulei,cel de jos9in drept cu chiulasa motorului)!

Asta trebuie dat jos de pe stutz si desfiletat stutzul din cadru.Sitele sunt sudate pe interiorul stutzului si ALEA trebuie curatate bine de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, merci.

acu ma duc :)

sunt la moto acum, am schimbat placutele de frana, am uns cablul de kilometraj cu WD40, am dat jos uleiul ca sa curat sitele alea si acum ma duc sa vad de reusesc cu ele.

merci cristian

Oricand,cu placere!

Cu stima,Cristi. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

A mea era1994!

post-41801-0-06733700-1389539397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta!

 

parca am si eu una...............

Eu am avut!Statul roman m-a facut s-o vand!Dar asta,e alta poveste...

post-41801-0-92221800-1389542887_thumb.jpg

post-41801-0-85805500-1389542899_thumb.jpg

post-41801-0-75893500-1389542909_thumb.jpg

post-41801-0-92379100-1389542920_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...